Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben in dat topic nog inhoudelijk. En gebruik 'het achterste' niet puur om lekker te vloeken.
quote:f) Waren figuren als RonaldRegen in het gekkenhuis opgesloten, een habitat waar ze thuis horen.
Noem je dit zuigen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ah hij kan er niet tegen dat je het zuigen begint te leren
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
Alweer zo iemand die expres doet alsof hij dom is.
Ik noem dat gewoon gebrek aan fatsoenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef Klopkoek het volgende:
f) Waren figuren als RonaldRegen in het gekkenhuis opgesloten, een habitat waar ze thuis horen.
Kijk eens hoe dom/irritant jij bezig bent in dat topic.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Noem je dit zuigen?
[..]
[..]
[..]
Ik noem dat gewoon gebrek aan fatsoen
ik moet je daar gelijk in gevenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ben ik fucking debiel ofzo. Ik zie toch duidelijk dat Martijn_77, RonaldRegen en JohnDope een opzichtige poging doen om het topic te vergallen. Daar reageer ik nog netjes op. En ja, als ze maar blijven doorgaan met roepen, cijfers wegschelden (hoe meer feiten en cijfers je post, hoe harder ze bleren) en het zelf vertikken met feiten te komen. Tja, dan zeg ik op een gegeven moment 'heb je stront in je ogen'. Terecht.
Waarom laat jij dan hetzelfde gedrag zien?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ben ik fucking debiel ofzo. Ik zie toch duidelijk dat Martijn_77, RonaldRegen en JohnDope een opzichtige poging doen om het topic te vergallen.
Inderdaad, het hele probleem is dat Klopkoek de sterren van de hemel schelt en vervolgens bij tegenwind gaat miepen. Als er iets een hele vervelende sfeer veroorzaakt is dat het wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom laat jij dan hetzelfde gedrag zien?
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, het hele probleem is dat Klopkoek de sterren van de hemel schelt en vervolgens bij tegenwind gaat miepen. Als er iets een hele vervelende sfeer veroorzaakt is dat het wel.
Wanneer wordt dit soort onzin van KK een keer aangepakt?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.
Klopkoek, waarom tel je niet eens tot tien...?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent als een Judas bezig hier. Al dagen zit je te zeugen en zeuren in dit topic. Ettertje.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 14 juli 2008 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
wat kunnen vrouwen ons maken als we de boel terugdraaien
Ik mis heel de politieke insteek in OP. Afgezien daarvan is het niveau een grote deernis. POL onwaardig.
Iets voor R&P?
Mods, is dit een gepaste reaktie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zielige racist. Doe eens normaal.
Heb je ooit wel eens gelet op jouw harteloze uitspraken? Die letterlijk over lijken gaat.
Weer een opvallend voorbeeld van de reacties van Klopkoek en vervolgens komt Klopkoek hier huilenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mods, is dit een gepaste reaktie?
Doe eens wat aan die raaskallende schuimbek.
O, en dan mag je iemand gelijk voor zo iets uit maken? Waar zijn je fatsoensnormen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb inderdaad het volste recht om te janken want Aahh maakte een gemene opmerking over mij. Daar reageerde ik weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |