Hopelijk treft hem hetzelfde lot als Leon de Winter of -nog beter- Bart Tromp (goh hebbe zijn ziel).quote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)lumnist-Elsevier.htm
Wat heb ik jou nou aangedaan? Je moet mij al vanaf het begin hebben. Tijd om ook tegen jou te gaan vloeken.quote:Nou ja, hij is tenminste geen giftige lul met vingers, zoals Klopkoek.
Hang het boven je bureau, dan vergeet je het niet. Wel een beetje inventief, graag, anders hoeft het helemaal niet.quote:
Maar je hebt mijn dierbare vriend Zwaardvisch beledigd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
Arrogante litereraire rukker. Ik heb nooit een kwaad woord over je gezegd.
Jij vriend van Zwaardvisch?quote:Maar je hebt mijn dierbare vriend Zwaardvisch beledigd.
De VVD? Die verzameling kruideniers? Elitair?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie zijn wel van hetzelfde slag ja. Groot ego en een beetje elitair doen. Waarschijnlijk ook beiden VVD-tuig.
Je cijferlijst binnengekregen?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef Reya het volgende:
Matigheid troef.
Na wat bier niet te bedaren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vakken al in een vorig era afgerond, mijn waarde Larenees.
Ik vroeg me al af wanneer die informatie tegen me gebruikt zou worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef Apropos het volgende:
Aantal Hyvesvrienden niet te evenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |