abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 07:35:38 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60089403
hihi! Nee, ik ben te laat op mijn werk zo.

doei!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 07:51:36 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60089439
Whoehoe Belaan! Straks even live bewonderen.
Eva gaat straks voor het eerst naar de vakantiedagopvang, en ik breng haar heen dus ik ben wat later.

Wat een koffie hier allemaal lekker hoor. Die kitchenette klinkt handig Snoop, zijn er al foto's van je huis?

Schoonmaken en opruimen? Wij gaan na onze vakantie in Friesland de zolder leegruimen, isoleren, dakraam plaatsen, vloertje leggen en onze slaapkamer van maken. Iris krijgt dan onze kamer, al het speelgoed van de meiden kan dan in hun eigen slaapkamertjes en de woonkamer wordt Zen
Dat lijkt me heerlijk, en dat zal ongetwijfeld de nodige ritjes grofvuil en kringloopwinkel veroorzaken voor we zover zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 08:20:53 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60089538
Wat goed Moonah, zo veel opgeruimd. Heerlijk die leegte.

Het komt al dichtbij snoopy. Nog maar 7 (of 6 nu) nachtjes slapen. Zijn Lis en Morris al benieuwd?

Vicky ook al zo goed bezig. Maar.. hoe krijg jij dat allemaal in de vuilnisbak? Die van ons wordt eens in de twee weken geleegd en zit dan al bijna vol met 'gewoon' afval.

mefke je past vast snel weer in een ander topic.

Staat leuk Belana.

We waren gisteren in een Uilenpark en daar kwam de koffie uit een senseo. Blij dat ik thee drink.

Wat spannend Lois, ook voor jullie om haar daar achter te laten. Is het een bekende plek, of is alles nieuw voor haar? Heeft ze schone kleren bij zich? Wij gingen vaak met water spelen.

Ook opscheppen over activiteit: gisteren heb ik het ontwerp voor de uitnodigingen van Anna verjaardagsfeestje gemaakt. Nu nog 3,5 uur knippen en plakken en het is klaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 08:34:49 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60089621
Rock, ik bedoelde nieuwe huizen als in een nieuw huis, en niet noodzakelijk nieuwbouw.

In ons appartement is het inmiddels alsof er een bom ontploft is. Overal staan dozen, die ik vul en mijn dochter weer leeg trekt. En dan kom ik in het nieuwe huis en dan overheerst de rust, ruimte en het licht. Heerlijk. Nog maar 2 weekjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60089901
Klinkt goed Memmel !
Fake it till you make it...
  maandag 14 juli 2008 @ 09:11:57 #56
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60089976
Jeetje wat een verhuisgedoe en opruimwoede hier allemaal Wel leuk zo om mee bezig te zijn, ik zou best wel weer willen verhuizen..alleen om alles opnieuw in te richten

Nijnie ik heb de kaartjes binnen hoor! Super bedankt, ook namens mijn Sjakie en Tinus
Saartje
pi_60090402
Nou, opruimwoede...Ik heb hier voor het eerst mijn poets in huis gehad, en ik moet zeggen....Het is heerlijk!
Ik wilde ze eerst om de week laten komen, maar heb 'r nu toch voor volgende week al weer gevraagd.

Verder moet boven nog veel gedaan worden. 6 maanden geleden hebben we een dakkapel laten plaatsen en daarna verder niks meer gedaan. Onze slaapkamer moet helemaal opnieuw gedaan worden (nieuw behang, meubels en vloer) Dan moet manlief een stuk aan de schuur bouwen zodat hij al z'n muziekinstrumenten in de schuur kan zetten en die in kan richten al muziekhok. De muziekkamer die hij nu heeft wordt opgeofferd tot kinderkamer. Die ook helemaal gedaan moet worden.

Dat inrichten is hartstikke leuk, maar al het werk daarvoor pffffff....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:52:26 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60090542
pff.. allemaal aan het opruimen! Ik had in de planning staan om van het weekend tassen in te pakken voor de vakantie. Ik ben zover gekomen als Priscil dr kleding en M. en mijn kleding in een tas... Verder had ik echt geen puf. Ik heb gister wel heel veel geslapen. dat mag ook wel eens!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60091129
Oh, als iemand nog lege dozen nodig heeft We hebben de halve berging vol staan. Ik hamster blijkbaar lege dozen voor 't oud papier (en ik heb een Nee-Nee sticker...)

Ik ben mijn matras en lattenbodems aan het verkopen, maar het lukt niet echt via Marktplaats. Waarschijnlijk omdat ik wil dat ze "mail de adverteerder" doen, en de meeste mensen liever bellen. Maar ik wil m'n 06 niet op internet zetten. Hoe doen jullie dat? Toch nummer erbij?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60091215
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
pi_60091361
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 14 juli 2008 @ 10:44:33 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60091494
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:54:30 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_60091707
quote:
Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef Belana het volgende:
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1

[ afbeelding ]
Mooi!

Weet iemand hoe je ei uit kleding krijgt... Er zat een (rauw) ei in een broekzak van Cas...in de wasmand, dus ik heb nu een shirt en een broek onder eirommel zitten en na 2 rondjes was is het er nog niet uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:59:23 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_60091794
hm ik zie net dat je volgens google biologische vegetarische verf kan maken met eigeel, ik vrees dat ik het wel kan gaan vergeten
pi_60092165
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
  maandag 14 juli 2008 @ 11:17:36 #66
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60092174
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
Saartje
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:22:00 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_60092264
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
het stonk al enorm dus volgens mij was ik sowieso al laat.

Ik trok een shirt uit de wasmand en dat was 1 klont geworden, dus ik trek hem uit elkaar, stinkend kapot ei Na een 40 graden was ene en 95 graden was is het er iig nog niet uit. Volgens mij moet ik mn favo shirt maar uit elkaar gaan trekken en na gaan maken.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:23:04 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60092290
Moussy, leg de broek eens een nachtje te weken in de Biotex groen (breekt eiwitten af, dus misschien eigelen ook wel ). Slechter kan 'ie er toch niet op worden...
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 11:45:52 #69
5428 crew  miss_sly
pi_60092763
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60094801
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:22:18 #71
5428 crew  miss_sly
pi_60094886
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
Ik woonde toen bij Eindhoven, dus ook bepaald niet in de Randstad, maar ook mensen daar in de omgeving willen wel eens wat kopen
Je zou het gewoon kunnen proberen. Is het niets, dan niet, toch?
Slechte onderhandelaar ben ik ook, hoor, maar ik heb uiteindelijk overal wat geld voor gehad, en alles kwijt.
pi_60095023
Ik ga straks ook eens fatsoenlijk foto's maken van alles, en dan overal neerzetten. De koelkast doe ik trouwens wel voor niks weg heb ik net besloten, de glasplaat ontbreekt en bovenaan is iets los. En daarbij heb ik 'm ook gratis gekregen van m'n oom.

Ahhh nog drie daagjes werken en dan vakantieieieie, ik ben er echt aan toe.
pi_60095132
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt? Stom gedoe!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:37:57 #74
5428 crew  miss_sly
pi_60095289
Ja hoor snoop, klinkt bekend. Sowieso is het maar zelden dat precies datgene waar je over belt in het menu zit, dus dan moet je zelf maar gaan bedenken waar het dan het beste onder zou passen...en die keuze is nogal eens de verkeerde

Lekker vakantie binnenkort, Syrena. Ga je nog wel?
pi_60095413
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')