http://www.newsweek.com/id/145839quote:Terrorism is down in virtually every country, including ones that took a much less militaristic approach to the struggle. (Ironically, the two countries where terrorism persists and in some cases has grown as a threat are Iraq and Afghanistan.)
weinig verassendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:39 schreef problematiQue het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
[..]
http://www.newsweek.com/id/145839
Dadelijk beweren ze nog dat wij klonen zijn van elkaar als we het zo eens zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:13 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zeggen dat Klopkoeks theaterstukjes met de dag teleurstellender worden. Zonde.
The horror!quote:
Is daarmee de kans dat jij een Braziliaanse schone van 18 aan de haak slaat met een 0,1 procentpunt gestegen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Apropos het volgende:
Priemgetal met zeven miljoen cijfers ontdekt
Een Amerikaanse wetenschapper is erin geslaagd om het priemgetalrecord te verbeteren. Het nieuwe recordgetal bestaat uit 7.253.733 cijfers en draagt volledig uitgeschreven de naam 'twee tot de 24.036.583ste macht min 1'. Om het getal met de hand helemaal uit te schrijven zijn vermoedelijk zo'n zes weken nodig, maar dan staat er ook een getal van meer dan 25 kilometer lang op papier.
Josh Findley maakte tijdens zijn zoektocht gebruik van een computer die met verscheidene andere priemgetalfanaten via een netwerk verbonden was en kon hierdoor het vorige record met ongeveer een miljoen cijfers verbeteren. Het voorlopige doel is door het internetproject 'Great Internet Mersenne Prime Search' echter op tien miljoen cijfers gesteld. De vinder van een priemgetal dat uit zoveel getallen bestaat wint 100.000 dollar die door de 'Electronic Frontier Foundation' wordt uitgereikt.
Aangezien het nieuws vier jaar oud is, durf ik dat met stelligheid te ontkennen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is daarmee de kans dat jij een Braziliaanse schone van 18 aan de haak slaat met een 0,1 procentpunt gestegen?
Zielige racist. Doe eens normaal.quote:Dadelijk beweren ze nog dat wij klonen zijn van elkaar als we het zo eens zijn.
dat woordje heeft EG mij geleerd. Waarvoor dank. Eigenlijk moet ik er een © bij zetten.quote:
You can say that again.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij beschuldigde JD de verkeerde user ervan Prozac te gebruiken.
quote:Gerd Leers gaat NPS schoonvegen
Een wel heel opmerkelijke transfer in het Hilversumse. Zo gaat de Giuliani van het Vrijthof vanaf 1 augustus (dat is dus al over twee weken) de scepter zwaaien over de NPS. Ja u leest het goed: de als redelijk rechts bekend staande Gerd Leers gaat de als redelijk links bekende staande NPS leiden. En dat is buitengewoon slecht nieuws voor de programmamakers van Ab en Sal, het Allochtoonvideocircuit,, de Flat van Ali B, Nieuws in het Marokkaans, Nieuws in het Turks, Op de Bazaar, Snelle Berichten NL-China, Suara Maluku, Tambu en Vrije Radicalen. Ook is het vanaf volgende maand afgelopen met drie actualiteitenrubrieken die op één avond drie keer de Volkskrant nadoen. Leers kennende gaat Nova op de schop. Toedeledoki mevrouw Polak. Natuurlijk zijn we ook buitengewoon benieuwd naar de tafelbezetting wanneer Pauw en Witteman in september terugkeren van hun welverdiende vier maanden zomerreces. Verder vrezen wij voor de carrière van Zembla-hoofdredacteur Kees Driehuis, met wie de CDA’er nog een appeltje te schillen heeft. Een gouden handdruk kan Kees in ieder geval vergeten. Gewoon ophoeren. Raymann is Laat tenslotte wordt verplaatst naar de nacht en Joshua Livestro keert terug bij Buitenhof. Het wordt tijd voor een rechts geluid, zo liet minister Plasterk onlangs al doorschemeren. Maar dat dat geluid dan uitgerekend van de NPS moet gaan komen, zal deze dagen nog lang nadreunen op het Mediapark...
quote:Ga je nu in eens praatjes hebben op het forum en hier durf je niet te replyen.
Je bent gewoon een standaard computernerdje.
Ja wie heeft het niet gezienquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:16 schreef Boze_Appel het volgende:
de flat van ali b?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |