Nee, hij stelde dat het van tweeën een is: OF er is geen markt OF er is sprake van een "onvolkomen" markt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet "niet marktconform". Dat die prof. met oneigenlijke argumenten meende te moeten betogen dat er sprake was van een onvolkomen markt doet daar echt helemaal niets aan af.
Maar ff iets anders DS4. Iemands topic kapen en verkrachten, is dat niet in strijd met de mensenrechten, waarmee je je altijd verdedigt mbt die topsalarissen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
En omdat de markt voor schoonmakers andere beloningen kent is dit ineens geen marktconform salaris meer? Met alle respect, maar dan kwam EG nog met een betere onderbouwing met die malloot uit Tilburg.
Nee, het voelt als een soort staatsgreepquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:47 schreef Reya het volgende:
Ik draaide nog wel een kleine revolutie af.
De stelling dat er geen markt is, zou m.i. voldoende zijn om zijn diploma's allemaal, tot en met het VWO, in te nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, hij stelde dat het van tweeën een is: OF er is geen markt OF er is sprake van een "onvolkomen" markt.
Onzin. De huidige prijs van olie is ook marktconform, terwijl het een onvolkomen markt is. Man, vrijwel iedere markt is min of meer onvolkomen.quote:In beide gevallen kan je dus never nooit spreken van "martkconform". Dus dat is de crux. En goed dat Icecreamfarmer_NL dat heeft gecorrigeerd.![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Iemands topic kapen en verkrachten, is dat niet in strijd met de mensenrechten
Nee, ik ben zuiver. Altijd. Althans: nu.quote:Maar schat, dat doe je nu niet, omdat Reya's TT jou veel beter aanstaat. En laat je dat prevaleren.
Opportunist.![]()
Och gut, het verhaal van we hebben 1 vragende partij en een halve aanbieder. Dus is er een markt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
De stelling dat er geen markt is, zou m.i. voldoende zijn om zijn diploma's allemaal, tot en met het VWO, in te nemen.
Belachelijk en zonder meer onwaar.
[..]
Onzin. De huidige prijs van olie is ook marktconform, terwijl het een onvolkomen markt is. Man, vrijwel iedere markt is min of meer onvolkomen.
De salarissen zijn markt conform als je de gehele markt beziet. Per definitie. Punt.
Voorwaar, dat laat ik aan mijn Braziliaanse verwant.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Iemands topic kapen en verkrachten
Kapen en verkrachten is niet in strijd met de mensenrechten?quote:
Dat "althans"dat redt je dan weerquote:Nee, ik ben zuiver. Altijd. Althans: nu.
Ik ken tientallen vragers en nog veel meer aanbieders. Tellen gaat je voor een beta slecht af...quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Och gut, het verhaal van we hebben 1 vragende partij en een halve aanbieder. Dus is er een markt.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kapen en verkrachten is niet in strijd met de mensenrechten?![]()
Ik kies mijn woorden zorgvuldig...quote:Dat "althans"dat redt je dan weer
Hoe wil jij een halve aanbieder af tellen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken tientallen vragers en nog veel meer aanbieders. Tellen gaat je voor een beta slecht af...
O, sinds wanneer is met argumenten discussieren treiteren? Of wil je de cijfers van het CBS geen argument noemen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:36 schreef Klopkoek het volgende:
Kan wat gedaan worden aan het getreiter van RonaldRegen en Martijn_77?
Doen de Mods hier nog wat aan? Want ik stoor me daar wel aan. Want als hij geen gelijk kan krijgen gaat ie scheldenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het lowlife taalgebruik van Klopkoek?
Ik geloof dan dat de helft van de users in aanmerking komen. Wat er zo vaak uit de rechtste hoek vandaan komt, lusten de honden geen brood van.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
ik vind dat hij zich nogal inhoud voorbij hoe ronaldregen reageert.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
ah hij kan er niet tegen dat je het zuigen begint te lerenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
Daar doelde Wolffenstein niet op. Ik denk dat hij vooral dit bedoelde:
Balkenende: de terreurpremier
Maarja, hij wil weer conservatief-elitair doen. Zich groot voelen. Natuurlijk stoort hij zich er niet echt aan, daarvoor maakt hij zelf teveel schunnige opmerkingen over Palestijnen bijv.
Ik vind van niet, KK(K) verwijst voortdurend naar lichaamsdelen die beter onbesproken kunnen blijven. Ik begrijp best dat het in zijn milieu in de omgeving van Amsterdam Zuid-Oost stoer is om met dergelijke bewoordingen dingen te duiden, maar alsjeblieft, laat hem mij er niet mee vervelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vind dat hij zich nogal inhoud voorbij hoe ronaldregen reageert.
Zeg eens, waarom verwijzen domme mensen toch altijd naar hun achterste als ze iets willen diskwalificeren?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
Daar doelde Wolffenstein niet op. Ik denk dat hij vooral dit bedoelde:
Balkenende: de terreurpremier
Maarja, hij wil weer conservatief-elitair doen. Zich groot voelen. Natuurlijk stoort hij zich er niet echt aan, daarvoor maakt hij zelf teveel schunnige opmerkingen over Palestijnen bijv.
hehe, iemand belachelijk vinden voor verwijzen naar en het zelf doen.... je kan beter dan dat Wolf...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind van niet, KK(K) verwijst voortdurend naar lichaamsdelen die beter onbesproken kunnen blijven. Ik begrijp best dat het in zijn milieu in de omgeving van Amsterdam Zuid-Oost stoer is om met dergelijke bewoordingen dingen te duiden, maar alsjeblieft, laat hem mij er niet mee vervelen.
[..]
Zeg eens, waarom verwijzen domme mensen toch altijd naar hun achterste als ze iets willen diskwalificeren?
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben in dat topic nog inhoudelijk. En gebruik 'het achterste' niet puur om lekker te vloeken.
quote:f) Waren figuren als RonaldRegen in het gekkenhuis opgesloten, een habitat waar ze thuis horen.
Noem je dit zuigen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ah hij kan er niet tegen dat je het zuigen begint te leren
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
Alweer zo iemand die expres doet alsof hij dom is.
Ik noem dat gewoon gebrek aan fatsoenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:
f) Waren figuren als RonaldRegen in het gekkenhuis opgesloten, een habitat waar ze thuis horen.
Kijk eens hoe dom/irritant jij bezig bent in dat topic.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Noem je dit zuigen?
[..]
[..]
[..]
Ik noem dat gewoon gebrek aan fatsoen
ik moet je daar gelijk in gevenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ben ik fucking debiel ofzo. Ik zie toch duidelijk dat Martijn_77, RonaldRegen en JohnDope een opzichtige poging doen om het topic te vergallen. Daar reageer ik nog netjes op. En ja, als ze maar blijven doorgaan met roepen, cijfers wegschelden (hoe meer feiten en cijfers je post, hoe harder ze bleren) en het zelf vertikken met feiten te komen. Tja, dan zeg ik op een gegeven moment 'heb je stront in je ogen'. Terecht.
Waarom laat jij dan hetzelfde gedrag zien?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ben ik fucking debiel ofzo. Ik zie toch duidelijk dat Martijn_77, RonaldRegen en JohnDope een opzichtige poging doen om het topic te vergallen.
Inderdaad, het hele probleem is dat Klopkoek de sterren van de hemel schelt en vervolgens bij tegenwind gaat miepen. Als er iets een hele vervelende sfeer veroorzaakt is dat het wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom laat jij dan hetzelfde gedrag zien?
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, het hele probleem is dat Klopkoek de sterren van de hemel schelt en vervolgens bij tegenwind gaat miepen. Als er iets een hele vervelende sfeer veroorzaakt is dat het wel.
Wanneer wordt dit soort onzin van KK een keer aangepakt?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.
Klopkoek, waarom tel je niet eens tot tien...?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
wat kunnen vrouwen ons maken als we de boel terugdraaien
Ik mis heel de politieke insteek in OP. Afgezien daarvan is het niveau een grote deernis. POL onwaardig.
Iets voor R&P?
Mods, is dit een gepaste reaktie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zielige racist. Doe eens normaal.
Heb je ooit wel eens gelet op jouw harteloze uitspraken? Die letterlijk over lijken gaat.
Weer een opvallend voorbeeld van de reacties van Klopkoek en vervolgens komt Klopkoek hier huilenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mods, is dit een gepaste reaktie?
Doe eens wat aan die raaskallende schuimbek.
O, en dan mag je iemand gelijk voor zo iets uit maken? Waar zijn je fatsoensnormen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb inderdaad het volste recht om te janken want Aahh maakte een gemene opmerking over mij. Daar reageerde ik weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |