quote:Op zondag 13 juli 2008 17:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, jij hebt geen vriendin hè?
Ja, dat is alleen maar geilerquote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef MouzurX het volgende:
Zij zeggen dan gewoon: geen seks meer voor jou. En je kan ze dan wel dwingen ... maar dat is toch anders lijkt me
quote:
Whehehe, je hapte.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef lievmeisjuh het volgende:
Ts, neem eens vlug een enkeltje richting het midden oosten? Daar zitten ze te springen om mensen met jouw gedachtengang!
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef lievmeisjuh het volgende:
Ts, neem eens vlug een enkeltje richting het midden oosten? Daar zitten ze te springen om mensen met jouw gedachtengang!
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef Gellius het volgende:
Hoe was 'de strijd' van 'de mannen' voor algemeen kiesrecht anders dan 'demonstreren en met spandoeken lopen' - de BH's daargelaten (die werden ongeveer een halve eeuw later verbrand, met een totaal andere inzet)?
Inderdaad, het één volgt logisch uit het ander.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Over die verworven rechten van de man. die verwierven zij niet door vrouwen de mindere te vinden, maar juist door vrouwen als gelijke te zien.
Wilde ze geen sex vanavond?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:26 schreef voetballeh het volgende:
[..]
jawel maar als we de boel gaan terugdraaien denk ik dat ik een bigamistische levenstijl ga aanhangen, voeg ik jou als eerste toe aan de harem
Ik stem VOORquote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef voetballeh het volgende:
Ik bedacht me net dat wij mannen hebben moeten vechten voor vrijheid en democratie en stemrecht en al dat soort dingen.
Vrouwen zagen wat mannen hadden verworven met hun bloed zweet en tranen, kennelijk werden ze jaloers en wilden ze ook stemrecht en gelijke rechten. Maar dit deden ze niet door te vechten, nee ze gingen demonstreren, met spandoeken rondlopen en bh's verbranden en voila, vrouwen hadden stemrecht en gelijke rechten.
Ze hebben dus minder hard moeten werken om dezelfde vrijheden te verwerven als wij mannen.
Maar stel nu dat de mannen zeggen: "ja bekijk het maar, we draaien de boel gewoon terug"
Ik denk wel dat dit makkelijk haalbaar is, vrouwen vervullen momenteel geen hoge machtsposities.
Er zitten genoeg mannen in de kamer om een wetswijziging erdoor te drukken die vrouwen hun rechten gewoon weer ontneemt om mannen gewoon weer de boel te laten besturen.
Hoe zouden vrouwen zich hiertegen willen verzetten? Wapens oppakken? Dan breken ze waarschijnlijk een nagel of 2. Aangezien ook het Nederlands leger hoofdzakelijk uit mannen bestaat zou een vrouwelijke coup gemakkelijk de kop in kunnen worden gedrukt.
Hoe kunnen ze zich nog meer verzetten dan? Geen sex? Helaas, vrouwen hebben geen rechten meer dus mannen kunnen gewoon weer nemen waar ze recht op hebben (zoveel jaren voor gestreden, met bloed zweet en tranen en vaak met de dood bekopen)
Wie is't met me eens, dat, als we echt de boel zouden willen terugdraaien, het niet eens zo moeilijk zou zijn.
Vraag 2 is dan, waarom doen we dat dan niet? Of laten we gewoon vrouwen 'in de waan' dat ze evenveel rechten hebben? (aangezien ze over het algemeen nogsteeds minder geld verdienen dan mannen)
Mag je vader ook eens lol hebben...?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef Gellius het volgende:
Hoe was 'de strijd' van 'de mannen' voor algemeen kiesrecht anders dan 'demonstreren en met spandoeken lopen' - de BH's daargelaten (die werden ongeveer een halve eeuw later verbrand, met een totaal andere inzet)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |