Ik ben ook niet van plan om haar elke dag smsjes te sturen enz enz,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga binnenkort met mijn zusje op vakantie naar Egypte. Als mijn vriend het dan in zijn hoofd haalt om me te gaan bestoken met telefoontjes, smsjes en ook nog wil MSN-en, dan zijn de rapen gaar. Dat zou hij dan ook nooit doen. Net zomin ik hem aan zijn broekspijpen ga hangen als hij ergens een weekje naar toe zou moeten. Dat komt alleen maar benauwend en beklemmend over en daarmee zou je je vriendinnetje wel eens JUIST in de armen van die lang-leve-de-lol-Spaanse-vakantieliefde kunnen drijven.
Niet doen dus![]()
Doe wat Copycat zegt. Kijk lekker de programma's en films die JIJ wilt zien, huur alle tietenschietenhelicopterfilms zonder dat zij America's Next Top Model wil zien. Ga iets leuks doen met je vrienden, zonder dat zij zegt 'Ja maar je zou toch met mij gaan winkelen???'. Geniet er van!
Je moet maar zo denken, het is om voor je het weet en daarna is het alleen maar des te leuker
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef purepwned het volgende:
[..]
hoelang ga jij dan naar Egypte?
ik probeer afleiding te zoeken
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Zoek je oude vrienden weer eens op. Ga nachtenlang computerspelletjes spelen. Lees een boek. Lees er nog een en kijk vervolgens de film van het boek.
En laat haar lekker van haar vakantie genieten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Je doet wel je naam eer aan. Op dit moment wordt je vriendin door allemaal spaanse beach-boys bierzuipende boeren lullo's van 16 verwend en jij zit thuis achter je xbox360 Fifa 08 te spelen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Jeetje wat ben jij zielig, als je zo'n relatie hebt kan het vast niet lang goed gaan... Even de standaard vraag hoor: hoe oud zijn jullie?
Jamaar, hij is op vakantie, en ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ie trouw is ook al gaat ie met z'n maten hoor, we hebben zo'n goede band en ik bel en sms hem 89x op een dag, zodat we toch een beetje samen zijnquote:
Nee, die vieren nu zelf feestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef purepwned het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten of dr nog meer mensen zijn die in dezelfde situatie zitten.
Blijkbaar niet dus..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef purepwned het volgende:
[..]
als ik zo'n relatie heb? wat voor relatie bedoel je?
het gaat super goed tussen ons! ik maak mezelf alleen gek om 't feit dat ik haar 3,5 week niet kan zien!
terwijl ik haar hiervoor elke dag zag.......
dan zou ik denk ik iedereen wel gek worden in 't begin dan..
Ik wilde alleen weten of dr nog meer mensen zijn die in dezelfde situatie zitten.
ik gok op 15quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die vieren nu zelf feest
Hoe oud zijn jullie?
volgende week zit ik ook lekker rustig in me eentje. Maar ben echt niet bang dat ik me ook maar 1 moment ga vervelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef purepwned het volgende:
Heerlijk hoe Fok!kers altijd die angstbeelden nog even goed inboezemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Je doet wel je naam eer aan. Op dit moment wordt je vriendin door allemaal spaanse beach-boys verwend en jij zit thuis achter je xbox360 Fifa 08 te spelen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef Strani het volgende:
Hoi TS,
Waar in Spanje zit je vriendin?
Je vriendin is in goeie handen![]()
![]()
Groetjes uit Spanje
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
.......en ik bel en sms hem 89x op een dag, zodat we toch een beetje samen zijn![]()
.......en dat met een beetje geluk die zuigplekken ook wel wat minder zullen zijn tegen de tijd dat ze thuiskomen.
Kun je weer gaan dokken voor zo'n halfbloed loverboy die niet eens jouw echte zoon isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Met een beetje pech komt ze zwanger terug.
Kan niet, we hadden alle 5 een condoom om.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Met een beetje pech komt ze zwanger terug.
Dat had niets met veiligheid te maken trouwens, maar meer met het feit dat we niet in andersman jizz wilde porrenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan niet, we hadden alle 5 een condoom om.
Inderdaad, de eerste groep had er echt een bende van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat had niets met veiligheid te maken trouwens, maar meer met het feit dat we niet in andersman jizz wilde porren
ik wist niet dat iteejer op vakantie gingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar, hij is op vakantie, en ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ie trouw is ook al gaat ie met z'n maten hoor, we hebben zo'n goede band en ik bel en sms hem 89x op een dag, zodat we toch een beetje samen zijn![]()
En ik mag in gene enkel topic zeggen dat ze nu de tijd van d'r leven hebben, iedere avond, nacht en stuk van de ochtend poepeloerezat, met iedere beeb van de badplaats aan de zwier en erger gaan en dat met een beetje geluk die zuigplekken ook wel wat minder zullen zijn tegen de tijd dat ze thuiskomen.
Oh, en je werd helemaal niet weggedrukt hoor, de telefoon ging opeens stuk.
Maar goed, ik mag het nergens zeggen
Kan het niet naar KLB Re?
Mag ik dan nog wel zeggen dat TS een fucking leven moet zoeken?
Ja of stoppen met ademen, dan is het probleem ook zo opgelost..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:10 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Tjonge, fokkers moeten echt alles verpesten voor iedereen hč
Alsof het niet normaal is om je vriendin te missen als ze 3,5 week op vakantie gaat. Ik snap hoe je je voelt hoor TS. Mijn vriend ging vorig jaar 3 weken op vakantie en ik bleef thuis zitten. En het kutte aan een vakantieperiode waarin je zelf niet op vakantie gaat, is dat vrienden wel op vakantie gaan. Had dus ook niemand om mee af te spreken (was zeker hoogtijd toen ofzo..). Het enige wat je kunt blijven doen is ademen. En probeer afleiding te zoeken.
*zucht* Ok sorry ts. Het is vrij normaal om haar te missen hoor. Zou ik zeker ook doen, maar wij gaan samen op vakantie ipv afzonderlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:10 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Alsof het niet normaal is om je vriendin te missen als ze 3,5 week op vakantie gaat. Ik snap hoe je je voelt hoor TS. Mijn vriend ging vorig jaar 3 weken op vakantie en ik bleef thuis zitten. En het kutte aan een vakantieperiode waarin je zelf niet op vakantie gaat, is dat vrienden wel op vakantie gaan. Had dus ook niemand om mee af te spreken (was zeker hoogtijd toen ofzo..). Het enige wat je kunt blijven doen is ademen. En probeer afleiding te zoeken.
Met z'n mattiesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik wist niet dat iteejer op vakantie ging
Iddquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
*zucht* Ok sorry ts. Het is vrij normaal om haar te missen hoor. Zou ik zeker ook doen, maar wij gaan samen op vakantie ipv afzonderlijk.
Open er een R&P topic overquote:
Dan hoop ik voor je dat je genoeg extra beltegoed hebt ingeslagen!quote:
Ja, want na deze vakantie is z'n relatie wsl afgelopen aangezien ze tijdens haar vakantie in elk gat gevuld wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef yvonne het volgende:
Mag ik dan nog wel zeggen dat TS een fucking leven moet zoeken?
ja dat zou ik ook erg vinden,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:10 schreef addict.for.dramatics het volgende:
nee dat doen ze samen met de plaatselijke Pablo en Joan-Jordiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:29 schreef purepwned het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook erg vinden,
maar gelukkig gaat mijn vriendin met dr ouders en een goeie vriendin op vakantie (die ik ook ken)
en niet alleen met vrienden........
dus die verhalen dat ze met vrienden dronken gaat worden enz is niet van toepassing.
Dus het hele topic gaat alleen om het missen van je vriendin?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:29 schreef purepwned het volgende:
[..]
maar gelukkig gaat mijn vriendin met dr ouders en een goeie vriendin op vakantie (die ik ook ken)
dus die verhalen dat ze met vrienden dronken gaat worden enz is niet van toepassing.
Ik neem aan dat ze ook met z'n tweetjes ff weggaan. Zonder ouders.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:29 schreef purepwned het volgende:
[..]
ik las: Joranquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef Asics het volgende:
[..]
nee dat doen ze samen met de plaatselijke Pablo en Joan-Jordi
Ja daar gaat het alleen om, want ik vertrouw dr compleet, dr zou niks kunnen gebeuren ofzo!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het hele topic gaat alleen om het missen van je vriendin?
3.5 weken overleef je wel, verwacht ik. Maar op zich zoals iemand anders al aangaf, is het niet slecht dąt je haar mist.
haha nee dat is niet zo, heb genoeg vrienden om wat mee te gaan doen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
Wat een leeg leven moet jij leiden, als je zonder je vriendin niets om handen hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:43 schreef purepwned het volgende:
[..]
en niks te doen heb de hele dag nu.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |