Mja ik had Klonk al snel een PM gestuurd of hij de eer wou hebbenquote:
Heb je ook thee?quote:
quote:
Graagquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
zekers
* PeZu zet een grote pot thee voor DV, Fha en sunny?
Ik zet zelf wel even, in 3 seconde klaar met die Tefal Quick & Hot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
zekers
* PeZu zet een grote pot thee voor DV, Fha en sunny?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
#28 Pheno 74.819
Zal ik het maar voor morgen houden, de 75.000?
Schande!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
Vieze muckers!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet zelf wel even, in 3 seconde klaar met die Tefal Quick & Hot.
Werelduitvinding!
Grappig, ript TDF nog?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik zojuist vond
Culture_Beat-Mr_Vain_(Live_At_I_Love_The_90s_Party_12-04-2008)-XViD-2008-TDF
Snap-Rhythm_Is_A_Dancer_(Live_At_I_Love_The_90s_Party_12-04-2008)-XViD-2008-TDF
De tofheid. Eens zien of ik niet volgend jaar daar bij kan zijn
Ik vind het heet genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry![]()
btw quik en hot is barbaars voor thee, wordt niet heet genoeg
Spamz0rquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
#28 Pheno 74.819
Zal ik het maar voor morgen houden, de 75.000?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
waarom belt mijn mama altijd als ik eigenlijk vet nodig moet plassen?
Guiltyquote:
Ja maar plassen en bellen vind ik toch geen fijne combiquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch zo goed multi-tasken, ik zie het probleem niet
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de pleequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar plassen en bellen vind ik toch geen fijne combi
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | ▄ ARTIST + TITLE ......: Culture Beat - Mr Vain (Live At I Love The 90s Party 12-04-2008) ▄ GENRE................: Dance ▄ FORMAT...............: XViD ▄ VIDEO................: PAL ▄ DEINTERLACE..........: Manual ▄ AUDIO SOURCE.........: Live |
ja dat wou ik weten hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de plee
Ah, vandaar die emo smiley, anders zou die flauwvallen van de stank.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de plee
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, vandaar die emo smiley, anders zou die flauwvallen van de stank.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand chipjes?
Dat heb ik al lang niet meer op (irl).quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand chipjes?
Ik had twee weken geleden weer even ingeslagen voor het eerst in maandenquote:
een vriend van mij serveert bij de koffie altijd, chips, chocolade en koekjes, beetej aparte combi maar wel te doen jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Fha het volgende:
Is dat wel een goeie combi, chips en koffie?
Kijken wij dan echt altijd hetzelfde?!quote:
Die had ik ook nog nooit gehoord neequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vriend van mij serveert bij de koffie altijd, chips, chocolade en koekjes, beetej aparte combi maar wel te doen ja
quote:
quote:
Trustequote:
En zelfs dan....quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij is alleen leuk wanneer Joling er ook bij is
Nee kijk, je moet eerst een halve fles wijn (of meer) drinken en dat dit soort dingen gaan kijken...quote:
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee kijk, je moet eerst een halve fles wijn (of meer) drinken en dat dit soort dingen gaan kijken...
ik zat naar een film met Terence Hill en Bud Spencer te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik had Klonk al snel een PM gestuurd of hij de eer wou hebben
Ik hoop het niet, ik heb al 9 maanden geen drup alcohol aangeraakt. Ik durf nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijken
Nee maar dat is de enige manier waarop het nog best leuk isquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijken
Wehehhequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zat naar een film met Terence Hill en Bud Spencer te kijken
Bud Cassidy en the sundance kid?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehe ik zie bud gelijk iemand een klap geven op zijn kop, zo met zijn vuist bovenop zijn kop, vaak gekeken die filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb al 9 maanden geen drup alcohol aangeraakt. Ik durf niet
Oh wacht, dat is een ander duoquote:
geen flauw idee, ergens iets zgn in afrika waar ze het opnemen tegen ivoorhandelaren, kwaliteitsfilmquote:
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ergens iets zgn in afrika waar ze het opnemen tegen ivoorhandelaren, kwaliteitsfilm
ze slecht dat ze er goed van wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke films
of louis de funes filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke films
Echt tof. Louis is dood, hoe zou het komen? Driftkikkertjequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
of louis de funes films![]()
en de pink panther films
Loer ze. En bang ze daarnaquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef JortK het volgende:
Ook nog maar even naar het kastje loeren en wachten totdat de vrouw thuiskomt![]()
![]()
ik heb de box sets van louis de funes en natuurlijk ook die van de gendarmesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt tof. Louis is dood, hoe zou het komen? Driftkikkertje
Peter SellersOok dood
Lekkerquote:
Die latere films waren idd om te huilen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de box sets van louis de funes en natuurlijk ook die van de gendarmes
en de pink panter films eb ik ook in een box, de eerste delen dan niet de latere draken van films
roberto benigni als de zoon van peter sellers ik moest huilen, en dan als klap op de vuurpijl een remake met steve martinquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die latere films waren idd om te huilen.
Die laatste heb ik niet eens gezien. beyoncequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
roberto benigni als de zoon van peter sellers ik moest huilen, en dan als klap op de vuurpijl een remake met steve martin
steve martin was alleen leuk in planes, tranes & automobilesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste heb ik niet eens gezien. beyonce
Martin
Stierb langsam!!
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
Ik mn broer even bellen.. zegtie ineens "ja ik moet pissen hier heb je je andere broer aan de lijn". Oke..Ha ik heb zonet voor het eerst in mn leven met mn 3e halfbroer gepraat
ik denk dat je dat eerder aan de ouders moet vragenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft
Seks is goed jeweetsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft
dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Seks is goed jeweets![]()
uuhmm omdat relatief gezien veel surinaamse gezinnen uit elkaar gaan denk ik. (en daarna dus weer met iemand anders kinders krijgen)
Waarom vreemd gaan als je ook gewoon elke twee jaar een nieuwe chick en nieuwe kinds kunt nemen/maken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemd
Niet, jammerquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo
Nee sorry.. het is niet anders helaas.quote:
no spangquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo
quote:
ik heb enkel fruitsalade of meloensaladequote:
Ik heb enkel chippies.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb enkel fruitsalade of meloensalade
go for the chipsquote:
Mja ik ga het denk ik ook maar gewoon doenquote:
pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijkenquote:
Mja ach ik was aan het zappen dus ik ben even blijven hangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijken_!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ach ik was aan het zappen dus ik ben even blijven hangen
Ook zeer boeiend natuurlijkquote:
daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
Films? waar?
soms welquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op DVD ?
bekend probleemquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
ik heb binnenkort heul geen plek meer voor al mn dvd's. Dat kastje is bijna vol
Wat heb jij als oplossing?quote:
ikeaquote:
Weggevenquote:
Wat is daar mee dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op DVD ?
Ja hoor schatquote:
Oehquote:
Ik oefen stiekemquote:
Daar staan films opquote:
der was ooit een ikea babe met regelmaat in dit topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oehslim
dan krijg ik korting
(mama werkt daar)
Niet altijd!! Je kan ook lege kopen!!quote:
quote:
Heiligschennis!!quote:
Wat heb je er dan aanquote:
Mee frisbieën!quote:
of verkeerd gebrande dvd'squote:
tv staat in de andere kamer, te lui om op te staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
Surinaams eten op rtl 4 PeZu!
tssssss, maar dan ga ik helemaal honger krijgen en die kaoloe;s hier bezorgen niet meer na 12 uurquote:
ik krijg nu al dus hongerquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
Al is het nu even reclame.
En zometeen gaat er iemand boos worden over de baka bana
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:15 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon geen surinamer in de buurt zitten
dan is het geen echte surinamer hoor!! echte surinamer zou denken: woojoo geld!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze suri hier is te lui om nog even te bezorgen als ie toch naar huis rijdt
een surinamer die woojoo roept? saaaaang die moet ik nog tegen komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
[..]
dan is het geen echte surinamer hoor!! echte surinamer zou denken: woojoo geld!
Het is een goed geintegreerde surinamer van de straatquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
een surinamer die woojoo roept? saaaaang die moet ik nog tegen komen
haha het is een schattig klein vrouwtje hier in de tokoquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een goed geintegreerde surinamer van de straat
Ze heeft vast een boom van een vent als zoonquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha het is een schattig klein vrouwtje hier in de toko
ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze heeft vast een boom van een vent als zoon
Dan zegt ze: saaa miegoedoe (hoe schrijf je dat) ik zal hem voor je roepen schat wacht maar.quote:
ssaaaaaaaaang, quincy kom een ssnel hier er is een bakra hier die craagt naar jequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zegt ze: saaa miegoedoe (hoe schrijf je dat) ik zal hem voor je roepen schat wacht maar.
tsss, you ma pang pang, wat moet jij hier gekke bakra, hee hee no spang laat me je die bieriei pasenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
Ohnoes ik hoor het vet in mn hoofd met stemmen enzoHeerlijk
ik heb honger dankzij jouquote:
quote:
quote:
Kom je hier ook opruimen? Ik heb ook bier..quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog ff een biertje en dan ga ik slapen.
Morgen beetje opruimen hier.
Niet opruimen?quote:
Omg ik zie nu pas je onderschriftquote:
quote:
Sorry papa papierquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen ruzie maken nachtvlindertjes
Oke Fha, trusten dan maar schatje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:36 schreef Fha het volgende:
Sander nu ga ik echt slapen. Fijne nacht nog!![]()
Stage is overquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
Waarom?
Dat zou een hele gewenning weer worden denk ik zoquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stage is over. En ik wil wel weer naar huis
Yep. Maar ik kan Fins gaan praten om mensen te irriteren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou een hele gewenning weer worden denk ik zo
Tofheidquote:
Ik denk eerder dat mensen je dan gaan negeren, ze verstaan je toch nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. Maar ik kan Fins gaan praten om mensen te irriteren.
Het is hier al komisch als mensen Engels (moeten) proberen, in Nederland helemaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen je dan gaan negeren, ze verstaan je toch niet
p0WNEDquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goh, file of was je met de fiets?
Dat soort systemen zijn altijd heel typisch bureaucratisch.. Het werkt, maar zodra je iets bijzonders van ze wilt gaat alles platquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Klonk het volgende:
ik mag dadelijk 20 kilometer fietsen omdat de bieb hier te lam is om het werk goed te doen.
ik leen een boek, en ergens halverwege kom ik erachter dat er een paar pagina´s missen, dus ik naar bieb, boek word gratis gereserveerd, maar helaas onze kleine dorpsbieb is nu gesloten ivm vakantie, dus ging ie naar een ander filiaal een dorp verderop, dus ik gisteren bellen, nee helaas hij staat wel dat ie op transport is, maar hij is in de verkeerde kist terecht gekomen. Maar ik zie dat het boek in de hoofdvestiging nog wel aanwezig is, zal ik die reserveren ? Ik zeg prima maar komt het boek dan naar jullie vestiging ? Nee dat zou niet meer lukken voordat we op vakantie gingen
En dan maar zeggen dat lezen een ontspannende hobby is...
Spam!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:13 schreef OA het volgende:
Iedereen de poll op de FP al gedaan? http://frontpage.fok.nl/poll/1052
Is wel geplaatst door ItaloDancer, maar ik heb hem verzonnen.
quote:
Mijn oren niet.quote:
zolang ze niet gaat zingen tijdens het batsen is er dus geen probleemquote:
Ik heb de radio maar aangezet, arrow ftw. Nu nog even adam curry zijn kop laten houden, hij hoort zichzelf iets te graagquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang ze niet gaat zingen tijdens het batsen is er dus geen probleem
Over je Monique Smit openbaring?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
is de vakantie al voorbij, zit nu naar het oeverloze gezwets te luisteren van mijn vriendin die met haar moeder aan het bellen is...
Ik ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
nee, over allemaal dingen die me niets boeien, over tantes, gezondheid, ziekenhuizen, je weet wel van die dingen waar echt ouwe lijken zich druk over maken
zolang haar liefdesgrotje maar echt isquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:37 schreef OA het volgende:
Monique Smit.Zij heeft zó'n nep uitstraling...
Klinkt bekend ja...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
nee, over allemaal dingen die me niets boeien, over tantes, gezondheid, ziekenhuizen, je weet wel van die dingen waar echt ouwe lijken zich druk over maken
Vast wel, het is ten slotte een 20-jarige (??) br33z4h...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang haar liefdesgrotje maar echt is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |