Omg ik zie nu pas je onderschriftquote:
quote:
Sorry papa papierquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen ruzie maken nachtvlindertjes
Oke Fha, trusten dan maar schatje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:36 schreef Fha het volgende:
Sander nu ga ik echt slapen. Fijne nacht nog!![]()
Stage is overquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
Waarom?
Dat zou een hele gewenning weer worden denk ik zoquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stage is over. En ik wil wel weer naar huis
Yep. Maar ik kan Fins gaan praten om mensen te irriteren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou een hele gewenning weer worden denk ik zo
Tofheidquote:
Ik denk eerder dat mensen je dan gaan negeren, ze verstaan je toch nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. Maar ik kan Fins gaan praten om mensen te irriteren.
Het is hier al komisch als mensen Engels (moeten) proberen, in Nederland helemaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen je dan gaan negeren, ze verstaan je toch niet
p0WNEDquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goh, file of was je met de fiets?
Dat soort systemen zijn altijd heel typisch bureaucratisch.. Het werkt, maar zodra je iets bijzonders van ze wilt gaat alles platquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Klonk het volgende:
ik mag dadelijk 20 kilometer fietsen omdat de bieb hier te lam is om het werk goed te doen.
ik leen een boek, en ergens halverwege kom ik erachter dat er een paar pagina´s missen, dus ik naar bieb, boek word gratis gereserveerd, maar helaas onze kleine dorpsbieb is nu gesloten ivm vakantie, dus ging ie naar een ander filiaal een dorp verderop, dus ik gisteren bellen, nee helaas hij staat wel dat ie op transport is, maar hij is in de verkeerde kist terecht gekomen. Maar ik zie dat het boek in de hoofdvestiging nog wel aanwezig is, zal ik die reserveren ? Ik zeg prima maar komt het boek dan naar jullie vestiging ? Nee dat zou niet meer lukken voordat we op vakantie gingen
En dan maar zeggen dat lezen een ontspannende hobby is...
Spam!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:13 schreef OA het volgende:
Iedereen de poll op de FP al gedaan? http://frontpage.fok.nl/poll/1052
Is wel geplaatst door ItaloDancer, maar ik heb hem verzonnen.
quote:
Mijn oren niet.quote:
zolang ze niet gaat zingen tijdens het batsen is er dus geen probleemquote:
Ik heb de radio maar aangezet, arrow ftw. Nu nog even adam curry zijn kop laten houden, hij hoort zichzelf iets te graagquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang ze niet gaat zingen tijdens het batsen is er dus geen probleem
Over je Monique Smit openbaring?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
is de vakantie al voorbij, zit nu naar het oeverloze gezwets te luisteren van mijn vriendin die met haar moeder aan het bellen is...
Ik ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
nee, over allemaal dingen die me niets boeien, over tantes, gezondheid, ziekenhuizen, je weet wel van die dingen waar echt ouwe lijken zich druk over maken
zolang haar liefdesgrotje maar echt isquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:37 schreef OA het volgende:
Monique Smit.Zij heeft zó'n nep uitstraling...
Klinkt bekend ja...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
nee, over allemaal dingen die me niets boeien, over tantes, gezondheid, ziekenhuizen, je weet wel van die dingen waar echt ouwe lijken zich druk over maken
Vast wel, het is ten slotte een 20-jarige (??) br33z4h...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang haar liefdesgrotje maar echt is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |