zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
ladies only uiteraardquote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
uiteraard.. maar we gaan natuurlijk lekker vers sushi maken met z'n allen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kom ook, en helpe, of je wil of niet
zolang er alcohol inzit..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet ook een heel leuk recept voor een japansige cocktailEen shibuya heet dat, geloof ik. Lekker
lekker hoor, dat Vlaamse.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Liejannuh het volgende:
En weer thuis!
Nu alleen nog de notulen maken van het werkoverleg van afgelopen maand, want morgen opnieuw werkoverleg.![]()
* Liejannuh zwaait naar Latislos!
Hoe bevalt het in het Vlaamse?
Rock Werchter was helemaal geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:20 schreef latislos het volgende:
[..]
lekker hoor, dat Vlaamse.
leuk gehad op Rock Werchter neem ik aan? (ik heb niet terug gelezen)
Met een themaquote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh MoBlo, heel veel plezier vanavond en eet smakelijk samenEn die sushi meet vind ik een superplan!
Lein en ik wilden nog een meet organiseren waar ook de mannen welkom zijn
een thema waarbij de vrouwen polkadotjurkjes aankunnen?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een themaMaar concreet hoe of wat (of waar
) moet nog uitgedacht worden!
dank jequote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh MoBlo, heel veel plezier vanavond en eet smakelijk samenEn die sushi meet vind ik een superplan!
Sushi moet je zelf máken..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:22 schreef borisz het volgende:
Sushi is lekker, al moet je het wel bij de goede adressen halen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:40 schreef latislos het volgende:
oeh, lekker dagje werken gehad.
Eindelijk weer eens wat te doen. De tijd vloog voorbij
Goed idee. Kan ik ook mijn BH eens uit doen.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Lein en ik wilden nog een meet organiseren waar ook de mannen welkom zijn
we hebben bronnen nodig over bijvoorbeeld boeken verkopen bij het grijze kanaal(offline winkels die geen boekhandel zijn) oid. We hebben gegevens gevonden bij het CBS, Sociaal Cultureel planbureau, bij de boekenbond hebben we wat dingen vandaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vandaag nationale Strawberry Sundae dag!![]()
Waar moet je bronnen voor hebben Borisz? En hoe heb je gezocht?
O wat jammer!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat Marokkaanse winkeltje had niet de theepotjes die ik zoek.(Wel veel andere leuke spulletjes maar ik heb me in kunnen houden.
)
Ik heb mijn tajinemaar met het uitpakken zag ik dat de glazuur bovenaan niet helemaal goed was dus ik ga hem morgen weer ruilen voor een andere. Vanavond dus geen tajine.
We moeten morgen nog een keer de stad in dus dan zal ik daar even gaan kijken. Klinkt als een fantastisch winkeltje.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat jammer!
Le souk verkoopt die potjes ook niet voor zo ver ik weet.
Aan de vismarkt zit een winkel die ook 'exotisch' keukenspul en servies heeft. Weet niet hoe het heet, maar het is een grote winkel in een oud bankgebouw, en je moet eerst een bordestrap op. Buiten hebben ze vaak al schalen en potten en pannen staan. Misschien zou je daar nog eens moeten kijken (of vragen waar zij denken dat je kan slagen!).
Daar hebben ze trouwens ook tig soorten versgetaptje olijfolie en heel veel theeën en cacaos (chocomelk met peper!) En verschrikkelijk veel kruiden. Toffe winkel is dat.
Ja dat is een leuk winkeltje!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
En ben je ook bij le Souk geweest?
O daar ligt ook een wereld aan lekkernijen hoor!
Wat is dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja dat is een leuk winkeltje!Al die lekkere dingen achterin de winkel.
En ze hebben arboriorijst die veel goedkoper is dan in de supermarkt. Daar gaan we zeker vaker naartoe.
Ze hebben twee soorten, voorgekookt en gewone. Je moet die gewone hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh! Goeie tip. Ga ik ook eens kopen daar dan.
Het 'waar' gedeelte wil ik wel weer voor mijn rekening nemen eventueelquote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een themaMaar concreet hoe of wat (of waar
) moet nog uitgedacht worden!
Of je dus even een afslagje later wilt nemen vraagt hijquote:Op maandag 7 juli 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heteren, da's de afslag na die ik moet hebbenik ga er bij Renkum af vanuit Arnhem
omg hebben jullie zoveel gegeten?!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk er over nadat zou namelijk betekenen dat ik hem mijn lunch geef
want er waren nog maar 16 rolletjes over
![]()
Dat zie ik nu ook voor het eerst.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
tjeuh?
Is het tjeuh?
Echt waar?
Altijd al?![]()
Ik zou zweren van tjuh!
Wat is je geheimquote:Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen ik val af opeens..![]()
Ja niet vanavond opeens hoor.![]()
Maar gek vind ik het wel. Ik leef me een partij bourgondisch. Kan niet anders of dit zit er allemaal zo weer aan.
Wat een leuke foto!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je geheim
Oh en ze hadden gekookt voor ons vandaag
Nou wat balen, wat nu?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
Sushi (of andere)-meet mag ook hier![]()
*misselijk is*![]()
overmorgen afstudeerzitting, opdracht nog steeds niet afohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je geheim
Oh en ze hadden gekookt voor ons vandaag
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
ohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
Sushi meet zou ik graag gewoon, zoals ik al voorstelde bij mij thuis doen als Housewarming als we eenmaal een huisje hebbenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef octopussy het volgende:
Sushi (of andere)-meet mag ook hier![]()
*misselijk is*![]()
overmorgen afstudeerzitting, opdracht nog steeds niet afohja en het danscafé waar we het trouwfeest zouden doen is gesloten wegens interne ruzies.
Tomatensoep met ballenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een leuke foto!![]()
Wat had het kroost gekokkereld Bluezz?
Mijn geheim, tja geen idee. Sporten. Maar dat doe ik al een jaar. Was tot nu toe voldoende voor damage controll, maar echt afvallen deed ik nauwelijks. Nu heb ik afgelopen zaterdag voor het eerst in jaaaaaaaaren weer iets in maat S gekocht.En de weegschaal geeft ook een dalende lijn aan. Gelukkig blijk ik geen spierweefsel te verliezen (gemeten door de Personal Trainer), want zo wil ik niet afvallen natuurlijk. Het gaat echt om vet.
Maar nu denk ik steeds: dat krijg ik straks driedubbel weer om mijn oren natuurlijk!
Nou wat lekker en lief! Naar die plant ben ik wel erg benieuwd trouwens!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tomatensoep met ballenPasta met kip, citroen en koriander en perzikijs toe
![]()
Oh en kadootjes kregen we ook, een hele mooie fles whisky en ik een erg leuke gekke plant, het lijkt wel een oerstronk met blad.
Ja, de enige man in de wereld die ik even hartgrondig haat als bemin!quote:Een pers. trainerEn ja, beweging is ook wel het beste
* Den_Haag mompelt iets over 4000 kcal per dag en redelijk op gewicht blijvenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef YPPY het volgende:
Die sushi ziet er goed uit!
Afvallen terwijl je bourgondisch doet? 't Is niet eerlijk. Zit ik op 1800 kcal per dag en ik kom nog aan ook.![]()
Wat erg octo. Weet je al wat je nu moet?
Sport je? Dat kan wel enorm helpen om je metabolisme een zwiep te geven. En als je spieren kweekt, verbruiken die ook weer extra energie. Daar hoef je niets speciaals voor te doen, zeg maar. Ik weet bijna wel zeker dat als je lekker gaat sporten, een keer of drie per week, je met 1800 kcal echt wel wat afvalt hoor (zéker niet aankomt!).quote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef YPPY het volgende:
Die sushi ziet er goed uit!
Afvallen terwijl je bourgondisch doet? 't Is niet eerlijk. Zit ik op 1800 kcal per dag en ik kom nog aan ook.![]()
als voorbereiding hierop heb ik slechts 2 kleine crackers met kaas gegetenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar die plant ben ik wel erg benieuwd trouwens!
O balen. Aan die medicijnen kun je natuurlijk niets doen. Hopelijk lukt het hardlopen nu weer een beetje! Zou lekker zijn!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef YPPY het volgende:
Duderinnetje: echt sporten (hardlopen) heb ik maanden niet gekund door de hooikoorts. Vrijdag ging het weer redelijk, dus ik ben weer aan het opbouwen. Wel fiets ik minimaal twee keer per week een uur en wandel ik zeker een half uur per dag. Een paar jaar terug ben ik veel afgevallen op 1200 kcal per dag, maar nu slik ik medicijnen waardoor alles overhoop ligt. Komt wel weer goed, maar dat duurt even.
Een half uur of ietsjes meer wandelen per dag is echt goedquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef YPPY het volgende:
Duderinnetje: echt sporten (hardlopen) heb ik maanden niet gekund door de hooikoorts. Vrijdag ging het weer redelijk, dus ik ben weer aan het opbouwen. Wel fiets ik minimaal twee keer per week een uur en wandel ik zeker een half uur per dag. Een paar jaar terug ben ik veel afgevallen op 1200 kcal per dag, maar nu slik ik medicijnen waardoor alles overhoop ligt. Komt wel weer goed, maar dat duurt even.
Helemaal waar dudequote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O balen. Aan die medicijnen kun je natuurlijk niets doen. Hopelijk lukt het hardlopen nu weer een beetje! Zou lekker zijn!
En 1200kcal is echt te weinig hoor! Niet meer dat soort gekke diëten doen. Je hele stofwisseling gaat er van in de touwen. Daar heb je volgens mij op de lange termijn geen fluit aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |