Altijd andersquote:
Hmm... ik hoorde die vandaag van een Engelse collega in de originele vorm.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
'When we're good, we're really good. When we're bad, we're even better'![]()
Beunk, sterkte morgen
Dude, ik PM je welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom wilden jullie eigenlijk allemaal met Den_Haag naar bed dan? Is het zo'n knappe jongen?![]()
He did erodome, bedenk ik me net!
quote:
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:43 schreef AKnynke het volgende:
Weer thuis iig. Vandaag een hele dag op kantoor achter de rug, en dat gaat opzich best goed. K ga het werken maar een beetje uitbreiden denk ik.
M'n laptop staat ingepakt klaar, om morgen weggestuurd te worden! Eng!
Verder heb ik morgen ook nog tusentijdse toets van rijles, met een echte examinator van het CBR. Spannend! Eerst vanavond nog maar een rijles!
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Precies, maar echt lekkere koffie zet je pas als je het een tijdje drinkt... om het metafoor rond te maken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Dat je geen koffie moet zetten in de autoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
Vangrails zijn best leuk volgens Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je geen koffie moet zetten in de autoOf dat je een automaat moet nemen, de senseo onder de auto's
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als er nog iets in staat wat ik niet ken.....?
okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee hoor, niets nieuws onder de zon
Je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!
Maar volgens mij kan ik best redelijk rijden. Kwestie van meer ervaring opdoen nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |