zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
ladies only uiteraardquote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
uiteraard.. maar we gaan natuurlijk lekker vers sushi maken met z'n allen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kom ook, en helpe, of je wil of niet
zolang er alcohol inzit..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet ook een heel leuk recept voor een japansige cocktailEen shibuya heet dat, geloof ik. Lekker
lekker hoor, dat Vlaamse.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Liejannuh het volgende:
En weer thuis!
Nu alleen nog de notulen maken van het werkoverleg van afgelopen maand, want morgen opnieuw werkoverleg.![]()
* Liejannuh zwaait naar Latislos!
Hoe bevalt het in het Vlaamse?
Rock Werchter was helemaal geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:20 schreef latislos het volgende:
[..]
lekker hoor, dat Vlaamse.
leuk gehad op Rock Werchter neem ik aan? (ik heb niet terug gelezen)
Met een themaquote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh MoBlo, heel veel plezier vanavond en eet smakelijk samenEn die sushi meet vind ik een superplan!
Lein en ik wilden nog een meet organiseren waar ook de mannen welkom zijn
een thema waarbij de vrouwen polkadotjurkjes aankunnen?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een themaMaar concreet hoe of wat (of waar
) moet nog uitgedacht worden!
dank jequote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh MoBlo, heel veel plezier vanavond en eet smakelijk samenEn die sushi meet vind ik een superplan!
Sushi moet je zelf máken..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
Sushi is lekker, al moet je het wel bij de goede adressen halen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef latislos het volgende:
oeh, lekker dagje werken gehad.
Eindelijk weer eens wat te doen. De tijd vloog voorbij
Goed idee. Kan ik ook mijn BH eens uit doen.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Lein en ik wilden nog een meet organiseren waar ook de mannen welkom zijn
we hebben bronnen nodig over bijvoorbeeld boeken verkopen bij het grijze kanaal(offline winkels die geen boekhandel zijn) oid. We hebben gegevens gevonden bij het CBS, Sociaal Cultureel planbureau, bij de boekenbond hebben we wat dingen vandaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vandaag nationale Strawberry Sundae dag!![]()
Waar moet je bronnen voor hebben Borisz? En hoe heb je gezocht?
O wat jammer!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat Marokkaanse winkeltje had niet de theepotjes die ik zoek.(Wel veel andere leuke spulletjes maar ik heb me in kunnen houden.
)
Ik heb mijn tajinemaar met het uitpakken zag ik dat de glazuur bovenaan niet helemaal goed was dus ik ga hem morgen weer ruilen voor een andere. Vanavond dus geen tajine.
We moeten morgen nog een keer de stad in dus dan zal ik daar even gaan kijken. Klinkt als een fantastisch winkeltje.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat jammer!
Le souk verkoopt die potjes ook niet voor zo ver ik weet.
Aan de vismarkt zit een winkel die ook 'exotisch' keukenspul en servies heeft. Weet niet hoe het heet, maar het is een grote winkel in een oud bankgebouw, en je moet eerst een bordestrap op. Buiten hebben ze vaak al schalen en potten en pannen staan. Misschien zou je daar nog eens moeten kijken (of vragen waar zij denken dat je kan slagen!).
Daar hebben ze trouwens ook tig soorten versgetaptje olijfolie en heel veel theeën en cacaos (chocomelk met peper!) En verschrikkelijk veel kruiden. Toffe winkel is dat.
Ja dat is een leuk winkeltje!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
En ben je ook bij le Souk geweest?
O daar ligt ook een wereld aan lekkernijen hoor!
Wat is dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja dat is een leuk winkeltje!Al die lekkere dingen achterin de winkel.
En ze hebben arboriorijst die veel goedkoper is dan in de supermarkt. Daar gaan we zeker vaker naartoe.
Ze hebben twee soorten, voorgekookt en gewone. Je moet die gewone hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh! Goeie tip. Ga ik ook eens kopen daar dan.
Het 'waar' gedeelte wil ik wel weer voor mijn rekening nemen eventueelquote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een themaMaar concreet hoe of wat (of waar
) moet nog uitgedacht worden!
Of je dus even een afslagje later wilt nemen vraagt hijquote:Op maandag 7 juli 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heteren, da's de afslag na die ik moet hebbenik ga er bij Renkum af vanuit Arnhem
omg hebben jullie zoveel gegeten?!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk er over nadat zou namelijk betekenen dat ik hem mijn lunch geef
want er waren nog maar 16 rolletjes over
![]()
Dat zie ik nu ook voor het eerst.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
tjeuh?
Is het tjeuh?
Echt waar?
Altijd al?![]()
Ik zou zweren van tjuh!
Wat is je geheimquote:Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen ik val af opeens..![]()
Ja niet vanavond opeens hoor.![]()
Maar gek vind ik het wel. Ik leef me een partij bourgondisch. Kan niet anders of dit zit er allemaal zo weer aan.
Wat een leuke foto!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je geheim
Oh en ze hadden gekookt voor ons vandaag
Nou wat balen, wat nu?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
Sushi (of andere)-meet mag ook hier![]()
*misselijk is*![]()
overmorgen afstudeerzitting, opdracht nog steeds niet afohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je geheim
Oh en ze hadden gekookt voor ons vandaag
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
ohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
Sushi meet zou ik graag gewoon, zoals ik al voorstelde bij mij thuis doen als Housewarming als we eenmaal een huisje hebbenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
Sushi (of andere)-meet mag ook hier![]()
*misselijk is*![]()
overmorgen afstudeerzitting, opdracht nog steeds niet afohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
Tomatensoep met ballenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een leuke foto!![]()
Wat had het kroost gekokkereld Bluezz?
Mijn geheim, tja geen idee. Sporten. Maar dat doe ik al een jaar. Was tot nu toe voldoende voor damage controll, maar echt afvallen deed ik nauwelijks. Nu heb ik afgelopen zaterdag voor het eerst in jaaaaaaaaren weer iets in maat S gekocht.En de weegschaal geeft ook een dalende lijn aan. Gelukkig blijk ik geen spierweefsel te verliezen (gemeten door de Personal Trainer), want zo wil ik niet afvallen natuurlijk. Het gaat echt om vet.
Maar nu denk ik steeds: dat krijg ik straks driedubbel weer om mijn oren natuurlijk!
Nou wat lekker en lief! Naar die plant ben ik wel erg benieuwd trouwens!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tomatensoep met ballenPasta met kip, citroen en koriander en perzikijs toe
![]()
Oh en kadootjes kregen we ook, een hele mooie fles whisky en ik een erg leuke gekke plant, het lijkt wel een oerstronk met blad.
Ja, de enige man in de wereld die ik even hartgrondig haat als bemin!quote:Een pers. trainerEn ja, beweging is ook wel het beste
* Den_Haag mompelt iets over 4000 kcal per dag en redelijk op gewicht blijvenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef YPPY het volgende:
Die sushi ziet er goed uit!
Afvallen terwijl je bourgondisch doet? 't Is niet eerlijk. Zit ik op 1800 kcal per dag en ik kom nog aan ook.![]()
Wat erg octo. Weet je al wat je nu moet?
Sport je? Dat kan wel enorm helpen om je metabolisme een zwiep te geven. En als je spieren kweekt, verbruiken die ook weer extra energie. Daar hoef je niets speciaals voor te doen, zeg maar. Ik weet bijna wel zeker dat als je lekker gaat sporten, een keer of drie per week, je met 1800 kcal echt wel wat afvalt hoor (zéker niet aankomt!).quote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef YPPY het volgende:
Die sushi ziet er goed uit!
Afvallen terwijl je bourgondisch doet? 't Is niet eerlijk. Zit ik op 1800 kcal per dag en ik kom nog aan ook.![]()
als voorbereiding hierop heb ik slechts 2 kleine crackers met kaas gegetenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar die plant ben ik wel erg benieuwd trouwens!
O balen. Aan die medicijnen kun je natuurlijk niets doen. Hopelijk lukt het hardlopen nu weer een beetje! Zou lekker zijn!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef YPPY het volgende:
Duderinnetje: echt sporten (hardlopen) heb ik maanden niet gekund door de hooikoorts. Vrijdag ging het weer redelijk, dus ik ben weer aan het opbouwen. Wel fiets ik minimaal twee keer per week een uur en wandel ik zeker een half uur per dag. Een paar jaar terug ben ik veel afgevallen op 1200 kcal per dag, maar nu slik ik medicijnen waardoor alles overhoop ligt. Komt wel weer goed, maar dat duurt even.
Een half uur of ietsjes meer wandelen per dag is echt goedquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef YPPY het volgende:
Duderinnetje: echt sporten (hardlopen) heb ik maanden niet gekund door de hooikoorts. Vrijdag ging het weer redelijk, dus ik ben weer aan het opbouwen. Wel fiets ik minimaal twee keer per week een uur en wandel ik zeker een half uur per dag. Een paar jaar terug ben ik veel afgevallen op 1200 kcal per dag, maar nu slik ik medicijnen waardoor alles overhoop ligt. Komt wel weer goed, maar dat duurt even.
Helemaal waar dudequote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O balen. Aan die medicijnen kun je natuurlijk niets doen. Hopelijk lukt het hardlopen nu weer een beetje! Zou lekker zijn!
En 1200kcal is echt te weinig hoor! Niet meer dat soort gekke diëten doen. Je hele stofwisseling gaat er van in de touwen. Daar heb je volgens mij op de lange termijn geen fluit aan!
Waarom kun je er niet meer op Bluezz?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een half uur of ietsjes meer wandelen per dag is echt goed![]()
Toen ik nog op de hometrainer kon, ging het afvallen vrij hard zelfs !
O ik vind de pot juist wel leuk.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu nog een andere potEcht mooi van lelijkheid
nee, is in Delftquote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
@ octo: Dansschool Wesseling, is dat Apeldoorn?
Dieten is nergens goed voor. Ik heb dat ook nooit gedaan, hoe hoog de nood ook was toen ik dacht: tot hier en niet verder. Ik heb altijd wel op dat bewegen gegokt. Dat is in mijn levensstijl sowieso ook de enige optie. Sonja Bakkeren of zo kán niet eens, want dat verandert mijn sociale leven (vrienden, koken, eten,kroeg,uit eten, vrienden, eten etc.) compleet. Kan niet (wil ik niet). Het gekke is dat mijn lijf na tien jaar louter bulken en niet sporten bijna een jaar op slot heeft gezeten en ik de eerste sportmaanden zelfs ben aangekomen (alsof het lijf dacht: Wat gaat er opeens raar veel energie uit?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal waar dude
Je wordt er alleen maar dikker van als je weer anders gaat leven.
Zo tot zover hetdieten
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom kun je er niet meer op Bluezz?
En inderdaad, gewoon flink wandelen en doen.
Bij mij hielp het al om tijdens het college geven (soms 5 uur per dag) niet te gaan zitten, maar door de zaal te wandelen. Ik voelde me na die dagen echt veel beter.
PM kezienquote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
La tante Bloes vouz avez un PM.
Ohja afvallen, ik mag ook wel een paar kilo kwijt. ALs het goed weer is, pak ik weer lekker de fiets
Maar heb je die -30 dan ook weten vast te houden of niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef YPPY het volgende:
Dude: die 1200 kcal is het enige dat lukt. Ik ben er in anderhalf jaar 30 kg mee afgevallen en tot mijn zwangerschap heb ik dat gewicht gehouden, al at ik toen wel iets meer. Met ook regelmatig sporten. Ik weet niet hoe het komt, maar zo werk ik blijkbaar. Dat ging wel gewoon goed, maar toen had ik die medicijnen niet natuurlijk.
Ja hij is wel te klein inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Lossie, is je werkie leuk?
Pot is wel ok, gewoon zwart, maar nét iets te klein en dat haat ik
Ik ben niet dik nee al zit ik wel bijna op grensgebied volgens de BMIquote:
Wat naar.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.
Maar gewoon fietsen en wandelen tot ong. een uurtje, dat gaat gelukkig wel.
Ja, bijna twee jaar. Toen was ik zwanger en om niet te hoevenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar heb je die -30 dan ook weten vast te houden of niet?
Ik moet wel zeggen dat ik me realiseer dat ik geen 30 kilo kwijtmoest en ik misschien wel wat makkelijk loop te blaten nu. Waarvoor excuus.
Dat is balen zeg, terwijl het juist best leuk is.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.
Maar gewoon fietsen en wandelen tot ong. een uurtje, dat gaat gelukkig wel.
Ik had je al heel lang niet meer gezien. Toen was het net uit toch, ten tijde van die sleepover hier? En later ben je nog eens komen eten. Maar ik vond je verre van dikker geworden. Absloluut een slankere Isa de laatste keer met Lianne.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Ik begrijp dat het dan nogal lastig is, met medicijnen. Heel veel sterkte en hopelijk kun je het afbouwen!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, bijna twee jaar. Toen was ik zwanger en om niet te hoevende hele dag, at ik crackers. Daarna moest ik minimaal 2000kcal per dag eten. De laatste maanden kreeg ik bijna niks naar binnen, Anna zat erg hoog, maar ook met 1500kcal per dag werd ik zwaarder. Het zit raar in elkaar. Maar het afvallen is dus niet het probleem, het op gewicht blijven ook niet, maar die medicijnen. En het feit dat ik voor de borstvoeding wel gezond moet blijven eten, ik kan dus niet 'tegen' de medicijnen in gaan door te weinig te eten.
Oh lekker!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Van de kids een heerlijke mooie speciale whisky gekregen:
[ afbeelding ]
Je zegt niks van mijn plantquote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Slaaplekker, DH
MoBlo wat ziet die Sushi er super uitwas vast ook zalig!
Octo, wat balen! Is er geen kans dat die zaak tegen die tijd weer open is? Hebben ze je een brief gestuurd oid?
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Steer, wat shit.
Wat is er met je plant babe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zegt niks van mijn plant![]()
Moet je weer werken![]()
Afvallen is overratedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ff ergens anders overhebben danafvallen en aanverwante artikelen
![]()
Ja lurkie, maar die plant bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afvallen is overratedLaten we het over je Brugmansia hebben! Zoeen heb je toch?
Mij: gaat beter. Ben aan het niksen nu, net even aan het gamenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lurkie, maar die plant bedoelde ik niet
Lees je wel eens terugEnneh, wat doe je nog op, oh studeren zeker?
En heb ik al verteld dat een van mijn vruchtjes met zijn leuke dinnetje weer onder mijn vleugels zit
En hoest nou met jou en je opl., werk, ouders, pillen en piemels?
Ah werkze danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is een plantLeukeplant. Bij mij in een maand dood
Uitlenen?
En ik zit idd op mijn werk![]()
nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ah werkze danHeb jij al gehoord van onze mediageile longartsen die het tot de BBC geschopt hebben met hun stoppenmetrokenboek/cursus?
http://www.nederlandstopt.nu/quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:39 schreef Isabeau het volgende:
nee.
Zijn er dan boeken over stoppen met roken?
\ja verdulleme.. collega had zich verslapen.. dus tot half 8 doorgewerkt en nu ff radio doen.\uur of 9 hoopik in bed te liggen ben gaar johquote:
Ik ook. Ik hoef alleen geen lunchpakketjequote:Op maandag 7 juli 2008 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Cnk vraagt of je hem ook een lunchpakketje komt brengen, hij werkt in Heteren, in de buurt dus![]()
Jahoor, da's goed. Maar wanneer was die vakantie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Jij wilde nog steeds zorgen dat Cato en Kawa niet overlijden tijdens onze vakantie?
mm.. ik heb gister verse kabeljouw met knoflook en citroen gegeten. Goddelijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:woehahahaha nou wie weet. Vis is een vna mn zwakke punten, ik heb het niet leren eten en ben er nog niet aan toe mezelf vis aan te leren
offe, in Uppsala!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het 'waar' gedeelte wil ik wel weer voor mijn rekening nemen eventueel
ryanair!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Uppsala!
puik plan.. vliegt easyjet of ryanair daar op?
Ohja, dat wilde ik nog even zeggen: toffe foto van Bluezze(schoon)kindquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Kids naar het stadion met een tas vol lekkers, in de regenZe kopen kekke poncho's daar
De hele dag voor mezelf
Maar iedereen brouwt daar toch z'n eigen alcoholische versnapering?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ryanair!
T enige grote nadeel si dat de alcohol er [sterk twents accent] klot'n-duur [/sterk twents accent] is.
Tis hier trouwens droog. Gister wel tot op het bod nat geregend.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
Nu maar wat huishoudelijke dingetjes doen, en jammer SOL de afwas is al weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
heb overigens mn HBO boeken verkocht![]()
wilde die gast naar Arnhem komenterwijl hij in Renkum woont
dus maar gezegd dat ik vanmiddag zelf in Renkum ben.
Toch weer even net dat beetje geld dat ik nodig had om de helm te compenseren, zodat ik het niet van mn spaarrekening hoef te halen! Fijn!
Hoe gaat het met ze????quote:Vork! Jij wilde nog steeds zorgen dat Cato en Kawa niet overlijden tijdens onze vakantie?
Ik ben DE afwasmasjien... overalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
Is wel weer een bh minder die uitgetrokken wordt op een meet als je in verweggistan woontquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!
Oiggg mondelingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
^^ een gehaald tentamen met een 6 is dat
Nog steedsvan dat niet gehaalde andere tentamen maar morgen nog een mondeling en alles op alles zetten om die ook te halen zodat ik met een redelijk gerust gevoel op vakantie kan gaan.
Jah sorry, ik verlang naar cnkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die docent ga ik dus echt niet pijpen he.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Bluezz het volgende:
De 5 krijg je ook wel opgekrikt, steer en [ afbeelding ] voor de 6 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Steer, schat, that don't workquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik zit bij dat stokje van 6.degene die een 9 heeft gehaald.
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:g'morgen
beetje lang in bed blijven stinken
Steerje tentamen
Blues, verpleeghuizen hebben altijd meer dan genoeg bijna-afgestudeerde HBO'ers in dienst toch?
SOL wat ben je toch druk zo 's ochtends vroeg
Nynke je zusje is lief
Isa, die bewakers vinden je vast übertof als je afgestudeerd bent
Hobseltje slaap lekker
MoBlo rustig aandoen hoor
D_H hier is het ook hoerenweer hoor
![]()
En dat was de dosis empathisch doen en terug lezen voor vandaag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.
Ook mooi die twee met een twee...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Geld, mannen en voetbalscores. Altijd goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb vanochtend de verwarming aangedaan thuis
En mijn telefoon bij mijn ouders laten liggen gisteren
En ik heb het koud
En het is zomer
En ik zit nog iets te bedenken waar ik over kan zeiken, maar ik kan niets bedenken
goed johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
zere schouders, kutweer, druk druk druk, tijd voor jezelf, kutweer, afscheid nemen, kutweer..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
En mijn telefoon bij mijn ouders laten liggen gisteren
En ik heb het koud
En het is zomer
En ik zit nog iets te bedenken waar ik over kan zeiken, maar ik kan niets bedenken
kheb een trui aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Yepzz, nr 2: ik heb er al 1, nr3 is zo erg niet boeiendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geld, mannen en voetbalscores. Altijd goed.
Te weinig, te weinig, te weinig.
quote:
Dear all,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef Liejannuh het volgende:
Wat moet ik allemaal in mijn ontslagverzoek zetten? Iemand enig idee?
ik heb meer zin in morgen, woei!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Liejannuh het volgende:
Mika is ontzettend tof live Bluezz! Is dat vanavond dan?
Octo, ik ga mijn scriptie zo naar je mailen.Wetenschappelijk verantwoord en alles.
Ja!!! Ik ook!quote:
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...quote:
Buiteland voor jou hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...
Relax take it easyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Alle poncho's uitverkocht
* Bluezz gaat nog verder fietsen, ik ZAL ze krijgen![]()
Mika, here I come in my cool poncho, oh en BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUL ga je speciaal voor mij zingen hè?
Of naar de Cote d'Azur te rijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef KrnKje het volgende:
*gaat hamsteren*
Auto van schoonouders hier om morgen naar bruiloft van schoonsus te gaan... Perfecte timing om wat dozen frisdrank enzo in te slaan
Tsjechie/Slowakije wordt het eind juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of naar de Cote d'Azur te rijden!
ben alweer weg
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Poncho's gevonden
3 bij zeeman en 1 bij blokkier![]()
Ik vind Jason Mraz niet zo leuk, mag dat?
Ja Mika is vanavond, straks
Krnkje, klinkt leuk!
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...quote:
Uitverkocht Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook niet
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Spontaan nog welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...
maar verder gaat 't goed hoor, écht!
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Toch die verliefd is of een ander?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo snel mogelijkhet is niet alleen goed, maar ook dichterbij dan Den Haag
Wij kijken/nemen elke dag dat prog. op waar jij mss aan mee zou doen, maar het komt nog niet echt uit de verf, en deze week doet er wel een hele erge ballerige kok mee, en een vergetarierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef KrnKje het volgende:Basilicum sorbetijs aan t draaien is
Als toetje met rode vruchten (aka. aardbeien)
Zeg, als je langs Eindhoven komt kun je wel een kopje koffie hier drinken hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Indien Nynke Tilburgse room bij haar draagt hoef ík die iig niet in mijn koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |