oh, en wat? dat weet ik echt niet meer!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die nota bene mijn borsten even als kussen wilde gebruiken
(hey, ik vind het echt super wat je gedaan hebt, Lein)
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moest 2 rollen verbeteren --> af
paper referaat verbeteren --> af
Brief schrijven voor studievertraging --> working on it
Verslag workshop --> red ik niet
verslag intervisie --> red ik ook niet
Geen vreselijk slechte scoren
Nou ik moet het hier anders zelf opknappenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar hebben we toch mannen voor, PF?![]()
Het stortregent hier trouwens.
weet je, soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen als jij, CF en DE (en anderen), die van die fijne kleine dingetjes met z'n tweetjes gaan/kunnen doen. T hoeft niet groot te zijn, maar dit soort zaken, heerlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Stoer Liejannuh!!!![]()
Vind het echt heel dapper van je! Zomaar even het roer omgooien!!
Ik ga even de stad in. Heb besloten een all-in sushi avondje te maken voor ons tweetjes.
Dus ga vanavond mooi de tafel dekken, sake halen, tonijn, zalm en wijting, zowel nigiri-sushi, rollen als sashimi maken en ga van die mooie schaaltjes halen om allebei wasabi en sojasaus in te doen..
even om te vieren dat ik A) een andere baan heb, B) het zo lekker gaat met studie, C) om hem ervan te overtuigen dat ik hem niet ga vermoordenen D) omdat het zo lekker en gezellig is
![]()
paraplu mee en even de stad in dus!
Ik had gister een heel leuk zelf gekookt en mooi gedekt etentje bij mijn beste vriendinnetje thuis, met z'n drieën haar vriendje was er ook bij. Dat voelde niet als derde wiel maar ook gewoon leuk en gezelligquote:Op maandag 7 juli 2008 13:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet je, soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen als jij, CF en DE (en anderen), die van die fijne kleine dingetjes met z'n tweetjes gaan/kunnen doen. T hoeft niet groot te zijn, maar dit soort zaken, heerlijk!
Vanavond werk ik daarentegen snel wat eten naar binnen, om om 19.30 weer te gaan vergaderen...
Weet je, mijn leven is perfect. Ik heb een leuke studie gedaan, leuke vrienden, erg leuke vooruitzichten voor de komende tijd, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had gister een heel leuk zelf gekookt en mooi gedekt etentje bij mijn beste vriendinnetje thuis, met z'n drieën haar vriendje was er ook bij. Dat voelde niet als derde wiel maar ook gewoon leuk en gezellig(Oké met je lover is het misschien nog idealer, maar dit kwam dicht in de buurt)
dat was wel ubercute jaquote:Op maandag 7 juli 2008 13:33 schreef AKnynke het volgende:
En ik mag niet klagen, van het weekend heeft een manspersoon speciaal voor mij een bad-stop, badschuimspul en een scrubhandschoen gekocht!Als ik z'n vriendinnetje was geweest zei hij, dan had ie ook nog voor kaarsjes en rozenblaadjes gezorgd.
nou, hier in maastricht zit een leuke. heb je vast veel aan!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jeej ik ga vanavond uit eten met een vega, iemand nog een leuk tentje?
O zo'n theepot heb ik niet, maar hebben ze er vast hyoor!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wat goed!![]()
Even voor de duidelijkheid, dat zijn van die dubbele potjes waarvan een voor water en een voor thee toch? Want die zoek ik.![]()
Jij weet ook niet toevallig een Turks/Marokkaanse supermarkt in Groningen? Of een halalslager? Een fantastische toko?
Hij eet niet echt vlees en ik alleen lam of hert of echt echt echt lekker vlees.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Moet t per se helemaal vegetarisch, of is ruim aanbod van vegetarisch ook goed? In dat geval zou je bijv. bij een ethiopier kunnen gaan eten. Heel romantisch, samen met je handen eten van een grote schaal.
Zit er eentje in Den Haag aan de Elandstraatquote:Op maandag 7 juli 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nr. 30 op m'n to-do list:
Een dagboek kopen waar ik al m'n verhalen aan kwijt kan ()
Maastricht is wel erg verMeer randstad/Utrecht
Upgradenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
Mja, rauwe vis. Ik kan me er wat bij voorstellen...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |