ik heb meer zin in morgen, woei!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Liejannuh het volgende:
Mika is ontzettend tof live Bluezz! Is dat vanavond dan?
Octo, ik ga mijn scriptie zo naar je mailen.Wetenschappelijk verantwoord en alles.
Ja!!! Ik ook!quote:
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...quote:
Buiteland voor jou hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...
Relax take it easyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Alle poncho's uitverkocht
* Bluezz gaat nog verder fietsen, ik ZAL ze krijgen![]()
Mika, here I come in my cool poncho, oh en BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUL ga je speciaal voor mij zingen hè?
Of naar de Cote d'Azur te rijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef KrnKje het volgende:
*gaat hamsteren*
Auto van schoonouders hier om morgen naar bruiloft van schoonsus te gaan... Perfecte timing om wat dozen frisdrank enzo in te slaan
Tsjechie/Slowakije wordt het eind juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of naar de Cote d'Azur te rijden!
ben alweer weg
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Poncho's gevonden
3 bij zeeman en 1 bij blokkier![]()
Ik vind Jason Mraz niet zo leuk, mag dat?
Ja Mika is vanavond, straks
Krnkje, klinkt leuk!
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...quote:
Uitverkocht Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook niet
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Spontaan nog welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...
maar verder gaat 't goed hoor, écht!
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Toch die verliefd is of een ander?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo snel mogelijkhet is niet alleen goed, maar ook dichterbij dan Den Haag
Wij kijken/nemen elke dag dat prog. op waar jij mss aan mee zou doen, maar het komt nog niet echt uit de verf, en deze week doet er wel een hele erge ballerige kok mee, en een vergetarierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef KrnKje het volgende:Basilicum sorbetijs aan t draaien is
Als toetje met rode vruchten (aka. aardbeien)
Zeg, als je langs Eindhoven komt kun je wel een kopje koffie hier drinken hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |