Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Blijf erbij in de topic, heb je diverse bronnen gegeven
Maar als ze het in de doofpot stoppen zeggen ze het toch niet per ongeluk?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef Meki het volgende:
Ik neem de feiten aan, ik neem geen Israelische propoganda aan, die alles in doofpot stopt en alles per ongeluk zegt
Israëlische denktankquote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
En doen we tegenwoordig niet meer aan bronvermelding?
Oh ja:
-
Het complete rapport is te zien op: www.ict.org.il/researchreport/researchreport.htm
http://www.icej.nl/nieuws/statistiek.htm
Op 13 juli 2008 23:00 schreef Meki...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen
Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...quote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëlische denktank
verder ga ik het niet lezen
http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk alleen de Palestijnse propaganda (zonder bronvermelding) want dat is de enige absolute waarheid...
En je denkt niet dat dat comitee voor Palestijnen een gekleurde blik op de zaak heeft?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.palestina-komitee.nl/ Is een Nederlandse comite voor Palestijnen
een Israelische denktank is ervoor om jou te propoganderen en manipuleren
Dat mag Meki hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, je copy-paste wat teksten ZONDER bronvermelding.
En de Palestijnen doen helemaal niet aan propaganda, die arme onbegrepen slachtoffersquote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
Denktank, al helemaal als de overheid elke moorden " per ongeluk " en al helemaal niet als ze niet te vertrouwen zijn. het is geen onafhankelijke instantie
Israelische denktank, manipuleert en propogandeert
Mag ook bestquote:
Wist je dat je een Palestijn een rennie kunt geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dus als Palestijnse bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat waar, maar als er Israelische bronnen over duizenden slachtoffers berichten is dat opeens propaganda?
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is
Nah dat hoeft niet hoor.quote:
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je ook een bron van bovenstaand artikel?
Een gevaar voor de mensheid
Wanneer ben je precies een gevaar voor de mensheid dan? Ik ben wel benieuwd naar de precieze definitie.
Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!
Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan nadenken waarom Israel ze heeft en ze niet gebruikt. Een land als Iran vertrouw ik op dat gebied minder.
Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je doet erg opmerkelijke uitspraken maar als er om een bron gevraagd wordt moet er zelf maar gezocht worden? Okay....
Nou een invasie zoals Yom Kippur bvquote:Op maandag 14 juli 2008 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een kulargument! Heeft Israel al redenen en argumenten gehad om atoomwapens te gebruiken? Tegen Palestijnse olijvenboeren zeker?
Of tegen Hamas: Boem de hele Gaza weg.
toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregenquote:Op maandag 14 juli 2008 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou een invasie zoals Yom Kippur bv
Ja... Geweldige bron meid.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een bron? Lees maar op iraanse sites, en fora!
Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb Iraniërs in mijn vriendenkring, vluchtelingen, zo weet je nu genoeg?
Oh no he did not.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef mr.marcus het volgende:
komt ie dan hè...
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330945390&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
'Bush gave Israel amber light to attack'
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heyy, heel betrouwbaar. Het waren precies ook vluchtelingen uit Irak die zeiden dat Saddam WMD's had.
Nee, als deze vol is gaan we hier verder.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
er komt een nieuwe als deze vol is
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, als deze vol is gaan we hier verder.
Volgens Wikipedia hadden ze in 1967 ial niedergeval 2 bommen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef EricT het volgende:
[..]
toen hadden ze nog geen atoomwapens. Volgens mij hebben ze die pas na de yom kipoer gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |