Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
om dat ik niet nogmaals zomaar kwijt geraakt wil worden meld ik bij deze dat ik ga slapen
jah, veel uit geweest dus wat later opstaan en zo..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:22 schreef Sander170 het volgende:
Tijd geleden indah?
maar vandaag weer gewoon op tijd op en lekker internetten voordat ik aan mijn dag ga beginnen.quote:
vond ik zelf ook wel jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:44 schreef Sander170 het volgende:
Dat dacht ik al je bent mooi op tijd vandaag vind ik!
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah
Ik ga weer s op bezoek bij ome tandarts. Mijn eerste kroon
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is het alweer een maand geleden dat ik je zei dat dat wel erg lang duurde allemaal
tering wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Het lab heeft de eerste verprutst, dus ik heb een maand met een noodkroon gelopen.
Halloquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik is er ook weer vandoor.
Bijbaantjewietlampjes maken ^^;; ( kaslampen).
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slechtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:58 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik zie net dat we in buurt van ons vakantiehuisje een paar kleine belgische speciaalbiertjes brouwerijtjes hebben zitten, proost alvast.
Is mijn FP-collega.quote:
Ik verwelkom nieuwe mensen. En ben niet geinteresseerd in relatiestatus. het is hier geen R&P of PUB SCquote:
ja, hier ook, maar waarom zou ik standaard bier drinken als de wondere wereld van de belgische biertjes op me wachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat er hier om de hoek gewoon een super zit die bier verkoopt, ook niet slecht
Hebben ze toch geneukt?quote:
Chill gastquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De bovenste quote plus logboek zeggen wie het is, maar ik wil weten waarom....
/carequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe mensen. En ben niet geinteresseerd in relatiestatus. het is hier geen R&P of PUB SC
pwnquote:Het kutte is dat je nu wel merkt dat ik soms terug lees. helpt het als ik zeg dat ik moest wachten op iets en dus uit verveling maar ben terug gaan lezen?
martquote:
Daar ben ik nu mee bezig. Heb jullie gisterenavond voor 10 uur ook niet online gezien, en toen ging voor mij het licht uit...quote:
ik heb toch ook niet gezegd dat het gisteravond moestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig. Heb jullie gisterenavond voor 10 uur ook niet online gezien, en toen ging voor mij het licht uit....
Wie heeft er geneukt?quote:
Nee, maar ik had gezegd dat ik er zou zijn... en zonder tegenbericht wist ik niet of jullie er ook zouden zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook niet gezegd dat het gisteravond moest
Sterker nog, ik had mijn allerlaatste vergadering gister, dus ik was er niet
pm werkt nog steeds niet op fok mobile hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik had gezegd dat ik er zou zijn... en zonder tegenbericht wist ik niet of jullie er ook zouden zijn.
Natuurlijkquote:
klonkquote:
quote:Top 100 van woensdag 9 juli 2008
001. 299 Pheno
002. 234 Fha
011. 107 Papierversnipperaar
017. 096 Houniet
033. 067 Klonk
074. 045 Sjowhan
082. 041 marcb1974
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van donderdag 10 juli 2008
01. 298 Pheno
04. 132 Fha
11. 111 Dark_Angelus
31. 069 indahnesia.com
41. 062 Sander170
47. 058 Houniet
47. 058 DrakenVlieg
79. 040 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Als je Zondag door de belgische ardennen komt dan lukt dat welquote:
uhm, nee toch maar niet. Maar ik zal erop toezien dat alles in Venlo okee isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je Zondag door de belgische ardennen komt dan lukt dat wel
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:25 schreef Muck het volgende:
[..]
uhm, nee toch maar niet. Maar ik zal erop toezien dat alles in Venlo okee is
Desondanks. Heb geen zin in die ene dagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder als 1 werkdag toch nog maar?
ik stop het in mijn binnenzakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijft
typisch gevalletje pechquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Desondanks. Heb geen zin in die ene dag
nou vooruit, bij gebrek aan een binnenzak (heb geen jas aan) mag het in mijn handtas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je wel een heul erg grote binnenzak
je bent toch geen wijfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin zit me te plagen met alle kleding die ik meeneem
altijd goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Zo, tijdelijke oplossingen vlak voor je vakantie ftw.
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent toch geen wijf
Zelfs ik red een weekendje weg wel met alleen een rugzak
ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...
drie onderbroeken, drie shirts, twee broeken, paar sokken... dat moet het toch wel doen. In geval van nood laat je wat wassen of koop je iets bij. En zo kan ik zelfs vrij eenvoudig twee weken 'overleven'.. wel met wassen tussendoor he...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin zit me te plagen met alle kleding die ik meeneem
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik krijg nu van boven te horen dat ik de grootste reistas maar moet pakken
daarvoor is het toch vakantie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...
Ik wel een ruime 4 weken, maar ik heb dan ook een 100+ literquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent toch geen wijf
Zelfs ik red een weekendje weg wel met alleen een rugzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |