Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen willen ze graag een volledig zelfstandige cyclus hebben. Dit is aardig gelukt. Eigen mijnen, verwerkings fabrieken, verrijkings installaties, centrale voor energie productie (en niet bijzonder geschikt voor de productie van stoffen voor nucleaire wapens) etc. Die laatste is dacht ik nog in aanbouw (als ik het mis heb hoor ik het graag) maar verder lijkt het aardig op poten. Dit alles gewoon onder controle van de verschillende waakhonden op dat gebied. Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is

Want Iran kan zelf ook niet inzien dat dat ook het ondergang van hun eigen rijk betekent?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.

Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactorquote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.

Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Een onafhankelijk onderzoek van de Verenigde Naties oordeelde echter anders. Volgens de VN was het "onwaarschijnlijk" dat het bloedbad het gevolg was van een ongeluk.
Zo werden tijdens het bombardement bommen gebruikt die in de lucht ontploffen, en erop gericht zijn zoveel mogelijk doden en gewonden te maken.
Ook waren tijdens het bombardement permanent Israëlische helikopters in de lucht, van waaruit het bloedbad duidelijk te zien moet zijn geweest.
Ook Amnesty International betwistte in een onderzoek de lezing van Israël.

Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactor
Die heeft juist als nadeel dat ze niet heel goed zijn in het produceren van plutonium. Ja of dat is een voordeelMaar net hoe je het bekijkt.

Ik heb het over de russenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.
De fransen (EU) wilde ze idd die reactoren geven wanneer ze stopten met de bouw van deze
http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_neutron_reactor

Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meerquote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.

Zonder bron niet zomaar nee.quote:

Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegdquote:Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meer
Israel pleegde meer massamoorden,

En dat terwijl hij in dat vetorecht topic over Zimbabwe partij kiest voor China en Rusland. Als je dan toch 2 landen moet noemen die in het verleden vele miljoenen burgers vermoord hebben...quote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd

quote:US President George W. Bush has given Israel the "amber light" to carry out an attack on Iran if diplomatic efforts are unsuccessful in causing the Islamic Republic to back down and relinquish its nuclear program, according to a senior Pentagon official quoted by the British Sunday Times on Sunday morning. ....

Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderenquote:

Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd

Toeberekenen is (volgens mij) geen normaal werkwoord en ik snap dus ook de zin niet..quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!

Nee, hij snapt het niet, omdat jij tenenkrommend slechte zinnen produceert.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Meki het volgende:
Nee natuurlijk snap je het niet als je Israel verdedigt

Nee, mensen die zomaar iets roepen hebben we niets aan.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderen

Even quotenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.quote:De Hezbollah wordt door Canada, Israël, Nederland en de Verenigde Staten als een terroristische organisatie gezien.

Ik kon er wel om lachen. Die verzuurde figuren die commentaar gaven duidelijk niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef mr.marcus het volgende:

Hezbollah was wel verzwakt. Dat ze nu misschien sterker zijn, doet niks af aan het feit dat ze verloren hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:
En die twee hebben ze niet terug. Hezbollah is evenmin verzwakt. Mission failed. Failed utterly.

omg, je hebt gelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]Wat weer een uitdrukking. Al heb ik de indruk dat je hem niet eens met omzet maakte.

Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ookquote:Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Even quoten_!
En oja;
[..]
Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.

Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ook

En dat in een klein tijdsbestek.quote:bij het incident op 7 juli (Indische ambassade) vielen 55 doden, de tol van de zelfmoordaanslag bij Deh Rawod staat inmiddels op 19 (en 5 agenten) en 2 vrouwen zijn door Taliban geexecuteerd wegens prostitutie. dan zit met de 47 doden in Nangarhar op 123 doden

Israeliers doen aan massamoorden nextquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.

er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel nextquote:Op zondag 13 juli 2008 22:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ook een mooie quote van sp3c:
[..]
En dat in een klein tijdsbestek.

Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.quote:

quote:Op zondag 13 juli 2008 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.
Zo principieel als je je zelf wilt doen voor komen ben je niet he?

Tienduizenden? Bewijs?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel next

Ik zie in mijn post nergens Israel staan.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Goed dat je Israel erbij neerzet, Zimbabwe heeft geen massamoorden begaan, er is geen resolutie genomen daarover in de UN en waarom de resolutie is afgeweze door Rusland is de hyprocrisie van US die een lesje moet leren.
Maar je zet wel een goede stap om Israel erbij neer te zetten bij die landen, die zijn ook slecht, neem O.A MAO en Stalin, en nu Sharon en Olmert

Zal ik je gevenquote:

quote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie in mijn post nergens Israel staan.
Dus Mugabe moord geen mensen uit die tegen hem zijn?
Jij bent tegen landen die in het verleden 'massamoorden' gepleegd hebben. Dan kun je dus nooit achter Rusland of China staan; volgens jouw eigen redenatie.

Ik dacht alquote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.
Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest
Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.
Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.
Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.
Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken
Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.
· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.
· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.

Het zijn allemaal op een word-document opgeslagenquote:

Denk dat dat meer zegt over wie bepaalde dingen klakkeloos aanneemt.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderen

Dus? Toch steun je de terroristen van wijlen Arafatquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel next

Bron?quote:

Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegevenquote:

Bron: ADquote:De katholiek Pius Ncube moet van het Vaticaan met pensioen nadat staatskranten foto’s publiceerden van de aartsbisschop in bed met zijn getrouwde secretaresse. Volgens Ncubes advocaten is de kritische aartsbisschop in een val van Mugabe getrapt die hem het zwijgen wilde opleggen. Krap twee maanden geleden zei de kritische aartsbisschop nog dat buitenlandse machtenmoeten ingrijpen in Zimbabwe om Mugabe af te zetten.
,,Een droevige dag voor Zimbabwe,’’ noemde de Zimbabwaanse oppositie het aftreden van de aartsbisschop. ,,Hij bevocht het regime, en het regime vocht terug.’’
Ncube was een van de laatst overgebleven openbare figuren die het durfden op te nemen tegen het toenemend totalitaire regime van Mugabe. Hij heeft regelmatig de Zimbabwaanse bevolking opgeroepen in verzet te komen tegen het gezag, desnoods met massale marsen in de grote steden. Het uitblijven van dat grootscheeps verzet wijt hij aan een gebrek aan moed onder Zimbabwanen, inclusief zichzelf.
Katholieke geestelijken spraken vorige maand in een paginagrote advertentie in een dagblad hun steun uit voor de aartsbisschop, die ‘jarenlang met moed en morele autoriteit de kwestie van sociale rechtvaardigheid en politieke actie voor het voetlicht heeft gebracht om de crises in ons land te beëindigen’. Mugabe waarschuwde daarop de geestelijken zich niet met politiek in te laten.
De afgetreden aartsbisschop heeft wel al laten weten dat hij zich niet de mond laat snoeren, ook al is hij afgetreden. De kritische houding van de bisschop werd gevormd in de jaren ’80, toen Ncube als jonge man getuige was van de massamoord op zijn volk, de Ndebele.
De situatie in Zimbabwe heeft dit jaar een tragisch dieptepunt bereikt. De winkels zijn leeg en de inflatie heeft een onwaarschijnlijke hoogte van 7500 procent bereikt. Tachtig procent van de Zimbabwanen is werkloos, met duizenden tegelijk proberen de burgers het land te ontvluchten. Verzet wordt met harde hand de kop ingedrukt. In maart van dit jaar werd oppositieleider Tsvangirai in elkaar geslagen.
(bron: Trouw)quote:„De tweede ronde van de presidentsverkiezingen eind juni in Zimbabwe zal absoluut niet vrij en eerlijk zijn”, zei de Amerikaanse ambassadeur James McGee gisteren vanuit de hoofdstad Harare. „De aanpak van het regime Mugabe is erop gericht enerzijds mensen zo bang te maken dat zij niet meer durven stemmen, anderzijds om velen uit hun woongebied te verjagen, zodat ze niet meer kúnnen stemmen.”
Diverse bronnen zeggen dat de afgelopen maanden van tienduizenden Zimbabwanen de identiteitskaart is afgepakt. Het enige doel lijkt dat deze mensen, evenals de vier miljoen vluchtelingen, niet meer op oppositieleider Tsvangirai van de MDC kunnen stemmen op 27 juni.
Tsvangirai won de eerste ronde in maart met een behoorlijk verschil, maar mag ’voor zijn eigen veiligheid’ geen campagne meer voeren. Om hem verder dwars te zitten is zijn gepantserde BMW in beslag genomen.
De Britse BBC bracht gisteren geheime staatsdocumenten naar buiten die de planmatige aard van het geweld van de afgelopen maanden aantonen. Het leger zou actief meedoen aan de campagne om dictator Mugabe aan de macht te houden: het centrale bevelscommando (hoofden van leger, luchtmacht en veiligheidsdiensten) zou de regie voeren.
De omroep werkte drie weken undercover in Zimbabwe. Als leider van de staatsterreurcampagne wordt genoemd minister Mnangagwa, de man die in de jaren tachtig ook al het vuile werk opknapte voor Mugabe bij de massamoord op zo’n 20.000 Ndebele in het zuiden van het land.

Dit gaat nergens meer over. Meki support terroristen, debat is zinloos.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:44 schreef Meki het volgende:
Dat zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders
die verdedigen hun eigen land die nu wordt bezeten door bezetters.
Jij gaat toch niet toekijken als Duitsers jou huis gaat overnemen

Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.
Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest
Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.
Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.
Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.
Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken
Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.
· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.
· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.

Een word document is geen bron.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn allemaal op een word-document opgeslagen
en dit zijn echte feiten, dit kan je niet ontkennen of in de doofpot stoppen

Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegeven

Maar als ze het in de doofpot stoppen zeggen ze het toch niet per ongeluk?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef Meki het volgende:
Ik neem de feiten aan, ik neem geen Israelische propoganda aan, die alles in doofpot stopt en alles per ongeluk zegt

Israëlische denktankquote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
En doen we tegenwoordig niet meer aan bronvermelding?
Oh ja:
-
Het complete rapport is te zien op: www.ict.org.il/researchreport/researchreport.htm
http://www.icej.nl/nieuws/statistiek.htm

Op 13 juli 2008 23:00 schreef Meki...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen

Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen

http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...

En je denkt niet dat dat comitee voor Palestijnen een gekleurde blik op de zaak heeft?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnen
een Israelische denktank is ervoor om jou te propoganderen en manipuleren

Dat mag Meki hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.

En de Palestijnen doen helemaal niet aan propaganda, die arme onbegrepen slachtoffersquote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
Denktank, al helemaal als de overheid elke moorden " per ongeluk " en al helemaal niet als ze niet te vertrouwen zijn. het is geen onafhankelijke instantie
Israelische denktank, manipuleert en propogandeert

Mag ook bestquote:

Wist je dat je een Palestijn een rennie kunt geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dus als Palestijnse bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat waar, maar als er Israelische bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat opeens propaganda?

Is dat nodig dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is

Nah dat hoeft niet hoor.quote:

Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je ook een bron van bovenstaand artikel?
Een gevaar voor de mensheid
Wanneer ben je precies een gevaar voor de mensheid dan? Ik ben wel benieuwd naar de precieze definitie.

Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!

Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]

Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....

Nou een invasie zoals Yom Kippur bvquote:Op maandag 14 juli 2008 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?
Of tegen Hamas: Boem de hele Gaza weg.

toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregenquote:Op maandag 14 juli 2008 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou een invasie zoals Yom Kippur bv

Ja... Geweldige bron meid.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!

Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?
Oh no he did not.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef mr.marcus het volgende:
komt ie dan hè...
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330945390&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
'Bush gave Israel amber light to attack'
[..]

quote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.

Nee, als deze vol is gaan we hier verder.quote:

quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, als deze vol is gaan we hier verder.

Volgens Wikipedia hadden ze in 1967 ial niedergeval 2 bommen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef EricT het volgende:
[..]
toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |