http://www.telegraaf.nl/b(...)_Irak___.html?p=31,1quote:JERUZALEM - Israëlische gevechtstoestellen oefenen al meer dan een maand in Irak. Dat hebben bronnen binnen het Iraakse ministerie van Defensie gezegd, meldden Israëlische media vrijdag. De joodse staat zou Amerikaanse legerbases in het Arabische land gebruiken om zich voor te bereiden op een mogelijke aanval op nucleaire installaties in Iran.
De Verenigde Staten zouden tijdens de oefeningen de veiligheid rond de bases die Israëlische toestellen gebruikten, hebben opgevoerd. Gepensioneerde legerofficieren zouden geregeld vliegtuigen hebben gezien die de grens met Jordanië overstaken en landden op de luchtmachtbasis bij de Iraakse stad Haditha. De straaljagers zouden in „recordtijd” Iran kunnen bereiken.
De Israëlische luchtmacht hield begin juni met zo'n honderd toestellen een grote oefening boven de Middellandse Zee en Griekenland. Het ging vermoedelijk om een voorbereiding op een eventuele aanval op aartsvijand Iran.
Het Iraakse ministerie van Defensie meldde in een reactie niets af te weten van Israëlische oefeningen boven Irak. Een bron binnen de Israëlische inlichtingendienst zei dat de mediaberichten niet kloppen

Zal toch wel loslopen hoop ik ?

Vindt je dit nou humor ??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:46 schreef MouzurX het volgende:
Cool ... eindelijk wat actie

En het is meki dus propaganda ten top, dat lees je al aan de TTquote:

Wel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud).
 Wel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud). 

wat gaan ze terug betalen ??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
Alsof Iran een kans gaat maken. Even zullen ze wel voortgang boeken maar als Israël bezet zou gaan worden door Iraniërs zullen de europese landen wel weer gelukkig 'iets terug te betalen' hebben aan de Joden, en aan de kans van de coalitie gaan staan en Iran asskicken.

Ja, oorlog is tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Zal wel toffe actie zijn, USA en Israël die losbarsten tegen Iran. Eindelijk wat actie iig

Als jij een oorlog die genocides en massamoorden mogelijk maakt die direct linkt naar derde wereldoorlog tof vindt, zegt echt veel over jouquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef leonpwner1 het volgende:
Zal wel toffe actie zijn, USA en Israël die losbarsten tegen Iran. Eindelijk wat actie iig
Iran moeten we denk ik niet onderschatten, heb laatst een filmpje gezien over hun leger, en ze zijn groter dan ik dacht. Ze hebben zelfs een sloot onderzeeërs en zelfs nog een hoop gevechtshelicopters en chinooksWel ouder spul though... Cobra's, Huey's, artillery en APC's eveneens uit de 'nam tijd (dus zo'n 40~50 jaar oud).
Ze hebben trouwens ook een best grote luchtmacht, Mig's in allerlei smaken en zelfs F-14 (Tomcats)...
Maar slechts een schijntje vergeleken bij de USAF en USMC natuurlijk...

Laten we het hopen. Die oorlogstamtam van beide landen staat me iet aan, en dan zal er voorlopig even geen oorlog meer zijn.quote:

jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheranquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n oorlog kan in principe snel voorbij zijn. een snelle luchtaanval op de nucleaire installaties, zo gebeurd. Het zal zeker geen bezetting worden, zoals in irak en afghanistan

Geen enkele oorlog in de hele wereld staat me aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Die oorlogstamtam van beide landen staat me iet aan, en dan zal er voorlopig even geen oorlog meer zijn.

Een kernbom van rusland/china? Nahh .. ookal zijn iran en die lui maatjes, dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheran

Ach, een paar geweldadige Iraanse soldaten platbombarderen die toevallig de grenzen over steken (Afghanistan/Irak) en de iraanse marine opblazen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij een oorlog die genocides en massamoorden mogelijk maakt die direct linkt naar derde wereldoorlog tof vindt, zegt echt veel over jou

Dan ken je Poetin nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een kernbom van rusland/china? Nahh .. ookal zijn iran en die lui maatjes, dat gaat echt niet gebeuren.

Niemand durft als eerste kernwapens te gebruiken tegen het westen, want dat krijgen ze in honderdvoud terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
jep zo gebeurd, totdat er een kernbom afkomt op Tel Aviv van Rusland / China of zelfs van Teheran

Dat zouden ze niet durven, en Rusland al helemaal niet. Denk dat ze dan namelijk een lekker grote amerikaanse falloutarea krijgen aan de Chinese oostkust, en Europese raketten op Moskou. Daarnaast bezit Israël ook kernwapens, dus die kunnen Iran nuken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]

Jij wel?quote:

Nou,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat zouden ze niet durven, en Rusland al helemaal niet. Denk dat ze dan namelijk een lekker grote amerikaanse falloutarea krijgen aan de Chinese oostkust, en Europese raketten op Moskou. Daarnaast bezit Israël ook kernwapens, dus die kunnen Iran nuken.

schaduwpresident is Poetinquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij wel?
En volgens mij gaat die Medvedev er nu over.

Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,
de grootste vijand van Rusland is USA en indirect Israel
Rusland heeft dreigend uitgehaald naar USA omdat ze een schild willen bouwen in Oost europa.
Rusland zal dus niet toezien hoe USA indirect een oorlog voert.
en tevens sponsert Iran veel olie naar Rusland en China, die willen dus absoluut niet dat USA dat in hun handen krijgt

Dan zal Israel en de VS hezbollah leren kennen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n oorlog kan in principe snel voorbij zijn. een snelle luchtaanval op de nucleaire installaties, zo gebeurd. Het zal zeker geen bezetting worden, zoals in irak en afghanistan

Dude Medvedev is chief cin Rusland Putin niet meer (officieel)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.

Poetin zal nooit accepteren dat Iran een tweede irak wordt, vanwege de oliequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien iran helpen maar met nukes gooien? Zo gek is poetin ook weer niet.

De banden tussen Rusland en Iran zijn wel redelijk goed, maar niet zo goed om een kernoorlog te beginnen. Frankrijk Engeland en Duitsland, en amerika in meerdere euopese landen waaronder Nederland hebben genoeg wapens op Moskou gericht om het 50x te verwoesten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,
Rusland heeft dreigend uitgehaald naar USA omdat ze een schild willen bouwen in Oost europa.
en tevens sponsert Iran veel olie naar Rusland en China, die willen dus absoluut niet dat USA dat in hun handen krijgt

Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:07 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Dan zal Israel en de VS hezbollah leren kennen,
En onder schat die mafketels niet. de VS heeft nog geen terrorisite activiteiten gezein na 11 sept 2001.
die kunnen hun borst nat maken als ze dit doen.

Dus is een derde wereldoorlog een feit, en de vraag is of USA dat graag wiltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De banden tussen Rusland en Iran zijn wel redelijk goed, maar niet zo goed om een kernoorlog te beginnen. Frankrijk Engeland en Duitsland, en amerika in meerdere euopese landen waaronder Nederland hebben genoeg wapens op Moskou gericht om het 50x te verwoesten.
China haalt bijna al zijn olie trouwens uit Sudan en de GOS (Mongolië, Kazachstan etc).

De vraag is of ze dat alleen voor electriciteit doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Iran moet gewoon door met hun nucliaire instanties voor elektriciteit

die wel is verslagen door Hezbollahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Iran moet gewoon door met hun nucliaire instanties voor elektriciteit
 Ze kopen maar gewoon electriciteit van rusland ofzo.
 Ze kopen maar gewoon electriciteit van rusland ofzo.

Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus is een derde wereldoorlog een feit, en de vraag is of USA dat graag wilt
Nee dus, en zal Israel keihard afgestraft worden.
ze zullen alle bondgenoten verliezen ,

Denk dat jij eerst wat moet uitzoeken voor dat je zulke onzinnige uitspraken doet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was hezbollah niet toevallig Libanon, en ook binnen een weekje bezet door de Israeliërs?

Jep is een twijfelgeval, Maar je kan ook wel vragen of USA graag vrede ziet of zij de hele wereld willen overnemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat alleen voor electriciteit doen.

Wanneer?quote:

VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?

Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Denk dat jij eerst wat moet uitzoeken voor dat je zulke onzinnige uitspraken doet.
Hezbollah is een Terror clubje van Iran, die OOK in libanon actief zijn. en ze zijn nog nooit bezet geweest door de israelisch. maarja dat kan ook niet want ze hebben geen land dat te bezetten valt.

Direct na hun toevlucht na de grondtroepen die een massale genocide zijn begaan in Qana en Beiroet, direct toen zij Libanon uitvluchten omdat zij een Geurilla oorlog niet aankunnenquote:

Als israel Iran aanvalt dan laat Europa Israel tijdelijk echt wel vallen, al was het maar om afstand tot israel te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Europa en de VS laten Israël niet in de steek. De druk van de bevolking is te groot; en daarnaast wordt de westerse wereld geregeerd door de joodse lobby toch?

Als jij een genocide die echt is gebeurt ( o.a Qana ) wilt begatiliseren of ontkennen, ontken direct dan de tweede wereldoorlogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.

Wanneer zouden ze die genocides dan moeten begaan? Wanneer ze met z'n allen door Syrië/Jordanië, Irak zijn gemarcheerd? Of denk je dat de Israelische luchtmacht genocides kan gaan plegen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.
Welke landen in Europa hebben de Irak oorlog gesteund ??
Frankrijk ??, of Duitsland ??.
Joodse lobby heeft hun beste tijd gehad , ze kunnen nu weinig bereiken
de tegendruk wordt nu te groot

Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij een genocide die echt is gebeurt ( o.a Qana ) wilt begatiliseren of ontkennen, ontken direct dan de tweede wereldoorlog

je kennis van de omgeving daar is weer overduidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat terroristenclubje in Libanon van verleden keer, was Hezbollah toch? Ton zijn ze dik gepwnt. Zelfs toen die zielige imbicielen andere mensen als schild gingen gebruiken.

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze die genocides dan moeten begaan? Wanneer ze met z'n allen door Syrië/Jordanië, Irak zijn gemarcheerd? Of denk je dat de Israelische luchtmacht genocides kan gaan plegen?
En als Israël wordt bezet door de Syriërs/Iranezen, ja dan komt europa heus wel in actie.

Dat betwijfel ik ook ja. Als Syrië zich er ineens mee gaat bemoeien én ze nog eens overlopen komen er heus wel een aantal landen in actie, geloof mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:19 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Als israel Iran aanvalt dan laat Europa Israel tijdelijk echt wel vallen, al was het maar om afstand tot israel te hebben.

hier voor je ontwikkelingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.

Ik heb het wel dergelijk daaroverquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet over Qana.

Ik had het niet over genocides en ik ontkende geen massamoorden; ik ontkende dat Hezbollah won.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:23 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
hier voor je ontwikkeling
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Qana_airstrike

Laat ik het maar zeggen dat Hezbollah de overwinning heeft geroepen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik had het niet over genocides en ik ontkende geen massamoorden; ik ontkende dat Hezbollah won.

uuhhh BIOweapons..........nopequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa zal niet in actie komen, mogelijk alleen USA
de oorloghitsers USA en Israel gebruiken clusterbommen en biologische wapens waar elk jaar tienduizenden mensen om komen

Verlicht me dan, wie waren het dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
je kennis van de omgeving daar is weer overduidelijk zichtbaar.
Hoezo verschillende moslims in Iraq, het zijn toch irakezen....
Micheal scheurer zijn boeken zouden een goed start punt voor jou ontwikkeling zijn

Dat doen ze elke dagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik het maar zeggen dat Hezbollah de overwinning heeft geroepen,
 Ik geloof dat geert wilders ook 4 keer op een dag wordt verslagen door een gek met een brandende vlag in zijn hand
 Ik geloof dat geert wilders ook 4 keer op een dag wordt verslagen door een gek met een brandende vlag in zijn hand  

Omdat boeken lezen verpilde tijd is voor jouquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Verlicht me dan, wie waren het dan?

Als de VS/Israel Iran aanvalt dan wordt Iran toch automatisch al richting Rusland gedreven daarvoor hoeven ze echt geen atoombom te gooien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou,

Hoe kom je nu opeens op massamoorden en genocides?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
VS laat Israel niet in de steek, Maar Europa laat ze wel in de steek als ze massamoorden en genocides begaan.
Welke landen in Europa hebben de Irak oorlog gesteund ??
Frankrijk ??, of Duitsland ??.
Joodse lobby heeft hun beste tijd gehad , ze kunnen nu weinig bereiken
de tegendruk wordt nu te groot

Hoe verklaar je dan dat de meeste slachtoffers die in Irak vallen nu vertoningen van Kanker krijgenquote:

Iran gooit gewoon 1 raket.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
Alsof Iran een kans gaat maken. Even zullen ze wel voortgang boeken maar als Israël bezet zou gaan worden door Iraniërs zullen de europese landen wel weer gelukkig 'iets terug te betalen' hebben aan de Joden, en aan de kans van de coalitie gaan staan en Iran asskicken.

in een oorlog vallen eenmaal doden is een welbekende excuces.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe kom je nu opeens op massamoorden en genocides?
In een oorlog vallen nou eenmaal doden, maar dat heeft an sich niks met massamoorden en al helemaal niet met genocide te maken.

Niks geen overwinning. De VN heeft ervoor gezorgd dat er een staakt het vuren kwam.quote:The 2006 Lebanon War, known in Lebanon as the July War[18] (Arabic: حرب تموز Ḥarb Tammūz) and in Israel as the Second Lebanon War (Hebrew: מלחמת לבנון השנייה Milkhemet Levanon Ha-Shniya),[19] was a 33-day military conflict in Lebanon and northern Israel. The principal parties were Hezbollah paramilitary forces and the Israeli military. The conflict started on 12 July 2006, and continued until a United Nations-brokered ceasefire went into effect on 14 August 2006, though it formally ended on 8 September 2006 when Israel lifted its naval blockade of Lebanon.

Vraag maar eens aan israel of ze die 2 soldaatje al terug hebben dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niks geen overwinning. De VN heeft ervoor gezorgd dat er een staakt het vuren kwam.

Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef WallOfStars het volgende:
Vietnam Agen Orange....... Chemische ontbladerings middel GEEN BIO WAPEN
Iraq, Verrarmed Uranium.....indirecte gevolg van oorlog voeren,
Tevens heeft Kanker medisch zelden een Biologische oorzaak op een paar soorten na zoals HPV

niet volgens de VN defenitie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapen

Genocide is als je doelgericht mensen vermoordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:30 schreef GasTurbine het volgende:
En trouwens, Qana waren max. 40 mensen gedoodt, dus genocide is het al helemaal niet.

2 soldaten. twéé.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:30 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan israel of ze die 2 soldaatje al terug hebben dan.

Clusterbommen kunnen veel burgerslachtoffers makenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef WallOfStars het volgende:
Meki clusterbommen zijn gemaakt om grotere gebieden met infanterie te bomdaderen, niet om burger doelen mee te bestoken, het kan wel maar das niet waarvoor ze ontworpen zijn.
Met een fiets kun je ook 250 km/u wil niet zeggen dat ie ertvoor gemaakt is

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Een wapen die je gezondheid in levensgevaar kan verkeren is dergelijk een biologische wapen

1 verkeerd bombardement Meki. Shit happensquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
in een oorlog vallen eenmaal doden is een welbekende excuces.
Clusterbommen zijn gemaakt voor de burgers en daardoor krijg je massamoorden
Hoe kan jij verklaren dat een leger met UITSTEKENDE materiaal een massamoord Qana kan maken ??.

De Westerse media noemt elke slachtoffer van Libaneze kant een Hezbollah strijderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2 soldaten. twéé.
Hoeveel hezbollah zijn er gedood? 250 volgens hunzelf, 500 volgens de VN/Libanon zelf en 600 volgens Israël
Tegenover 119 doden en 2 vermisten.
Daarnast waren er nog 31 andere terroristengroepen-debielen gedood.

Dat kunnen AK-47's en ander ongein ook. En toch gebruikt de Hezbollah ze?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Clusterbommen kunnen veel burgerslachtoffers maken
Israel en US weten dat, maar toch gebruiken ze dat ????

Nee helemaal geen shit happensquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
1 verkeerd bombardement Meki. Shit happens

Neen. De burgerslachtoffers waren in de duizend, en dat is apart gerekent in een ander getal.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
De Westerse media noemt elke slachtoffer van Libaneze kant een Hezbollah strijder
en aan de kant van Israel noemen ze dat burgersslachtoffers

slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat kunnen AK-47's en ander ongein ook. En toch gebruikt de Hezbollah ze?

Damn meki.....slechte dag??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Genocide is als je doelgericht mensen vermoordt

Al lagen er 40 pandaberen in het gebouw. De shit gebeurt. Vliegtuig schiet verkeerd, raakt toevallig een flat. Zit daar soms een complot achter? Neen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee helemaal geen shit happens
de slachtoffers waren kinderen die aan het slapen waren
de slachtoffers waren de oorlogs gebieden van gevlucht
zal ik jou de foto's tonen wat ervan is achter gebleven van Qana ??
en dan mag jij dan nogmaals Shit happens zeggen

Ik zie dat alleen als een tegenmiddel tegen de US die de hele wereld willen overnemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:37 schreef Ixnay het volgende:
Hoe eerder hoe beter. Iran wordt alleen maar machtiger, hoe langer het duurt.
Klinkt misschien hard maar over 10 jaar heeft Iran het machtigste leger ter wereld

Goede vergelijking. En een attombom is ook heavy shit ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
slechte vergelijking
vergelijk dan liever een bom met een atoombom

Dat is beter dan de sharia.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie dat alleen als een tegenmiddel tegen de US die de hele wereld willen overnemen

Je zou je diep moeten schamenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Al lagen er 40 pandaberen in het gebouw. De shit gebeurt. Vliegtuig schiet verkeerd, raakt toevallig een flat. Zit daar soms een complot achter? Neen.
Als ze meerdere slachtoffers wilden hebben schoten ze wel een groter gebouw naar de filistijnen.

Waar staat dat de Sharia de wereld wilt overnemenquote:

Nee, genocide is het doelbewust uitroeien van een hele bevolkingsgroep. Zoals de Hutu's en de Tuti's en de Joden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Genocide is als je doelgericht mensen vermoordt

En weer geen kennis van zaken,quote:

er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keurenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, genocide is het doelbewust uitroeien van een hele bevolkingsgroep. Zoals de Hutu's en de Tuti's en de Joden.
Daarvan is hier geen sprake.
Dat gebouw in Qana werd gebombardeerd omdat dat millitanten met raketten zouden zitten. Dat daar burgerslachtoffers bij vielen is niet goed, maar dat was niet het doel.

Jij zou je diep moeten schamen. Je bent een schande voor de wereld en zou eens niet van die vooroordelen moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Je zou je diep moeten schamen
Je zegt nu precies hetzelfde, Vliegtuig heeft een noodlanding gemaakt in de torens van 11/9, shit happens . terwijl het dondersgoed een terroristische attack was
Qana is duidelijk een massamoord, met doelgerichte burgersslachtoffers

true en dan nog is het geen genocide.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keuren
er zaten tientallen KINDEREN die zaten te SLAPEN

Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
En weer geen kennis van zaken,
Wat is de Sharia? en wat heeft dit met Iran te maken?
Dat zijn soenieten en geen Sjieten die de Sharia hanteren en dan lieft ook nog van Wahabi oorsprong.

Het gaat erom dat van een terroristische attack of een massamoord een excuces wordt gemaakt om het recht te pratenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij zou je diep moeten schamen. Je bent een schande voor de wereld en zou eens niet van die vooroordelen moeten hebben.
Als het een noodlanding was zouden ze niet eerst van de piloot zijn genomen, en daarna in een gebouw zijn gevlogen. Een raket verkeerd afvuren is een heel groot verschil.
En ja het was een massamoord, en nee het was niet expres gedaan.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |