Bloesekind is bij mij met kerst voor het laatst geweest, no prob hoor, morgen komt ie voor een hele weekquote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
vanwege het feit dat ik al vanaf mei niet meer thuis ben geweest enzo ook, wat mijn ouders betreft.
Levensles, dit moet ik bij mijn kinderen later beter doen.
Krak heeft het over een blokfluitquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
Allemaal dronken vrouwen dus gisteravond en geen man in de buurt.![]()
Hoe hebben jullie dat opgelost?
Of isa of mijquote:Op zondag 6 juli 2008 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lein ook..
Nynke ook...
iedereen..
behalve als je YPPY was of mannelijk
ze was zoooooo grappig vooral het proberen om nuchter over te komen, geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me CF zo moeilijk dronken voorstellen.
Voor zover ik haar ken.
(niet)
Maar omdat ze naar de kerk gaat en Balkenende goed vindt.
Ik denk dan altijd ook dat je dan nooit dronken bent (en niet poept, neukt of vloekt.)
Vooroordelen.
Hier ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lastig wat het juiste is, genoeg aandacht en interesse, maar niet overvoeren.
En het respecteren van elkaars keuzes en elkaar daarin steunen staat daarin nr. 1
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor zover ik haar ken.
(niet)
Ik denk dan altijd ook dat je dan nooit dronken bent (en niet poept, neukt of vloekt.)
maar ik was dus alles behalve dronken, Isa en ik hebben zelfs samen de zooi nog op staan ruimen vlak voor hetquote:
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, vuilnis naar buiten gegooid. Nu sexxen. Oh nee.
[..]
Hier ook.
[..]
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.
Touchéquote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!
CDAquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, vuilnis naar buiten gegooid. Nu sexxen. Oh nee.
[..]
Hier ook.
[..]
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!
Mijn god, een GL/SP stemmer.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA
Rijtje dan ook maar afmaken
CU
SGP
VVD
TON
PVV
PVDA
Jan Rietman?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn verjaarskado van mn moeder is theaterkaartjes
En ik heb ook alles gekregen wat ik wilde.
Jan Rietman, de Wereldband, Cuby 'n' the Blizzards en Jorgen Rayman!
Ik ben haske blij!
Probleem bij D66 is dat die hele partij Pechtold is.quote:
Ik heb een artikel 9 certificaat wet op de dierproeven en mag dierproeven opzetten en uitvoeren.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik stem trouwens Partij voor de Dieren! Hebben we dat ook weer gehad. En ik ben zelfs lid.
* Beschimp mij, ik kan het hebben-post *
One Issue partijquote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik stem trouwens Partij voor de Dieren! Hebben we dat ook weer gehad. En ik ben zelfs lid.
* Beschimp mij, ik kan het hebben-post *
Ik weet niet wat dat is en kan het dus ook niet beaten!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een artikel 9 certificaat wet op de dierproeven en mag dierproeven opzetten en uitvoeren.
Beat that.
Zal ik bloes op je afsturen ?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
En ik probeer godverdommeal een half uur naar bed te gaan. Ik neem mijn Palm mee en post zo verder.
Het gaat niet om die dieren an sich. Het gaat er wel om dat je kijkt naar alternatieven voor dierproeven en daar tijd en geld in steekt. En dat je kijkt hoe je biologische veeteelt kan stimuleren. En wat beschaafder wordt in de omgang met veevervoer. De partij voor de Dieren is niet gelijk an die paar dierenactivisten die de boel op de spits drijven. Dat is hopelijk toch wel duidelijk?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
^^ maar even serieus daarover. De mensen die in academische ziekenhuizen en universiteiten de dieren verzorgen zijn echt dierenliefhebbers. Het probleem is dat activisten hen het werk soms echt moeilijk maken. Wanneer dieren voor een bepaalde proef geintubeerd zijn en dat er nogal... eng eruit ziet alhoewel de dieren zelf geen pijn hebben, dan willen ze bijvoorbeeld ook graag die dieren - in het geval van een hond bv - uitlaten.
Maar dat kán soms niet omdat ze wéten dat activisten met een camera net buiten het gebouw klaarstaan (die mensen hebben een roterend weekschema) en dan allemaal foto's daarvan willen maken om het op de website te zetten onder het mom 'aaaw zielug'. Dus dan worden die dieren maar ergens op een binnenplaats uitgelaten.![]()
Maargoed, niet iedereen van de PvD is natuurlijk zo.
Ja, nou lig je alquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou het leuk vinden om door Bloes ingestopt te worden.
Je weet niet wat je zegt. Geloof mij: door B. wil jij niet ingestopt worden.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou het leuk vinden om door Bloes ingestopt te worden.
Wilde dieren de tent uit!!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, daarom zeg ik 'dat niet iedereen van de PvD zo is'
Maar soms twijfel ik sterk aan de kennis van juist die activisten - en nu heb ik het even niet meer over de PvD - die bleren dat er maar alternatieven of geen dierproeven gedaan moeten worden. Kijken of ze nog steeds zo miepen als hun moeder doodziek in het ziekenhuis ligt en een behandeling krijgt die ontwikkeld is mede met de opoffering van dieren.
Boris v/d Hamquote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Probleem bij D66 is dat die hele partij Pechtold is.
Qua politici zijn dit de beste in willekeurige volgorde.
- Pechtold
- Halsema
- Marijnissen.
Daarna komen er ook een grote groep goede politici. Oa Agnes Kant
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor zover ik haar ken.
(niet)
Vooroordelen.
Dat vind ik zelf ook dusdanig prangend in onze beschaafde maatschappij (het is een schande dat we het nog in stand houden) dat dat inderdaad na elk debat even gezegd mag worden (al overdrijf je schromelijk, maar dat weet je ook wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
One Issue partij. Waarom ze steeds af moet sluiten bij belangrijke debatten met en tevens vinden wij dat de bio-industrie verboden moet worden
"Effe Relaxen met Jan Rietman".quote:Op maandag 7 juli 2008 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Jan Rietman Duderinnetje. Effe lekker meezingen en relaxen.
Ja ik vind hem heel erg. Onkundig vooral. Volstrekt ongeloofwaardig. Had gewoon jurist moeten worden. Is geen man van het volk, of vóór het volk. Ook IRL een zenuwachtige, onzekere man die niets kan zonder zijn presidents-fluisteraars.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind jij Balkenende zo erg dan? Voor een centrumrechts-politicus vind ik dat ie t best goed doet. Het is geen opwindende man, nee.
Ik heb het niet over standpuntenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Halsema en Marijnissen 'beste' politici?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, je bent Ajax-fan. Die zien het allemaal ook niet helemaal realistisch de laatste jaren.
Bij debatten de Embryokwestie en Wilders sloten ze er mee afquote:Op maandag 7 juli 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook dusdanig prangend in onze beschaafde maatschappij (het is een schande dat we het nog in stand houden) dat dat inderdaad na elk debat even gezegd mag worden (al overdrijf je schromelijk, maar dat weet je ook wel.)
Dat is ook een goede. Fatma Koşer Kaya loopt er ook nog rond maar ken ik niet echt.quote:
Nederland is met Christelijke kneuterigheid groot geworden. Van mij mogen we deze eeuw op dezelfde voet verder kneuteren.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik vind hem heel erg. Onkundig vooral. Volstrekt ongeloofwaardig. Had gewoon jurist moeten worden. Is geen man van het volk, of vóór het volk. Ook IRL een zenuwachtige, onzekere man die niets kan zonder zijn presidents-fluisteraars.
En wat mij betreft geldt dat voor een goed deel van het CDA.
Principieel begrijp ik überhaupt niet wat geloof doet in politiek. Geloof zou een privékwestie moeten zijn. Het stoort me dat ik er mee word lastig gevallen in landelijk beleid.
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, mannenlogica... Ik was net mn oksels aan het epileren (au) en vraag manlief: 'hoe kan het dat het bij m'n rechteroksel veel meer pijn doet dan bij de linker?'
Zegt 'ie: 'omdat je die meer gebruikt'.
![]()
Het lastige is dat je geloof je hele bestaan zo 'beheerst' dat je het in alle facetten van je leven toelaat. Maar ja, dat is voor een niet-gelovige natuurlijk ontzettend nietszeggend.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Principieel begrijp ik überhaupt niet wat geloof doet in politiek. Geloof zou een privékwestie moeten zijn. Het stoort me dat ik er mee word lastig gevallen in landelijk beleid.
Ook niet met een PP over je hoofd?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:22 schreef octopussy het volgende:
oh hai...ben net een halfuurtje thuis![]()
DE, foto's liever niet op fok (ivm mogelijke google-acties van mogelijke toekomstige werkgevers).
PM'en is prima
Onze hele samenleving is op christendom gebaseerd, dat klopt. Daar heb ik ook geen probleem mee, met dat historische gegeven. En ik denk dat het christendom (naast een heleboel zeer verschrikkelijke dingen) ook goede zaken heeft ingebracht in de maatschappij. Maar waarom het expliciet in landelijk bestuur moet opduiken, heb ik nooit begrepen. Ik heb geen enkel gevoel bij het idee dat de scheidslijn tussen politieke partijen bij religie ligt. Laat die scheidslijn bij politieke standpunten liggen (al dan niet gebaseerd op persoonlijke overtuigingen). Er lopen ook gelovigen rond in PvdA en VVD.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lastige is dat je geloof je hele bestaan zo 'beheerst' dat je het in alle facetten van je leven toelaat. Maar ja, dat is voor een niet-gelovige natuurlijk ontzettend nietszeggend.
nou vooruit dan maarquote:
Stefan is het dieetclubmeetingkippenhokgekakel gewendquote:Knapte Stefan erg af op het kippenhok, gister?
Leuk zegquote:Op zondag 6 juli 2008 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
iets anders, maar dat mag ook vast: we zijn ingeloot voor al onze theaterboekingen.![]()
Zit het net in mijn agenda in te vullen. Toneelgroep Amsterdam (we zijn nogal liefhebbers) natuurlijk, maar ook o.a. Nederlands danstheater, Jools Holland, Theo Maassen.
Zo'n zin in!
Hoe bedoel je dit? Groot geworden als in de wederopbouw?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nederland is met Christelijke kneuterigheid groot geworden. Van mij mogen we deze eeuw op dezelfde voet verder kneuteren.
Ja wel prima, alleen m'n leven is een beetje een chaos.quote:
Ken je het boek Skinny bitches? Las net in de Avant Garde dat het o.a. ook over dierenleed ging.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat niet om die dieren an sich. Het gaat er wel om dat je kijkt naar alternatieven voor dierproeven en daar tijd en geld in steekt. En dat je kijkt hoe je biologische veeteelt kan stimuleren. En wat beschaafder wordt in de omgang met veevervoer. De partij voor de Dieren is niet gelijk an die paar dierenactivisten die de boel op de spits drijven. Dat is hopelijk toch wel duidelijk?
De VVD is ook niet die ene ondernemer die een wethouder in Emmen gijzelt, het CDA is ook niet dat gezin dat inentingen weigert.
Ik vind het bij jou altijd wel volgens verwachting als het een chaos is in je leven, is dat heel erg?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel prima, alleen m'n leven is een beetje een chaos.
Daar ook alles goed? Moet het hele vorige topic nog bijlezen
Is er al een linkje naar de foto's?
Ja beunkster raadde je dat aan, meen ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Was 1984 dat ene boek dat ik echt moet lezen? Want daar stond ook een heel artikel over in de Avant Garde!
Dat is een dieetboek toch? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ken je het boek Skinny bitches? Las net in de Avant Garde dat het o.a. ook over dierenleed ging.
Hm, nee geen leuke chaos, chaos van jarenlang spullen laten slingeren en dingen stuk laten gaan chaos.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou altijd wel volgens verwachting als het een chaos is in je leven, is dat heel erg?Ik geniet daar stiekem wel van. Leve de chaos!
Van de meet en foto's heb ik geen idee.
Het is een soort dieetboek maar meer een bewustwordingsboek van wat ik er van heb begrepen.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een dieetboek toch? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Sowieso eten wij hier louter bio-vlees (is ook écht veel lekkerder/beter hoor, je zou het als eet-liefhebber alleen daarom al moeten doen).
Nee nog niet!!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, de foto's staan nog niet online hoor
Heb je de foto van Lein al gezien, PF?
Lieve schat, die balans komt wel. Moet wel. Vanzelf. Schuif hem voor je uit (echt). No need to hurry.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, nee geen leuke chaos, chaos van jarenlang spullen laten slingeren en dingen stuk laten gaan chaos.
Maar, ik ga opruimen, wassen, was opvouwen, kort om, super huisvrouw worden
Nee dat is niet erg. Ooit was ik heel ordelijk en gestructureerd. Ik sportte zes keer per week, gaf elke dag m'n konijn te eten, elke woensdag en zaterdag z'n hok. Maakte elke middag gelijk uit school huiswerk en dan vaak ook nog 's avonds na het eten. Ik deed elke dag 150 sit ups. Etc.
Nu is m'n leven veel leuker en onverwachter, maar er moet wel een soort balans komen want dit neigt wel een beetje naar de verkeerde kant.
Trustequote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, is het al zo laatIk ga naar bed, lieve dames
Maar toch ga ik opruimen en een poging wagenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, die balans komt wel. Moet wel. Vanzelf. Schuif hem voor je uit (echt). No need to hurry.
O dat wist ik niet. Ik ken het niet, vrees ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is een soort dieetboek maar meer een bewustwordingsboek van wat ik er van heb begrepen.
Dank U, meneer.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, is het al zo laatIk ga naar bed, lieve dames
Vast niet die in Groningen of wel?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen ook naar de Ikea ()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiMu, rechtenmens, ik ben natuurlijk helemaal fan van je. Slaap wel
Kan je de foto die ik net gepost heb niet zien? Het is een Noord-Afrikaanse (toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is tajine?
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat kruiden snij ding heb ikNee zie geen foto's
Ooo suf, het is geen gerecht maar die pan
Ik vind IKEA echt the top en ik schijn iemand te zijn met dure designmeubelen en zo. En toch hou ik ook van IKEA!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast niet die in Groningen of wel?![]()
Ik vind eigenlijk dat ik een hekel aan Ikea moet hebben omdat het zo ontzettend fout is met allemaal eenheidsworstenmeubels maar stiekem vind ik het best een leuke winkel. Vooral de keukenafdeling. Allemaal dingen die in de gemiddelde kookwinkel enorm duur zijn hebben ze daar betaalbaar.
Dat kruidending is fantastisch. Ik hak er ook uien, knoflook en andere dingen mee als ik die heel fijn wil hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat kruiden snij ding heb ikNee zie geen foto's
Ooo suf, het is geen gerecht maar die pan
Folkingestraat. Marokkaanse buitenwinkel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vin jou ook lief.
![]()
![]()
Ik kan nu niet meer slapen. Ik heb net bedacht dat we die tajine gingen kopen morgen en nu moet ik recepten zoeken.
Dude, lekker wijf! Als je naast me had gezeten had ik je gezoend!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Folkingestraat. Marokkaanse buitenwinkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Den_Haag op 07-07-2008 08:34:46 ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!Die gaan rond via PM. Ze zijn niet allemaal geschiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om online te plaatsen
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gaan rond via PM. Ze zijn niet allemaal geschiktom online te plaatsen
Ze gaan gefotosoept worden, zodat ze eventueel gepost kunnen worden. Er komt vanzelf wel wat bovendrijven.quote:
Nou eigenlijk nietquote:Op maandag 7 juli 2008 08:54 schreef Vork het volgende:
Ah, waar kan ik me aanmelden voor de foto's rondPM lijst?
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie dat ik, op de eerste foto, gesnapt ben op een Euc-momentje...
Ik was m'n echtgenoot aan het SMS'en of DE kon meerijden
Jaquote:Op maandag 7 juli 2008 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Zouden ze daar ook Turkse theepotjes hebben?Die moet ik kopen van Obli.
Met jou kan ik praten! Ik heb nog 2 weken werk te gaan voor D66, dan houdt dat ook op. Wel raar hoor, om straks helemaal neits meer van de politiek te weten..quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA
Rijtje dan ook maar afmaken
CU
SGP
VVD
TON
PVV
PVDA
PVDD
SP
D66
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle (quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Probleem bij D66 is dat die hele partij Pechtold is.
Qua politici zijn dit de beste in willekeurige volgorde.
- Pechtold
- Halsema
- Marijnissen.
Daarna komen er ook een grote groep goede politici. Oa Agnes Kant
oei, ik praat over we...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle () tweede kamer leden zijn enorm getalenteerd. Boris van der Ham is echt geweldig goed, en ook Fatma nogwattes is erg sterk. Het probleem si dat de partij zo klein is, maar ook lokaal doet D66 het geweldig in de meeste regio's, de afdelingen groeien de pan uit. Het enige vlak waarop we het niet zo goed doen is provinciaal. Zelfs Europees hebben we een topper staan!
zeg, ik lees tenminste bij. En reageer op alles dat ik het reageren waard vind!quote:
getsiederrie meid..quote:Op maandag 7 juli 2008 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ogen zien er echt vreselijk uit.... Mijn kamergenoot vroeg direct of ik gezopen hadMaar ik moest dus zo onzettend hard overgeven gister dat ik het gevoel had dat mijn oogbollen eruit kwamen
Niet iedereen reageert het zelfde op drank, en niet iedereen heeft dezelfde kater. Sommige mensen zuipen zoveel dat ze dezelfde avond al moeten overgeven. Die hebben vaak minder last van een kater. Andere mensen zuipen nét genoeg om niet gelijk te moeten kotsen, en worden vreselijk ziek de volgende dag.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie meid..
Hoe kon jij nu zo ziek zijn, en ik nergens last van hebben? Volgens mij hadden we redelijk evenredig gedronken..
Zelfs ik, als getogen VVD-er ben overgestapt naar D66.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Eens dat D66 veel op Pechtold leunt, maar alle () tweede kamer leden zijn enorm getalenteerd. Boris van der Ham is echt geweldig goed, en ook Fatma nogwattes is erg sterk. Het probleem si dat de partij zo klein is, maar ook lokaal doet D66 het geweldig in de meeste regio's, de afdelingen groeien de pan uit. Het enige vlak waarop we het niet zo goed doen is provinciaal. Zelfs Europees hebben we een topper staan!
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik landelijk altijd ergens centrum-links zweef. Lokaal en europees staat het voor mij wel vast, maar landelijk vind ik het nog altijd lastig, en ben ik niet zo van mezelf overtuigd als ik hier nu typ.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Zelfs ik, als getogen VVD-er ben overgestapt naar D66.
Zij zijn mijn laatste hoop.
Mijn lief komt van links en ook hij heeft toegezegd zijn stem aan D66 te geven.
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last vanquote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet iedereen reageert het zelfde op drank, en niet iedereen heeft dezelfde kater. Sommige mensen zuipen zoveel dat ze dezelfde avond al moeten overgeven. Die hebben vaak minder last van een kater. Andere mensen zuipen nét genoeg om niet gelijk te moeten kotsen, en worden vreselijk ziek de volgende dag.maar hoezee voor katers
Trutquote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last van![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer anderen hebben écht helemaaaal nergens last van![]()
Ik ehb ook nergens last van gehad. ja, een gebrek aan slaap, maar voor de rest niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken
ik vrees dat het daar niet aan ligt.. volgens mij ben ik 'geoefend'quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gister mr. tilburg trouwens aan de lijn gehad, hij wou me nog graag even horen..
Me dunkt van wel, ja....quote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo, nachtmerries hebben is echt kloteSteer, spierpijn is ook akeling
Nynke, is Mr. Tilburg verliefd aan het worden?
ehh...even niets!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me dunkt van wel, ja....
Wat ga je nu doen, Nynke?
Oh wat goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JaWant ik heb er zo'n theepotje vandaan!
Mannen en hun gevoelensquote:Op maandag 7 juli 2008 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, is Mr. Tilburg verliefd aan het worden?
Nee, die was dus dood. En ik wilde alle sporen wissenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:oei!! uiteindelijk leefde de zwerver nog wel? Of was het een losse droom?
Europees heb je Sophie in het Veld ook een goede als ze ergens te gast is bij een talkshow, daar komt ook altijd wel wat zinnigs uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis ook een leuke vrouw. En erg slim en gedreven!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Europees heb je Sophie in het Veld ook een goede als ze ergens te gast is bij een talkshow, daar komt ook altijd wel wat zinnigs uit.
Mensen die niet inzien dat het 'ja, dit is het'-gevoel bij allebei moet zitten...quote:
Is je neus verstopt?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
oh, maar ik ga snel kotsen hoor, als ik een kater heb. Wel zo prettig, dan ben je t maar kwijtAlleen balen dat het dit keer nogal zichtbaar blijft
Nee, mijn neus liepquote:Op maandag 7 juli 2008 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is je neus verstopt?
Als ik moet overgeven en mijn neus is verstopt krijg ik altijd kanlrode ogen en een rode kop. Die rode kop blijft gewoon de hele dag zo.
volgens mij heb je 't gewoon gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, die was dus dood. En ik wilde alle sporen wissen
Alleen de naam is huiverig; want poep braken bestaat niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt ook echt een super ranzige vreselijk walgelijke vorm van braken. Fecaal braken. *huiver*
Het heet zo omdat de maaginhoud de geur, kleur en consistentie van ontlasting krijgt. Maar echte stront is het niet inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Alleen de naam is huiverig; want poep braken bestaat niet.
Het heeft de naam gekregen omdat het braaksel door allerhande bacteriele processen heel typsich ruikt.
Het is niet zo dat je ook daadwerkelijk schijt opboert. Dat is fysiek onmogelijk.
Natuurlijk. Dat weet ik ook wel, maar mijn vriendin lust geen wasabi...quote:
Alles is in omgekeerde richting vreselijk viesquote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
EWWWWWW. Mag ik nog even opmerken dat MB's kippenvleugels in omgekeerde richting echt heel erg smerig zijn
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
oh, maar ik ga snel kotsen hoor, als ik een kater heb. Wel zo prettig, dan ben je t maar kwijtAlleen balen dat het dit keer nogal zichtbaar blijft
De tomaatjes en champi's van DE iig ookquote:Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alles is in omgekeerde richting vreselijk vies
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De tomaatjes en champi's van DE iig ook
Bah, genoeg over kotsen. Zullen we het over BH's gaan hebben?
die kippenvleugels ook! Kan me inderdaad voorstellen dat ze niet lekker waren verkeerd om.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jaaaa, wie post de foto van hoe je ze eigenlijk aan moet doen?
ik heb laatst een hele schattige nieuwe bh gekocht, wit met bloemetjes!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De tomaatjes en champi's van DE iig ook
Bah, genoeg over kotsen. Zullen we het over BH's gaan hebben?
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien dat het 'ja, dit is het'-gevoel bij allebei moet zitten...
Mensen die ver van hun gevoel staan...
Mensen met een halfgod-complex...
Die middelste maar laten staan voor jequote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Overigens: gecompliceerde mannen/vrouwen
mannen met kleine piemels
mannen/vrouwen met een gebrek aan ervaring
klikquote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat recept wil ik trouwens, van die champignons van DE, die waren écht wowie!!!ben dan ook een echte paddestoelen-fan...
Foto!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb laatst een hele schattige nieuwe bh gekocht, wit met bloemetjes!
even uitprinten en in mijn aangemaakte mapje doen die hopelijk steeds voller wordt...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klik
alleen doen wij dan meestal meer knof en meer peterselie enzo
enne: jouw aioli? en de kip was .... je heb het verteld... mmmm nee, kweethetniemeer
als ik tieten had als isa had ik het gedaan.quote:
die waren van Octo! niet gegeten ivm noten maar die zagen er heel lekker uitquote:
okay! Ga ik octo even stalken..quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die waren van Octo! niet gegeten ivm noten maar die zagen er heel lekker uit
nee? maar ik vond wel t zelfde eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't echt ubertof met alleen maar heul toffe mensen, had ik dat al gezegd?
Getverderrie, stop nu eens met dat gekusjekroel!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't echt ubertof met alleen maar heul toffe mensen, had ik dat al gezegd?
Ik moest 2 rollen verbeteren --> afquote:Op maandag 7 juli 2008 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Heb je je schoolding al af, Lein?Sterkte straks hoor! (ben trots op je
)
en dan moest je ook nog je bed met een vrouw delen...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook zo tegen het weekend aankijken:
Wat een kutweekend! Een vrouwenmeet waar een groot deel vcan de gesprekken over mannen ging, nou vraag ik je! Octo's bhvuling die de pesto verpeste, getver. Stelletje Dolle Mina's die niet door hebben dat je tetten er met bh echt beter uitzien. Jankende vrouwen, en laten we vooral de kotsende niet vergeten. Veel te veel eten en van gezond eten had blijkbaar niemand gehoord. Waar was de salade of de tofu? En dan komen er eindelijk mannen, kijken die een beetje stilletjes en verdwaasd om zich heenWéér geen seks. Maar wel uiteindelijk na een maandje of 8 weer sperma in mijn buurt
![]()
SoL heel erg bedankt voor je gastvrijheidHet was tof
Die nota bene mijn borsten even als kussen wilde gebruikenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
en dan moest je ook nog je bed met een vrouw delen...
Das snel gegaan, t was 10 minuten geleden hier, en nu al in het hoge noorden...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar hebben we toch mannen voor, PF?![]()
Het stortregent hier trouwens.
oh, en wat? dat weet ik echt niet meer!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die nota bene mijn borsten even als kussen wilde gebruiken
(hey, ik vind het echt super wat je gedaan hebt, Lein)
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moest 2 rollen verbeteren --> af
paper referaat verbeteren --> af
Brief schrijven voor studievertraging --> working on it
Verslag workshop --> red ik niet
verslag intervisie --> red ik ook niet
Geen vreselijk slechte scoren
Nou ik moet het hier anders zelf opknappenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar hebben we toch mannen voor, PF?![]()
Het stortregent hier trouwens.
weet je, soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen als jij, CF en DE (en anderen), die van die fijne kleine dingetjes met z'n tweetjes gaan/kunnen doen. T hoeft niet groot te zijn, maar dit soort zaken, heerlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Stoer Liejannuh!!!![]()
Vind het echt heel dapper van je! Zomaar even het roer omgooien!!
Ik ga even de stad in. Heb besloten een all-in sushi avondje te maken voor ons tweetjes.
Dus ga vanavond mooi de tafel dekken, sake halen, tonijn, zalm en wijting, zowel nigiri-sushi, rollen als sashimi maken en ga van die mooie schaaltjes halen om allebei wasabi en sojasaus in te doen..
even om te vieren dat ik A) een andere baan heb, B) het zo lekker gaat met studie, C) om hem ervan te overtuigen dat ik hem niet ga vermoordenen D) omdat het zo lekker en gezellig is
![]()
paraplu mee en even de stad in dus!
Ik had gister een heel leuk zelf gekookt en mooi gedekt etentje bij mijn beste vriendinnetje thuis, met z'n drieën haar vriendje was er ook bij. Dat voelde niet als derde wiel maar ook gewoon leuk en gezelligquote:Op maandag 7 juli 2008 13:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet je, soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen als jij, CF en DE (en anderen), die van die fijne kleine dingetjes met z'n tweetjes gaan/kunnen doen. T hoeft niet groot te zijn, maar dit soort zaken, heerlijk!
Vanavond werk ik daarentegen snel wat eten naar binnen, om om 19.30 weer te gaan vergaderen...
Weet je, mijn leven is perfect. Ik heb een leuke studie gedaan, leuke vrienden, erg leuke vooruitzichten voor de komende tijd, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had gister een heel leuk zelf gekookt en mooi gedekt etentje bij mijn beste vriendinnetje thuis, met z'n drieën haar vriendje was er ook bij. Dat voelde niet als derde wiel maar ook gewoon leuk en gezellig(Oké met je lover is het misschien nog idealer, maar dit kwam dicht in de buurt)
dat was wel ubercute jaquote:Op maandag 7 juli 2008 13:33 schreef AKnynke het volgende:
En ik mag niet klagen, van het weekend heeft een manspersoon speciaal voor mij een bad-stop, badschuimspul en een scrubhandschoen gekocht!Als ik z'n vriendinnetje was geweest zei hij, dan had ie ook nog voor kaarsjes en rozenblaadjes gezorgd.
nou, hier in maastricht zit een leuke. heb je vast veel aan!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jeej ik ga vanavond uit eten met een vega, iemand nog een leuk tentje?
O zo'n theepot heb ik niet, maar hebben ze er vast hyoor!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wat goed!![]()
Even voor de duidelijkheid, dat zijn van die dubbele potjes waarvan een voor water en een voor thee toch? Want die zoek ik.![]()
Jij weet ook niet toevallig een Turks/Marokkaanse supermarkt in Groningen? Of een halalslager? Een fantastische toko?
Hij eet niet echt vlees en ik alleen lam of hert of echt echt echt lekker vlees.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Moet t per se helemaal vegetarisch, of is ruim aanbod van vegetarisch ook goed? In dat geval zou je bijv. bij een ethiopier kunnen gaan eten. Heel romantisch, samen met je handen eten van een grote schaal.
Zit er eentje in Den Haag aan de Elandstraatquote:Op maandag 7 juli 2008 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nr. 30 op m'n to-do list:
Een dagboek kopen waar ik al m'n verhalen aan kwijt kan ()
Maastricht is wel erg verMeer randstad/Utrecht
Upgradenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
Mja, rauwe vis. Ik kan me er wat bij voorstellen...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |