abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 12:24:43 #201
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_60072621
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen willen ze graag een volledig zelfstandige cyclus hebben. Dit is aardig gelukt. Eigen mijnen, verwerkings fabrieken, verrijkings installaties, centrale voor energie productie (en niet bijzonder geschikt voor de productie van stoffen voor nucleaire wapens) etc. Die laatste is dacht ik nog in aanbouw (als ik het mis heb hoor ik het graag ) maar verder lijkt het aardig op poten. Dit alles gewoon onder controle van de verschillende waakhonden op dat gebied. Het lijkt er dus idd op dat het vooral zwartmakerij door Amerika is
Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_60072982
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.
Want Iran kan zelf ook niet inzien dat dat ook het ondergang van hun eigen rijk betekent?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:10:25 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60073483
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zover ik begrepen heb wilden ze vooral een reactor die veel plutonium oplevert en weinig energie levert.
Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactor
Die heeft juist als nadeel dat ze niet heel goed zijn in het produceren van plutonium. Ja of dat is een voordeel Maar net hoe je het bekijkt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 juli 2008 @ 13:35:20 #204
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60073933
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Een onafhankelijk onderzoek van de Verenigde Naties oordeelde echter anders. Volgens de VN was het "onwaarschijnlijk" dat het bloedbad het gevolg was van een ongeluk.

Zo werden tijdens het bombardement bommen gebruikt die in de lucht ontploffen, en erop gericht zijn zoveel mogelijk doden en gewonden te maken.

Ook waren tijdens het bombardement permanent Israëlische helikopters in de lucht, van waaruit het bloedbad duidelijk te zien moet zijn geweest.

Ook Amnesty International betwistte in een onderzoek de lezing van Israël
.
Bron?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 13 juli 2008 @ 14:00:34 #205
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_60074544
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor zover ik kan vinden zijn ze een reactor van dit type aan het bouwen: http://en.wikipedia.org/wiki/Pressurized_water_reactor
Die heeft juist als nadeel dat ze niet heel goed zijn in het produceren van plutonium. Ja of dat is een voordeel Maar net hoe je het bekijkt.
Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.
De fransen (EU) wilde ze idd die reactoren geven wanneer ze stopten met de bouw van deze
http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_neutron_reactor
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 13 juli 2008 @ 14:06:00 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60074664
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze die juist afgeslagen hadden.
De fransen (EU) wilde ze idd die reactoren geven wanneer ze stopten met de bouw van deze
http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_neutron_reactor
Ik heb het over de russen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_program_of_Iran#1990s
Onikaan ni ov dovah
pi_60074683
quote:

[..]

Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.
Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meer
Israel pleegde meer massamoorden,
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_60074695
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron?
Geloof je het niet
  zondag 13 juli 2008 @ 14:22:09 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60075020
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Geloof je het niet
Zonder bron niet zomaar nee.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 juli 2008 @ 16:07:04 #210
181126 MouzurX
Misschien?
pi_60076887
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Iran heeft geen massamoorden gepleegd, daardoor vertrouw ik Iran meer
Israel pleegde meer massamoorden,
Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:58:49 #211
53770 mr.marcus
techneau!
pi_60079960
tvp
Life sucks
  zondag 13 juli 2008 @ 19:02:01 #212
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60080032
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jij berekent dus je vertrouwen in een land dmv het aantal massamoorden dat dat land in het verleden heeft gepleegd
En dat terwijl hij in dat vetorecht topic over Zimbabwe partij kiest voor China en Rusland. Als je dan toch 2 landen moet noemen die in het verleden vele miljoenen burgers vermoord hebben...

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_60080077
Goede zaak

I believe in the power of the IAF
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juli 2008 @ 19:07:11 #214
53770 mr.marcus
techneau!
pi_60080157
komt ie dan hè...
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330945390&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

'Bush gave Israel amber light to attack'
quote:
US President George W. Bush has given Israel the "amber light" to carry out an attack on Iran if diplomatic efforts are unsuccessful in causing the Islamic Republic to back down and relinquish its nuclear program, according to a senior Pentagon official quoted by the British Sunday Times on Sunday morning. ....
Life sucks
  zondag 13 juli 2008 @ 19:08:57 #215
53770 mr.marcus
techneau!
pi_60080200

McCain over Iran

wat een lul is het ook
Life sucks
pi_60083115
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zonder bron niet zomaar nee.
Tjaah, dat zegt meer over jou en die anderen
pi_60083141
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!
  zondag 13 juli 2008 @ 21:15:18 #218
181126 MouzurX
Misschien?
pi_60083247
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee ik bereken het toe dat het land in staat is tot massamoorden en het ook heeft uitgevoerd !!
Toeberekenen is (volgens mij) geen normaal werkwoord en ik snap dus ook de zin niet..
pi_60083331
Nee natuurlijk snap je het niet als je Israel verdedigt
  zondag 13 juli 2008 @ 21:20:48 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60083374
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Meki het volgende:
Nee natuurlijk snap je het niet als je Israel verdedigt
Nee, hij snapt het niet, omdat jij tenenkrommend slechte zinnen produceert.
A murky, forgotten land.
pi_60083590
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, mensen die zomaar iets roepen hebben we niets aan.
Powered by Janetje®
  zondag 13 juli 2008 @ 21:50:32 #222
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60084018
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
Even quoten _!

En oja;
quote:
De Hezbollah wordt door Canada, Israël, Nederland en de Verenigde Staten als een terroristische organisatie gezien.
Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60084083
quote:
Ik kon er wel om lachen. Die verzuurde figuren die commentaar gaven duidelijk niet.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:54:03 #224
158899 GasTurbine
pi_60084096
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:

En die twee hebben ze niet terug. Hezbollah is evenmin verzwakt. Mission failed. Failed utterly.
Hezbollah was wel verzwakt. Dat ze nu misschien sterker zijn, doet niks af aan het feit dat ze verloren hebben.

Zo kan je namelijk ook zeggen dat Duitsland de 2e wereldoorlog heeft gewonnen: immers; de duitsers hebben de grootste export van europa, hebben wederopgebouwd en hebben hun policies aangepast, zonder dat ze verzwakten door buitenstaanders.

Nederland heeft de 2e wereldoorlog trouwens ook gewonnen, ze zijn erna sterker geworden.
Wat te denken van België. En Frankrijk, en Scandinavië.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 13 juli 2008 @ 21:59:46 #225
158899 GasTurbine
pi_60084212
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:28 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Wat weer een uitdrukking. Al heb ik de indruk dat je hem niet eens met omzet maakte.
omg, je hebt gelijk
pi_60084298
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Even quoten _!

En oja;
[..]

Het is een militante beweging die vecht zonder casus belli. Alleen daarom vind ik het persoonlijk al vieze terroristen.
Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ook
  zondag 13 juli 2008 @ 22:05:33 #227
158899 GasTurbine
pi_60084352
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Aah USA en Israel vinden dat Hezbollah terroristen zijn, terwijl ze nog nooit naar hun zichzelf hebben gekeken, o.a Nederland ook
Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:08:12 #228
158899 GasTurbine
pi_60084421
Ook een mooie quote van sp3c:
quote:
bij het incident op 7 juli (Indische ambassade) vielen 55 doden, de tol van de zelfmoordaanslag bij Deh Rawod staat inmiddels op 19 (en 5 agenten) en 2 vrouwen zijn door Taliban geexecuteerd wegens prostitutie. dan zit met de 47 doden in Nangarhar op 123 doden
En dat in een klein tijdsbestek.
pi_60084470
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Jawel, maar wij maken geen burgers om 'voor de zaak'. Palestijnen en dergelijken blazen zichzelf meestal op markten en in winkels op. Next.
Israeliers doen aan massamoorden next
pi_60084589
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ook een mooie quote van sp3c:
[..]

En dat in een klein tijdsbestek.
er zijn tienduizenden burgers dood gemaakt door Israel next
  zondag 13 juli 2008 @ 22:16:44 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60084631
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.

Zo principieel als je je zelf wilt doen voor komen ben je niet he?
A murky, forgotten land.
pi_60084743
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als landen die dan zogenaamd aan 'massamoorden' doen zo slecht zijn, waarom steun je in het vetorecht topic over Zimbabwe dan China en Rusland? Die landen hebben in het verleden (Mao en Stalin) vele miljoenen burgers vermoord.

Zo principieel als je je zelf wilt doen voor komen ben je niet he?

Goed dat je Israel erbij neerzet, Zimbabwe heeft geen massamoorden begaan, er is geen resolutie genomen daarover in de UN en waarom de resolutie is afgeweze door Rusland is de hyprocrisie van US die een lesje moet leren.

Maar je zet wel een goede stap om Israel erbij neer te zetten bij die landen, die zijn ook slecht, neem O.A MAO en Stalin, en nu Sharon en Olmert
pi_60084754
hier moet ik even meelezen
  zondag 13 juli 2008 @ 22:22:36 #234
181126 MouzurX
Misschien?
pi_60084782
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Tienduizenden? Bewijs?
  zondag 13 juli 2008 @ 22:25:23 #235
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60084857
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Goed dat je Israel erbij neerzet, Zimbabwe heeft geen massamoorden begaan, er is geen resolutie genomen daarover in de UN en waarom de resolutie is afgeweze door Rusland is de hyprocrisie van US die een lesje moet leren.

Maar je zet wel een goede stap om Israel erbij neer te zetten bij die landen, die zijn ook slecht, neem O.A MAO en Stalin, en nu Sharon en Olmert
Ik zie in mijn post nergens Israel staan.

Dus Mugabe moord geen mensen uit die tegen hem zijn?

Jij bent tegen landen die in het verleden 'massamoorden' gepleegd hebben. Dan kun je dus nooit achter Rusland of China staan; volgens jouw eigen redenatie.
A murky, forgotten land.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:28:06 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60084917
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Triggershot het volgende:
hier moet ik even meelezen
Vermakelijk he
A murky, forgotten land.
pi_60084980
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:22 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tienduizenden? Bewijs?
Zal ik je geven

De Israëlische staat is in 1948 gesticht op de puinhopen van de door Israeliers verwoeste Palestijnse dorpen en steden. Grote groepen Palestijnen die daar woonden werden het land uitgezet.
Op hun oude woonplaats werden joden gehuisvest die uit alle delen van de wereld gestimuleerd werden om naar Israël te komen.
In die tijd, maar ook verder in het voortdurende conflict zijn door de jaren heen duizenden doden en gewonden gevallen aan Palestijnse kant.

Diezelfde Piet Nak zou het 25 jaar later opnemen voor de Vietnamezen ten tijde van de Amerikaanse agressieoorlog tegen Vietnam. Hij leidde enkele grote demonstraties tegen die oorlog. En diezelfde Piet Nak nam het in 1969 op voor de Palestijnen nadat in de oorlog van 1967 de Westoever, inclusief Oost-Jeruzalem en de Gazastrook door Israel werden bezet.

Piet Nak had gehoord van de ramp die de Palestijnen was overkomen in 1967 toen velen, zo’n 300.000, voor de 2e maal in hun leven moesten vluchten, dit keer bestookt door napalmaanvallen, naar het recept van de aanvallen op Vietnam. Hij begreep toen ook dat de massale verdrijving van de Palestijnen al in 1948 was begonnen, hij hoorde van vluchtelingenkampen al kende hij de details niet.

De joodse staat die werd verkregen door extreem geweld en etnische zuivering, heeft zich intussen al 60 jaar gehandhaafd door ontkenning van de rechten van de Palestijnen en door onderdrukking van alle verzet.

Eenmaal opgepakt, werden zij gedood of opnieuw de grens overgezet.. Tegen 1956 waren al zo'n 5000 vluchtelingen, die hadden geprobeerd terug te keren, door Israelische militairen doodgeschoten.
pi_60085085
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zie in mijn post nergens Israel staan.

Dus Mugabe moord geen mensen uit die tegen hem zijn?

Jij bent tegen landen die in het verleden 'massamoorden' gepleegd hebben. Dan kun je dus nooit achter Rusland of China staan; volgens jouw eigen redenatie.

Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.

Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest

Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.

Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.

Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.

Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken

Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.

· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.

· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.
pi_60085119
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook in deze oorlog zijn Palestijnen door Israelische militairen uit hun huizen verdreven. Tienduizenden Palestijnse jongemannen werden door hen met bussen en vrachtwagens naar de grens gebracht en tegen hun wil de Jordaan overgezet.

Tijdens de Juni-Oorlog zijn door Israel opnieuw enkele dorpen met de grond gelijk gemaakt, waaronder Imwas (hier beter bekend als Emmaüs) bij Jeruzalem. De Marokkaanse Wijk in de Oude Stad van Jeruzalem, direkt naast de Klaagmuur, is in één nacht tijd verwoest

Aan het eind van de oorlog waren er rond 400.000 Palestijnen uit hun huizen gevlucht, van wie 190.000 voor de tweede keer. Ruim 300.000 Palestijnen zagen zich gedwongen Palestina te verlaten.

Er zijn meer dan 10.000 Palestijnen uit Israel of uit de bezette gebieden gedeporteerd vanwege verzetsdaden of activisme.

Er zijn vele grote en illegale joodse nederzettingen diep in de bezette gebieden gebouwd waar inmiddels een half miljoen kolonisten wonen. De nederzettingen worden nog altijd uitgebreid.

Er worden op Palestijns gebied illegale Israelische wegen gebouwd en andere illegale infrastructuur die Israel met de nederzettingen verbinden; ze doorsnijden Palestijns land maar Palestijnen mogen er geen gebruik van maken

Er vinden talrijke collectieve strafmaatregelen plaats tegen de Palestijnse bevolking, zoals de dagelijkse beschietingen vanuit de lucht, de 20.000 huisverwoestingen, en het afsnijden van basisvoorzieningen als water, brandstof en voedsel zoals in Gaza.

· Er zijn ook buiten Palestina vele slachtoffers gevallen door Israelische agressie, zoals de duizenden doden in de vluchtelingenkampen van Sabra en Shatila in 1982.

· Tenslotte noem ik de duizenden slachtoffers die zijn gevallen tijdens de eerste en tweede Intifada tot op de dag van vandaag. Vooral in Gaza.
Ik dacht al
pi_60085180
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik dacht al
Het zijn allemaal op een word-document opgeslagen
en dit zijn echte feiten, dit kan je niet ontkennen of in de doofpot stoppen
  zondag 13 juli 2008 @ 22:41:47 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60085234
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Denk dat dat meer zegt over wie bepaalde dingen klakkeloos aanneemt.
Onikaan ni ov dovah
pi_60085262
Ik neem de feiten aan, ik neem geen Israelische propoganda aan, die alles in doofpot stopt en alles per ongeluk zegt
  zondag 13 juli 2008 @ 22:43:30 #243
158899 GasTurbine
pi_60085277
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus? Toch steun je de terroristen van wijlen Arafat
  zondag 13 juli 2008 @ 22:44:22 #244
158899 GasTurbine
pi_60085295
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron?
pi_60085316
Dat zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders
die verdedigen hun eigen land die nu wordt bezeten door bezetters.

Jij gaat toch niet toekijken als Duitsers jou huis gaat overnemen
pi_60085332
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:44 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Bron?
Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegeven
  zondag 13 juli 2008 @ 22:49:57 #247
158899 GasTurbine
pi_60085440
quote:
De katholiek Pius Ncube moet van het Vaticaan met pensioen nadat staatskranten foto’s publiceerden van de aartsbisschop in bed met zijn getrouwde secretaresse. Volgens Ncubes advocaten is de kritische aartsbisschop in een val van Mugabe getrapt die hem het zwijgen wilde opleggen. Krap twee maanden geleden zei de kritische aartsbisschop nog dat buitenlandse machtenmoeten ingrijpen in Zimbabwe om Mugabe af te zetten.

,,Een droevige dag voor Zimbabwe,’’ noemde de Zimbabwaanse oppositie het aftreden van de aartsbisschop. ,,Hij bevocht het regime, en het regime vocht terug.’’

Ncube was een van de laatst overgebleven openbare figuren die het durfden op te nemen tegen het toenemend totalitaire regime van Mugabe. Hij heeft regelmatig de Zimbabwaanse bevolking opgeroepen in verzet te komen tegen het gezag, desnoods met massale marsen in de grote steden. Het uitblijven van dat grootscheeps verzet wijt hij aan een gebrek aan moed onder Zimbabwanen, inclusief zichzelf.

Katholieke geestelijken spraken vorige maand in een paginagrote advertentie in een dagblad hun steun uit voor de aartsbisschop, die ‘jarenlang met moed en morele autoriteit de kwestie van sociale rechtvaardigheid en politieke actie voor het voetlicht heeft gebracht om de crises in ons land te beëindigen’. Mugabe waarschuwde daarop de geestelijken zich niet met politiek in te laten.

De afgetreden aartsbisschop heeft wel al laten weten dat hij zich niet de mond laat snoeren, ook al is hij afgetreden. De kritische houding van de bisschop werd gevormd in de jaren ’80, toen Ncube als jonge man getuige was van de massamoord op zijn volk, de Ndebele.

De situatie in Zimbabwe heeft dit jaar een tragisch dieptepunt bereikt. De winkels zijn leeg en de inflatie heeft een onwaarschijnlijke hoogte van 7500 procent bereikt. Tachtig procent van de Zimbabwanen is werkloos, met duizenden tegelijk proberen de burgers het land te ontvluchten. Verzet wordt met harde hand de kop ingedrukt. In maart van dit jaar werd oppositieleider Tsvangirai in elkaar geslagen.
Bron: AD
quote:
„De tweede ronde van de presidentsverkiezingen eind juni in Zimbabwe zal absoluut niet vrij en eerlijk zijn”, zei de Amerikaanse ambassadeur James McGee gisteren vanuit de hoofdstad Harare. „De aanpak van het regime Mugabe is erop gericht enerzijds mensen zo bang te maken dat zij niet meer durven stemmen, anderzijds om velen uit hun woongebied te verjagen, zodat ze niet meer kúnnen stemmen.”

Diverse bronnen zeggen dat de afgelopen maanden van tienduizenden Zimbabwanen de identiteitskaart is afgepakt. Het enige doel lijkt dat deze mensen, evenals de vier miljoen vluchtelingen, niet meer op oppositieleider Tsvangirai van de MDC kunnen stemmen op 27 juni.

Tsvangirai won de eerste ronde in maart met een behoorlijk verschil, maar mag ’voor zijn eigen veiligheid’ geen campagne meer voeren. Om hem verder dwars te zitten is zijn gepantserde BMW in beslag genomen.

De Britse BBC bracht gisteren geheime staatsdocumenten naar buiten die de planmatige aard van het geweld van de afgelopen maanden aantonen. Het leger zou actief meedoen aan de campagne om dictator Mugabe aan de macht te houden: het centrale bevelscommando (hoofden van leger, luchtmacht en veiligheidsdiensten) zou de regie voeren.

De omroep werkte drie weken undercover in Zimbabwe. Als leider van de staatsterreurcampagne wordt genoemd minister Mnangagwa, de man die in de jaren tachtig ook al het vuile werk opknapte voor Mugabe bij de massamoord op zo’n 20.000 Ndebele in het zuiden van het land.
(bron: Trouw)
  zondag 13 juli 2008 @ 22:51:11 #248
158899 GasTurbine
pi_60085467
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:44 schreef Meki het volgende:
Dat zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders
die verdedigen hun eigen land die nu wordt bezeten door bezetters.

Jij gaat toch niet toekijken als Duitsers jou huis gaat overnemen
Dit gaat nergens meer over. Meki support terroristen, debat is zinloos.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:51:59 #249
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60085491
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

En doen we tegenwoordig niet meer aan bronvermelding?

Oh ja:

Onderzoek naar doden intifada legt Palestijnse slachtingen bloot.
10 november 2002 - In een studie die vorige week is gepubliceerd door een Israëlische denktank wordt duidelijk dat de meerderheid van de Palestijnen welke zijn gedood tijdens de intifada opzettelijk betrokken waren bij geweld, terwijl 80% van de doden aan Israëlische zijde onschuldige burgers waren. Dit in tegenstelling tot de Palestijnse beschuldigingen. Gedurende de gewapende intifada hebben Palestijnse bronnen routinematig beweerd dat de Israëlische strijdkrachten willekeurig Palestijnse vrouwen en kinderen vermoorden. Maar in dit rapport, welke de bijna 2000 doden aan beide zijden gedurende de afgelopen 21 maanden van geweld analyseert, toont precies het tegengestelde.

Sinds de Palestijnen eind september 2000 de "Al-Aqsa intifada" zijn begonnen, zijn ongeveer 1460 Palestijnen gedood, vergeleken bij meer dan 530 Israëli gedurende dezelfde tijd. Deze ongelijkheid wordt herhaaldelijk geciteerd door de Palestijnen en hun medestanders wereldwijd om Israël af te schilderen als een meedogenloze slachter van weerloze burgers door het 'bovenmatig gebruik van geweld'.

Deze studie, welke afgelopen week is vrijgegeven door de International Policy Institute for Counter-Terrorism (ICT), een leidinggevende Israëlische denktank van het Interdisciplinary Center te Herzilya, openbaart dat deze getallen een vertekend beeld geven van de werkelijkheid. Het rapport geeft aan dat de meerderheid van de Palestijnse doden mannen zijn van 14 jaar en ouder welke moedwillig betrokken waren in de strijd, terwijl 80% van diegenen die gedood zijn aan de Israëlische zijde onschuldige burgers zijn. Velen daarvan waren vrouwen, kinderen en ouderen.

De statistiek en het achtergrondmateriaal over de slachtoffers van het huidige geweld, genoemd "The 'al-Aqsa Intifada' - An Engineered Tragedy," zijn afkomstig van algemeen beschikbare Palestijnse en Israëlische bronnen, en geven een gedetailleerd overzicht van leeftijd, geslacht, en 'gevechts-status' van de slachtoffers.

Een van de opzienbarende conclusies is dat slechts 5% van de Palestijnse doden vrouwelijk was, in vergelijking met de 30% aan Israëlische zijde. Kijken we enkel naar Israëlische vrouwen welke niet aan gevechten deelnamen, dan stijgt dit percentage zelfs tot 40%. In aantallen doden overtreft het aantal Israëlische vrouwelijke doden het aantal Palestijnse vrouwelijke slachtoffers met factor 2.5: 152 Israëlische vrouwen tegenover 61 Palestijnse vrouwen.

Voor wat betreft de groep van personen van 40 jaar en ouder die niet aan gevechten deelnamen, hebben de Palestijnen minstens 154 Israëlieten vermoord, terwijl Israël 69 Palestijnen uit dezelfde categorie heeft omgebracht. Dit is een ratio van twee staat tot een.

Ook de gewonden statistieken die gewoonlijk worden geciteerd door de Palestijnen zijn vertekend, aldus de studie, omdat zij de mensen die aan gevechten deelnemen, de zelfmoordenaars, terroristen welke sneuvelen als gevolg van een 'werk-ongeluk' samen neemt met onschuldige burger gewonden. Bovendien beschouwen ze Palestijnen welke door henzelf zijn vermoord vanwege 'collaboratie met Israël' in de statistieken als zijnde vermoord door Israël.

Een nadere beschouwing leert dat Israël verantwoordelijk is voor de dood van ongeveer 56 niet aan gevechten deelnemende Palestijnen, terwijl de Palestijnen verantwoordelijk zijn voor meer dan 420 niet aan gevechten deelnemende Israëlische doden. Iets meer dan 50 procent van de Palestijnen welke zijn gedood waren actief betrokken in gevechten - het 'stenen gooien' of 'onbekend' hierin niet meegerekend. De Palestijnen blijken direct verantwoordelijk voor de dood van minstens 185 van hun eigen volk - meer dan een op elke acht omgekomen Palestijnen.

Volgens de ICT analyse, tonen de statistieken aan dat de niet aan gevechten deelnemende Israëli gedurende de afgelopen 21 maanden willekeurig zijn gedood, doordat Palestijnse terroristen ervoor kozen burgerdoelen te raken. Daarentegen zijn de Palestijnse doden sterk geconcentreerd in een duidelijk segment van de bevolking - tienerjongens en jonge mannen welke blijkbaar zijn geïnspireerd door de verheerlijking van het martelarenschap.

Het complete rapport is te zien op: www.ict.org.il/researchreport/researchreport.htm

http://www.icej.nl/nieuws/statistiek.htm
A murky, forgotten land.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:53:59 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60085549
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Het zijn allemaal op een word-document opgeslagen
en dit zijn echte feiten, dit kan je niet ontkennen of in de doofpot stoppen
Een word document is geen bron.
A murky, forgotten land.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:54:51 #251
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60085576
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegeven
Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.
A murky, forgotten land.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:56:09 #252
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_60085614
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef Meki het volgende:
Ik neem de feiten aan, ik neem geen Israelische propoganda aan, die alles in doofpot stopt en alles per ongeluk zegt
Maar als ze het in de doofpot stoppen zeggen ze het toch niet per ongeluk?
pi_60085704
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

En doen we tegenwoordig niet meer aan bronvermelding?

Oh ja:

-

Het complete rapport is te zien op: www.ict.org.il/researchreport/researchreport.htm

http://www.icej.nl/nieuws/statistiek.htm
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen
  zondag 13 juli 2008 @ 23:00:31 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60085708
Platgooien dat zooitje voor er echt nukes worden gemaakt.
Anders heb je Achmedinejad straks met nukes, nee dat is wat je wil.
Zelfs ik als ultra-leftie ben helemaal voor het preventief uitschakelen van die centrales. Als dat ten koste gaat van de staat Israel, naja, mooi meegenomen. .
-
  zondag 13 juli 2008 @ 23:09:46 #255
93664 waht
Mushir
pi_60085918
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Israëlische denktank
Op 13 juli 2008 23:00 schreef Meki...

Verder ga ik niet lezen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_60085946
Dat is een persoon, Maar een Israelische denktank is een denktank om alles wat ze hebben gedaan in een doofpot te stoppen en de mensen te manipuleren en propoganderen
  zondag 13 juli 2008 @ 23:12:06 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60085972
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Israëlische denktank
Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...
A murky, forgotten land.
pi_60086070
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...
http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnen
een Israelische denktank is ervoor om jou te propoganderen en manipuleren
  zondag 13 juli 2008 @ 23:18:11 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60086125
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnen
een Israelische denktank is ervoor om jou te propoganderen en manipuleren
En je denkt niet dat dat comitee voor Palestijnen een gekleurde blik op de zaak heeft?
A murky, forgotten land.
pi_60086183
Die zal geen aanslagen in Israel posten , dat weet ik wel onder andere wel, Maar ze volgen wel de Palestijnse zaken nauwkeurig in de gaten.

Een Israelische denktank is een andere verhaal
Neem zo denktank bij de Nederlands overheid die manipuleert en propogandeert zodat de overheid hun sibsudeert.
  zondag 13 juli 2008 @ 23:24:49 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60086287
Dus als Palestijnse bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat waar, maar als er Israelische bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat opeens propaganda?
A murky, forgotten land.
pi_60086458
Denktank, al helemaal als de overheid elke moorden " per ongeluk " en al helemaal niet als ze niet te vertrouwen zijn. het is geen onafhankelijke instantie

Israelische denktank, manipuleert en propogandeert
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 23:35:28 #263
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60086586
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.
Dat mag Meki hoor
  zondag 13 juli 2008 @ 23:35:58 #264
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60086595
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
Denktank, al helemaal als de overheid elke moorden " per ongeluk " en al helemaal niet als ze niet te vertrouwen zijn. het is geen onafhankelijke instantie

Israelische denktank, manipuleert en propogandeert
En de Palestijnen doen helemaal niet aan propaganda, die arme onbegrepen slachtoffers

Die denktank heeft anders voor hun onderzoek gebruikt gemaakt van feiten, van gebeurtenissen. Of zouden ze het hele verhaal gewoon uit hun duim hebben gezogen?

En die eerste zin is echt onbegrijpelijk
A murky, forgotten land.
  zondag 13 juli 2008 @ 23:47:17 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60086878
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat mag Meki hoor
Mag ook best Is alleen niet bepaald bevorderlijk voor het hele 'serieus genomen worden'.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 00:11:06 #266
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60087357
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dus als Palestijnse bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat waar, maar als er Israelische bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat opeens propaganda?
Wist je dat je een Palestijn een rennie kunt geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen ?
pi_60087944
er komt een nieuwe als deze vol is
  maandag 14 juli 2008 @ 00:57:25 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60088052
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
Is dat nodig dan?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 juli 2008 @ 01:04:17 #270
158899 GasTurbine
pi_60088144
quote:
Nah dat hoeft niet hoor.
pi_60088367
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb je ook een bron van bovenstaand artikel?

Een gevaar voor de mensheid

Wanneer ben je precies een gevaar voor de mensheid dan? Ik ben wel benieuwd naar de precieze definitie.
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 14 juli 2008 @ 01:59:06 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60088677
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....
Onikaan ni ov dovah
pi_60088779
quote:

[..]

Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?

Of tegen Hamas: Boem de hele Gaza weg.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_60088804
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....
Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60089037
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?

Of tegen Hamas: Boem de hele Gaza weg.
Nou een invasie zoals Yom Kippur bv
pi_60091795
quote:
Op maandag 14 juli 2008 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou een invasie zoals Yom Kippur bv
toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  maandag 14 juli 2008 @ 11:04:02 #277
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60091883
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja... Geweldige bron meid.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 14 juli 2008 @ 11:08:02 #278
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60091974
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?
Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.

Hmm.
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef mr.marcus het volgende:
komt ie dan hè...
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330945390&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

'Bush gave Israel amber light to attack'
[..]
Oh no he did not. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:17:42 #279
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60092178
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.

Vluchtelingen liegen nooit
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 14 juli 2008 @ 12:26:00 #280
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60093594
quote:
Nee, als deze vol is gaan we hier verder.
A murky, forgotten land.
pi_60093629
quote:
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee, als deze vol is gaan we hier verder.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 14 juli 2008 @ 12:29:37 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60093669
A murky, forgotten land.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:21:55 #283
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_60094880
==

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 14-07-2008 16:18:19 ]
Drugs are good mkay?
pi_60097426
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef EricT het volgende:

[..]

toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregen
Volgens Wikipedia hadden ze in 1967 ial niedergeval 2 bommen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')