nee, is in Delftquote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
@ octo: Dansschool Wesseling, is dat Apeldoorn?
Dieten is nergens goed voor. Ik heb dat ook nooit gedaan, hoe hoog de nood ook was toen ik dacht: tot hier en niet verder. Ik heb altijd wel op dat bewegen gegokt. Dat is in mijn levensstijl sowieso ook de enige optie. Sonja Bakkeren of zo kán niet eens, want dat verandert mijn sociale leven (vrienden, koken, eten,kroeg,uit eten, vrienden, eten etc.) compleet. Kan niet (wil ik niet). Het gekke is dat mijn lijf na tien jaar louter bulken en niet sporten bijna een jaar op slot heeft gezeten en ik de eerste sportmaanden zelfs ben aangekomen (alsof het lijf dacht: Wat gaat er opeens raar veel energie uit?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal waar dude
Je wordt er alleen maar dikker van als je weer anders gaat leven.
Zo tot zover hetdieten
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom kun je er niet meer op Bluezz?
En inderdaad, gewoon flink wandelen en doen.
Bij mij hielp het al om tijdens het college geven (soms 5 uur per dag) niet te gaan zitten, maar door de zaal te wandelen. Ik voelde me na die dagen echt veel beter.
PM kezienquote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
La tante Bloes vouz avez un PM.
Ohja afvallen, ik mag ook wel een paar kilo kwijt. ALs het goed weer is, pak ik weer lekker de fiets
Maar heb je die -30 dan ook weten vast te houden of niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef YPPY het volgende:
Dude: die 1200 kcal is het enige dat lukt. Ik ben er in anderhalf jaar 30 kg mee afgevallen en tot mijn zwangerschap heb ik dat gewicht gehouden, al at ik toen wel iets meer. Met ook regelmatig sporten. Ik weet niet hoe het komt, maar zo werk ik blijkbaar. Dat ging wel gewoon goed, maar toen had ik die medicijnen niet natuurlijk.
Ja hij is wel te klein inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Lossie, is je werkie leuk?
Pot is wel ok, gewoon zwart, maar nét iets te klein en dat haat ik
Ik ben niet dik nee al zit ik wel bijna op grensgebied volgens de BMIquote:
Wat naar.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.
Maar gewoon fietsen en wandelen tot ong. een uurtje, dat gaat gelukkig wel.
Ja, bijna twee jaar. Toen was ik zwanger en om niet te hoevenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar heb je die -30 dan ook weten vast te houden of niet?
Ik moet wel zeggen dat ik me realiseer dat ik geen 30 kilo kwijtmoest en ik misschien wel wat makkelijk loop te blaten nu. Waarvoor excuus.
Dat is balen zeg, terwijl het juist best leuk is.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De artrose (heup, rug en nek) zorgt voor teveel pijn als ik op dat ding zit.
Maar gewoon fietsen en wandelen tot ong. een uurtje, dat gaat gelukkig wel.
Ik had je al heel lang niet meer gezien. Toen was het net uit toch, ten tijde van die sleepover hier? En later ben je nog eens komen eten. Maar ik vond je verre van dikker geworden. Absloluut een slankere Isa de laatste keer met Lianne.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Ik begrijp dat het dan nogal lastig is, met medicijnen. Heel veel sterkte en hopelijk kun je het afbouwen!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, bijna twee jaar. Toen was ik zwanger en om niet te hoevende hele dag, at ik crackers. Daarna moest ik minimaal 2000kcal per dag eten. De laatste maanden kreeg ik bijna niks naar binnen, Anna zat erg hoog, maar ook met 1500kcal per dag werd ik zwaarder. Het zit raar in elkaar. Maar het afvallen is dus niet het probleem, het op gewicht blijven ook niet, maar die medicijnen. En het feit dat ik voor de borstvoeding wel gezond moet blijven eten, ik kan dus niet 'tegen' de medicijnen in gaan door te weinig te eten.
Oh lekker!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Van de kids een heerlijke mooie speciale whisky gekregen:
[ afbeelding ]
Je zegt niks van mijn plantquote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Slaaplekker, DH
MoBlo wat ziet die Sushi er super uitwas vast ook zalig!
Octo, wat balen! Is er geen kans dat die zaak tegen die tijd weer open is? Hebben ze je een brief gestuurd oid?
Dude, tof dat het sporten je zo goed doet(vond je me ook dikker geworden?
)
Steer, wat shit.
Wat is er met je plant babe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zegt niks van mijn plant![]()
Moet je weer werken![]()
Afvallen is overratedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ff ergens anders overhebben danafvallen en aanverwante artikelen
![]()
Ja lurkie, maar die plant bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afvallen is overratedLaten we het over je Brugmansia hebben! Zoeen heb je toch?
Mij: gaat beter. Ben aan het niksen nu, net even aan het gamenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lurkie, maar die plant bedoelde ik niet
Lees je wel eens terugEnneh, wat doe je nog op, oh studeren zeker?
En heb ik al verteld dat een van mijn vruchtjes met zijn leuke dinnetje weer onder mijn vleugels zit
En hoest nou met jou en je opl., werk, ouders, pillen en piemels?
Ah werkze danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is een plantLeukeplant. Bij mij in een maand dood
Uitlenen?
En ik zit idd op mijn werk![]()
nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ah werkze danHeb jij al gehoord van onze mediageile longartsen die het tot de BBC geschopt hebben met hun stoppenmetrokenboek/cursus?
http://www.nederlandstopt.nu/quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:39 schreef Isabeau het volgende:
nee.
Zijn er dan boeken over stoppen met roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |