abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60011670
Geen enkel moslim is uit op het islamiseren van een bepaald gebied/regio/land/continent. Het is en blijft een westers fabeltje. Het is zoals de eigen profeet heeft gezegt van wezenlijk belang dat het vanuit vrije wil komt.
Moslims hebben alleen al om te beginnen genoeg problemen in het thuisfront, laat staan dat ze een stel varkens gaan jagen in de hoop ze te bekeren. Het is anderzijds niet logische want moslims verliezen in grote getallen praktiserende, vanwege de opkomst van andere factoren dus zou het veel logischer zijn eerst daar een halt aan toe te roepen (wat ze niet lukt). En ten derde is de kans dat een westerling ooit een volledig moslim word zeer klein vanwege zeer bepaalde factoren dus zou het weer niet logische zijn om zo iets op zulke schaal te gaan uitvoeren.

Jullie worden bang gemaakt dat is een feit en we hebben eerder met de joden gezien waar zulke technieken tot kunnen leiden. Als ze neit willen luisteren laat ze dan gewoon verdwijnen alsof ze nooit hebben geleeft, right ?
Dat systeem van het westen kan je niet dwangmatig in elke cultuur proppen zoals ze de afgelopen decenia bezig waren want het eet simpelweg alle normen en waarden van de cultuur op. Kijk naar het MO. Er zitten echt fundamentele verschillen tussen joden en moslims. Ze blazen zichzelf op tot ze hun zin krijgen en ja het zijn voornamelijk islamisten die tot zoiets extreem in staat zijn simpelweg omdat bijna al het andere heeft toegegeven. Wat dat betreft sprak mevrouw Maxima een stel wijze woorden over cultuurvervaging. Jullie nederlandse mensen zijn een verzameling van land-veraaiers, en jullie leiders zijn daar de absolute voorbeelden van. Dat er in het verleden geen andere optie was in bepaalde gevallen, is een ander verhaal wat dat betref heb ik wel wat lof voor sommige nederlandse leiders maar tegenwoordig kan het ze simpelweg geen reet meer schelen hoe het met je gaat, zolang je werkt en belasting betaalt en stemt met de verkiezingen draag jij bij aan hun overleving en een hypocriet samenleving en wat dat betreft zijn we bijna allemaal even schuldig want dit is met magische wijze op wereld schaal aangepakt.

Turkije om als voorbeeld te geven is ook getroffen door een grote cultuur vervaging het zijn namelijk niet meer de oer islamisten wat ze eens waren. Het is ingeruild voor het seculiere, voor Ataturk. Anders gezegt is precies het tegenovergestelde bereikt als islamisering en dat zie je ook echt terug onder het volk.

heel veel mensen zullen met harde hand leren dat het met de islam heel anders is gestelt als met welk ideologie dan ook. De bommen zullen blijven afgaan, symbolisch in mijn optiek uit protest todat de sharia weer kan opstaan want dat is het enige beschaving waar een moslim, een moslim kan zijn.
Alhoewel ik het sterk afkeur leven te ontnemen in welk vorm dan ook vind ik zulke gebeurtenisen zeer bijzonder. Het gebeurt ondertussen al tientalle jaren en ik heb nog nooit een surinamer zoiets horen doen of een afrikaan en dat is niet zomaar.
De islam is in mijn ogen het enige dat weerstand bied als cultuur/religie zijnde omdat toegeven geen optie is binnen deze religie het kan blijkbaar iets levens gevaarlijk zijn als het niet juist word behandelt en wees ze dankbaar, we hadden anders allemaal dezelfde kleding aan kunnen hebben.
Ter herinering:
In de tweede wereld oorlog zijn jullie zonder pardon aangevallen, complete families zijn uit hun huizen verdreven en vermoord onder jullie bewustzijn want het waren jullie leiders die er allemaal aan meededen en die daar stonden dankzij jullie en dat hel op aarde enkel en alleen omdat ze joods waren, een ander verklaring was er niet.
Feit blijft dat deze holocaust door geen enkel islam-toedoen tot stand is gekomen er kan alleen achteraf gezegt worden dat de jodendom ten einde is gekomen (en om niet scheinheilig te doen dit was precies wat beiden grote partijen in het hart ook wouden, dus zowel moslims als christenen, terzijde zijn het altijd al aartsvijanden geweest). Natuur heeft het alleen zo geregelt dat de joden in een zodanig positie terecht kwamen dat eigenlijk niemand er echt iets aan kon doen. Niemand kan iemand zo een dood toewensen zo wel val je buiten het mens zijn. Wat gebeurt is is gebeurt, de nazi`s zijn nooit echt opgepakt noch besproken. Zo snel ze er waren zo snel ze ook verdwenen.
Nu claimen weer diezelfde soort mensen uit het nazi tijdperk (maar dan dit keer met een ander masker) dat al het kwaad in de islam zit en ze doen hun stinkende best mening man en vrouw ervan te overtuigen dat het ook zo is.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAAHAHHA, this is complete maddness.

Zo hard het westen is gegroeit nog keiharder de val gaat worden.
100 jaar geleden scheten jullie in emmers want toiletten waren er niet.
En nu spacing over aliens en ufo`s lam van `t drugs/alcohol.
Zo snel word er vergeten

Ik vind vooral het eind resultaat anno 2008 een mooie screenshot voor de jood. Ze hebben 'the survival of the fittest' niet eens doorstaan laat staan waar ze eeuwen over predikken. Ze kennen jezus niet en wouden het lievst ook niets over weten. De eens ze grote joden kijken nu de dood tegemoet, vertrapt door dat waar ze zo koppig over bleven doen, wetende dat het voorbij is met de jodendom. De islam is logischerwijs de laatste religie of eigenlijk het laatste wat de mens nog heeft. Ik voorzie nu een moslim-holocaust zeer binnekort of al gaande want dat is een logische stap van nature. Voor de christendom bestaat er niets meer als leegte, ze weten niet waar ze over praten, ze hebben het ook nooit geweten. Ze lullen over jezus maar weten niets over jezus. Ze denken dat jezus voor hun kwam, voor de christendom, met de boek van satan genaamt bijbel om het symbolische erin te houden, nogmaals een totale leegte waar geen gezond mens in hoort te vallen, oftewel 1 van de verloren takken in mensheid.
Anno 2008 is precies wat er gebeurt met mens als het de klik met the divine verliest. Er ontstaan sub-culturen/religies en boeken over boeken over boeken.
Als je dit allemaal hebt gelezen en begrepen maakt het sommige dingen iets makkelijker voor de rest have a nice stay in hell.
pi_60011683
Hey Kerel. Nog geneukt?
pi_60012724
Dus de uitstervende islam gaat ons niet onderwerpen?

Da's nog eens boffen!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60013867
Dude.... Ik wil je echt het goedbedoelde advies geven om even met iemand te gaan praten ofzo, 't ziet er naar uit dat je wat problemen hebt en last van wat waanbeelden.
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:40:12 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60014303
Ik heb 't helemaal doorgelezen, en kwam tot de conclusie dat je vannacht waarschijnlijk beter wat slaap had kunnen pakken. Wat verwacht je voor reacties, of wilde je gewoon even je hart luchten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_60015713
Ik heb het epistel gescand en zie eigenlijk alleen maar een aaneenschakeling van frustraties EN onjuistheden.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 05:27 schreef Imagine-Peace het volgende:
Geen enkel moslim is uit op het islamiseren van een bepaald gebied/regio/land/continent. Het is en blijft een westers fabeltje. Het is zoals de eigen profeet heeft gezegt van wezenlijk belang dat het vanuit vrije wil komt.
Onjuist. Verschillende moslimextremisten en zelfs politieke leiders hebben herhaaldelijk uitgesproken dat ze het westen willen bekeren. Ga naar Google, typ 'islam' en 'bekeren' en je vindt in no-time legio hits. Zie bijvoorbeeld ook dit verhaal: http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1512
quote:
Jullie worden bang gemaakt dat is een feit en we hebben eerder met de joden gezien waar zulke technieken tot kunnen leiden. Als ze neit willen luisteren laat ze dan gewoon verdwijnen alsof ze nooit hebben geleeft, right ?
We worden niet bang gemaakt, er zijn meer dan voldoende objectieve signalen dat het bijvoorbeeld met de mensenrechten bar slecht is gesteld in islamitische landen. Meer info: www.amnesty.nl
quote:
Wat dat betreft sprak mevrouw Maxima een stel wijze woorden over cultuurvervaging. Jullie nederlandse mensen zijn een verzameling van land-veraaiers, en jullie leiders zijn daar de absolute voorbeelden van. Dat er in het verleden geen andere optie was in bepaalde gevallen, is een ander verhaal wat dat betref heb ik wel wat lof voor sommige nederlandse leiders maar tegenwoordig kan het ze simpelweg geen reet meer schelen hoe het met je gaat, zolang je werkt en belasting betaalt en stemt met de verkiezingen draag jij bij aan hun overleving en een hypocriet samenleving en wat dat betreft zijn we bijna allemaal even schuldig want dit is met magische wijze op wereld schaal aangepakt.
In welk land woon jij? Omdat je het namelijk steeds hebt over 'jullie Nederlanders'... - Overigens vind ik het prima wanneer de politiek zich zo min mogelijk met het privéleven van haar burgers bemoeit. Daar is niks hypocriets aan. Het wordt pas zorgwekkend wanneer politieke leiders gaan bepalen welke religie je moet aanhangen (zoals in bepaalde moslimlanden het geval is) of dat je als vrouw het huis niet uit mag.
quote:
heel veel mensen zullen met harde hand leren dat het met de islam heel anders is gestelt als met welk ideologie dan ook. De bommen zullen blijven afgaan, symbolisch in mijn optiek uit protest todat de sharia weer kan opstaan want dat is het enige beschaving waar een moslim, een moslim kan zijn.
De Sharia is geen beschaving, maar een verzameling barbaarse wetten die ongelijkheid tussen mensen bevordert. Als dat volgens jou de enige 'beschaving' is waaronder moslims kunnen leven, zegt dat veel over de totale religie. En over het onvermogen om andere mensen ruimte te laten.
quote:
In de tweede wereld oorlog zijn jullie zonder pardon aangevallen, complete families zijn uit hun huizen verdreven en vermoord onder jullie bewustzijn want het waren jullie leiders die er allemaal aan meededen en die daar stonden dankzij jullie en dat hel op aarde enkel en alleen omdat ze joods waren, een ander verklaring was er niet.
Een geschifte gek is in Duitsland aan de macht gekomen en Duitsland heeft daarna tal van landen bezet, waaronder Nederland. Wat er toen gebeurde, heeft veel overeenkomsten met de ideologieën waarmee veel moslims nu nog steeds rondlopen, namelijk dat Joden moeten worden uitgeroeid. Ga de president van Iran eens interviewen ofzo...
quote:
Wat gebeurt is is gebeurt, de nazi`s zijn nooit echt opgepakt noch besproken. Zo snel ze er waren zo snel ze ook verdwenen.
Veel nazi's zijn wel degelijk opgepakt en berecht. Zelfs tientallen jaren later worden nog nazi's berecht. Wat je stelt, is dus grote onzin.
quote:
Nu claimen weer diezelfde soort mensen uit het nazi tijdperk (maar dan dit keer met een ander masker) dat al het kwaad in de islam zit en ze doen hun stinkende best mening man en vrouw ervan te overtuigen dat het ook zo is. (...) , this is complete maddness.
Je hoeft geen nazi te zijn - zelfs geen verkapte - om de gevaren van de islam te zien. Je hoeft maar een Sharia tegen het licht te houden om te zien wat er allemaal niet aan deugt. Je hoeft maar een geschiedenisboek open te slaan om te zien hoe gewelddadig de islam zich door de eeuwen heen heeft verspreid en je hoeft maar te kijken naar berichten die vanuit moslimlanden in de openbaarheid komen. De feiten spreken voor zichzelf.
quote:
Zo hard het westen is gegroeit nog keiharder de val gaat worden.
100 jaar geleden scheten jullie in emmers want toiletten waren er niet.
En nu spacing over aliens en ufo`s lam van `t drugs/alcohol.
Zo snel word er vergeten
Tja, hier in het westen maken we wel een beschaving mee, met al z'n voor- en nadelen. We zijn tenminste niet in het jaar 600 blijven hangen. Wat alcoholgebruik betreft, ga eens polsen bij Marokkaanse jongeren ofzo.
quote:
De islam is logischerwijs de laatste religie of eigenlijk het laatste wat de mens nog heeft. Ik voorzie nu een moslim-holocaust zeer binnekort of al gaande want dat is een logische stap van nature. Voor de christendom bestaat er niets meer als leegte, ze weten niet waar ze over praten, ze hebben het ook nooit geweten. Ze lullen over jezus maar weten niets over jezus. Ze denken dat jezus voor hun kwam, voor de christendom, met de boek van satan genaamt bijbel om het symbolische erin te houden, nogmaals een totale leegte waar geen gezond mens in hoort te vallen, oftewel 1 van de verloren takken in mensheid.
Ik heb nieuws voor je: een mens heeft geen religie nodig om een goed, gelukkig en geslaagd leven te leiden. Er zijn op deze planeet ook mensen die voor zichzelf kunnen denken en die hun opvattingen niet uit een 2000 jaar oud boek of een telefoongids halen. Je opmerking dat Christenen niet weten waarover ze praten, impliceert dat moslims wél weten over wie ze praten als ze het over Mohammed hebben. De profeet (vrede zij met hem enzo) wordt echter compleet kritiekloos benaderd. Dat er allerlei signalen zijn dat Mohammed een uiterst wreed figuur was, wordt met de mantel der liefde bedekt. Overigens vertonen de bijbel en koran veel overeenkomsten. Als je de Bijbel betitelt tot 'boek van satan' doe je daarmee ook een stevige uitspraak over de Koran...
quote:
Anno 2008 is precies wat er gebeurt met mens als het de klik met the divine verliest. Er ontstaan sub-culturen/religies en boeken over boeken over boeken. Als je dit allemaal hebt gelezen en begrepen maakt het sommige dingen iets makkelijker voor de rest have a nice stay in hell.
Fijn voor je dat je gelovig bent. Ik geloof niet, dus ook niet in een hel. Het lijkt mij pas echt een hel om je hele leven in dienst te stellen van een religie; ik spring nog liever van een brug af. Het gaat trouwens best goed met al die mensen die niet zo gelovig zijn. De meest barbaarse toestanden, de grofste mensenrechtenschendingen, aanslagen, moorden en terreur komen grotendeels voor in landen waar religie overheerst. Hoe religieuzer, des te intoleranter. Ik ben blij dat ik als mens een heel stuk verder ben. Droom lekker verder
pi_60018303
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het epistel gescand en zie eigenlijk alleen maar een aaneenschakeling van frustraties EN onjuistheden.
en niet te vergeten hopen spelfouten
Deze gaat dus dicht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')