abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:47:59 #101
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60052758
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Waar staat dat de Sharia de wereld wilt overnemen
zeker van Wilders gehoord
Waar staat dat de US de wereld wilt vernemen
zeker van je grote vriend bin laden gehoord
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60052765
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.

Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.
Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:48:55 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60052772
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef Meki het volgende:

[..]

er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keuren
er zaten tientallen KINDEREN die zaten te SLAPEN
En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:49:33 #104
158899 GasTurbine
pi_60052786
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.
Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60052789
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Waar staat dat de US de wereld wilt vernemen
zeker van je grote vriend bin laden gehoord
Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormt
wat goed van jou om Wilders te vergelijken met Bin Laden
pi_60052804
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.
Heb ik die ontkend ?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:51:05 #107
158899 GasTurbine
pi_60052815
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaan
In tegenstelling tot de brabaren uit het midden-oosten hebben wij ervan geleerd. En dan nog zonder voorbeeld.
Het midden-oosten maakte trouwens ook enorm veel gebruik van Slavernij, rascisme en discriminatie en dergelijke, en nu is het daar nogsteeds bezig.
pi_60052822
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders op
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:52:09 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60052836
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb ik die ontkend ?
Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?

Nee dus...
A murky, forgotten land.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:52:10 #110
158899 GasTurbine
pi_60052838
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormt
wat goed van jou om Wilders te vergelijken met Bin Laden
Welke naderende Iran-oorlog? Heb je bewijs?

En 2 landen binnenvallen betekent nog niet dat je werelddominantie wilt hebben.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:52:18 #111
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60052842
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.

Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.
Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.

Kijk als je het nbiet met ze eens bent prima. Laat ze dan met rust,
Maar kom dan ook niet zeiken als er een crimineel zijn hand word afgehakt of een homo opgehangen.

Op het moment dat jij vind dat jij het recht hebt hun aan te spreken op hun cultuur en geloof, geef je hun het zelfde recht om op jou cultuur en geloof te klagen.

What would you care....
ben jij crimineel ja niet daar heen gaan dan.

maar we gaan helemaal Off topic om dat ik het gevoel heb met een on opgeleide versie van geert wilders van doen hebt .

CIAo
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:53:01 #112
158899 GasTurbine
pi_60052856
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?
pi_60052877
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?

Nee dus...
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Dat ga je dus niet ontkennen of in voordeel van Israel bepraten
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:54:55 #114
158899 GasTurbine
pi_60052884
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.

Kijk als je het nbiet met ze eens bent prima. Laat ze dan met rust,
Maar kom dan ook niet zeiken als er een crimineel zijn hand word afgehakt of een homo opgehangen.

Op het moment dat jij vind dat jij het recht hebt hun aan te spreken op hun cultuur en geloof, geef je hun het zelfde recht om op jou cultuur en geloof te klagen.

What would you care....
ben jij crimineel ja niet daar heen gaan dan.

maar we gaan helemaal Off topic om dat ik het gevoel heb met een on opgeleide versie van geert wilders van doen hebt .

CIAo
Klagen mogen ze doen hoor, daar is de democratie voor. (itt die barbaren) We hebbe het hier over het overnemen van de wereld. Dat is heel wat anders.

En de jij bent wildersopmerking. Hoe goedkoop. Meestal als iemand geen argumenten meer heeft.
pi_60052889
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?
Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helpt
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:55:50 #116
158899 GasTurbine
pi_60052903
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Jawel, wnat het was colleteral Damage. Geen gerichte aanslag.

Ik begin wel te twijfelen aan je bewijs Meek. Wanneer heb je het nou eens?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:56:36 #117
158899 GasTurbine
pi_60052919
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helpt
Dan verzoek ik hierbij een sluiting van dit topic. Immers: we zouden die oorlog toch niet tegen kunnen houden.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:57:07 #118
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60052924
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij doet anders precies hetzelfde...
A murky, forgotten land.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:10 #119
158899 GasTurbine
pi_60052950
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat erom dat van een terroristische attack of een massamoord een excuces wordt gemaakt om het recht te praten

Jij gelooft het joodse gelul dat daar rakketten waren en dat de vliegtuig verkeerd schoot.
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.
Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?

EDIT: negeer deze post, dacht dat meki had gereageerd, maar was van een tijdje terug.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:26 #120
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60052954
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

So True....
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:31 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60052958
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Zucht...

Dat er kinderen en andere onschuldige slachtoffers vielen ontken ik nergens. Dat is gewoon triest.

Maar men viel dat gebouw aan omdat er volgens inlichtingen millitanten met raketten zaten. Op hen was die aanval gericht. NIET op de burgers!!!!!!!!!!!!
A murky, forgotten land.
pi_60052994
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Jep dat zie je blijkbaar heel erg goed
Ik ben hier die enige na een paar na die de slachtoffers van Qana verdedigt
die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden

jullie kunnen de Amerikaanse ambassadeur overnemen in de UN
pi_60053021
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?

EDIT: negeer deze post, dacht dat meki had gereageerd, maar was van een tijdje terug.
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
daarvoor ga ik geen moeite doen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:03:09 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053030
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:

[..]

die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden

A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:03:12 #125
158899 GasTurbine
pi_60053031
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:

[..]

En jij die van Bin Laden, wijlen Saddam Hoessein, Ali Chemicali, Samir A, Bob Saget etc.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:04:27 #126
158899 GasTurbine
pi_60053050
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad
Ik kan geen bewijs in de doofpot stoppen. Er is gewoon geen bewijs dat dat expres is gegaan. Punt uit. Alhoewel; het was toch zo duidelijk? Waarom ben jij daar zo van overtuigd? Ben jij hier de niet-neutrale ofzo?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:05:10 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053059
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

A murky, forgotten land.
pi_60053063
Even aandelen shell oppoetsen.
pi_60053068
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zucht...

Dat er kinderen en andere onschuldige slachtoffers vielen ontken ik nergens. Dat is gewoon triest.

Maar men viel dat gebouw aan omdat er volgens inlichtingen millitanten met raketten zaten. Op hen was die aanval gericht. NIET op de burgers!!!!!!!!!!!!
Dat is Joodse gelul en duidelijke propoganda om deze vreselijke daad in de doofpot te stoppen

Op 18 april 1996 is het dorp het toneel van wat later een massamoord zal worden genoemd. Op het moment van de slachting bevindt zich in Qana een VN-basis. Het Israëlische leger opent het vuur op de Fijische UNIFIL-eenheid (United Nations Interim Forces in Lebanon) in Kana. Daar vinden op dat moment zo’n vijfhonderd gevluchte Libanezen onderdak. Deze burgers ontvluchtten de bezetting van de Israeliërs in Zuid-Libanon

Herhaling

Tien jaar later, op 25 juli 2006, doet zich een soortgelijk incident voor. Vier VN-waarnemers komen om tijdens een Israëlisch bombardement op een VN-post in Zuid-Libanon. De VN-leiding beschuldigt Israël van opzet; de Israëlische premier maakt in het openbaar zijn excuses. Volgens hem is er een fout gemaakt.

Bijbelse plaats

Vermoedelijk is de plaats identiek aan het bijbelse Kana, waar Jezus, de stichter van het latere christendom, tijdens een bruiloft water veranderde in wijn: het eerste wonder dat hij volgens de Bijbel (Joh. 2) verrichtte
pi_60053111
Dit is dus de werkelijke waarheid, dit is een massamoord en een doelgerichte slachting om de plaats Qana over te nemen

blijf het lekker ontkennen
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:08:29 #131
158899 GasTurbine
pi_60053113
Waar is je bewijs nou? Ik zie geen verband dat er 2 keer iets gebeurt in een dorp. n Tel Aviv gebeurt elke week wel een aanslag.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:09:44 #132
158899 GasTurbine
pi_60053132
Qana overnemen

Hoe wil je dat bereiken met het bombarderen van een flatgebouw met kinderen? Ze zouden hun bommen liever spenderen aan militanten. En er zouden militanten inzitten, dus bombardere ze het. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_60053135
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is je bewijs nou? Ik zie geen verband dat er 2 keer iets gebeurt in een dorp. n Tel Aviv gebeurt elke week wel een aanslag.
pi_60053159
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
Qana overnemen

Hoe wil je dat bereiken met het bombarderen van een flatgebouw met kinderen? Ze zouden hun bommen liever spenderen aan militanten. En er zouden militanten inzitten, dus bombardere ze het. Zo moeilijk is het toch niet?
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:11:52 #135
158899 GasTurbine
pi_60053169
Je weet even niks meer te zeggen?
pi_60053179
Het is voor jou heel moeilijk slapen he , telkens voor de massamoorders op te komen, terwijl jij zegt dat je neutraal bent . het verbaast me niet dat jij een Israelier bent
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:12:53 #137
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053182
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]
..............

Operation Grapes of Wrath maakt deel uit van een grootschalige Israëlische vergeldingsactie. Dit Israëlisch offensief wordt tot op dat moment stilzwijgend toegestaan door de Amerikaanse president Bill Clinton. Het stilzwijgen wordt doorbroken met de aanslag in Qana. Israël voert het bombardement op Kana, dat een half uur duurt, uit nadat de Libanese terreurorganisatie Hezbollah driehonderd meter verderop raketten richting Israël afvuurt. Bij de aanval vallen meer dan 110 doden en 75 gewonden.

.............

En waarom vielen ze die plaats aan?

Precies! Omdat er daar vandaan raketten op Israel afgevuurd werden!
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:13:17 #138
158899 GasTurbine
pi_60053190
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,
Ja.

Maar Israël zit vol met burgers, kinderen net zoals in qana, dus gebeurt het niet.
pi_60053205
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En waarom vielen ze die plaats aan?

Precies! Omdat er daar vandaan raketten op Israel afgevuurd werden!
Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekent
een bijbelse plaats,

daarom is dit een massamoord met doelgerichte burgersslachtoffers
pi_60053213
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ja.

Maar Israël zit vol met burgers, kinderen net zoals in qana, dus gebeurt het niet.
gelijk , Maar Israel doet dat wel
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:15:22 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053219
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

zeker,
Jouw eigen bovenstaande redenering volgend, zouden de Palestijnen dus ook weggevaagd mogen worden zeker...

Jouw eigen woorden, alleen met andere moordenaars!
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:15:23 #142
158899 GasTurbine
pi_60053220
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef Meki het volgende:
Het is voor jou heel moeilijk slapen he , telkens voor de massamoorders op te komen, terwijl jij zegt dat je neutraal bent . het verbaast me niet dat jij een Israelier bent
Ben ik niet. Zal ik ook nooit worden.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:16:56 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053246
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekent
een bijbelse plaats,

daarom is dit een massamoord met doelgerichte burgersslachtoffers
Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?

A murky, forgotten land.
pi_60053255
Nou , als jullie daarover hebben ,

jou buurman is een terrorist en je woont in een flat met veel burgers, ik ben van de Israelische leger , en ik ga jou buurman uitschakelen.

ik schiet de hele flat gelijk met een straaljager neer tot aan de grond
resultaat 59 burgersslachtoffers en 1 doie terrrorist

en dit keuren jullie goed
pi_60053269
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?

Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zien
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:19:46 #146
158899 GasTurbine
pi_60053288
Nee. Je hebt hier wel een punt.

Zo blijkt maar weer dat ik geen pro-joodselobbygast ben oid.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:22:22 #147
158899 GasTurbine
pi_60053324
Beduust van mijn reactie?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:22:39 #148
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053325
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:17 schreef Meki het volgende:
Nou , als jullie daarover hebben ,

jou buurman is een terrorist en je woont in een flat met veel burgers, ik ben van de Israelische leger , en ik ga jou buurman uitschakelen.

ik schiet de hele flat gelijk met een straaljager neer tot aan de grond
resultaat 59 burgersslachtoffers en 1 doie terrrorist

en dit keuren jullie goed
Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.

Significant verschilletje.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:23:35 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_60053345
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zien
De 'massamoord' niet nee. Jouw redenatie wel.
A murky, forgotten land.
pi_60053370
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.

Significant verschilletje.
Jah maar natuurlijk, dat hebben we gezien in Qana toch, alleen burgersslachtoffers
hoe ontstaan de duizenden slachtoffers die Israel maakt ???

Hoe ontstaan deze doden ??

Vorige week werd eveneens bloed vergoten in Qana. Eerst doodde Israëlisch vuur er een 23-jarige Libanese journaliste. Vervolgens werden in het dorp twee ambulances door Israëlische vliegtuigen beschoten. Sami Yazbek, directeur van het Libanese Rode Kruis in Tyrus, laat de wagens zien. De deuren zijn eraf gerukt en zitten vol deuken en gaten. Vier Rode Kruis-medewerkers raakten gewond. «Eén ligt nog in coma», zegt Yazbek. Hij is inmiddels twee van zijn zes ambulances kwijt. Van de vijftig medewerkers die zijn Rode Kruis-post normaal gesproken telt, zijn er twintig gevlucht en vier gewond. «We zijn goed herkenbaar», zegt hij. «We zijn onpartijdig en doen onze plicht door gewonden te helpen. Ook als het Israëliërs betrof zouden we uitrukken. We weten niet wat Israël bezielt.» Een aanvankelijk lichtgewonde patiënt in een van de wagens verloor door de aanval een been. Yazbek laat de brancard zien waarop de man lag. Er zit een groot gat in, met geronnen bloed eromheen.

In 1996, toen Israël net als nu met bombardementen Hezbollah te lijf ging, werd een bunker geraakt op een VN-basis bij Qana, waarbij 105 doden vielen en 120 gewonden. De bunker zat vol vluchtelingen. Israël beweerde indertijd dat Hezbollah de VN-basis gebruikte als dekking. Ook nu zegt Israël weer dat Hezbollah moedwillig vanuit Qana raketten afvuurde. Maar in 1996 wees onafhankelijk onderzoek uit dat dit onwaarschijnlijk was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')