Altijd andersquote:
Hmm... ik hoorde die vandaag van een Engelse collega in de originele vorm.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
'When we're good, we're really good. When we're bad, we're even better'![]()
Beunk, sterkte morgen
Dude, ik PM je welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom wilden jullie eigenlijk allemaal met Den_Haag naar bed dan? Is het zo'n knappe jongen?![]()
He did erodome, bedenk ik me net!
quote:
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:43 schreef AKnynke het volgende:
Weer thuis iig. Vandaag een hele dag op kantoor achter de rug, en dat gaat opzich best goed. K ga het werken maar een beetje uitbreiden denk ik.
M'n laptop staat ingepakt klaar, om morgen weggestuurd te worden! Eng!
Verder heb ik morgen ook nog tusentijdse toets van rijles, met een echte examinator van het CBR. Spannend! Eerst vanavond nog maar een rijles!
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Precies, maar echt lekkere koffie zet je pas als je het een tijdje drinkt... om het metafoor rond te maken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Dat je geen koffie moet zetten in de autoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
Vangrails zijn best leuk volgens Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je geen koffie moet zetten in de autoOf dat je een automaat moet nemen, de senseo onder de auto's
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als er nog iets in staat wat ik niet ken.....?
okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee hoor, niets nieuws onder de zon
Je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!
Maar volgens mij kan ik best redelijk rijden. Kwestie van meer ervaring opdoen nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van sommige soorten seks moet je leren genietenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:59 schreef KrnKje het volgende:
Tsja... t meeste wordt leuker als je t vaker doet...
Maar 1e keer seks... *zwijgt verder*...
Hahahaha ja hier regent t ook heel hard. Mn moeder komt net terug van tennisles en ze ziet eruit als een verzopen katquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef AKnynke het volgende:
en wederom gaat t over seks. Unglaublich.
T regent hier zoooo hard. Bah bah bah.
Duitserquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef AKnynke het volgende:
en wederom gaat t over seks. Unglaublich.
Leuk zinnetjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
'When we're good, we're really good. When we're bad, we're even better'![]()
Beunk, sterkte morgen
Dat hangt van de man af. Sommigen redden (met rustpauze tussendoor!!) wel 4 keer. Andere mannen zijn geneigd na 1 of 2 keer de spreekwoordelijke handdoek in de ring te gooien...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe vaak kunnen mannen klaarkomen op 1 avond?
Oh ik heb laatst bij Isabeau nog een leuke kloon aangemaakt, ik zal m binnenkort introducerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef DarkElf het volgende:
verzin even andere namen anders weten mensen waar t over gaat
Hoeveel uur mag er tussen zitten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe vaak kunnen mannen klaarkomen op 1 avond?
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik heb laatst bij Isabeau nog een leuke kloon aangemaakt, ik zal m binnenkort introduceren
Ik moet zeggen, ik mis emiel wel...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zeg
Ik heb zelfs 2 hele leuke kloons geloof ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zeg
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 hele leuke kloons geloof ik
Dat was ik niet, dat was Gazpachoquote:
zie je dat nu pas joh?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:DE latislos heeft ook jouw usericon gepimpt
![]()
hoe tof
En dat zeggen, maar dan na de eerste keer klaarkomen in slaap vallen, terwijl jij nog helemaal fris, en ready to go bent...en d'r naast ligt te stuiteren. "ik wil ook, ik wil ook.."quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef DarkElf het volgende:
oh god, daar komen de patsers
'nou meid , als je me ff rust geeft tussendoor, een keer of 7 makkelijk hoor"
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef DarkElf het volgende:
oh god, daar komen de patsers
'nou meid , als je me ff rust geeft tussendoor, een keer of 7 makkelijk hoor"
Ze zouden allemaal 'very into pleasing me first' zijn. Moet ik het verhaal van de jongeman en het e-cardje herhalen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dat zeggen, maar dan na de eerste keer klaarkomen in slaap vallen, terwijl jij nog helemaal fris, en ready to go bent...en d'r naast ligt te stuiteren. "ik wil ook, ik wil ook.."
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogJa, met een beetje rust
Een volmondig JA.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal 'very into pleasing me first' zijn. Moet ik het verhaal van de jongeman en het e-cardje herhalen?
jongemannen hormonenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houden3 keer, op een avond? hmmm wauw
Haha.. Ja ik heb er verder niet echt veel ervaring mee maar dacht wel. Wow. Supervaak! En uh, voorlopig blijf ik hem nog wel zien dat scheelt..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houden3 keer, op een avond? hmmm wauw
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogJa, met een beetje rust
waarom dan pas?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenquote:
Ik stop alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenbleef er niks van over. Alle kunstgrepen die ik kon bedenken zijn getest, hij 'wist zelf ook niet hoe het kon, hij had wel zin maar het lag niet aan mij hoor!!' Hij kon m de hele avond niet omhoog houden. Frustratie frustratie.
En toen kreeg ik een e-card met een tekst in de strekking van: 'ja sorry van mn weigerende gereedschap, weet ook niet waar het door komt, maar ik beloof je dat t de volgende keer heel anders zal zijn!'
Hij zeurt nog steeds af en toe om een rematch. No way in HELL dat dat gaat gebeuren
Jouw vriendje is een goeie. Ik kom niet vaak mannen tegen die meer dan 1 of 2 keer kunnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha.. Ja ik heb er verder niet echt veel ervaring mee maar dacht wel. Wow. Supervaak! En uh, voorlopig blijf ik hem nog wel zien dat scheelt..
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik stop alZeg ik ook eens wat
O ja, dat verhaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenbleef er niks van over. Alle kunstgrepen die ik kon bedenken zijn getest, hij 'wist zelf ook niet hoe het kon, hij had wel zin maar het lag niet aan mij hoor!!' Hij kon m de hele avond niet omhoog houden. Frustratie frustratie.
En toen kreeg ik een e-card met een tekst in de strekking van: 'ja sorry van mn weigerende gereedschap, weet ook niet waar het door komt, maar ik beloof je dat t de volgende keer heel anders zal zijn!'
Hij zeurt nog steeds af en toe om een rematch. No way in HELL dat dat gaat gebeuren
Ja! Besneden of onbesneden? Banaan-vormig of recht? Wijkt ie naar links of rechts?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Laatste: Ik had gister voor het eerst een slappe penis gezien en jezus, wat ziet dat er grappig uitNet een rupsje
. Sorry
![]()
godverdorie PF, je maakt me echt hardop aan het lachen! En ik ben hier in m'n eentje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja, dat verhaalNee zou zeker ook niet nog een keer afsprkeen
:doet ie anders noooit"
Laatste: Ik had gister voor het eerst een slappe penis gezien en jezus, wat ziet dat er grappig uitNet een rupsje
. Sorry
![]()
Uhm. Ja nou. Het ziet er gewoon uit als een penis, op zich niet echt mooi? Niet echt super veel referentie materiaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?
Nou. Na 15 dates of zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
PF foei, dat meisjes op jouw leeftijd al na een paar dates sex hebben!![]()
Lein foei, dat meisjes op jouw leeftijd zonder dates sex hebben!
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Hou idd eens op met die sekstalk. Beetje consideratie met jullie seksloze medechatters hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
ga eens sexen man!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!
Sorry mamaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
Uh, gewoon normaal, recht, penisvormig. Hoe zie je dat van dat besneden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Besneden of onbesneden? Banaan-vormig of recht? Wijkt ie naar links of rechts?
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef golfer het volgende:
Ik trek mijzelf maar tactisch terug uit deze seks-SC en ga mijn ouwelullen-dutje doen.
To much details here.
alsof wij mannen het ooit onder elkaar hebben over de vorm en het uiterlijk van vrouwelijke geslachtsdelen.![]()
Dat komt omdat jongetjes zoals jij ze te oud vindenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
En foei Isa, dat vrouwen op jouw leeftijd geen sex meer hebben.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!
Het heeft aan kans nooit ontbrokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind dat ik veel meer mooie vrouwen zie dan mooie mannen. Piemels zijn esthetisch onverantwoordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!
Slaap lekker!
Niks voor jou, downdaten, ga jij maar met Sean Connery hatseflatsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat komt omdat jongetjes zoals jij ze te oud vinden
Mannen hebben het altijd over vrouwen borsten en billenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!
Slaap lekker!
besneden:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uh, gewoon normaal, recht, penisvormig. Hoe zie je dat van dat besneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onbesneden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Dan heb je het over jonge sportmeisjeslichamen, maar er bestaan ook heel wat andere lichamen van vrouwen om nog maar niet te spreken van alle uitstulpingen en uit- en aanhangsels die elke vrouw weer anders maakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
Dankje.quote:Slaap lekker!
Ik ben atrimar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Isabeau geen seks
Stereomy geen seks
1+1= ?
K heb ook met heel wat oude vrouwen onder de douche gestaan, en zelfs dn (hoewel vaak erg harig), vind ik niet dat je een vagina lelijk kunt vinden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je het over jonge sportmeisjeslichamen, maar er bestaan ook heel wat andere lichamen van vrouwen om nog maar niet te spreken van alle uitstulpingen en uit- en aanhangsels die elke vrouw weer anders maakt.
[..]
Dankje.
Je maakt het er niet beter op door te insinueren dat ik alleen kans maak bij 77+ mannenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Niks voor jou, downdaten, ga jij maar met Sean Connery hatseflatsen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja, dat verhaalNee zou zeker ook niet nog een keer afsprkeen
:doet ie anders noooit"
. Sorry
![]()
Daar moest ik ook even héél hard om lachenquote:
Ik heb ook vaak wat oudere dames gezien bij fitness (55, 65, etc +)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb ook met heel wat oude vrouwen onder de douche gestaan, en zelfs dn (hoewel vaak erg harig), vind ik niet dat je een vagina lelijk kunt vinden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das trouwens die van The Partidge family♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Maar ik moet zeggen dat ik een slappe piemel niet ope en rups vind lijken. Meeste piemels zijn dan gewoon erg lelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou dat was vroeger mijn favoriete boekjeNu kan ik dat nooit meer aan mijn toekomstige kinderen laten zien zonder seksuele associaties te krijgen
![]()
![]()
vrouwen zijn idd zelden echt lelijk op de een of andere manier?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind vrouwenlichamen echt zèlden lelijk en ik her er heel veel bloot gezien.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:08 schreef DarkElf het volgende:Ik heb het idee alsof dat ding er nog uit moet schuiven net als bij een hengst. Of blijft het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das trouwens die van The Partidge family
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:08 schreef DarkElf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das trouwens die van The Partidge family![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
ik voel me dan ook zeer gelukkigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, jij mag niet zeuren! Een spontaan ander standje!
* naast PF gaat zitten en vragend naar DE kijktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:10 schreef DarkElf het volgende:
oh leg PF ff te verschil tussen bloed-en vleesjongeheren uit
ik moest er ineens aan denken... die heeft verleden jaar in celebs onflatteus op de kiek gestaan en ik heb me er een breuk om gelachenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Isabeau het volgende:
DE, wat plaats jij dan rare foto's(daar gaat mijn laatste restje zin in seks)
?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* naast PF gaat zitten en vragend naar DE kijkt
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
is weer wat anders dan een piemelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik weet dat er een verschil is, maar die van hem staat al omhoog en gaat niet groter worden volgens mij.
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
Die foto die ik plaatste: das wrs een bloedpiemel.. ja sory hoor
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
piemols in de ovenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is weer wat anders dan een piemel
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
T bestaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
Ohnoes we hebben zelfs de enige homo hier weggejaagdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hebben we de mannen weggejaagd(op Steer na dan, die probeert zich niet te laten wegjagen)
vlakbij daar waar die vent van jou vandaan komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?
zelfs ik ken die fenomenen
Oh okee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
wat voor piemel heb je dan? of heb ik daar overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee.
Nooit geweten wat voor piem0l ik had.
Zie PM.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat voor piemel heb je dan? of heb ik daar overheen gelezen
Oh, wat DE zegt dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
MK, ben je bij CNK of ben je thuis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is weer wat anders dan een piemel
Als ie flink groter wordt in erectie is het een bloedpiemelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:30 schreef KrnKje het volgende:
Ohhhkeej... ik was duidelijk met andere dingen bezig
Maar een gemiddelde piemel die een flinke erectie wordt vind ik ook al een bloedpiemol hoor...
* KrnKje gaat afwassen...
Heb een heerlijk avondje voor mezelf thuis. Ga zo even een dutje doen, want mijn lichaam is nog steeds kapoet, en daarnaquote:
Hedel.quote:
iets met geen haar op de schedel ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:33 schreef KrnKje het volgende:
Het symdroom van wie?
Nou ja graag, gezelligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb een heerlijk avondje voor mezelf thuis. Ga zo even een dutje doen, want mijn lichaam is nog steeds kapoet, en daarnaGordon
kijken
![]()
Wat voor piemel zal hij hebben?![]()
Lein, kom je donderdag eten? Dan maak ik iets uit het kookboek van Claudia Roden
*SOL stopt vinger in de oren....dit wil ik niet horennnnn!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef KrnKje het volgende:
Gordon Ramsey... die moet iets compenseren....
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hedel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met voor wat hoort wat...
Ik vind mensen die vinden dat er geschoren moet worden maar er zelf voor passen zo ongelooflijk hypocriet...
We zouden zo in SEX terecht kunnen trouwens...
Daar een SC-uitstapje doen
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Jij bent in de heilige overtuiging dat een knap iemand ook flink geschapen is?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
*SOL stopt vinger in de oren....dit wil ik niet horennnnn!!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* naast PF gaat zitten en vragend naar DE kijkt
bloedlulquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Octo, typeer je aanstaande echtgenoot eens? Bloedlul of vleeslul?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef octopussy het volgende:
bloedlul![]()
Bij het duiken in koud water is het bijna een navel
[..]
bloedlul![]()
[..]
bloedlul![]()
Dat is niet zo, maar ik stel me wel voor dat hij een behoorlijke neukstaaf heeft waar hij wilde en woeschte pornostandje mee kan doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:37 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Jij bent in de heilige overtuiging dat een knap iemand ook flink geschapen is?
WAKKER WORDEN
![]()
Kleine piemels zijn stomquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef octopussy het volgende:
http://kleinepiemelszijngaaf.hyves.web80.hyves.org/
Te groot doet inderdaad zeer. Vooral bij de tweede en volgende rondesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is niet zo, maar ik stel me wel voor dat hij een behoorlijke neukstaaf heeft waar hij wilde en woeschte pornostandje mee kan doen![]()
En te groot doet au![]()
To much info![]()
Rond half 7?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?![]()
@DE: ik zou het nog niet weten wat ik ga makenKijk morgen wel even
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Te groot doet inderdaad zeer. Vooral bij de tweede en volgende rondes
Emiel?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe noem je eigenlijk een man die een kleine pik heeft die amper groeit als ie geil is? Heeft dat een naam?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:true Steer-style. Ik ga er vandoor
bye babes!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Te groot doet inderdaad zeer. Vooral bij de tweede en volgende rondes
Om half 7 nog?quote:Rond half 7?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer info: http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
[ Bericht 7% gewijzigd door KrnKje op 08-07-2008 20:22:13 (Vooruit, in een spoiler...) ]Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
van dit plaatje word ik onpasselijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:12 schreef KrnKje het volgende:
Ooh, in de categorie klein:
[ afbeelding ]
En meer info: http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
Oh man! das echt KLEIN! onzichtbaar zowat..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:12 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb clitorissen gezien die groter zijn dan dat gevalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:12 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb clitorissen gezien die groter zijn dan dat geval![]()
NSFW:die is verkeerd verbouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat hier om deze mevrouw: http://en.wikipedia.org/wiki/Chynaquote:
Oh godquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Uit één van mijn favo-films, en zo erg toepasselijk nu![]()
Dit heb ik zaterdag ook nog gezongen![]()
jouw favoriete niveau toch naast voetbalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker dutje.
Ik zie dat het niveau van de chat nog steeds niet veel veranderd is en zich nog altijd rond de schaamstreek bevindt?
Ja, ik ben zo een keurig trouw mannetje tegenwoordig. Ik heb mijn portie andere dames in het verleden wel ruimschoots gehad ter vergelijking en hou het voorlopig wel bij die favoriete billenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
jouw favoriete niveau toch naast voetbalhet is dat je elke avond achter die befaamde billen kruipt
Once you had Chinese...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wontonsoep gegeten.
Volgens mij was je eerder ook wel een keurig trouw mannetjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo een keurig trouw mannetje tegenwoordig. Ik heb mijn portie andere dames in het verleden wel ruimschoots gehad ter vergelijking en hou het voorlopig wel bij die favoriete billenvan mij.
Ik ben niet specifiek dol op chinees, maar wontonsoep is toch wel erg lekker.quote:
Dat komt omdat ik nog niet voor je gekookt heb, honey.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet specifiek dol op chinees, maar wontonsoep is toch wel erg lekker.
lekker maar ik heb alleen maar limoen, ijs en een longdrinkglasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
Zal ik het niveau even komen opkrikken dames en heren?
Pak:
- longdrinkglas
- limoen
- 1 drupje honing
-tequila
- groene thee (lipton clear )
- ijs
Dat is godverdomme óók lekker.
Hard heersende cocktail bedenker dat ik ben.
ik heb wel groene thee en honing.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lekker maar ik heb alleen maar limoen, ijs en een longdrinkglas
Leinnnn!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb wel groene thee en honing.
Nu nog iemand zoeken die tequila in huis heeft
De smiley achter je zin zegt me dat dat een leuk iets is, ontslag nemen! Nou fijn dan hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Tezz!!
Ik heb vandaag mijn ontslag aangevraagd.![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Tezz!!
Ik heb vandaag mijn ontslag aangevraagd.![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Dat komt omdat ik nog niet voor je gekookt heb, honey.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
De smiley achter je zin zegt me dat dat een leuk iets is, ontslag nemen! Nou fijn dan hoor!
Ik geloof gelijk dat je toe bent aan vakantie!quote:Met mij is alles oke! Beetje druk en vermoeid, maar ach er zijn ergere dingen ()Bijna vakantie! Nog een weekje werken (deze week nog twee halve dagen en volgende week nog twee hele en een halve dag) en dan vakantie!! Ben er echt aan toe!
Nu ben ik me ook suf aan het piekeren. En bedanktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:18 schreef Tezz het volgende:
Ik ben me suf aan het piekeren wat ik mee kan nemen op vakantie qua eten. Ieder jaar lopen we tegen het feit aan dat we 's avonds na het opzetten van tenten en caravan en kastjes en andere campingshit geen zin meer hebben om te koken. Eten halen is ook niet zo'n goed plan, de friettent wordt gerund door een vakantiehulpje die het licht niet echt heeft gezien (tenminste de voorgaande jaren).
Nu heb ik beloofd om eten voor de eerste dag mee te nemen. Het punt is dat het iets eenvoudigs moet zijn, niet te bederfelijk (het zal vast geen 30 graden zijn in Renesse, maar ik heb maar een klein campingkoelkastje die niet echt superkoelt). Iemand tips??
Spannend he, zo'n andere baan! Ik heb het twee jaar geleden ook gedaan (na een loopbaan van acht jaar binnen hetzelfde bedrijf waar ik een flinke carrierre op heb kunnen bouwen met veel kansen en een topsalaris) en het is me echt super bevallen! Ik zal nooit meer zo bang zijn! Succes in ieder geval.....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Geheel vrijwillig, doodeng, maar volgens mij krijg ik er een bijzonder toffe baan voor terug. Bij een ander bedrijf, dat wel.
En let wel, het is geen ontslag nemen, maar verzoeken tot ontslag.
[..]
Ik geloof gelijk dat je toe bent aan vakantie!Beetje tot rust komen kan geen kwaad.
![]()
Hoe is het met je schoonmoeder?
Irritant he! Ik loop er al de hele week mee! Het zijn gelukkig geen moeilijke eters (6 personen).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik me ook suf aan het piekeren. En bedankt
Is stokbood met dingetjeserop en soep uit blik geen idee?
Kom, we vragen Steer of ie ze even op wil bellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
salade tezz!
Rijles was okay.
Zou lein nu aan het sexen zijn met DH?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Hier geen loonsverhoging aangeboden gekregen overigens. Maar ik heb wel zin in een andere baan. En dat is even belangrijker dan geld.
ik kan me dat goed voorstellen. carriere is leuk, geld verdienen is leuk, maar er zijn nog zoveel leukere dingen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat is helemaal waar ! Ik ging van een topbaan in het bedrijfsleven naar een 'baantje' (en dat bedoel ik niet respectloos, maar het was wel even wat stappen terug) als directiesecretaresse bij een bibliotheekorganisatie. Een bewuste keuze.
Ik leverde salaris in, maar kreeg er wel een flexibele, leuke, relaxte, interessante baan voor terug zonder stress EN binnen schooltijden.
Sex en een carriere is ook wel te combineren hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik kan me dat goed voorstellen. carriere is leuk, geld verdienen is leuk, maar er zijn nog zoveel leukere dingen!
Zoals sex!![]()
k probeer ontopic te blijven!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sex en een carriere is ook wel te combineren hoor
daar zou toch niemand meer in trappen?quote:
komt dat door dat standje van gister? Je bnt ook niets gewend!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zou toch niemand meer in trappen?
mensen, ik ga jullie verlaten.. voor vanavond iig. Misschien straks nog even een korte groet vanuit bed, maar ik sterf van de rugpijn en kan niet echt meer zitten.. dus dan maar liggen![]()
ik ga met je mee, mijn lichaam is brak en ik ben zo erg moequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zou toch niemand meer in trappen?
mensen, ik ga jullie verlaten.. voor vanavond iig. Misschien straks nog even een korte groet vanuit bed, maar ik sterf van de rugpijn en kan niet echt meer zitten.. dus dan maar liggen![]()
![]()
![]()
Ik vind het doodeng! Totaal ander werk. Totaal andere werkomgeving; van overheid naar een baan met lease auto, telefoon en laptop. En als klap op de vuurpijl ook nog eens ruim 100 km verderop, dus dat betekent ook nog eens dat ik zou moeten verhuizen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Spannend he, zo'n andere baan! Ik heb het twee jaar geleden ook gedaan (na een loopbaan van acht jaar binnen hetzelfde bedrijf waar ik een flinke carrierre op heb kunnen bouwen met veel kansen en een topsalaris) en het is me echt super bevallen! Ik zal nooit meer zo bang zijn! Succes in ieder geval.....
Goed om te horen! Ik duim ontzettend voor jullie dat de chemo's wat hebben geholpen!quote:Met schoonmama gaat het naar omstandigheden bijzonder goed. Ze doorstaat de chemo dapper. Volgende week horen we of het ook daadwerkelijk iets heeft uitgehaald. Afwachten dus........
Juffrouw Nynke heeft 2x sex gehad en denkt een ervaringsdeskundige te zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
komt dat door dat standje van gister? Je bnt ook niets gewend!
je hebt de klok horen luiden, maar precies weten waar de klepel hangt doe je nog niet!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juffrouw Nynke heeft 2x sex gehad en denkt een ervaringsdeskundige te zijn?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ben jij de CFO van Philips geweest
ik vrees van welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
komt dat door dat standje van gister? Je bnt ook niets gewend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |