Ja, sinds donderdag woont ie bij mijquote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, sinds donderdag woont ie bij mijmaar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn
![]()
Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
Mooi!quote:Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef Belana het volgende:
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1
[ afbeelding ]
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staanquote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
het stonk al enormquote:Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leegquote:Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staanMaar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuidenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
Ik woonde toen bij Eindhoven, dus ook bepaald niet in de Randstad, maar ook mensen daar in de omgeving willen wel eens wat kopenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar je woont vast niet in het diepe ZuidenEcht een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht:
maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam
![]()
Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijdZo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |