Mja ik had Klonk al snel een PM gestuurd of hij de eer wou hebbenquote:
Heb je ook thee?quote:
quote:
Graagquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
zekers
* PeZu zet een grote pot thee voor DV, Fha en sunny?
Ik zet zelf wel even, in 3 seconde klaar met die Tefal Quick & Hot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
zekers
* PeZu zet een grote pot thee voor DV, Fha en sunny?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
#28 Pheno 74.819
Zal ik het maar voor morgen houden, de 75.000?
Schande!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:30 schreef Fha het volgende:
Vieze muckers!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet zelf wel even, in 3 seconde klaar met die Tefal Quick & Hot.
Werelduitvinding!
Grappig, ript TDF nog?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik zojuist vond
Culture_Beat-Mr_Vain_(Live_At_I_Love_The_90s_Party_12-04-2008)-XViD-2008-TDF
Snap-Rhythm_Is_A_Dancer_(Live_At_I_Love_The_90s_Party_12-04-2008)-XViD-2008-TDF
De tofheid. Eens zien of ik niet volgend jaar daar bij kan zijn
Ik vind het heet genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry![]()
btw quik en hot is barbaars voor thee, wordt niet heet genoeg
Spamz0rquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
#28 Pheno 74.819
Zal ik het maar voor morgen houden, de 75.000?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
waarom belt mijn mama altijd als ik eigenlijk vet nodig moet plassen?
Guiltyquote:
Ja maar plassen en bellen vind ik toch geen fijne combiquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch zo goed multi-tasken, ik zie het probleem niet
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de pleequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar plassen en bellen vind ik toch geen fijne combi
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | ▄ ARTIST + TITLE ......: Culture Beat - Mr Vain (Live At I Love The 90s Party 12-04-2008) ▄ GENRE................: Dance ▄ FORMAT...............: XViD ▄ VIDEO................: PAL ▄ DEINTERLACE..........: Manual ▄ AUDIO SOURCE.........: Live |
ja dat wou ik weten hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de plee
Ah, vandaar die emo smiley, anders zou die flauwvallen van de stank.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees er altijd de veronica gids, soms fok ik ook op de plee
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, vandaar die emo smiley, anders zou die flauwvallen van de stank.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand chipjes?
Dat heb ik al lang niet meer op (irl).quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand chipjes?
Ik had twee weken geleden weer even ingeslagen voor het eerst in maandenquote:
een vriend van mij serveert bij de koffie altijd, chips, chocolade en koekjes, beetej aparte combi maar wel te doen jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Fha het volgende:
Is dat wel een goeie combi, chips en koffie?
Kijken wij dan echt altijd hetzelfde?!quote:
Die had ik ook nog nooit gehoord neequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vriend van mij serveert bij de koffie altijd, chips, chocolade en koekjes, beetej aparte combi maar wel te doen ja
quote:
quote:
Trustequote:
En zelfs dan....quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij is alleen leuk wanneer Joling er ook bij is
Nee kijk, je moet eerst een halve fles wijn (of meer) drinken en dat dit soort dingen gaan kijken...quote:
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee kijk, je moet eerst een halve fles wijn (of meer) drinken en dat dit soort dingen gaan kijken...
ik zat naar een film met Terence Hill en Bud Spencer te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik had Klonk al snel een PM gestuurd of hij de eer wou hebben
Ik hoop het niet, ik heb al 9 maanden geen drup alcohol aangeraakt. Ik durf nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijken
Nee maar dat is de enige manier waarop het nog best leuk isquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is toch geen verplichting om zulke bagger te kijken
Wehehhequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zat naar een film met Terence Hill en Bud Spencer te kijken
Bud Cassidy en the sundance kid?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehe ik zie bud gelijk iemand een klap geven op zijn kop, zo met zijn vuist bovenop zijn kop, vaak gekeken die filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb al 9 maanden geen drup alcohol aangeraakt. Ik durf niet
Oh wacht, dat is een ander duoquote:
geen flauw idee, ergens iets zgn in afrika waar ze het opnemen tegen ivoorhandelaren, kwaliteitsfilmquote:
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ergens iets zgn in afrika waar ze het opnemen tegen ivoorhandelaren, kwaliteitsfilm
ze slecht dat ze er goed van wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke films
of louis de funes filmsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik keek vroeger altijd naar dat soort heerlijke films
Echt tof. Louis is dood, hoe zou het komen? Driftkikkertjequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
of louis de funes films![]()
en de pink panther films
Loer ze. En bang ze daarnaquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef JortK het volgende:
Ook nog maar even naar het kastje loeren en wachten totdat de vrouw thuiskomt![]()
![]()
ik heb de box sets van louis de funes en natuurlijk ook die van de gendarmesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt tof. Louis is dood, hoe zou het komen? Driftkikkertje
Peter SellersOok dood
Lekkerquote:
Die latere films waren idd om te huilen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de box sets van louis de funes en natuurlijk ook die van de gendarmes
en de pink panter films eb ik ook in een box, de eerste delen dan niet de latere draken van films
roberto benigni als de zoon van peter sellers ik moest huilen, en dan als klap op de vuurpijl een remake met steve martinquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die latere films waren idd om te huilen.
Die laatste heb ik niet eens gezien. beyoncequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
roberto benigni als de zoon van peter sellers ik moest huilen, en dan als klap op de vuurpijl een remake met steve martin
steve martin was alleen leuk in planes, tranes & automobilesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste heb ik niet eens gezien. beyonce
Martin
Stierb langsam!!
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
Ik mn broer even bellen.. zegtie ineens "ja ik moet pissen hier heb je je andere broer aan de lijn". Oke..Ha ik heb zonet voor het eerst in mn leven met mn 3e halfbroer gepraat
ik denk dat je dat eerder aan de ouders moet vragenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft
Seks is goed jeweetsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft
dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Seks is goed jeweets![]()
uuhmm omdat relatief gezien veel surinaamse gezinnen uit elkaar gaan denk ik. (en daarna dus weer met iemand anders kinders krijgen)
Waarom vreemd gaan als je ook gewoon elke twee jaar een nieuwe chick en nieuwe kinds kunt nemen/maken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemd
Niet, jammerquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo
Nee sorry.. het is niet anders helaas.quote:
no spangquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo
quote:
ik heb enkel fruitsalade of meloensaladequote:
Ik heb enkel chippies.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb enkel fruitsalade of meloensalade
go for the chipsquote:
Mja ik ga het denk ik ook maar gewoon doenquote:
pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijkenquote:
Mja ach ik was aan het zappen dus ik ben even blijven hangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijken_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |