quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ach ik was aan het zappen dus ik ben even blijven hangen
Ook zeer boeiend natuurlijkquote:
daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
Films? waar?
soms welquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op DVD ?
bekend probleemquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
ik heb binnenkort heul geen plek meer voor al mn dvd's. Dat kastje is bijna vol
Wat heb jij als oplossing?quote:
ikeaquote:
Weggevenquote:
Wat is daar mee dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op DVD ?
Ja hoor schatquote:
Oehquote:
Ik oefen stiekemquote:
Daar staan films opquote:
der was ooit een ikea babe met regelmaat in dit topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Oehslim
dan krijg ik korting
(mama werkt daar)
Niet altijd!! Je kan ook lege kopen!!quote:
quote:
Heiligschennis!!quote:
Wat heb je er dan aanquote:
Mee frisbieën!quote:
of verkeerd gebrande dvd'squote:
tv staat in de andere kamer, te lui om op te staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
Surinaams eten op rtl 4 PeZu!
tssssss, maar dan ga ik helemaal honger krijgen en die kaoloe;s hier bezorgen niet meer na 12 uurquote:
ik krijg nu al dus hongerquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
Al is het nu even reclame.
En zometeen gaat er iemand boos worden over de baka bana
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:15 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon geen surinamer in de buurt zitten
dan is het geen echte surinamer hoor!! echte surinamer zou denken: woojoo geld!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze suri hier is te lui om nog even te bezorgen als ie toch naar huis rijdt
een surinamer die woojoo roept? saaaaang die moet ik nog tegen komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
[..]
dan is het geen echte surinamer hoor!! echte surinamer zou denken: woojoo geld!
Het is een goed geintegreerde surinamer van de straatquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
een surinamer die woojoo roept? saaaaang die moet ik nog tegen komen
haha het is een schattig klein vrouwtje hier in de tokoquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een goed geintegreerde surinamer van de straat
Ze heeft vast een boom van een vent als zoonquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha het is een schattig klein vrouwtje hier in de toko
ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze heeft vast een boom van een vent als zoon
Dan zegt ze: saaa miegoedoe (hoe schrijf je dat) ik zal hem voor je roepen schat wacht maar.quote:
ssaaaaaaaaang, quincy kom een ssnel hier er is een bakra hier die craagt naar jequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zegt ze: saaa miegoedoe (hoe schrijf je dat) ik zal hem voor je roepen schat wacht maar.
tsss, you ma pang pang, wat moet jij hier gekke bakra, hee hee no spang laat me je die bieriei pasenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
Ohnoes ik hoor het vet in mn hoofd met stemmen enzoHeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |