?quote:
Hoezo? Houdt hij niet van voetbal?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Klopkoek, jij en ik moeten eens een biertje gaan drinken en over voetbal ouwehoeren. Je bent toch wel voor Ajax he?
Tsja, dan zou ik ook met woede in mijn lijf rondlopen...quote:
Zout op, we zijn bezig met vredesbesprekingenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef Montov het volgende:
Het babbeltopic is ergens anders.
Ik heb eerder gezegd dat hij het ook niet kan laten. (om te reageren) . Ik ben meer dan eens kritisch geweest naar hem. En dat het tijd wordt dat het kwartje bij hem ook eens valt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat kan ook aan mij liggen.
EG begint het te snappen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu weet ik waarom voetbal zo belangrijk is in het leven. Voetbal IS het leven.
Dan ga je wel exorbitante bedragen incasseren hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu weet ik waarom voetbal zo belangrijk is in het leven. Voetbal IS het leven.
Ik word profvoetballer.
Zo.
Nou is 't klaar.
Die kans heb je. Maar mijn mening verandert niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga je wel exorbitante bedragen incasseren hoor...
EG, dit is niet stelselmatig, maar een botsing tussen jullie die zich kennelijk in twee draadjes heeft afgespeeld...quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Na je lullige quote in je eerste post van dit topic :
[POL FB] Hiep hiep hoera voor feedback
[POL FB] Hiep hiep hoera voor feedback
Vogelaar vreest problemen met Polen
Vogelaar vreest problemen met Polen
Nee hoor. Ook dan is het nog niet stelselmatig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Samen met haar lulligheid alhier is het wel stelselmatig.
Zoals ik al zei is 10 een richtlijn geen harde grens en ligt het ook aan de aard van de posts en de tijd die er tussen zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
Maarre: waar vind ik de regels mbt notes? Dus: bij hoeveel een ban, hoe lang blijven ze staan, enz. Ik zie ze zo niet in de FAQ...
idd maar er zit schot in tussen kk en scorpie en ds4.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Bedankt smoothpussy de sfeer was eindelijk weer normaal totdat jij kwam met je gezeik, dus hierbij een waarschuwing.
Je zal moe worden.quote:En EG negeer haar maar want zo moet ik 2x zoveel posts wegsmijten
Een dame die zich vernoemd naar een kale haas heeft bij mij het voordeel van de twijfel, maar een fb-topic misbruiken voor SC zou m.i. alleen maar gedoogd moeten worden voor vredespijp roken. Maar ook daar is inmiddels weer genoeg over gezegd dus:quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
Een goede mod doet wat aan dat getreiter van VlakPoesje
Is totaal of topic als je kijkt naar de rest van de discussies in het topic. Dus het kan wegquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg schokkend als ik eerlijk ben.
Elke post aan die trol wijden is er 1 teveel. Als je het mij vraagt is het een relkloon, dus misschien een onderzoekje door admin geen slecht idee? (300 postings in 2,5 jaar tijd . Ja vast wel zonder kloonquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Bedankt smoothpussy de sfeer was eindelijk weer normaal totdat jij kwam met je gezeik, dus hierbij een waarschuwing.
En EG negeer haar maar want zo moet ik 2x zoveel posts wegsmijten
We houden het in de gatenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Elke post aan die trol wijden is er 1 teveel. Als je het mij vraagt is het een relkloon, dus misschien een onderzoekje door admin geen slecht idee? (300 postings in 2,5 jaar tijd . Ja vast wel zonder kloon)
Veel succes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We houden het in de gaten
He, je zegt toch niet dat de fok! mods partijdig zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:35 schreef SmoothPussy het volgende:
dat je dat niet in de gaten hebt geeft wel te denken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef SmoothPussy het volgende:
Ik zou niet durven daar ik overtuigd ben van dat mods hoogbegaafd zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:35 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Veel succes.
EG speelt de vermoordde moraalridder maar is zelf niet vies van vuilbekkerij als andere users het niet eens zijn met hem, dat je dat niet in de gaten hebt geeft wel te denken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Aan het aantal bans en notes van Echtgaaf te zien valt dat nogal mee, alleen in deze heeft hij gewoon gelijk
Ik zeg dus dat hij zich ook niet altijd gedraagt maar dat hij in deze gelijk heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:42 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Net of dat een perfecte graadmeter is.
Lees maar de boeken van Grimm.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
icecreamfarmer_NL, je bent wel heel erg blij met je notes heh?
Gekken, dwazen en dronken mensen hebben altijd gelijk is mij geleerd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat hij zich ook niet altijd gedraagt maar dat hij in deze gelijk heeft.
Fout is "in the eye of beholder"quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon een makkelijk systeem om te kijken wat een user eerder fout heeft gedaan.
Wat mij is geleerd is dat dwazen en gekken nogal eens niet goed lezen en daardoor een reactie geven die niet klopt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:05 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Gekken, dwazen en dronken mensen hebben altijd gelijk is mij geleerd.
klopt daarom is er ook geen harde grens ( op tubgirl etc. na) je kunt zo echter wel een patroon herkennen van spam of trollen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Fout is "in the eye of beholder"
Kom op een keer de andere kant belichten is verfrissend.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Humor heeft Reya wel, maar wmb niet echt de bedoeling om mijn topic te kapen en deze van een strijdige TT voorzien. Prima dat iemand anders mijn reeks voortzet, maar dan met dezelfde TT en OP, dat is nu niet gebeurd.
Betreft :
Industriekapiteinen worden weer marktconform beloond, #25
Ik stel voor: slotje en dat we verder gaan met mijn gekozen TT in het topic
Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #25
Nee. Mijn insteek is juist dat ze niet markconform zijn. Daar gaat het nu net om. Dus ik herhaal mijn verzoek bij deze.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kom op een keer de andere kant belichten is verfrissend.
ik zal het marktconform er uit halenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Mijn insteek is juist dat ze niet markconform zijn. Daar gaat het nu net om. Dus ik herhaal mijn verzoek bij deze.
Of anders TT wijzigen van de REYA versie. Ook prima.
Prima zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zal het marktconform er uit halen
Dat lijkt mij onzin, want het is sowieso marktconform... als je nl. de hele markt bekijkt, dan kan dat moeilijk anders.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik zal het marktconform er uit halen
Daar is dus discussie over, of ben je dat soms vergeten? Want je kan het haast geen markt meer noemen. Prof Tilburg. Enz.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin, want het is sowieso marktconform... als je nl. de hele markt bekijkt, dan kan dat moeilijk anders.
Dat maakt het nog niet "niet marktconform". Dat die prof. met oneigenlijke argumenten meende te moeten betogen dat er sprake was van een onvolkomen markt doet daar echt helemaal niets aan af.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Daar is dus discussie over, of ben je dat soms vergeten? Want je kan het haast geen markt meer noemen. Prof Tilburg. Enz.
Er zijn echter verschillende marktenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet "niet marktconform". Dat die prof. met oneigenlijke argumenten meende te moeten betogen dat er sprake was van een onvolkomen markt doet daar echt helemaal niets aan af.
En omdat de markt voor schoonmakers andere beloningen kent is dit ineens geen marktconform salaris meer? Met alle respect, maar dan kwam EG nog met een betere onderbouwing met die malloot uit Tilburg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Er zijn echter verschillende markten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |