Dankjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Beef, alsnog van harte! Heb je nog leuke foto's van die dag? En je kleine mannekes ,wat droegen ze?
Bodypump is voor mij ook al veul te lang geleden!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wat deed je dan?En waar?
Ik heb vanavond voor het eerst weer gebodypumpt. Na een jaar niet met gewichten te hebben geklooid.![]()
Thanksquote:
Ik heb dan ook 10x meer opvullingquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef RockabeIIa het volgende:
't Staat jou echt 10x beter!
Kad nog overlegd metquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga zo naar Ikea Breda; ff meeten met wat andere 'draagmoeders'. Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh. En nou ga ik vast allemaal hele leuke dingen zien waar ik echt echt e c h t niet zonder kan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:37 schreef Webkim het volgende:
Jammer Vamp. Maar een nieuwe fiets is minstens zo leuk als Ikea.
Kom dan ff. Je weet dat je het wil.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar al draagdoekend de Ikea onveilig maken is eik veul leuker!
Dank u!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Belana het volgende:
ow, oxy, ik wilde je zeggen dat ik blij voor je ben dat het goed gaat met je nieuwe psychiater!
Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van jequote:Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh.
Wij hadden een busje nodigquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van je![]()
![]()
![]()
Als ik naar IKEA ga moet ik echt wel met de auto
Ja maar jij hebt een nieuw huis, dan is het geoorloofdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen ETEN.
Ik las brusjequote:
jij hebt altijd van die leuke gedachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef texelonia het volgende:
Wat leuk al die trouwerijtjes![]()
Ik kwam een tijdje geleden zo'n schattig linnen pak tegen voor Noah, dus nu wil ik eigenlijk ook trouwenik wilde al bijna 'alvast' dat pak bestellen, maar als we al ooit gaan trouwen weet ik natuurlijk niet welke maat Noah dan heeft
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef texelonia het volgende:
Tijdje geleden hebben we bij Ikea gegeten en ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker
Op de groei kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef texelonia het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook Ticootje
Ik zou voor Noah verder niet echt een gelegenheid weten voor zo'n pak. Kan het natuurlijk ook een paar jaar op de groei kopen en hopen/zorgen dat we tegen die tijd gaan trouwen(maar is niet erg romantisch he
)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
jij hebt altijd van die leuke gedachten![]()
Ja en dat zegt mi meteen wat over de kwaliteitquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.
Ja maar dat vind ik dus niet romantisch... Ik vind dat hij mij moet vragen, en dan omdat ie het zelf ook wil, en niet omdat hij mij van mij moet vragen, snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de groei kopenen dan tegen je vent zeggen dat er getrouwd moet worden voordat het pakje te klein is.
Helaas.... Volgende keer misschien!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Kom dan ff. Je weet dat je het wil.![]()
En de dag is nog lang genoeg.
Neem je je kleine kabouterclown dan ook mee? Dan ga ik het overwegen voor Brent's 2e verjaardagquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Nou, dat belooft wat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontdekt dat mannen niks kunnen met een Pax![]()
Halve glaasjes telkens. Ik zette vaak even mijn glas even weg om te praten, handje te schudden, dansen etc. En daarna was mijn glas weer weg. Maar er was altijd wel iemand die met een nieuw glas voor me klaar stond.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinkenfoto
Klopt en dat houden we graag zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Snoopy, als je verhuist doe je dat toch meestal om meer ruimte te verkrijgen?
Wel joh, dan heb je een meerdere dagen project! Heerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Klopt en dat houden we graag zo![]()
Vrijdag gaan we proberen onze Broder (opbergsysteem) en Stolmen (inloopkastsysteem) in elkaar te knutselenEn ik ga toch mooi die handleiding niet eerst weggooien
Oh, doe Cc de groeten van de buuf!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat belooft wat!
Ik heb zo dadelijk een lunchafspraak met Copycat bij de Ikea, en daarna koop ik een PAX.
Maar ik begrijp dat ik in geval van nood jouw hulp kan inroepen Memmel?
Ehm, hoe moet ik dit interpreteren?quote:
Oeps! Nah, ik zal zo dadelijk wel vloeken zien. Het plan is dat ik die kast in mijn auto meeneem, zodat we hem morgen in elkaar kunnen flansen (dan komt mijn moeder oppassen op Thies).quote:- als het effe kan zou ik die pax kast laten thuis bezorgen, ze wegen een ton, die pakketten.
Oh, wat een mooie rijtjes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef dutchie het volgende:Dat vind ik echt zo leuk hè trouwjurken kijken.
Heb een fotootje op mijn pagina gezet. Krijg je een beetje een idee.
Ticootje, the number of the beast: 666.![]()
Maar ik heb ook iets met 'mooie' data.
Ben zelf geboren op 22-02 (jaartal is niet nodig toch)
Getrouwd op 06-06 maar dan 2002
Léon is geboren op 08-06-04.
Cas is geboren op 20-06-2006. Alleen jammer dat hij er niet 10 minuutjes eerder uit wilde, nu is 20.16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |