http://www.telegraaf.nl/b(...)_Irak___.html?p=31,1quote:JERUZALEM - Israëlische gevechtstoestellen oefenen al meer dan een maand in Irak. Dat hebben bronnen binnen het Iraakse ministerie van Defensie gezegd, meldden Israëlische media vrijdag. De joodse staat zou Amerikaanse legerbases in het Arabische land gebruiken om zich voor te bereiden op een mogelijke aanval op nucleaire installaties in Iran.
De Verenigde Staten zouden tijdens de oefeningen de veiligheid rond de bases die Israëlische toestellen gebruikten, hebben opgevoerd. Gepensioneerde legerofficieren zouden geregeld vliegtuigen hebben gezien die de grens met Jordanië overstaken en landden op de luchtmachtbasis bij de Iraakse stad Haditha. De straaljagers zouden in „recordtijd” Iran kunnen bereiken.
De Israëlische luchtmacht hield begin juni met zo'n honderd toestellen een grote oefening boven de Middellandse Zee en Griekenland. Het ging vermoedelijk om een voorbereiding op een eventuele aanval op aartsvijand Iran.
Het Iraakse ministerie van Defensie meldde in een reactie niets af te weten van Israëlische oefeningen boven Irak. Een bron binnen de Israëlische inlichtingendienst zei dat de mediaberichten niet kloppen

Zal toch wel loslopen hoop ik ?

Vindt je dit nou humor ??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:46 schreef MouzurX het volgende:
Cool ... eindelijk wat actie

En het is meki dus propaganda ten top, dat lees je al aan de TTquote:

Wel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud).
 Wel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud). 

wat gaan ze terug betalen ??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
Alsof Iran een kans gaat maken. Even zullen ze wel voortgang boeken maar als Israël bezet zou gaan worden door Iraniërs zullen de europese landen wel weer gelukkig 'iets terug te betalen' hebben aan de Joden, en aan de kans van de coalitie gaan staan en Iran asskicken.

Ja, oorlog is tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Zal wel toffe actie zijn, USA en Israël die losbarsten tegen Iran. Eindelijk wat actie iig

Als jij een oorlog die genocides en massamoorden mogelijk maakt die direct linkt naar derde wereldoorlog tof vindt, zegt echt veel over jouquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Zal wel toffe actie zijn, USA en Israël die losbarsten tegen Iran. Eindelijk wat actie iig
Iran moeten we denk ik niet onderschatten, heb laatst een filmpje gezien over hun leger, en ze zijn groter dan ik dacht. Ze hebben zelfs een sloot onderzeeërs en zelfs nog een hoop gevechtshelicopters en chinooksWel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud).
Ze hebben trouwens ook een best grote luchtmacht, Mig's in allerlei smaken en zelfs F-14 (Tomcats)...
Maar slechts een schijntje vergeleken bij de USAF en USMC natuurlijk...

Laten we het hopen. Die oorlogstamtam van beide landen staat me iet aan, en dan zal er voorlopig even geen oorlog meer zijn.quote:

jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheranquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n oorlog kan in principe snel voorbij zijn. een snelle luchtaanval op de nucleaire installaties, zo gebeurd. Het zal zeker geen bezetting worden, zoals in irak en afghanistan

Geen enkele oorlog in de hele wereld staat me aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Die oorlogstamtam van beide landen staat me iet aan, en dan zal er voorlopig even geen oorlog meer zijn.

Een kernbom van rusland/china? Nahh .. ookal zijn iran en die lui maatjes, dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheran

Ach, een paar geweldadige Iraanse soldaten platbombarderen die toevallig de grenzen over steken (Afghanistan/Irak) en de iraanse marine opblazen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij een oorlog die genocides en massamoorden mogelijk maakt die direct linkt naar derde wereldoorlog tof vindt, zegt echt veel over jou

Dan ken je Poetin nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een kernbom van rusland/china? Nahh .. ookal zijn iran en die lui maatjes, dat gaat echt niet gebeuren.

Niemand durft als eerste kernwapens te gebruiken tegen het westen, want dat krijgen ze in honderdvoud terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheran

Dat zouden ze niet durven, en Rusland al helemaal niet. Denk dat ze dan namelijk een lekker grote amerikaanse falloutarea krijgen aan de Chinese oostkust, en Europese raketten op Moskou. Daarnaast bezit Israël ook kernwapens, dus die kunnen Iran nuken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]

Jij wel?quote:

Nou,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat zouden ze niet durven, en Rusland al helemaal niet. Denk dat ze dan namelijk een lekker grote amerikaanse falloutarea krijgen aan de Chinese oostkust, en Europese raketten op Moskou. Daarnaast bezit Israël ook kernwapens, dus die kunnen Iran nuken.

schaduwpresident is Poetinquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij wel?
En volgens mij gaat die Medvedev er nu over.

Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,
de grootste vijand van Rusland is USA en indirect Israel
Rusland heeft dreigend uitgehaald naar USA omdat ze een schild willen bouwen in Oost europa.
Rusland zal dus niet toezien hoe USA indirect een oorlog voert.
en tevens sponsert Iran veel olie naar Rusland en China, die willen dus absoluut niet dat USA dat in hun handen krijgt

Dan zal Israel en de VS hezbollah leren kennen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n oorlog kan in principe snel voorbij zijn. een snelle luchtaanval op de nucleaire installaties, zo gebeurd. Het zal zeker geen bezetting worden, zoals in irak en afghanistan

Dude Medvedev is chief cin Rusland Putin niet meer (officieel)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.

Poetin zal nooit accepteren dat Iran een tweede irak wordt, vanwege de oliequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.

De banden tussen Rusland en Iran zijn wel redelijk goed, maar niet zo goed om een kernoorlog te beginnen. Frankrijk Engeland en Duitsland, en amerika in meerdere euopese landen waaronder Nederland hebben genoeg wapens op Moskou gericht om het 50x te verwoesten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,
Rusland heeft dreigend uitgehaald naar USA omdat ze een schild willen bouwen in Oost europa.
en tevens sponsert Iran veel olie naar Rusland en China, die willen dus absoluut niet dat USA dat in hun handen krijgt

Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:07 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Dan zal Israel en de VS hezbollah leren kennen,
En onder schat die mafketels niet. de VS heeft nog geen terrorisite activiteiten gezein na 11 sept 2001.
die kunnen hun borst nat maken als ze dit doen.

Dus is een derde wereldoorlog een feit, en de vraag is of USA dat graag wiltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De banden tussen Rusland en Iran zijn wel redelijk goed, maar niet zo goed om een kernoorlog te beginnen. Frankrijk Engeland en Duitsland, en amerika in meerdere euopese landen waaronder Nederland hebben genoeg wapens op Moskou gericht om het 50x te verwoesten.
China haalt bijna al zijn olie trouwens uit Sudan en de GOS (Mongolië, Kazachstan etc).

De vraag is of ze dat alleen voor electriciteit doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Iran moet gewoon door met hun nucliaire instanties voor elektriciteit

die wel is verslagen door Hezbollahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Iran moet gewoon door met hun nucliaire instanties voor elektriciteit
 Ze kopen maar gewoon electriciteit van rusland ofzo.
 Ze kopen maar gewoon electriciteit van rusland ofzo.

Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus is een derde wereldoorlog een feit, en de vraag is of USA dat graag wilt
Nee dus, en zal Israel keihard afgestraft worden.
ze zullen alle bondgenoten verliezen ,

Denk dat jij eerst wat moet uitzoeken voor dat je zulke onzinnige uitspraken doet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?

Jep is een twijfelgeval, Maar je kan ook wel vragen of USA graag vrede ziet of zij de hele wereld willen overnemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat alleen voor electriciteit doen.

Wanneer?quote:

VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?

Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Denk dat jij eerst wat moet uitzoeken voor dat je zulke onzinnige uitspraken doet.
Hezbollah is een Terror clubje van Iran, die OOK in libanon actief zijn. en ze zijn nog nooit bezet geweest door de israelisch. maarja dat kan ook niet want ze hebben geen land dat te bezetten valt.

Direct na hun toevlucht na de grondtroepen die een massale genocide zijn begaan in Qana en Beiroet, direct toen zij Libanon uitvluchten omdat zij een Geurilla oorlog niet aankunnenquote:

Als israel Iran aanvalt dan laat Europa Israel tijdelijk echt wel vallen, al was het maar om afstand tot israel te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?

Als jij een genocide die echt is gebeurt ( o.a Qana ) wilt begatiliseren of ontkennen, ontken direct dan de tweede wereldoorlogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.

Wanneer zouden ze die genocides dan moeten begaan? Wanneer ze met z'n allen door Syrië/Jordanië, Irak zijn gemarcheerd? Of denk je dat de Israelische luchtmacht genocides kan gaan plegen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.
Welke landen in Europa hebben de Irak oorlog gesteund ??
Frankrijk ??, of Duitsland ??.
Joodse lobby heeft hun beste tijd gehad , ze kunnen nu weinig bereiken
de tegendruk wordt nu te groot

Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij een genocide die echt is gebeurt ( o.a Qana ) wilt begatiliseren of ontkennen, ontken direct dan de tweede wereldoorlog

je kennis van de omgeving daar is weer overduidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze die genocides dan moeten begaan? Wanneer ze met z'n allen door Syrië/Jordanië, Irak zijn gemarcheerd? Of denk je dat de Israelische luchtmacht genocides kan gaan plegen?
En als Israël wordt bezet door de Syriërs/Iranezen, ja dan komt europa heus wel in actie.

Dat betwijfel ik ook ja. Als Syrië zich er ineens mee gaat bemoeien én ze nog eens overlopen komen er heus wel een aantal landen in actie, geloof mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:19 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Als israel Iran aanvalt dan laat Europa Israel tijdelijk echt wel vallen, al was het maar om afstand tot israel te hebben.

hier voor je ontwikkelingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.

Ik heb het wel dergelijk daaroverquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.

Ik had het niet over genocides en ik ontkende geen massamoorden; ik ontkende dat Hezbollah won.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:23 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
hier voor je ontwikkeling
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Qana_airstrike

Laat ik het maar zeggen dat Hezbollah de overwinning heeft geroepen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik had het niet over genocides en ik ontkende geen massamoorden; ik ontkende dat Hezbollah won.

uuhhh BIOweapons..........nopequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa zal niet in actie komen, mogelijk alleen USA
de oorloghitsers USA en Israel gebruiken clusterbommen en biologische wapens waar elk jaar tienduizenden mensen om komen

Verlicht me dan, wie waren het dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
je kennis van de omgeving daar is weer overduidelijk zichtbaar.
Hoezo verschillende moslims in Iraq, het zijn toch irakezen....
Micheal scheurer zijn boeken zouden een goed start punt voor jou ontwikkeling zijn

Dat doen ze elke dagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik het maar zeggen dat Hezbollah de overwinning heeft geroepen,
 Ik geloof dat geert wilders ook 4 keer op een dag wordt verslagen door een gek met een brandende vlag in zijn hand
 Ik geloof dat geert wilders ook 4 keer op een dag wordt verslagen door een gek met een brandende vlag in zijn hand  

Omdat boeken lezen verpilde tijd is voor jouquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Verlicht me dan, wie waren het dan?

Als de VS/Israel Iran aanvalt dan wordt Iran toch automatisch al richting Rusland gedreven daarvoor hoeven ze echt geen atoombom te gooien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,

Hoe kom je nu opeens op massamoorden en genocides?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.
Welke landen in Europa hebben de Irak oorlog gesteund ??
Frankrijk ??, of Duitsland ??.
Joodse lobby heeft hun beste tijd gehad , ze kunnen nu weinig bereiken
de tegendruk wordt nu te groot

Hoe verklaar je dan dat de meeste slachtoffers die in Irak vallen nu vertoningen van Kanker krijgenquote:

Iran gooit gewoon 1 raket.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
Alsof Iran een kans gaat maken. Even zullen ze wel voortgang boeken maar als Israël bezet zou gaan worden door Iraniërs zullen de europese landen wel weer gelukkig 'iets terug te betalen' hebben aan de Joden, en aan de kans van de coalitie gaan staan en Iran asskicken.

in een oorlog vallen eenmaal doden is een welbekende excuces.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe kom je nu opeens op massamoorden en genocides?
In een oorlog vallen nou eenmaal doden, maar dat heeft an sich niks met massamoorden en al helemaal niet met genocide te maken.

Niks geen overwinning. De VN heeft ervoor gezorgd dat er een staakt het vuren kwam.quote:The 2006 Lebanon War, known in Lebanon as the July War[18] (Arabic: حرب تموز Ḥarb Tammūz) and in Israel as the Second Lebanon War (Hebrew: מלחמת לבנון השנייה Milkhemet Levanon Ha-Shniya),[19] was a 33-day military conflict in Lebanon and northern Israel. The principal parties were Hezbollah paramilitary forces and the Israeli military. The conflict started on 12 July 2006, and continued until a United Nations-brokered ceasefire went into effect on 14 August 2006, though it formally ended on 8 September 2006 when Israel lifted its naval blockade of Lebanon.

Vraag maar eens aan israel of ze die 2 soldaatje al terug hebben dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niks geen overwinning. De VN heeft ervoor gezorgd dat er een staakt het vuren kwam.

Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef WallOfStars het volgende:
Vietnam Agen Orange....... Chemische ontbladerings middel GEEN BIO WAPEN
Iraq, Verrarmed Uranium.....indirecte gevolg van oorlog voeren,
Tevens heeft Kanker medisch zelden een Biologische oorzaak op een paar soorten na zoals HPV

niet volgens de VN defenitie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapen

Genocide is als je doelgericht mensen vermoordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:30 schreef GasTurbine het volgende:
En trouwens, Qana waren max. 40 mensen gedoodt, dus genocide is het al helemaal niet.

2 soldaten. twéé.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:30 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan israel of ze die 2 soldaatje al terug hebben dan.

Clusterbommen kunnen veel burgerslachtoffers makenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef WallOfStars het volgende:
Meki clusterbommen zijn gemaakt om grotere gebieden met infanterie te bomdaderen, niet om burger doelen mee te bestoken, het kan wel maar das niet waarvoor ze ontworpen zijn.
Met een fiets kun je ook 250 km/u wil niet zeggen dat ie ertvoor gemaakt is

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapen

1 verkeerd bombardement Meki. Shit happensquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
in een oorlog vallen eenmaal doden is een welbekende excuces.
Clusterbommen zijn gemaakt voor de burgers en daardoor krijg je massamoorden
Hoe kan jij verklaren dat een leger met UITSTEKENDE materiaal een massamoord Qana kan maken ??.

De Westerse media noemt elke slachtoffer van Libaneze kant een Hezbollah strijderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2 soldaten. twéé.
Hoeveel hezbollah zijn er gedood? 250 volgens hunzelf, 500 volgens de VN/Libanon zelf en 600 volgens Israël
Tegenover 119 doden en 2 vermisten.
Daarnast waren er nog 31 andere terroristengroepen-debielen gedood.

Dat kunnen AK-47's en ander ongein ook. En toch gebruikt de Hezbollah ze?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Clusterbommen kunnen veel burgerslachtoffers maken
Israel en US weten dat, maar toch gebruiken ze dat ????

Nee helemaal geen shit happensquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
1 verkeerd bombardement Meki. Shit happens

Neen. De burgerslachtoffers waren in de duizend, en dat is apart gerekent in een ander getal.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
De Westerse media noemt elke slachtoffer van Libaneze kant een Hezbollah strijder
en aan de kant van Israel noemen ze dat burgersslachtoffers

slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat kunnen AK-47's en ander ongein ook. En toch gebruikt de Hezbollah ze?

Damn meki.....slechte dag??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Genocide is als je doelgericht mensen vermoordt

Al lagen er 40 pandaberen in het gebouw. De shit gebeurt. Vliegtuig schiet verkeerd, raakt toevallig een flat. Zit daar soms een complot achter? Neen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee helemaal geen shit happens
de slachtoffers waren kinderen die aan het slapen waren
de slachtoffers waren de oorlogs gebieden van gevlucht
zal ik jou de foto's tonen wat ervan is achter gebleven van Qana ??
en dan mag jij dan nogmaals Shit happens zeggen

Ik zie dat alleen als een tegenmiddel tegen de US die de hele wereld willen overnemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:37 schreef Ixnay het volgende:
Hoe eerder hoe beter. Iran wordt alleen maar machtiger, hoe langer het duurt.
Klinkt misschien hard maar over 10 jaar heeft Iran het machtigste leger ter wereld

Goede vergelijking. En een attombom is ook heavy shit ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
slechte vergelijking
vergelijk dan liever een bom met een atoombom

Dat is beter dan de sharia.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie dat alleen als een tegenmiddel tegen de US die de hele wereld willen overnemen

Je zou je diep moeten schamenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Al lagen er 40 pandaberen in het gebouw. De shit gebeurt. Vliegtuig schiet verkeerd, raakt toevallig een flat. Zit daar soms een complot achter? Neen.
Als ze meerdere slachtoffers wilden hebben schoten ze wel een groter gebouw naar de filistijnen.

Waar staat dat de Sharia de wereld wilt overnemenquote:

Nee, genocide is het doelbewust uitroeien van een hele bevolkingsgroep. Zoals de Hutu's en de Tuti's en de Joden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Genocide is als je doelgericht mensen vermoordt

En weer geen kennis van zaken,quote:

er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keurenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, genocide is het doelbewust uitroeien van een hele bevolkingsgroep. Zoals de Hutu's en de Tuti's en de Joden.
Daarvan is hier geen sprake.
Dat gebouw in Qana werd gebombardeerd omdat dat millitanten met raketten zouden zitten. Dat daar burgerslachtoffers bij vielen is niet goed, maar dat was niet het doel.

Jij zou je diep moeten schamen. Je bent een schande voor de wereld en zou eens niet van die vooroordelen moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Je zou je diep moeten schamen
Je zegt nu precies hetzelfde, Vliegtuig heeft een noodlanding gemaakt in de torens van 11/9, shit happens . terwijl het dondersgoed een terroristische attack was
Qana is duidelijk een massamoord, met doelgerichte burgersslachtoffers

true en dan nog is het geen genocide.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keuren
er zaten tientallen KINDEREN die zaten te SLAPEN

Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
En weer geen kennis van zaken,
Wat is de Sharia? en wat heeft dit met Iran te maken?
Dat zijn soenieten en geen Sjieten die de Sharia hanteren en dan lieft ook nog van Wahabi oorsprong.

Het gaat erom dat van een terroristische attack of een massamoord een excuces wordt gemaakt om het recht te pratenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij zou je diep moeten schamen. Je bent een schande voor de wereld en zou eens niet van die vooroordelen moeten hebben.
Als het een noodlanding was zouden ze niet eerst van de piloot zijn genomen, en daarna in een gebouw zijn gevlogen. Een raket verkeerd afvuren is een heel groot verschil.
En ja het was een massamoord, en nee het was niet expres gedaan.

Waar staat dat de US de wereld wilt vernemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar staat dat de Sharia de wereld wilt overnemen
zeker van Wilders gehoord

Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.
Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.

En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keuren
er zaten tientallen KINDEREN die zaten te SLAPEN

Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.

Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar staat dat de US de wereld wilt vernemen
zeker van je grote vriend bin laden gehoord

Heb ik die ontkend ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.

In tegenstelling tot de brabaren uit het midden-oosten hebben wij ervan geleerd. En dan nog zonder voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaan

Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?

Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?quote:

Welke naderende Iran-oorlog? Heb je bewijs?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormt
wat goed van jou om Wilders te vergelijken met Bin Laden

Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.
Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.

Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders op

Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?
Nee dus...

Klagen mogen ze doen hoor, daar is de democratie voor. (itt die barbaren) We hebbe het hier over het overnemen van de wereld. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.
Kijk als je het nbiet met ze eens bent prima. Laat ze dan met rust,
Maar kom dan ook niet zeiken als er een crimineel zijn hand word afgehakt of een homo opgehangen.
Op het moment dat jij vind dat jij het recht hebt hun aan te spreken op hun cultuur en geloof, geef je hun het zelfde recht om op jou cultuur en geloof te klagen.
What would you care....
ben jij crimineel ja niet daar heen gaan dan.
maar we gaan helemaal Off topic om dat ik het gevoel heb met een on opgeleide versie van geert wilders van doen hebt .
CIAo

Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?

Jawel, wnat het was colleteral Damage. Geen gerichte aanslag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Dat ga je dus niet ontkennen of in voordeel van Israel bepraten

Dan verzoek ik hierbij een sluiting van dit topic. Immers: we zouden die oorlog toch niet tegen kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helpt

Jij doet anders precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders op

Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat erom dat van een terroristische attack of een massamoord een excuces wordt gemaakt om het recht te praten
Jij gelooft het joodse gelul dat daar rakketten waren en dat de vliegtuig verkeerd schoot.
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.

So True....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet anders precies hetzelfde...

Zucht...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Dat ga je dus niet ontkennen of in voordeel van Israel bepraten

Jep dat zie je blijkbaar heel erg goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet anders precies hetzelfde...

Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?
EDIT: negeer deze post, dacht dat meki had gereageerd, maar was van een tijdje terug.

quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep dat zie je blijkbaar heel erg goed
Ik ben hier die enige na een paar na die de slachtoffers van Qana verdedigt
die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden
jullie kunnen de Amerikaanse ambassadeur overnemen in de UN

En jij die van Bin Laden, wijlen Saddam Hoessein, Ali Chemicali, Samir A, Bob Saget etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep dat zie je blijkbaar heel erg goed
Ik ben hier die enige na een paar na die de slachtoffers van Qana verdedigt
die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden
jullie kunnen de Amerikaanse ambassadeur overnemen in de UN

Ik kan geen bewijs in de doofpot stoppen. Er is gewoon geen bewijs dat dat expres is gegaan. Punt uit. Alhoewel; het was toch zo duidelijk? Waarom ben jij daar zo van overtuigd? Ben jij hier de niet-neutrale ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
daarvoor ga ik geen moeite doen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad

quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
daarvoor ga ik geen moeite doen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad

Dat is Joodse gelul en duidelijke propoganda om deze vreselijke daad in de doofpot te stoppenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zucht...
Dat er kinderen en andere onschuldige slachtoffers vielen ontken ik nergens. Dat is gewoon triest.
Maar men viel dat gebouw aan omdat er volgens inlichtingen millitanten met raketten zaten. Op hen was die aanval gericht. NIET op de burgers!!!!!!!!!!!!

quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is je bewijs nou? Ik zie geen verband dat er 2 keer iets gebeurt in een dorp. n Tel Aviv gebeurt elke week wel een aanslag.

Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
Qana overnemen
Hoe wil je dat bereiken met het bombarderen van een flatgebouw met kinderen? Ze zouden hun bommen liever spenderen aan militanten. En er zouden militanten inzitten, dus bombardere ze het. Zo moeilijk is het toch niet?

En waarom vielen ze die plaats aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
..............
Operation Grapes of Wrath maakt deel uit van een grootschalige Israëlische vergeldingsactie. Dit Israëlisch offensief wordt tot op dat moment stilzwijgend toegestaan door de Amerikaanse president Bill Clinton. Het stilzwijgen wordt doorbroken met de aanslag in Qana. Israël voert het bombardement op Kana, dat een half uur duurt, uit nadat de Libanese terreurorganisatie Hezbollah driehonderd meter verderop raketten richting Israël afvuurt. Bij de aanval vallen meer dan 110 doden en 75 gewonden.
.............

Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,

Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En waarom vielen ze die plaats aan?
Precies! Omdat er daar vandaan raketten op Israel afgevuurd werden!

gelijk , Maar Israel doet dat welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja.
Maar Israël zit vol met burgers, kinderen net zoals in qana, dus gebeurt het niet.

Jouw eigen bovenstaande redenering volgend, zouden de Palestijnen dus ook weggevaagd mogen worden zeker...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,

Ben ik niet. Zal ik ook nooit worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef Meki het volgende:
Het is voor jou heel moeilijk slapen he , telkens voor de massamoorders op te komen, terwijl jij zegt dat je neutraal bent . het verbaast me niet dat jij een Israelier bent

Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekent
een bijbelse plaats,
daarom is dit een massamoord met doelgerichte burgersslachtoffers

Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?

Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:17 schreef Meki het volgende:
Nou , als jullie daarover hebben ,
jou buurman is een terrorist en je woont in een flat met veel burgers, ik ben van de Israelische leger , en ik ga jou buurman uitschakelen.
ik schiet de hele flat gelijk met een straaljager neer tot aan de grond
resultaat 59 burgersslachtoffers en 1 doie terrrorist
en dit keuren jullie goed

De 'massamoord' niet nee. Jouw redenatie wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zien

Jah maar natuurlijk, dat hebben we gezien in Qana toch, alleen burgersslachtoffersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.
Significant verschilletje.

Ik wil dat je gewoon inziet hoe Israel met massamoorden omgaat zeer vreselijk is en dat in de buurt komt van iemand anders die in de verleden leefdequote:

http://www.catholicnewsagency.com/new.php?n=7314quote:Hezbollah uses Christian villages as shields in missile attacks
Washington DC, Aug 3, 2006 / 12:00 am (CNA).- Recent reports indicate that Hezbollah is using Christian villages to shield its attacks against Israel.
According to Christian Solidarity International, Hezbollah is hiding among civilian populations, mostly in southern Lebanese towns, such as Ain Ebel, Rmeish, Alma Alshaab.
Launching attacks behind human shields is in violation of the Geneva Convention's provision for the Protection of Victims of International Armed Conflicts, which prohibits the use of civilians as military shields.
This is not a new strategy for Hezbollah. Col. Charbel Barka, a former South Lebanese Army commander, says Hezbollah is repeating what it did in attacks against Israel in 1996.
A Christian from the village of Ain Ebel, who requested to remain nameless for fear of a reprisal from Hezbollah, reported that he found Hezbollah fighters setting up a launcher on his rooftop. Hezbollah fighters ignored his pleas to stop and fired the missiles. He immediately gathered his family and fled his home, which was bombed 15 minutes later by an Israeli air strike.
Hezbollah has also attempted to stop Christians from fleeing their villages. According to Christian Solidarity International, on July 28, Hezbollah fighters fired upon several Christians fleeing Rmeish with their families, wounding two.
Sami El-Khoury, president of the World Maronite Union, adds that media reports about Christian support for Hezbollah are inaccurate.
"Contrary to Western press reports, indicating high percentages of Christian support for Hezbollah, 90 percent of Christians, 80 percent of Sunni and 40 percent of Shiites in Lebanon oppose Hezbollah," El-Khoury told Christian Solidarity International.
Christian Solidarity International has called for the United Nations to establish a politically independent commission to investigate Hezbollah's contravention of international law. The group has also urged the UN Security Council to deploy immediately an international force in Lebanon to facilitate a ceasefire, to stop the flow of arms from Syria to Hezbollah, and to assist the Lebanese government in fulfilling its obligation to disarm Hezbollah.
Hezbollah has been the ruling power in the south since Israel withdrew from Lebanon six years ago. Christian villages suffer from extensive neglect of infrastructure under Hezbollah rule. Once the majority, the Christian population in Lebanon has declined to under 40 percent due to pressures by Islamic militias supported by Iran and Syria.
http://www.nrc.nl/buitenl(...)_mensen_boos_en_bangquote:In Libanon zijn veel mensen boos en bang
Offensief van Hezbollah heeft bij de burgers onzekerheid gecreëerd over de toekomst
Gepubliceerd: 14 mei 2008 14:00 | Gewijzigd: 15 mei 2008 12:14
Met zijn offensief tegen de door het Westen gesteunde Libanese regering heeft Hezbollah de verhoudingen op scherp gezet. ‘Hoe kunnen ze hun landgenoten aanvallen?’
Door onze correspondent Thomas Erdbrink
Nieuws - Libanon trekt maatregelen tegen Hezbollah in
Beiroet, 14 mei. Nadia, een Libanese christen, speelt met de ijsblokjes in haar glas. „Ik mijd mijn shi’itische vrienden want ik wil niet met hen in een politieke discussie terechtkomen”, zegt ze. „Om te voorkomen dat we ruzie krijgen.”
De tijdelijke bezetting van West-Beiroet door de shi’itische oppositie-organisatie Hezbollah heeft de verhoudingen op scherp gezet. Het was voor het eerst dat de door Iran gesteunde organisatie, die zich altijd presenteerde als verzetsbeweging tegen Israël, haar militaire macht tegen andere Libanezen gebruikte. Veel mensen zijn boos en vrezen de toekomst.
De galerijen van het winkelcentrum ABC in de christelijke wijk Ashrafieh zijn leeg. Stalen luiken hangen voor de etalages met duur servies en lingerie. De meeste Beiroeti’s zitten thuis, omdat de veiligheidssituatie volledig onvoorspelbaar is. Met vrienden zit Nadia (26) – ze wil niet met haar achternaam in de krant – in een verder leeg restaurant te praten over de ingrijpende gebeurtenissen.
„Hoe kunnen ze na al die jaren hun landgenoten aanvallen?!” vraagt Nadia. Ze steekt haar handen vragend in de lucht. „Hezbollah wil het land overnemen”, zegt haar 21-jarige vriendin. Een ober brengt clubsandwiches en hamburgers. „Ze hebben hun strijders niet teruggetrokken, maar hun wapens in huizen verstopt, klaar om ze weer te gebruiken”, zegt Robert, een dermatoloog. „Welke kant gaat dit op? Wat gaat er met Libanon gebeuren?”
Beiroet mag dan wel weer tot rust zijn gekomen, het leven is niet normaal. Het belangrijkste viaduct van de stad, tussen Oost- en West-Beiroet, is afgesloten door aanhangers van de door Hezbollah geleide oppositie. Barrières van puin en zand, opgeworpen als onderdeel van de burgerlijke ongehoorzaamheidscampagne van de oppositie, versperren de doorgang. De weg naar het vliegveld is afgesloten waardoor het onmogelijk is om Beiroet door de lucht te bereiken. De autoweg naar Damascus is afgesloten door aanhangers van de belegerde, door het Westen gesteunde regering. Libanon is grotendeels geïsoleerd.
In sunnitische wijken, zoals het chique Verdun, hangen vlaggen van Amal, een shi’itische groepering die met Hezbollah in de oppositie zit.
„Het is pure provocatie, heel gevaarlijk”, zegt journaliste Najat Charaf-Eddine over Hezbollah. Haar televisieshow Transit, op de Future-zender van de sunnitische leider Hariri, is bekend en berucht omdat er vertegenwoordigers van alle politieke en sektarische groepen worden uitgenodigd. Future wordt gezien als een sunnitische zender.
Tijdens de gevechten van vorige week werd het kanaal op zwart gezet door Hezbollah. „Niets werd vernietigd, maar ze wisten precies welke kabel ze moesten doorknippen om onze uitzendingen onmogelijk te maken. Ze zijn heel professioneel. Maar het toont dat ze geen andere meningen toestaan.”
Charaf-Eddine is zelf shi’iet. De meeste shi’ieten steunen Hezbollah. Maar zij niet. „Ze waren vroeger anders, ze waren verzet, geen politieke militie, maar nu gebruiken ze hun wapens tegen de Libanezen”, zegt ze. „De volgende keer ga ik ze agressief ondervragen in mijn show.” Future TV werd gisteren weer geopend, op een andere locatie. In totaal heeft Hezbollah zes mediaorganisaties gesloten.
„De toekomst is zo onduidelijk. Alles kan nu gebeuren in Libanon”, zegt Charaf-Eddine. „Ik ben erg bezorgd.”
Het Libanese leger heeft ondertussen posities ingenomen in gemengde wijken en op strategische punten in land. Maar in het winkelcentrum ABC is men niet meer onder de indruk van de acties van het leger. „Tegen Hezbollah doen ze niets. Ze hebben oude wapens terwijl Hezbollah moderne spullen uit Iran krijgt”, zegt Robert. „Niemand kan ons beschermen, we moeten nu afwachten.”

Eh...omdat ze niet sporen daar?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:06 schreef Elkarden het volgende:
Libanon, 1948
Egypte, 1967
Jordanië, 1967
Syrië, 1973 (2007)
Irak, 1981
Iran, 2008
Waarom leren ze het nooit af?

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,
 wtf moet Rusland met olie van Iran,Rusland heeft genoeg olie voor zichzelf.

Denkfout.. er is nooit genoeg ! En wat je zelf kan pakken houdt in dat de ander het niet kan kopen en van jou moet kopen. De VS heeft concurrentie in de Golf gekregen van China en Rusland. Laatst genoemde was even een paar decenia weg maar is er weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:38 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ohja Meki telegraaf is niet vetrouwen toch

Inderdaad, zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,

Allemaal joodse gelul die partijdig zijn,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
http://www.catholicnewsagency.com/new.php?n=7314
Het is bekend dat de Hezbollah burgers (wijken, scholen, ziekenhuizen e.d.) misbruiken als schild om hun bewuste aanvallen op Israelische burgers en burgerdoelen te doen. Helaas zijn er dan toch nog smeerlappen die de boel proberen te verdraaien.
[..]
http://www.nrc.nl/buitenl(...)_mensen_boos_en_bang

Wat leren ze niet af,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:06 schreef Elkarden het volgende:
Libanon, 1948
Egypte, 1967
Jordanië, 1967
Syrië, 1973 (2007)
Irak, 1981
Iran, 2008
Waarom leren ze het nooit af?
 . En wie leert wat niet af?
. En wie leert wat niet af?

Na de oorlog was Hezbollah groter dan ooit en met meer support dan ooit. Verloren hebben ze die oorlog echt niet. En je zou zelfs kunnen zeggen dat ze gewonnen hadden, gezien de problemen die Israels leiders kregen na de oorlog.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2 soldaten. twéé.
Hoeveel hezbollah zijn er gedood? 250 volgens hunzelf, 500 volgens de VN/Libanon zelf en 600 volgens Israël
Tegenover 119 doden en 2 vermisten.
Daarnast waren er nog 31 andere terroristengroepen-debielen gedood.

Dat zijn oorlogen die israel heeft gevochten maar dat slaat nergens op want ze zijn sommige oorlogen niet zelf begonnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat leren ze niet af,. En wie leert wat niet af?

Wat leren ze niet af? Israel aanvallen en vervolgens afgaanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat leren ze niet af,. En wie leert wat niet af?

Hezbollah wilt toch de vernietiging van Israël? Waarom gingen ze niet door na het staakt het vuren dan? Israël bestaat de dag van vandaag nogsteeds.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Xith het volgende:
[..]
Na de oorlog was Hezbollah groter dan ooit en met meer support dan ooit. Verloren hebben ze die oorlog echt niet. En je zou zelfs kunnen zeggen dat ze gewonnen hadden, gezien de problemen die Israels leiders kregen na de oorlog.

Syrië viel Israël niet aan in 2007. Israël viel Syrië aan. Helaas. Irak viel Israël niet aan in 1981. Israël viel Irak aan. Iran viel Israël niet aan in 2008. Israël viel ook Iran niet aan in dat jaar. En waarom geen Egypte in 1973? Ik vind het maar een raar, onbegrijpelijk soort lijstje.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:42 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Wat leren ze niet af? Israel aanvallen en vervolgens afgaan
Wie leren het niet af? De Arabische landen en in 2008 de Perzen.

Voor iedere zionist eentjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hoeveel van dit soort topics zijn er ondertussen

Met alle respect, maar wat begrijp je niet aan de feiten? Hezbollah heeft in 2006 20 % van haar getrainde vechters verloren, zijn weggedrukt van de Israelische grens en hun bunkercapaciteit. Ook zal het met die support wel meevallen, als heel Libanon in puin door hun daden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Xith het volgende:
[..]
Na de oorlog was Hezbollah groter dan ooit en met meer support dan ooit. Verloren hebben ze die oorlog echt niet. En je zou zelfs kunnen zeggen dat ze gewonnen hadden, gezien de problemen die Israels leiders kregen na de oorlog.

En totdat absoluut duidelijk is dat Iran de installaties voor de verrijking van uranium gebruikt voor wapentuig, mag er wat mij betreft proportioneel gedreigd worden. Eerder absoluut niet. De dreigingen en sancties die er nu zijn, zijn daarom ook in mijn ogen volledig contraproductief.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]

Hezbollah Israel wilt toch de vernietiging van Israël Hezbollah? Waarom gingen ze niet door na het staakt het vuren dan? Israël Hezbollah bestaat de dag van vandaag nogsteeds. (en is groter en machtiger geworden dankzij de oorlog).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hezbollah wilt toch de vernietiging van Israël? Waarom gingen ze niet door na het staakt het vuren dan? Israël bestaat de dag van vandaag nogsteeds.

irrelevant.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:19 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat begrijp je niet aan de feiten? Hezbollah heeft in 2006 20 % van haar getrainde vechters verloren, zijn weggedrukt van de Israelische grens en hun bunkercapaciteit.
Je begrijpt het niet echt.quote:Ook zal het met die support wel meevallen, als heel Libanon in puin door hun daden.

VS - Iran [#25] : Topcommandant VS stapt op na artikel over Iranquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hoeveel van dit soort topics zijn er ondertussen

International Atomic Energy Agencyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]

De constant verandere complexe situatie in Libanon maakt het land en haar inwoners moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef Xith het volgende:
[..]
irrelevant.
[..]
Je begrijpt het niet echt.
1.) Het volk dat achter Hezbollah staat zijn niet de progressieve meerderheid die van Libanon een morderne staat hebben gemaakt, en welke Libanon hebben opgebouwd. (Oftewel, Hezbollah aanhangers maakt al die wijken niet uit).
2.) Door de doden en geweld zijn de potentiele Hezbollah aanhangers in echte Hezbollah aanhangers veranderd (zoals de Israelische aanvallen in Palastina voor meer palastijnse vechters zorgt, zoals duitse razzias voor meer Nederlandse verzets vechters zorgde).

Dat is vreemd. Iran heeft gratis nucleaire levering aangeboden gekregen van Rusland, maar toch stoppen ze miljarden in een project. Daarnaast hebben ze al genoeg plutonium en uranium op energie op te wekken, maar toch willen ze zo raag verarmd uranium, ra ra ra...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef Xith het volgende:
[..]
International Atomic Energy Agency
(internationaal)
National Intelligence Council (US governmental)
En het enige 'Iran heeft nukes' geluid komt van Bush en z'n consorten, zonder bewijs btw, zelf z'n CIA gelooft niet in Irans kernbom plannen.

Appels en peren. Israël is een land in de VN en hezbollah een stelletje tyfusdebielen (excuus voor de tere zieltjes) die zich niet aan regels horen te houden. De VN maakte een staakt het vuren, Israël gehoorzaamt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef Xith het volgende:
[..]
Hezbollah Israel wilt toch de vernietiging van Israël Hezbollah? Waarom gingen ze niet door na het staakt het vuren dan? Israël Hezbollah bestaat de dag van vandaag nogsteeds. (en is groter en machtiger geworden dankzij de oorlog).

Als ik het goed heb begrepen willen ze graag een volledig zelfstandige cyclus hebben. Dit is aardig gelukt. Eigen mijnen, verwerkings fabrieken, verrijkings installaties, centrale voor energie productie (en niet bijzonder geschikt voor de productie van stoffen voor nucleaire wapens) etc. Die laatste is dacht ik nog in aanbouw (als ik het mis heb hoor ik het graagquote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Iran heeft gratis nucleaire levering aangeboden gekregen van Rusland, maar toch stoppen ze miljarden in een project. Daarnaast hebben ze al genoeg plutonium en uranium op energie op te wekken, maar toch willen ze zo raag verarmd uranium, ra ra ra...
 ) maar verder lijkt het aardig op poten. Dit alles gewoon onder controle van de verschillende waakhonden op dat gebied. Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is
 ) maar verder lijkt het aardig op poten. Dit alles gewoon onder controle van de verschillende waakhonden op dat gebied. Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is  

Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief isquote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Appels en peren. Israël is een land in de VN en hezbollah een stelletje tyfusdebielen (excuus voor de tere zieltjes) die zich niet aan regels horen te houden. De VN maakte een staakt het vuren, Israël gehoorzaamt.

Dat staat anders niet in het boek van Pim (TZMH).quote:Op zondag 13 juli 2008 01:21 schreef Meki het volgende:
Als Israel kernwapens heeft, Mag Iran absoluut ook kernwapens hebben

quote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Appels en peren. Israël is een land in de VN en hezbollah een stelletje tyfusdebielen (excuus voor de tere zieltjes) die zich niet aan regels horen te houden. De VN maakte een staakt het vuren, Israël gehoorzaamt.

ow! Dat had je de CIA, AEAL en the National Intelligence moeten vertellen man!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Iran heeft gratis nucleaire levering aangeboden gekregen van Rusland, maar toch stoppen ze miljarden in een project. Daarnaast hebben ze al genoeg plutonium en uranium op energie op te wekken, maar toch willen ze zo raag verarmd uranium, ra ra ra...

Maar goed, de pro-oorlog mensen hier zaten bij de Irak issue ook te roepen dat Irak WMD's had omdat Bush het zegt. Officiele instancies hadden er nog geen bewijs voor. Nu hetzelfde geval, alleen roepen officiele instancies juist dat er geen dreiging is..., maar leren, nee!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is

Iddquote:Op zondag 13 juli 2008 01:36 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar goed, de pro-oorlog mensen hier zaten bij de Irak issue ook te roepen dat Irak WMD's had omdat Bush het zegt. Officiele instancies hadden er nog geen bewijs voor. Nu hetzelfde geval, alleen roepen officiele instancies juist dat er geen dreiging is..., maar leren, nee!
 Het is weer richting een vergelijkbaar riedeltje aan het gaan.
 Het is weer richting een vergelijkbaar riedeltje aan het gaan.

Iran is bezig met het maken van atoomwapens, ook zijn ze bezig met het creëeren van een mega virus, ze hebben veel jonge apen besteld in het buitenland voor lab procedures, dus zo mak en veilig is Iran echt niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Iran moeten we denk ik niet onderschatten, heb laatst een filmpje gezien over hun leger, en ze zijn groter dan ik dacht. Ze hebben zelfs een sloot onderzeeërs en zelfs nog een hoop gevechtshelicopters en chinooksWel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud).
Ze hebben trouwens ook een best grote luchtmacht, Mig's in allerlei smaken en zelfs F-14 (Tomcats)...
Maar slechts een schijntje vergeleken bij de USAF en USMC natuurlijk...

Heb je ook een bron van bovenstaand artikel?quote:Op zondag 13 juli 2008 02:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Iran is bezig met het maken van atoomwapens, ook zijn ze bezig met het creëeren van een mega virus, ze hebben veel jonge apen besteld in het buitenland voor lab procedures, dus zo mak en veilig is Iran echt niet.
Ze zijn wel degelijk een enorm gevaar voor de mensheid.

Hezbollah is nog steeds mateloos populair in de regio door het verstrekken van levensmiddelen aan de allerarmsten. Dus die tyfusdebielen zullen we nog wel een jaartje of wat mee te maken hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]

quote:Report: Pentagon official says Israel has 'amber light' for Iran strike
U.S. President George W. Bush has given Israel an "amber light" to begin preparations for a military attack on Iran, a Pentagon official told The Sunday Times this week.
"Amber means get on with your preparations, stand by for immediate attack and tell us when you're ready," the official said.
The official told the Times that Bush informed the Israeli government he would back an Israeli plan to strike Iran's main nuclear sites with long-range aerial weapons if diplomatic talks over Tehran's contentious atomic program broke down.
Meer: http://haaretz.com/hasen/spages/1001526.html

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
Als ze meerdere slachtoffers wilden hebben schoten ze wel een groter gebouw naar de filistijnen.
 Wat weer een uitdrukking. Al heb ik de indruk dat je hem niet eens met omzet maakte.
 Wat weer een uitdrukking. Al heb ik de indruk dat je hem niet eens met omzet maakte. 

Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:21 schreef Meki het volgende:
Als Israel kernwapens heeft, Mag Iran absoluut ook kernwapens hebben

Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen willen ze graag een volledig zelfstandige cyclus hebben. Dit is aardig gelukt. Eigen mijnen, verwerkings fabrieken, verrijkings installaties, centrale voor energie productie (en niet bijzonder geschikt voor de productie van stoffen voor nucleaire wapens) etc. Die laatste is dacht ik nog in aanbouw (als ik het mis heb hoor ik het graag) maar verder lijkt het aardig op poten. Dit alles gewoon onder controle van de verschillende waakhonden op dat gebied. Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is

Want Iran kan zelf ook niet inzien dat dat ook het ondergang van hun eigen rijk betekent?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.

Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactorquote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.
 Maar net hoe je het bekijkt.
 Maar net hoe je het bekijkt.

Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Een onafhankelijk onderzoek van de Verenigde Naties oordeelde echter anders. Volgens de VN was het "onwaarschijnlijk" dat het bloedbad het gevolg was van een ongeluk.
Zo werden tijdens het bombardement bommen gebruikt die in de lucht ontploffen, en erop gericht zijn zoveel mogelijk doden en gewonden te maken.
Ook waren tijdens het bombardement permanent Israëlische helikopters in de lucht, van waaruit het bloedbad duidelijk te zien moet zijn geweest.
Ook Amnesty International betwistte in een onderzoek de lezing van Israël.

Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactor
Die heeft juist als nadeel dat ze niet heel goed zijn in het produceren van plutonium. Ja of dat is een voordeelMaar net hoe je het bekijkt.

Ik heb het over de russenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.
De fransen (EU) wilde ze idd die reactoren geven wanneer ze stopten met de bouw van deze
http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_neutron_reactor

Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meerquote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.

Zonder bron niet zomaar nee.quote:

Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegdquote:Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meer
Israel pleegde meer massamoorden,

En dat terwijl hij in dat vetorecht topic over Zimbabwe partij kiest voor China en Rusland. Als je dan toch 2 landen moet noemen die in het verleden vele miljoenen burgers vermoord hebben...quote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd

quote:US President George W. Bush has given Israel the "amber light" to carry out an attack on Iran if diplomatic efforts are unsuccessful in causing the Islamic Republic to back down and relinquish its nuclear program, according to a senior Pentagon official quoted by the British Sunday Times on Sunday morning. ....

Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderenquote:

Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd

Toeberekenen is (volgens mij) geen normaal werkwoord en ik snap dus ook de zin niet..quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!

Nee, hij snapt het niet, omdat jij tenenkrommend slechte zinnen produceert.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Meki het volgende:
Nee natuurlijk snap je het niet als je Israel verdedigt

Nee, mensen die zomaar iets roepen hebben we niets aan.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderen

Even quotenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
 _!
_!Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.quote:De Hezbollah wordt door Canada, Israël, Nederland en de Verenigde Staten als een terroristische organisatie gezien.

Ik kon er wel om lachen. Die verzuurde figuren die commentaar gaven duidelijk niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef mr.marcus het volgende:

Hezbollah was wel verzwakt. Dat ze nu misschien sterker zijn, doet niks af aan het feit dat ze verloren hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:
En die twee hebben ze niet terug. Hezbollah is evenmin verzwakt. Mission failed. Failed utterly.

omg, je hebt gelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]Wat weer een uitdrukking. Al heb ik de indruk dat je hem niet eens met omzet maakte.

Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ookquote:Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Even quoten_!
En oja;
[..]
Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.

Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ook

En dat in een klein tijdsbestek.quote:bij het incident op 7 juli (Indische ambassade) vielen 55 doden, de tol van de zelfmoordaanslag bij Deh Rawod staat inmiddels op 19 (en 5 agenten) en 2 vrouwen zijn door Taliban geexecuteerd wegens prostitutie. dan zit met de 47 doden in Nangarhar op 123 doden

Israeliers doen aan massamoorden nextquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.

er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel nextquote:Op zondag 13 juli 2008 22:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ook een mooie quote van sp3c:
[..]
En dat in een klein tijdsbestek.

Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.quote:

quote:Op zondag 13 juli 2008 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.
Zo principieel als je je zelf wilt doen voor komen ben je niet he?

Tienduizenden? Bewijs?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel next

Ik zie in mijn post nergens Israel staan.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Goed dat je Israel erbij neerzet, Zimbabwe heeft geen massamoorden begaan, er is geen resolutie genomen daarover in de UN en waarom de resolutie is afgeweze door Rusland is de hyprocrisie van US die een lesje moet leren.
Maar je zet wel een goede stap om Israel erbij neer te zetten bij die landen, die zijn ook slecht, neem O.A MAO en Stalin, en nu Sharon en Olmert

Zal ik je gevenquote:

quote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie in mijn post nergens Israel staan.
Dus Mugabe moord geen mensen uit die tegen hem zijn?
Jij bent tegen landen die in het verleden 'massamoorden' gepleegd hebben. Dan kun je dus nooit achter Rusland of China staan; volgens jouw eigen redenatie.

Ik dacht alquote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.
Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest
Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.
Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.
Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.
Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken
Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.
· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.
· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.

Het zijn allemaal op een word-document opgeslagenquote:

Denk dat dat meer zegt over wie bepaalde dingen klakkeloos aanneemt.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderen

Dus? Toch steun je de terroristen van wijlen Arafatquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel next

Bron?quote:

Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegevenquote:

Bron: ADquote:De katholiek Pius Ncube moet van het Vaticaan met pensioen nadat staatskranten foto’s publiceerden van de aartsbisschop in bed met zijn getrouwde secretaresse. Volgens Ncubes advocaten is de kritische aartsbisschop in een val van Mugabe getrapt die hem het zwijgen wilde opleggen. Krap twee maanden geleden zei de kritische aartsbisschop nog dat buitenlandse machtenmoeten ingrijpen in Zimbabwe om Mugabe af te zetten.
,,Een droevige dag voor Zimbabwe,’’ noemde de Zimbabwaanse oppositie het aftreden van de aartsbisschop. ,,Hij bevocht het regime, en het regime vocht terug.’’
Ncube was een van de laatst overgebleven openbare figuren die het durfden op te nemen tegen het toenemend totalitaire regime van Mugabe. Hij heeft regelmatig de Zimbabwaanse bevolking opgeroepen in verzet te komen tegen het gezag, desnoods met massale marsen in de grote steden. Het uitblijven van dat grootscheeps verzet wijt hij aan een gebrek aan moed onder Zimbabwanen, inclusief zichzelf.
Katholieke geestelijken spraken vorige maand in een paginagrote advertentie in een dagblad hun steun uit voor de aartsbisschop, die ‘jarenlang met moed en morele autoriteit de kwestie van sociale rechtvaardigheid en politieke actie voor het voetlicht heeft gebracht om de crises in ons land te beëindigen’. Mugabe waarschuwde daarop de geestelijken zich niet met politiek in te laten.
De afgetreden aartsbisschop heeft wel al laten weten dat hij zich niet de mond laat snoeren, ook al is hij afgetreden. De kritische houding van de bisschop werd gevormd in de jaren ’80, toen Ncube als jonge man getuige was van de massamoord op zijn volk, de Ndebele.
De situatie in Zimbabwe heeft dit jaar een tragisch dieptepunt bereikt. De winkels zijn leeg en de inflatie heeft een onwaarschijnlijke hoogte van 7500 procent bereikt. Tachtig procent van de Zimbabwanen is werkloos, met duizenden tegelijk proberen de burgers het land te ontvluchten. Verzet wordt met harde hand de kop ingedrukt. In maart van dit jaar werd oppositieleider Tsvangirai in elkaar geslagen.
(bron: Trouw)quote:„De tweede ronde van de presidentsverkiezingen eind juni in Zimbabwe zal absoluut niet vrij en eerlijk zijn”, zei de Amerikaanse ambassadeur James McGee gisteren vanuit de hoofdstad Harare. „De aanpak van het regime Mugabe is erop gericht enerzijds mensen zo bang te maken dat zij niet meer durven stemmen, anderzijds om velen uit hun woongebied te verjagen, zodat ze niet meer kúnnen stemmen.”
Diverse bronnen zeggen dat de afgelopen maanden van tienduizenden Zimbabwanen de identiteitskaart is afgepakt. Het enige doel lijkt dat deze mensen, evenals de vier miljoen vluchtelingen, niet meer op oppositieleider Tsvangirai van de MDC kunnen stemmen op 27 juni.
Tsvangirai won de eerste ronde in maart met een behoorlijk verschil, maar mag ’voor zijn eigen veiligheid’ geen campagne meer voeren. Om hem verder dwars te zitten is zijn gepantserde BMW in beslag genomen.
De Britse BBC bracht gisteren geheime staatsdocumenten naar buiten die de planmatige aard van het geweld van de afgelopen maanden aantonen. Het leger zou actief meedoen aan de campagne om dictator Mugabe aan de macht te houden: het centrale bevelscommando (hoofden van leger, luchtmacht en veiligheidsdiensten) zou de regie voeren.
De omroep werkte drie weken undercover in Zimbabwe. Als leider van de staatsterreurcampagne wordt genoemd minister Mnangagwa, de man die in de jaren tachtig ook al het vuile werk opknapte voor Mugabe bij de massamoord op zo’n 20.000 Ndebele in het zuiden van het land.

Dit gaat nergens meer over. Meki support terroristen, debat is zinloos.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:44 schreef Meki het volgende:
Dat zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders
die verdedigen hun eigen land die nu wordt bezeten door bezetters.
Jij gaat toch niet toekijken als Duitsers jou huis gaat overnemen

Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.
Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest
Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.
Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.
Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.
Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken
Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.
· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.
· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.

Een word document is geen bron.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn allemaal op een word-document opgeslagen
en dit zijn echte feiten, dit kan je niet ontkennen of in de doofpot stoppen

Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegeven

Maar als ze het in de doofpot stoppen zeggen ze het toch niet per ongeluk?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef Meki het volgende:
Ik neem de feiten aan, ik neem geen Israelische propoganda aan, die alles in doofpot stopt en alles per ongeluk zegt

Israëlische denktankquote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
En doen we tegenwoordig niet meer aan bronvermelding?
Oh ja:
-
Het complete rapport is te zien op: www.ict.org.il/researchreport/researchreport.htm
http://www.icej.nl/nieuws/statistiek.htm

.
.

Op 13 juli 2008 23:00 schreef Meki...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen

Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen

http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...

En je denkt niet dat dat comitee voor Palestijnen een gekleurde blik op de zaak heeft?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnen
een Israelische denktank is ervoor om jou te propoganderen en manipuleren

Dat mag Meki hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.

En de Palestijnen doen helemaal niet aan propaganda, die arme onbegrepen slachtoffersquote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
Denktank, al helemaal als de overheid elke moorden " per ongeluk " en al helemaal niet als ze niet te vertrouwen zijn. het is geen onafhankelijke instantie
Israelische denktank, manipuleert en propogandeert

Mag ook bestquote:
 Is alleen niet bepaald bevorderlijk voor het hele 'serieus genomen worden'.
 Is alleen niet bepaald bevorderlijk voor het hele 'serieus genomen worden'.

Wist je dat je een Palestijn een rennie kunt geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dus als Palestijnse bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat waar, maar als er Israelische bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat opeens propaganda?

Is dat nodig dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is

Nah dat hoeft niet hoor.quote:

Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je ook een bron van bovenstaand artikel?
Een gevaar voor de mensheid
Wanneer ben je precies een gevaar voor de mensheid dan? Ik ben wel benieuwd naar de precieze definitie.

Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!

Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]

Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....

Nou een invasie zoals Yom Kippur bvquote:Op maandag 14 juli 2008 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?
Of tegen Hamas: Boem de hele Gaza weg.

toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregenquote:Op maandag 14 juli 2008 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou een invasie zoals Yom Kippur bv

Ja... Geweldige bron meid.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!

Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?
Oh no he did not.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef mr.marcus het volgende:
komt ie dan hè...
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330945390&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
'Bush gave Israel amber light to attack'
[..]
 .
.

quote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.

Nee, als deze vol is gaan we hier verder.quote:

quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, als deze vol is gaan we hier verder.

Volgens Wikipedia hadden ze in 1967 ial niedergeval 2 bommen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef EricT het volgende:
[..]
toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregen
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |