Waar staat dat de US de wereld wilt vernemenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar staat dat de Sharia de wereld wilt overnemen
zeker van Wilders gehoord
Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.
Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.
En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
er zat geen rakketten erin, dat is alleen joodse gelul om deze massamoord goed te keuren
er zaten tientallen KINDEREN die zaten te SLAPEN
Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.
Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar staat dat de US de wereld wilt vernemen
zeker van je grote vriend bin laden gehoord
Heb ik die ontkend ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoeveel kinderen en andere onschuldigen zijn er wel niet omgekomen door een Palestijn die zichzelf opblies in een bus of op de markt? Alleen zijn die WEL doelbewust vermoord.
In tegenstelling tot de brabaren uit het midden-oosten hebben wij ervan geleerd. En dan nog zonder voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Apartheid , bezetting van een andersman land, racisme en discriminatie iedereen die zulke fouten begaan
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kom maar op met die bewijzen. Heb je Israelische getuiges? Zwarte dozen? Ontvangen berichten? Iets anders dan het pro-terroristische gelul waarvoor je een celstraf voor zou moeten krijgen?
Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?quote:
Welke naderende Iran-oorlog? Heb je bewijs?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Met de Irakoorlog en de naderende Iranoorlog die direct een derde wereldoorlog uitvormt
wat goed van jou om Wilders te vergelijken met Bin Laden
Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe het beestje heet, hij bijt toch wel.
Criminelen een hand afhakken, homofielen ophangen. Allemaal barbaarse rituelen die thuishoren bij mentaal zieke personen die het beste tegen de muur mogen. Iedereen die zulke regels bedenkt.
Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders op
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen doelgericht gekozen slachtoffers en collateral damage?
Nee dus...
Klagen mogen ze doen hoor, daar is de democratie voor. (itt die barbaren) We hebbe het hier over het overnemen van de wereld. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Heb jij de Bijbel welleens goed gelezen Zelfde Crap.
Kijk als je het nbiet met ze eens bent prima. Laat ze dan met rust,
Maar kom dan ook niet zeiken als er een crimineel zijn hand word afgehakt of een homo opgehangen.
Op het moment dat jij vind dat jij het recht hebt hun aan te spreken op hun cultuur en geloof, geef je hun het zelfde recht om op jou cultuur en geloof te klagen.
What would you care....
ben jij crimineel ja niet daar heen gaan dan.
maar we gaan helemaal Off topic om dat ik het gevoel heb met een on opgeleide versie van geert wilders van doen hebt .
CIAo
Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee niet eromheen lullen, heb je bewijs? Ja of nee?
Jawel, wnat het was colleteral Damage. Geen gerichte aanslag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Dat ga je dus niet ontkennen of in voordeel van Israel bepraten
Dan verzoek ik hierbij een sluiting van dit topic. Immers: we zouden die oorlog toch niet tegen kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga geen bewijs halen als het bij toch niet helpt
Jij doet anders precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Opkomen voor slachtoffers is een heldendaad, jij komt hier voor de daders op
Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat erom dat van een terroristische attack of een massamoord een excuces wordt gemaakt om het recht te praten
Jij gelooft het joodse gelul dat daar rakketten waren en dat de vliegtuig verkeerd schoot.
terwijl het duidelijke een massamoord die doelgericht was tegen de burgers.
So True....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet anders precies hetzelfde...
Zucht...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een terroristische aanslag op Qana met tientallen doden waaronder veel kinderen.
Dat ga je dus niet ontkennen of in voordeel van Israel bepraten
Jep dat zie je blijkbaar heel erg goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet anders precies hetzelfde...
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Blijft de langspeelplaat hangen? Ik weet nu wel dat het zo duidelijk was. Maar heb je er nou ook nog bewijzen voor om me te overtuigen?
EDIT: negeer deze post, dacht dat meki had gereageerd, maar was van een tijdje terug.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep dat zie je blijkbaar heel erg goed
Ik ben hier die enige na een paar na die de slachtoffers van Qana verdedigt
die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden
jullie kunnen de Amerikaanse ambassadeur overnemen in de UN
En jij die van Bin Laden, wijlen Saddam Hoessein, Ali Chemicali, Samir A, Bob Saget etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep dat zie je blijkbaar heel erg goed
Ik ben hier die enige na een paar na die de slachtoffers van Qana verdedigt
die jullie graag in doofpot willen stoppen en telkens Israel vrijspreken van massamoorden
jullie kunnen de Amerikaanse ambassadeur overnemen in de UN
Ik kan geen bewijs in de doofpot stoppen. Er is gewoon geen bewijs dat dat expres is gegaan. Punt uit. Alhoewel; het was toch zo duidelijk? Waarom ben jij daar zo van overtuigd? Ben jij hier de niet-neutrale ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
daarvoor ga ik geen moeite doen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga echt geen bewijs halen die jij weer in de doofpot stopt en verder gaat ontkennen
daarvoor ga ik geen moeite doen
ik doe pas moeite als jij in staat bent om een neutrale houding te nemen in deze verschikkelijke daad
Dat is Joodse gelul en duidelijke propoganda om deze vreselijke daad in de doofpot te stoppenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zucht...
Dat er kinderen en andere onschuldige slachtoffers vielen ontken ik nergens. Dat is gewoon triest.
Maar men viel dat gebouw aan omdat er volgens inlichtingen millitanten met raketten zaten. Op hen was die aanval gericht. NIET op de burgers!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is je bewijs nou? Ik zie geen verband dat er 2 keer iets gebeurt in een dorp. n Tel Aviv gebeurt elke week wel een aanslag.
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
Qana overnemen
Hoe wil je dat bereiken met het bombarderen van een flatgebouw met kinderen? Ze zouden hun bommen liever spenderen aan militanten. En er zouden militanten inzitten, dus bombardere ze het. Zo moeilijk is het toch niet?
En waarom vielen ze die plaats aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
..............
Operation Grapes of Wrath maakt deel uit van een grootschalige Israëlische vergeldingsactie. Dit Israëlisch offensief wordt tot op dat moment stilzwijgend toegestaan door de Amerikaanse president Bill Clinton. Het stilzwijgen wordt doorbroken met de aanslag in Qana. Israël voert het bombardement op Kana, dat een half uur duurt, uit nadat de Libanese terreurorganisatie Hezbollah driehonderd meter verderop raketten richting Israël afvuurt. Bij de aanval vallen meer dan 110 doden en 75 gewonden.
.............
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,
Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En waarom vielen ze die plaats aan?
Precies! Omdat er daar vandaan raketten op Israel afgevuurd werden!
gelijk , Maar Israel doet dat welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja.
Maar Israël zit vol met burgers, kinderen net zoals in qana, dus gebeurt het niet.
Jouw eigen bovenstaande redenering volgend, zouden de Palestijnen dus ook weggevaagd mogen worden zeker...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo moeilijk is er niet, als er in Israel alleen moordenaars zitten , mogen ze heel Israel opblazen
zeker,
Ben ik niet. Zal ik ook nooit worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef Meki het volgende:
Het is voor jou heel moeilijk slapen he , telkens voor de massamoorders op te komen, terwijl jij zegt dat je neutraal bent . het verbaast me niet dat jij een Israelier bent
Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou vanwege de plaats Qana die voor hun veel betekent
een bijbelse plaats,
daarom is dit een massamoord met doelgerichte burgersslachtoffers
Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh, dus die raketten hadden er helemaal niks mee te maken? Moet kunnen toch?
Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:17 schreef Meki het volgende:
Nou , als jullie daarover hebben ,
jou buurman is een terrorist en je woont in een flat met veel burgers, ik ben van de Israelische leger , en ik ga jou buurman uitschakelen.
ik schiet de hele flat gelijk met een straaljager neer tot aan de grond
resultaat 59 burgersslachtoffers en 1 doie terrrorist
en dit keuren jullie goed
De 'massamoord' niet nee. Jouw redenatie wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind dit geen humor om deze massamoord als een humor te zien
Jah maar natuurlijk, dat hebben we gezien in Qana toch, alleen burgersslachtoffersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog zou die aktie specifiek gericht zijn op die terrorist en niet specifiek op de burgers.
Significant verschilletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |