Ja en dat zegt mi meteen wat over de kwaliteitquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.
Ja maar dat vind ik dus niet romantisch... Ik vind dat hij mij moet vragen, en dan omdat ie het zelf ook wil, en niet omdat hij mij van mij moet vragen, snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de groei kopenen dan tegen je vent zeggen dat er getrouwd moet worden voordat het pakje te klein is.
Helaas.... Volgende keer misschien!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Kom dan ff. Je weet dat je het wil.![]()
En de dag is nog lang genoeg.
Neem je je kleine kabouterclown dan ook mee? Dan ga ik het overwegen voor Brent's 2e verjaardagquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Nou, dat belooft wat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontdekt dat mannen niks kunnen met een Pax![]()
Halve glaasjes telkens. Ik zette vaak even mijn glas even weg om te praten, handje te schudden, dansen etc. En daarna was mijn glas weer weg. Maar er was altijd wel iemand die met een nieuw glas voor me klaar stond.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinkenfoto
Klopt en dat houden we graag zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Snoopy, als je verhuist doe je dat toch meestal om meer ruimte te verkrijgen?
Wel joh, dan heb je een meerdere dagen project! Heerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Klopt en dat houden we graag zo![]()
Vrijdag gaan we proberen onze Broder (opbergsysteem) en Stolmen (inloopkastsysteem) in elkaar te knutselenEn ik ga toch mooi die handleiding niet eerst weggooien
Oh, doe Cc de groeten van de buuf!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat belooft wat!
Ik heb zo dadelijk een lunchafspraak met Copycat bij de Ikea, en daarna koop ik een PAX.
Maar ik begrijp dat ik in geval van nood jouw hulp kan inroepen Memmel?
Ehm, hoe moet ik dit interpreteren?quote:
Oeps! Nah, ik zal zo dadelijk wel vloeken zien. Het plan is dat ik die kast in mijn auto meeneem, zodat we hem morgen in elkaar kunnen flansen (dan komt mijn moeder oppassen op Thies).quote:- als het effe kan zou ik die pax kast laten thuis bezorgen, ze wegen een ton, die pakketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |