abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 12:59:13 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60073251
De vorige was vol.

Eergisteren heb ik een groot cadeau van mijn vriend gekregen: een volautomatische espressomachine met cappucinomaker. Wel beetje duur (in aanschaf en gebruik) maar wat een genieten!!! Pure verwennerij! I verwennerij!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:08:50 #2
5428 crew  miss_sly
pi_60073444
Klinkt goed, Rocka! Verwennerij is goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:35 #3
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60073518
Hier zijn we gisteravond naar Doe Maar geweest..

MissSly, je had gelijk dat helemaal geweldig was!
Vooral bij 'De Bom' dat vuurwerk..

Rocka, wat een lekkere verwennerij..
Cappuchino..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:14:40 #4
5428 crew  miss_sly
pi_60073554
Ik lees overal goede berichten over het concert, nog niemand gehoord die het niets vond.
Fijn dat jij het ook goed vond
  zondag 13 juli 2008 @ 13:18:30 #5
190853 RockabeIIa
pi_60073625
Gaaf, daar had ik ook graag bij geweest. Ik zag trouwens vorige week nog een oud optreden van hen samen met Herman Brood (weet niet meer welke zender, digitale TV). Ik heb het helemaal afgekeken/mee gezongen
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:20:37 #6
5428 crew  miss_sly
pi_60073656
Daar was ik zelf ook verbaasd over, dat ik alles gewoon nog mee kon zingen
Ik had eigenlijk voor het concert nog een keer mijn cd luisteren, maar aangezien die in de loods staat, kon dat niet. Toch ging het moeiteloos, heerlijk keihard meezingen

Wat voor machine heb je, Rocka?
pi_60074406
Oeh Rock, klinkt goed!!!
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 juli 2008 @ 14:12:00 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60074801
tis dat k geen koffie drink maar zo'n machine klinkt als jummie in de oren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 13 juli 2008 @ 14:33:25 #9
190853 RockabeIIa
pi_60075253
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor machine heb je, Rocka?
een chromen Delonghi EN 680M latissima
We hebben onze hele keuken er nu op aangepast
  zondag 13 juli 2008 @ 14:37:19 #10
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60075322
Ik lust geen koffie maar ik zou best wel zo`n machientje willen, puur voor de heb
Saartje
  zondag 13 juli 2008 @ 14:44:46 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_60075467
een nespresso machine
welkom in de wondere wereld van heerlijke koffie Rocka
ja, duurder koffie drinken maar het is het zo waard
stormy waters...
sailin'
pi_60077130
Oh Rocka, heerlijk!!! Wij hebben ook al jaren een nespresso apparaat en het bevalt echt super!! Deze zou ik ook graag willen ja...
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 16:35:09 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60077424
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier zijn we gisteravond naar Doe Maar geweest..

MissSly, je had gelijk dat helemaal geweldig was!
Vooral bij 'De Bom' dat vuurwerk..

Rocka, wat een lekkere verwennerij..
Cappuchino..
in de kuip? ben je soms met de tram gegaan?? (ik zat gisteren in de tram die ook langs de kuip kwam, en de bestuurder maakte een flauw grapje: het optreden van henny vrienten was afgelast omdat hij high was van de nederwiet.. mijn dochter snapte hem (gelukkig) niet )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 13 juli 2008 @ 16:55:22 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60077790
Even een update van de opruimwoede uit het vorige topic hoor.
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....
Hééééééééééérlijk....

Lishe, hoe is het bij jou inmiddels?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_60077926
Nog een week en dan kunnen we weer koffie van ons eigen espressoapparaat drinken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 juli 2008 @ 17:07:34 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60077987
Fijn Snoop.
Lekker in je eigen huis, met je eigen dingen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:14:40 #17
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60078140
Moonah wat goed, ik ben jaloers! Ik ben dat ook echt al eeuwen van plan, maar het komt er nooit van! Binnenkort ga ik ook echt een grote opruiming houden!

Lekker snoopy, nog een weekje, dat komt echt al heel dichtbij!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60078154
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Moonah het volgende:
Fijn Snoop.
Lekker in je eigen huis, met je eigen dingen.

Goed bezig Moonah een zolder waar je op kan lopen

Ik heb lamme handen van het in elkaar schroeven van een kitchenette van IKEA. Maar het is echt al bijna af.
Het aansluiten op water en afvoer laat ik maar even aan een expert over.
De kitchenette komt in de huiskamer, die is op de 2e etage en de keuken helemaal beneden. Dus het leek ons handig om boven een wasbakje en een koelkastje te hebben
pi_60078439
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....
Hééééééééééérlijk....

Lishe, hoe is het bij jou inmiddels?

Hier ook al zo'n woede. Om 9.00 uur stond ik de ramen te zemen. Heb ze nog niet allemaal gehad maar ben een heel eind. Daarna 2 kasten leeggehaald, uitgezocht en weer ingeruimd. Toen het balkon schoongespoten om vervolgens toch nog het een en ander te veranderen. We hadden een balkonkast staan maar die as ik al een tijdje zat, zag er niet uit en er lag alleen maar zooi in. Balkonkast is helemaal weg Daarnaast hebben we rieten matten tegen het hek aan en er ontbrak nog een stukje Ook gedaan.
Heb al 5 zakken met zooi in de container gegooid

En nu ben ik naar de k*(@e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:32:44 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_60078466
oe bijna nu he snoop, lekker hoor
stormy waters...
sailin'
pi_60081707
Opruimen is zoooooooooo lekker inderdaad Mijn lief heeft rekken voor me gemaakt in de berging boven (daar zeurde ik al twee jaar over bij mijn vader ) en nu heb ik alles op de rekjes en de kleine slaapkamer is nu T.'s terrein. Inclusief elektrische piano ik ben benieuwd wat de buren vinden.

Hij is nu puin aan het ruimen trouwens, om de 5 minuten komt ie met een stapel oud papier aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60082223
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
Hééééééééééérlijk....
Wat goed!

Ik heb vandaag de inloopkost opgeruimd. Was ook hard nodig. Kim was bij mijn ouders, dus geen afleiding.
1 volle etos tas zooi kwam eruit.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:29:35 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60082279
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hier ook al zo'n woede. Om 9.00 uur stond ik de ramen te zemen. Heb ze nog niet allemaal gehad maar ben een heel eind. Daarna 2 kasten leeggehaald, uitgezocht en weer ingeruimd. Toen het balkon schoongespoten om vervolgens toch nog het een en ander te veranderen. We hadden een balkonkast staan maar die as ik al een tijdje zat, zag er niet uit en er lag alleen maar zooi in. Balkonkast is helemaal weg Daarnaast hebben we rieten matten tegen het hek aan en er ontbrak nog een stukje Ook gedaan.
Heb al 5 zakken met zooi in de container gegooid

En nu ben ik naar de k*(@e
Klinkt verdomd veel als nesteldrang

Ik lust geen koffie en eigenlijk ook geen thee. Maar... vandaag bij een high tea toch maar weer geprobeerd en ik heb 2 koppen thee gedronken! Aardbei en bosbessen, met een schepje suiker. Smaakte best goed eigenlijk!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 13 juli 2008 @ 21:01:24 #24
190853 RockabeIIa
pi_60082944
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:44 schreef Belana het volgende:
een nespresso machine
welkom in de wondere wereld van heerlijke koffie Rocka
ja, duurder koffie drinken maar het is het zo waard
Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!

Vraagje voor de nespressodrinkende koffielurkers hier: Welke cups gebruiken jullie het meest?

Kersjes, zonnatura heeft gezonde kruidenthee (verschillende soorten, maar ik gebruik meestal de groene). Misschien is het wel wat voor jou. Brent krijgt er 1 grote beker per dag van. Er zit wel druivesuiker in en het is heerlijk fris!

Snoopy, de tijd is gelukkig toch nog snel gegaan he? Heb je ook een fototopic van dit gebeuren?
pi_60083119
Oeh, opruimwoede... dat mag ik ook wel eens hebben .
Goed bezig geweest dames
  zondag 13 juli 2008 @ 21:13:49 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083192
Misschien Rocka. Ik zal eens kijken bij mijn moeder, die heeft 3001 soorten (kruiden)thee in huis.

Bij de IKEA hebben ze trouwens leuke nieuwe dekens-met-oogjes op de kinderafdeling liggen: Korall Rocka.
Ik moest gelijk aan jou denken
  zondag 13 juli 2008 @ 21:17:13 #27
190853 RockabeIIa
pi_60083294
Speaking of dekens met oogjes: Ik heb gister bij AH zo'n badponcho voor Brent gekocht met Mickey Mouse erop. Ik deed dat ding over mijn kop, kind lag helemaal slap en krom van het lachen, en vervolgens kwam ie ook al niet meer bij omdat ik dat k**ding niet meer af kreeg
  zondag 13 juli 2008 @ 21:21:04 #28
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60083380
Snoop, jullie huis klinkt zo leuk! (En kitchenette! Wauw!)

Moonah, ik ga morgen een dagje aan de slag weer. Nu de benedenverdieping. Dan nog een dagje zolder en dan is het klaar hoor. Maar goed van je!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 13 juli 2008 @ 21:23:40 #29
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083429
Hahaha, Brent heeft humor

Heeft iemand misschien een tip om op een snelle manier tegellijm van je badkamertegels af te krijgen?
Manlief is er vandaag een paar uur mee bezig geweest. Flink natmaken en het er dan met veel moeite af proberen te bikken. 4 tegels zijn schoon, nog 7 te gaan
Het is zwaar werk, ik ben er zelf ook 15 minuten mee in de weer geweest en toen had ik er wel weer genoeg van
pi_60083455
Rocka, ik stuur je wel een PM.
pi_60083661
sorry kersjes, geen idee. maar hoe komt die lijm op je tegels dan?

snoop, een week nog maar, hoeraaa! ik zag 't schoolbankje, leukleuk!

knap hoor al die fly-ladies hier. ik heb ook wel zin om weer es grondig de bezem door een aantal kamers & kasten te halen, maar vooralsnog te weinig tijd door alles dat nog af moet op m'n werk.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:45:03 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_60083862
(voel me een beetje topic-loos omdat ik binnen OUD nergens meer echt pas, dus dan maar hier)
Wij hebben gisteren een volle aanhangwagen en een volle stationwagen naar de stort gebracht. Joehoe, 20 kilo oud papier, een toren piepschuim waar je U tegen zegt en dan nog allerlei ondefinieerbare rotzooi en het is allemaal pleitte. Met als resultaat: twee zolders (zolder op garage en zolder op huis) waar je weer op kan lopen en waar je weer wat kan vinden . Nou nog een klerenkast opruimen en de laatste klusdingetjes in de computerkamer doen en dan...mogen er nog twee trappen geschilderd gaan worden... (en ja, dat moeten we eigenlijk al twee jaar lang...)

Snoopy, je huis klinkt errug leuk...ik wilde ook zo'n huis, maar hier in de buurt worden dat soort huizen alleen zonder garage gebouwd en dat krijg ik er hier thuis echt niet doorheen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60083957
Dat is jammer Mefke. Wij hebben 2 parkeerplaatsen bij ons huis maar die zitten niet direct aan ons huis vast. Daarvoorm moeten we ongeveer 50 meter lopen naar een gebouw aan de rand van het terrein. Dat komt omdat het hele binnenterrein autovrij is
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 22:35:33 #34
5428 crew  miss_sly
pi_60085086
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

een chromen Delonghi EN 680M latissima
We hebben onze hele keuken er nu op aangepast
ow, die hebben wij ook
Staat nog ingepakt, hebben er hier geen plaats voor, maar in het nieuwe huis hebben we voor deze machine een mooie koffiekastje gekocht
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 22:36:46 #35
5428 crew  miss_sly
pi_60085111
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:04 schreef snoopy het volgende:
Nog een week en dan kunnen we weer koffie van ons eigen espressoapparaat drinken
Ow, wat een fijn vooruitzicht
  zondag 13 juli 2008 @ 23:04:06 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60085789
Rock, doe eens een bakkie. Ik wil in het nieuwe huis ook een nieuw apparaat. Liefst deze idd. Wat is dat toch met nieuwe huizen en Nespresso?

Vandaag...heb ik helemaal niks gedaan en ben ik een beetje bijgekomen van mijn IKEA Pax-nachtmerrie van gisteren. Alleen nog de glazen schuifdeur van het 3-meter gedeelte in elkaar en onze inloopkast met 5 meter Pax is klaar!

29 juli gaan we verhuizen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60085855
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Hardloper.
IG @webkim
pi_60086012
als iemand zich verveeld.... ik heb hier nog wel een jan steen huishouden over
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 23:23:14 #39
5428 crew  miss_sly
pi_60086235
Het is hier ook een zootje
Maar dit is een tijdelijke woning en ik voel me hier niet prettig genoeg om ook nog eens aan het poetsen en opruimen te slaan. De werkster komt gewoon iedere week, dus het is niet vies, maar ik zou liever geen bezoek krijgen nu

We hebben wel al een afspraak met de moeders om te gaan poetsen in het nieuwe huis over 2 weken en daar heb ik heel veel zin in Alles schoon en mooi maken om te verhuizen en dan hier alles in dozen doen en daar netjes opruimen. De bedoeling is dat het daar dan ook netjes en opgeruimd blijft
pi_60086394
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef p_iglet het volgende:
als iemand zich verveeld.... ik heb hier nog wel een jan steen huishouden over
*aansluit*
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 23:38:03 #41
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60086656
Bix, de vloer van onze badkamer is destijds door een eersteklas prutser getegeld, zoals later bleek. Het water liep niet weg, we kregen lekkage waardoor de ondergrond en het laminaat begonnen te rotten
M. heeft toen een extra laag tegels gelegd zodat er hoogteverschil zou onstaan en het water minder makkelijk de gang in kon stromen. Ging jarenlang best goed, maar een tijdje terug kwamen we erachter dat het onder de tegels doorsijpelde. Wederom bobbelend, schimmelend laminaat in de gang en zelfs het behang vertoonde door de poreuze muren vochtplekken! Door een aannemer naar laten kijken en die heeft dit weekend de extra laag tegels eruit gesloopt en een dorpel geplaatst om het water tegen te houden. Werkt prima, nu kan het water echt niet meer de badkamer uit
Alleen zitten we nu dus met zwarte marmer-look tegels met een dikke laag lijm erop. Lekker om de voetjes te scrubben, maar we willen er toch graag van af!

Een inloop-Pax van 5 meter, klinkt goed Memmel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 23:41:44 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60086744
hahaha, (sorry moest even lachen) maar ik heb hier het geluk, dat als ik het echt niet trek, dat ik meerdere vriendinnen hebben die het én leuk vinden om bv af te wassen, of af te drogen, en die me graag willen helpen nu ik zwanger ben zo heeft er net nog iemand geholpen met het wegwerken van een afwas van een week oud, en ze maakte ook mijn gasfornuis nog schoon

zelf had ik al met hulp van vriendlief (die totaal niet wist wat ik wilde ) de keuken al opnieuw ingericht. morgen ga ik behang halen om de slaapkamer te behangen en dan dan dan begint het grote inrichten *kwijl*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 13 juli 2008 @ 23:44:06 #43
190853 RockabeIIa
pi_60086795
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:04 schreef Memmel het volgende:
Rock, doe eens een bakkie. Ik wil in het nieuwe huis ook een nieuw apparaat. Liefst deze idd. Wat is dat toch met nieuwe huizen en Nespresso?

Vandaag...heb ik helemaal niks gedaan en ben ik een beetje bijgekomen van mijn IKEA Pax-nachtmerrie van gisteren. Alleen nog de glazen schuifdeur van het 3-meter gedeelte in elkaar en onze inloopkast met 5 meter Pax is klaar!

29 juli gaan we verhuizen!
Uhm, mijn huis is uit 1893 maar een nespresso past best! Het is een aanrader!

En verder wat piglet zegt

DJMO, misschien moet je eens aan wegwerpbestek e.d. gaan denken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 23:48:10 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60086897
rock, ik heb (dankzij een dubbele erfenis helaas) de beschikking over een driedubbele bestekset en dito met borden en gemakzuchtig als ik ben, pak ik liever wat schoons uit de kast of de la, dan even snel het (afgespoelde) vuile bestek af te wassen

zondag 13 juli 2008 @ 23:48:59 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60086911
Rocka, woon je in een monument?
  zondag 13 juli 2008 @ 23:58:11 #46
190853 RockabeIIa
pi_60087127
och monumentje, bouwvalletje... tis maar net hoe je het bekijkt
Ik woon 2 onder 1 kap en helaas heeft de buurman zijn huis half verbouwd zodat het aanzicht anders is, dus helaas pindakaas, geen monumentenzorg...
  maandag 14 juli 2008 @ 06:36:14 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_60089236
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!

Vraagje voor de nespressodrinkende koffielurkers hier: Welke cups gebruiken jullie het meest?
wij drinken voornamelijk espresso (ik kan niet goed tegen melk, dus maar af en toe een cappuccino helaas)
en Nick heeft een iets sterkere smaak dan ik, dus bij ons zijn deze favoriet:
ristretto, arpeggio, roma, livanto, capricio.
voor de visite heb ik lungo's in huis, niet iedereen houdt van espresso of cappuccino.
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 juli 2008 @ 06:55:49 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_60089282
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1

stormy waters...
sailin'
  maandag 14 juli 2008 @ 07:26:42 #49
190853 RockabeIIa
pi_60089377
Stoer Belana
Wij krijgen als het goed is vandaag die doos met 250 cups, dus.. ik ga lekker proberen met nadruk op lekker
pi_60089386
Belana, dat ziet er goed uit

Rocka, stuur mij eens een bakkie door. Ik moet het deze week nog steeds doen met Senseo
  maandag 14 juli 2008 @ 07:35:38 #51
190853 RockabeIIa
pi_60089403
hihi! Nee, ik ben te laat op mijn werk zo.

doei!
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 07:51:36 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60089439
Whoehoe Belaan! Straks even live bewonderen.
Eva gaat straks voor het eerst naar de vakantiedagopvang, en ik breng haar heen dus ik ben wat later.

Wat een koffie hier allemaal lekker hoor. Die kitchenette klinkt handig Snoop, zijn er al foto's van je huis?

Schoonmaken en opruimen? Wij gaan na onze vakantie in Friesland de zolder leegruimen, isoleren, dakraam plaatsen, vloertje leggen en onze slaapkamer van maken. Iris krijgt dan onze kamer, al het speelgoed van de meiden kan dan in hun eigen slaapkamertjes en de woonkamer wordt Zen
Dat lijkt me heerlijk, en dat zal ongetwijfeld de nodige ritjes grofvuil en kringloopwinkel veroorzaken voor we zover zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 08:20:53 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60089538
Wat goed Moonah, zo veel opgeruimd. Heerlijk die leegte.

Het komt al dichtbij snoopy. Nog maar 7 (of 6 nu) nachtjes slapen. Zijn Lis en Morris al benieuwd?

Vicky ook al zo goed bezig. Maar.. hoe krijg jij dat allemaal in de vuilnisbak? Die van ons wordt eens in de twee weken geleegd en zit dan al bijna vol met 'gewoon' afval.

mefke je past vast snel weer in een ander topic.

Staat leuk Belana.

We waren gisteren in een Uilenpark en daar kwam de koffie uit een senseo. Blij dat ik thee drink.

Wat spannend Lois, ook voor jullie om haar daar achter te laten. Is het een bekende plek, of is alles nieuw voor haar? Heeft ze schone kleren bij zich? Wij gingen vaak met water spelen.

Ook opscheppen over activiteit: gisteren heb ik het ontwerp voor de uitnodigingen van Anna verjaardagsfeestje gemaakt. Nu nog 3,5 uur knippen en plakken en het is klaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 08:34:49 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60089621
Rock, ik bedoelde nieuwe huizen als in een nieuw huis, en niet noodzakelijk nieuwbouw.

In ons appartement is het inmiddels alsof er een bom ontploft is. Overal staan dozen, die ik vul en mijn dochter weer leeg trekt. En dan kom ik in het nieuwe huis en dan overheerst de rust, ruimte en het licht. Heerlijk. Nog maar 2 weekjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60089901
Klinkt goed Memmel !
  maandag 14 juli 2008 @ 09:11:57 #56
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60089976
Jeetje wat een verhuisgedoe en opruimwoede hier allemaal Wel leuk zo om mee bezig te zijn, ik zou best wel weer willen verhuizen..alleen om alles opnieuw in te richten

Nijnie ik heb de kaartjes binnen hoor! Super bedankt, ook namens mijn Sjakie en Tinus
Saartje
pi_60090402
Nou, opruimwoede...Ik heb hier voor het eerst mijn poets in huis gehad, en ik moet zeggen....Het is heerlijk!
Ik wilde ze eerst om de week laten komen, maar heb 'r nu toch voor volgende week al weer gevraagd.

Verder moet boven nog veel gedaan worden. 6 maanden geleden hebben we een dakkapel laten plaatsen en daarna verder niks meer gedaan. Onze slaapkamer moet helemaal opnieuw gedaan worden (nieuw behang, meubels en vloer) Dan moet manlief een stuk aan de schuur bouwen zodat hij al z'n muziekinstrumenten in de schuur kan zetten en die in kan richten al muziekhok. De muziekkamer die hij nu heeft wordt opgeofferd tot kinderkamer. Die ook helemaal gedaan moet worden.

Dat inrichten is hartstikke leuk, maar al het werk daarvoor pffffff....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:52:26 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60090542
pff.. allemaal aan het opruimen! Ik had in de planning staan om van het weekend tassen in te pakken voor de vakantie. Ik ben zover gekomen als Priscil dr kleding en M. en mijn kleding in een tas... Verder had ik echt geen puf. Ik heb gister wel heel veel geslapen. dat mag ook wel eens!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60091129
Oh, als iemand nog lege dozen nodig heeft We hebben de halve berging vol staan. Ik hamster blijkbaar lege dozen voor 't oud papier (en ik heb een Nee-Nee sticker...)

Ik ben mijn matras en lattenbodems aan het verkopen, maar het lukt niet echt via Marktplaats. Waarschijnlijk omdat ik wil dat ze "mail de adverteerder" doen, en de meeste mensen liever bellen. Maar ik wil m'n 06 niet op internet zetten. Hoe doen jullie dat? Toch nummer erbij?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60091215
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
pi_60091361
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
  maandag 14 juli 2008 @ 10:44:33 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60091494
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:54:30 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_60091707
quote:
Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef Belana het volgende:
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1

[ afbeelding ]
Mooi!

Weet iemand hoe je ei uit kleding krijgt... Er zat een (rauw) ei in een broekzak van Cas...in de wasmand, dus ik heb nu een shirt en een broek onder eirommel zitten en na 2 rondjes was is het er nog niet uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:59:23 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_60091794
hm ik zie net dat je volgens google biologische vegetarische verf kan maken met eigeel, ik vrees dat ik het wel kan gaan vergeten
pi_60092165
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
  maandag 14 juli 2008 @ 11:17:36 #66
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60092174
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
Saartje
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:22:00 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_60092264
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
het stonk al enorm dus volgens mij was ik sowieso al laat.

Ik trok een shirt uit de wasmand en dat was 1 klont geworden, dus ik trek hem uit elkaar, stinkend kapot ei Na een 40 graden was ene en 95 graden was is het er iig nog niet uit. Volgens mij moet ik mn favo shirt maar uit elkaar gaan trekken en na gaan maken.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:23:04 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60092290
Moussy, leg de broek eens een nachtje te weken in de Biotex groen (breekt eiwitten af, dus misschien eigelen ook wel ). Slechter kan 'ie er toch niet op worden...
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 11:45:52 #69
5428 crew  miss_sly
pi_60092763
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
pi_60094801
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:22:18 #71
5428 crew  miss_sly
pi_60094886
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
Ik woonde toen bij Eindhoven, dus ook bepaald niet in de Randstad, maar ook mensen daar in de omgeving willen wel eens wat kopen
Je zou het gewoon kunnen proberen. Is het niets, dan niet, toch?
Slechte onderhandelaar ben ik ook, hoor, maar ik heb uiteindelijk overal wat geld voor gehad, en alles kwijt.
pi_60095023
Ik ga straks ook eens fatsoenlijk foto's maken van alles, en dan overal neerzetten. De koelkast doe ik trouwens wel voor niks weg heb ik net besloten, de glasplaat ontbreekt en bovenaan is iets los. En daarbij heb ik 'm ook gratis gekregen van m'n oom.

Ahhh nog drie daagjes werken en dan vakantieieieie, ik ben er echt aan toe.
pi_60095132
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt? Stom gedoe!
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:37:57 #74
5428 crew  miss_sly
pi_60095289
Ja hoor snoop, klinkt bekend. Sowieso is het maar zelden dat precies datgene waar je over belt in het menu zit, dus dan moet je zelf maar gaan bedenken waar het dan het beste onder zou passen...en die keuze is nogal eens de verkeerde

Lekker vakantie binnenkort, Syrena. Ga je nog wel?
pi_60095413
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
  maandag 14 juli 2008 @ 13:42:33 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60095418
Ja Snoop en dan meestal zo'n veel te duur betaal nummer hebben en dan opnieuw moeten beginnen omdat ze 'm erop gooien als je eindelijk 'iemand' aan de lijn hebt
Maar hé, de laatste week en je woont in je eigen paleisje

Belana je coupe ziet er heel mooi uit!
Syrena gefeliciteerd met je samenwonen, leuk!
Zut niet uit je kleding krijgen gebeurt alleen met favo-kleding lijkt het altijd wel, of net nieuw spul hier ook zo balen. Een hele tijd in de biotex zetten zoals Macka zei, wie weet helpt het Mous.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 14 juli 2008 @ 13:49:36 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60095612
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef snoopy het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt? Stom gedoe!
Jij krijgt tenminste nog iemand aan de telefoon. Iedere keer dat ik weer eens storing heb aan de kast hang ik 3 kwartier in de wacht.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:51:54 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60095682
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef Saffier het volgende:
Ja Snoop en dan meestal zo'n veel te duur betaal nummer hebben en dan opnieuw moeten beginnen omdat ze 'm erop gooien als je eindelijk 'iemand' aan de lijn hebt
.....
Ja dat ja, en dan weer terugbellen en iemand van een heel ander callcentre aan de lijn krijgen en de situatie nog een keer moeten uitleggen en dat dan weer de verbinding verbroken wordt. En als je dan eindelijk iemand aan de lijn hebt en het hele verhaal hebt uitgelegd, dat die persoon dan zegt: oh, er moet echt nog een kabel het huis in? Nee, dan moet ik het escaleren naar een aannemer die de kabel komt leggen. En dat dus sinds januari al. En nog steeds geen kabellegger gezien en dus waarschijnlijk ook geen telefoon en Internet als ik op 29 juli verhuis.... sorry, gevoelig punt...
pi_60095736
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef bixister het volgende:
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
Het erge is nog dat ik dus iets bij ze wil bestellen en dat van de week niet lukte omdat ze problemen met het systeem hadden tot 3 x aan toe. En nu wilden ze me wel doorverbinden maar lukte dat weer niet door een of andere storing. Ik wil verdorie een product kopen bij ze. Pffffff.
Kon ik idd zelf bellen met een ander nummer voor 45 cent per minuut
  maandag 14 juli 2008 @ 14:11:17 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60096163
Het rotte is dat je soms niet buiten ze kan. Net als Memmel, als je dus een aansluiting wil in den haag ben je afhankelijk van kpn. Je kan wel een andere provider nemen maar alles gaat over het netwerk van kpn, omdat er in denhaag nog geen kabels van andere partijen liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')