Met jou kan ik praten! Ik heb nog 2 weken werk te gaan voor D66, dan houdt dat ook op. Wel raar hoor, om straks helemaal neits meer van de politiek te weten..quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA
Rijtje dan ook maar afmaken
CU
SGP
VVD
TON
PVV
PVDA
PVDD
SP
D66
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle (quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Probleem bij D66 is dat die hele partij Pechtold is.
Qua politici zijn dit de beste in willekeurige volgorde.
- Pechtold
- Halsema
- Marijnissen.
Daarna komen er ook een grote groep goede politici. Oa Agnes Kant
oei, ik praat over we...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle () tweede kamer leden zijn enorm getalenteerd. Boris van der Ham is echt geweldig goed, en ook Fatma nogwattes is erg sterk. Het probleem si dat de partij zo klein is, maar ook lokaal doet D66 het geweldig in de meeste regio's, de afdelingen groeien de pan uit. Het enige vlak waarop we het niet zo goed doen is provinciaal. Zelfs Europees hebben we een topper staan!
zeg, ik lees tenminste bij. En reageer op alles dat ik het reageren waard vind!quote:
getsiederrie meid..quote:Op maandag 7 juli 2008 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ogen zien er echt vreselijk uit.... Mijn kamergenoot vroeg direct of ik gezopen hadMaar ik moest dus zo onzettend hard overgeven gister dat ik het gevoel had dat mijn oogbollen eruit kwamen
Niet iedereen reageert het zelfde op drank, en niet iedereen heeft dezelfde kater. Sommige mensen zuipen zoveel dat ze dezelfde avond al moeten overgeven. Die hebben vaak minder last van een kater. Andere mensen zuipen nét genoeg om niet gelijk te moeten kotsen, en worden vreselijk ziek de volgende dag.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie meid..
Hoe kon jij nu zo ziek zijn, en ik nergens last van hebben? Volgens mij hadden we redelijk evenredig gedronken..
Zelfs ik, als getogen VVD-er ben overgestapt naar D66.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle () tweede kamer leden zijn enorm getalenteerd. Boris van der Ham is echt geweldig goed, en ook Fatma nogwattes is erg sterk. Het probleem si dat de partij zo klein is, maar ook lokaal doet D66 het geweldig in de meeste regio's, de afdelingen groeien de pan uit. Het enige vlak waarop we het niet zo goed doen is provinciaal. Zelfs Europees hebben we een topper staan!
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik landelijk altijd ergens centrum-links zweef. Lokaal en europees staat het voor mij wel vast, maar landelijk vind ik het nog altijd lastig, en ben ik niet zo van mezelf overtuigd als ik hier nu typ.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfs ik, als getogen VVD-er ben overgestapt naar D66.
Zij zijn mijn laatste hoop.
Mijn lief komt van links en ook hij heeft toegezegd zijn stem aan D66 te geven.
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last vanquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet iedereen reageert het zelfde op drank, en niet iedereen heeft dezelfde kater. Sommige mensen zuipen zoveel dat ze dezelfde avond al moeten overgeven. Die hebben vaak minder last van een kater. Andere mensen zuipen nét genoeg om niet gelijk te moeten kotsen, en worden vreselijk ziek de volgende dag.maar hoezee voor katers
Trutquote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last van![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last van![]()
Ik ehb ook nergens last van gehad. ja, een gebrek aan slaap, maar voor de rest niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken
ik vrees dat het daar niet aan ligt.. volgens mij ben ik 'geoefend'quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gister mr. tilburg trouwens aan de lijn gehad, hij wou me nog graag even horen..
Me dunkt van wel, ja....quote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo, nachtmerries hebben is echt kloteSteer, spierpijn is ook akeling
Nynke, is Mr. Tilburg verliefd aan het worden?
ehh...even niets!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me dunkt van wel, ja....
Wat ga je nu doen, Nynke?
Oh wat goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JaWant ik heb er zo'n theepotje vandaan!
Mannen en hun gevoelensquote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, is Mr. Tilburg verliefd aan het worden?
Nee, die was dus dood. En ik wilde alle sporen wissenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:oei!! uiteindelijk leefde de zwerver nog wel? Of was het een losse droom?
Europees heb je Sophie in het Veld ook een goede als ze ergens te gast is bij een talkshow, daar komt ook altijd wel wat zinnigs uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis ook een leuke vrouw. En erg slim en gedreven!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Europees heb je Sophie in het Veld ook een goede als ze ergens te gast is bij een talkshow, daar komt ook altijd wel wat zinnigs uit.
Mensen die niet inzien dat het 'ja, dit is het'-gevoel bij allebei moet zitten...quote:
Is je neus verstopt?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
oh, maar ik ga snel kotsen hoor, als ik een kater heb. Wel zo prettig, dan ben je t maar kwijtAlleen balen dat het dit keer nogal zichtbaar blijft
Nee, mijn neus liepquote:Op maandag 7 juli 2008 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is je neus verstopt?
Als ik moet overgeven en mijn neus is verstopt krijg ik altijd kanlrode ogen en een rode kop. Die rode kop blijft gewoon de hele dag zo.
volgens mij heb je 't gewoon gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, die was dus dood. En ik wilde alle sporen wissen
Alleen de naam is huiverig; want poep braken bestaat niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt ook echt een super ranzige vreselijk walgelijke vorm van braken. Fecaal braken. *huiver*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |