Nee.quote:
voor hetzelfde geld had ik de 300e post gehadquote:
Uhuh. Je hebt het hier tegen een gast die zijn vrouw via fok heeft leren kennen hoorquote:
Dat dénk jij nu nogquote:
heh watquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
PeZu![]()
Nou papier is weer naar huis dus ik slaap gewoon alleen hoor
Was hij zijn tandenborstel vergeten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
PeZu![]()
Ik heb niets.. 1 cijfertje anders en ik had 250 euro...quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
met 100 1/5de loten 162 euro gewonnen
Dus verlies met de hele gang van ons werk. Dat gaat weer genieten worden bij de postbank als we met die 100 loten komen aanzetten
Even de ramen dichtdoen en dan komt hij weer terug?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
PeZu![]()
Neequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was hij zijn tandenborstel vergeten?
Ik heb op 2 loten 38,50 euro. Niet de jackpot waar ik op gerekend had dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb niets.. 1 cijfertje anders en ik had 250 euro...
Was papiers uur afgelopen en staat de volgende klant te trappelen ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Neehahahaha
maar ik heb nog meer bezoek dus fijne avond nog stelletje pubers![]()
![]()
In KSC wel. Hier zijn geen tere zieltjes zoals in R&P...quote:
De garage ging om tien uur dicht en ik moet morgen om 9 uur in Amsterdam zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was hij zijn tandenborstel vergeten?
Wanneer begint het nou allemaal Frits?quote:
Neen. De eer is aan jou!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht nog op nadere berichten
Is het hier al bekend overigens?
Heel goed kerelquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan neem ik er de tijd voor!
Mart ftw!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed kerel. Ik kijk er naaruit.
![]()
Ik ga nu ff naar Mart kijken...
Morgenochtend weer een bakkie @ SB?
Truequote:
dus datquote:
PeZuquote:
\quote:
quote:
quote:
ik was je kwijtquote:
Jij wil veel te graag dat het een vieze nacht wor.. Vies mannetjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:55 schreef Sander170 het volgende:
Hahaha het zal dus wel weer een vieze nacht worden, altijd gezellig.
Speak for you self dat wil jij juist vies smerig marsmannetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wil veel te graag dat het een vieze nacht wor.. Vies mannetje
Uuh.. heh?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:57 schreef Sander170 het volgende:
Gisteren was het Kut is het vandaag dan Lul of... ????
jaquote:
Nee hoor ik heb er geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Speak for you self dat wil jij juist vies smerig marsmannetje.
Hoezo laiverd?!quote:
je was niet hierquote:
Nou nu ben ik er weer dus nu is het weer goedquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nu ben ik er weer dus nu is het weer goed![]()
Tot zo!quote:
alles is weg, foto;s, muziek, instellingen, maar alle progamma's die ik zelf installeerde zijn er nog wel, rare shitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:30 schreef Fha het volgende:
Daar heb ik gelukkig nooit last van.. (ook vista though). En nu?
Nou daar ben je mooi klaar mee danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is weg, foto;s, muziek, instellingen, maar alle progamma's die ik zelf installeerde zijn er nog wel, rare shit
om dat ik niet nogmaals zomaar kwijt geraakt wil worden meld ik bij deze dat ik ga slapenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:39 schreef Fha het volgende:
Mja gelijk heb je.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
om dat ik niet nogmaals zomaar kwijt geraakt wil worden meld ik bij deze dat ik ga slapen
jah, veel uit geweest dus wat later opstaan en zo..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:22 schreef Sander170 het volgende:
Tijd geleden indah?
maar vandaag weer gewoon op tijd op en lekker internetten voordat ik aan mijn dag ga beginnen.quote:
vond ik zelf ook wel jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:44 schreef Sander170 het volgende:
Dat dacht ik al je bent mooi op tijd vandaag vind ik!
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah
Ik ga weer s op bezoek bij ome tandarts. Mijn eerste kroon
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaal
tering wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Het lab heeft de eerste verprutst, dus ik heb een maand met een noodkroon gelopen.
Halloquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik is er ook weer vandoor.
Bijbaantjewietlampjes maken ^^;; ( kaslampen).
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slechtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:58 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik zie net dat we in buurt van ons vakantiehuisje een paar kleine belgische speciaalbiertjes brouwerijtjes hebben zitten, proost alvast.
Is mijn FP-collega.quote:
Ik verwelkom nieuwe mensen. En ben niet geinteresseerd in relatiestatus. het is hier geen R&P of PUB SCquote:
ja, hier ook, maar waarom zou ik standaard bier drinken als de wondere wereld van de belgische biertjes op me wachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slecht
Hebben ze toch geneukt?quote:
Chill gastquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De bovenste quote plus logboek zeggen wie het is, maar ik wil weten waarom....
/carequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe mensen. En ben niet geinteresseerd in relatiestatus. het is hier geen R&P of PUB SC
pwnquote:Het kutte is dat je nu wel merkt dat ik soms terug lees. helpt het als ik zeg dat ik moest wachten op iets en dus uit verveling maar ben terug gaan lezen?
martquote:
Daar ben ik nu mee bezig. Heb jullie gisterenavond voor 10 uur ook niet online gezien, en toen ging voor mij het licht uit...quote:
ik heb toch ook niet gezegd dat het gisteravond moestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig. Heb jullie gisterenavond voor 10 uur ook niet online gezien, en toen ging voor mij het licht uit....
Wie heeft er geneukt?quote:
Nee, maar ik had gezegd dat ik er zou zijn... en zonder tegenbericht wist ik niet of jullie er ook zouden zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook niet gezegd dat het gisteravond moest
Sterker nog, ik had mijn allerlaatste vergadering gister, dus ik was er niet
pm werkt nog steeds niet op fok mobile hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik had gezegd dat ik er zou zijn... en zonder tegenbericht wist ik niet of jullie er ook zouden zijn.
Natuurlijkquote:
klonkquote:
quote:Top 100 van woensdag 9 juli 2008
001. 299 Pheno
002. 234 Fha
011. 107 Papierversnipperaar
017. 096 Houniet
033. 067 Klonk
074. 045 Sjowhan
082. 041 marcb1974
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van donderdag 10 juli 2008
01. 298 Pheno
04. 132 Fha
11. 111 Dark_Angelus
31. 069 indahnesia.com
41. 062 Sander170
47. 058 Houniet
47. 058 DrakenVlieg
79. 040 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Als je Zondag door de belgische ardennen komt dan lukt dat welquote:
uhm, nee toch maar niet. Maar ik zal erop toezien dat alles in Venlo okee isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je Zondag door de belgische ardennen komt dan lukt dat wel
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
uhm, nee toch maar niet. Maar ik zal erop toezien dat alles in Venlo okee is
Desondanks. Heb geen zin in die ene dagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder als 1 werkdag toch nog maar?
ik stop het in mijn binnenzakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijft
typisch gevalletje pechquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Desondanks. Heb geen zin in die ene dag
nou vooruit, bij gebrek aan een binnenzak (heb geen jas aan) mag het in mijn handtas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je wel een heul erg grote binnenzak
je bent toch geen wijfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin zit me te plagen met alle kleding die ik meeneem
altijd goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Zo, tijdelijke oplossingen vlak voor je vakantie ftw.
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent toch geen wijf
Zelfs ik red een weekendje weg wel met alleen een rugzak
ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...
drie onderbroeken, drie shirts, twee broeken, paar sokken... dat moet het toch wel doen. In geval van nood laat je wat wassen of koop je iets bij. En zo kan ik zelfs vrij eenvoudig twee weken 'overleven'.. wel met wassen tussendoor he...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin zit me te plagen met alle kleding die ik meeneem
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik krijg nu van boven te horen dat ik de grootste reistas maar moet pakken
daarvoor is het toch vakantie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...
Ik wel een ruime 4 weken, maar ik heb dan ook een 100+ literquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent toch geen wijf
Zelfs ik red een weekendje weg wel met alleen een rugzak
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik krijg nu van boven te horen dat ik de grootste reistas maar moet pakken
daar kunnen wel twee Japansen in ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel een ruime 4 weken, maar ik heb dan ook een 100+ liter
Gemeen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
oeh, maar ik pak haar dadelijk wel terug, als ik de auto inpak ros ik haar handtasje als eerste in de kofferbak
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kunnen wel twee Japansen in ja.
Toch heb jij het goed geregeld, want je bent meer thuis dan op het werk...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, vakantie...een weekje vrij in de regen
Tja, waarom met een laptop kms rijden om daarna het werk te doen dat je ook thuis kan doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Toch heb jij het goed geregeld, want je bent meer thuis dan op het werk...
Wat doe jij nou eigenlijk precies? Nou ja, precies... wat hoor je te doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, waarom met een laptop kms rijden om daarna het werk te doen dat je ook thuis kan doen?
En als ik een bestandje nodig heb van het netwerk: VPN ftw
Ik wachtte op een fatsoenlijk antwoordquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, en nu allemaal wegblijven he!
"Ik doe wat met computers"quote:
Ik ook. Typen, mailen, fokken...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
oeh, maar ik pak haar dadelijk wel terug, als ik de auto inpak ros ik haar handtasje als eerste in de kofferbak
goed bezigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
plan geslaagd, het tasje ligt zo diep in de krogten van onze kofferbak dat zelfs Indiana Jones er nog zeker 3 dagen voor nodig heeft om het te vinden
Deze mensen mogen van mij met punaises doodgestoken worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort varkens mag bij wijze van uitzondering aan een hele langzamer kankerdood sterven.
cool, dan wil ik meeprikken...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze mensen mogen van mij met punaises doodgestoken worden.
Het Marburgvirus is toch nu in nederland?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Klonk het volgende:
punaises met een enge ziekte op het puntje
zo hard gaat dat met die ziekte inderdaad.. maar normaal zijn het Afrikaantjes dus ligt niemand er wakker vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/165(...)virus_overleden.html
Mwoa, dat vind ik ook triest. AIDS vind ik dan weer eigen schuldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo hard gaat dat met die ziekte inderdaad.. maar normaal zijn het Afrikaantjes dus ligt niemand er wakker van
Maar AIDS krijg je dan ook door het te doen met meisjes die geen maagd meer zijn.. Er zijn gewoon te weinig maagden dus... daar ligt de fout!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, dat vind ik ook triest. AIDS vind ik dan weer eigen schuld
Kan niet Ph.
Viel spassquote:
Sex zequote:
Zijn wij klonen? Ik ookquote:
Het is donker hier, dus ik zie ze nu niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
He, Indah, kijk eens op je scherm ipv naar mooie indo meiden!
*geeft ducktape aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben trots op je, Pheño.
Nu wil ik een stukje tape want ik ga van 2 voedingen 1 maken om mijn pauper 13" flatscreen weer aan de praat te krijgen.
quote:
Ja. Ik weet het alquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht nog op nadere berichten
Is het hier al bekend overigens?
Muck zeker?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het al![]()
Maar ik laat de eer aan jezelf.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in steppegras.
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.quote:
Houden zo. Hoe minder je weet, hoe minder men vraagt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niets.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.
Ze vragen me juist teveel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Houden zo. Hoe minder je weet, hoe minder men vraagt...
Sportredactie dan, ik kom nooit ergens anders dan het forumquote:
Ik ga het slopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijft
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sportredactie dan, ik kom nooit ergens anders dan het forum
Fijne vakantiequote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.
Weet jij het dan ook al?quote:
Ja, jij werd zijn bruidsmeisje toch?quote:
Niet alle mensen achter de schermen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet.
Gezien de mensen achter de schermen het allemaal weten, lijkt me het simpel.
Mits jij de aardbeien levertquote:
whehequote:[..]
Niet alle mensen achter de schermen....
Er mag geen rijst gestrooid worden, dus dan maar aardbeien? Zondequote:
Jij weet best hoe dat zitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er mag geen rijst gestrooid worden, dus dan maar aardbeien? Zonde.
Ghehequote:Maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar Frits zijn geheim![]()
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:44 schreef OA het volgende:
Zo, nog 76 minuten TDF kijken werken en dan is het weekend!
Neequote:
quote:
quote:
eer-ik?quote:Later die ochtend veroorzaakte de man met de auto van de non een aanrijding op de Avenue Ceramique in Maastricht. De auto van een 21-jarige bestuurder uit het Zuid-Hollandse Ter Aar werd aan de voorzijde geraakt. De Duitser reed door, maar de man uit Ter Aar zette de achtervolging in.
maar dies geen 21quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Duitser berooft non van auto bij Vaals
[..]
eer-ik?
Broertje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |