jah, veel uit geweest dus wat later opstaan en zo..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:22 schreef Sander170 het volgende:
Tijd geleden indah?
maar vandaag weer gewoon op tijd op en lekker internetten voordat ik aan mijn dag ga beginnen.quote:
vond ik zelf ook wel jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:44 schreef Sander170 het volgende:
Dat dacht ik al je bent mooi op tijd vandaag vind ik!
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah
Ik ga weer s op bezoek bij ome tandarts. Mijn eerste kroon
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaal
tering wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Het lab heeft de eerste verprutst, dus ik heb een maand met een noodkroon gelopen.
Halloquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik is er ook weer vandoor.
Bijbaantjewietlampjes maken ^^;; ( kaslampen).
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slechtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:58 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik zie net dat we in buurt van ons vakantiehuisje een paar kleine belgische speciaalbiertjes brouwerijtjes hebben zitten, proost alvast.
Is mijn FP-collega.quote:
Ik verwelkom nieuwe mensen. En ben niet geinteresseerd in relatiestatus. het is hier geen R&P of PUB SCquote:
ja, hier ook, maar waarom zou ik standaard bier drinken als de wondere wereld van de belgische biertjes op me wachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slecht
Hebben ze toch geneukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |