Bloesekind is bij mij met kerst voor het laatst geweest, no prob hoor, morgen komt ie voor een hele weekquote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
vanwege het feit dat ik al vanaf mei niet meer thuis ben geweest enzo ook, wat mijn ouders betreft.
Levensles, dit moet ik bij mijn kinderen later beter doen.
Krak heeft het over een blokfluitquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
Allemaal dronken vrouwen dus gisteravond en geen man in de buurt.![]()
Hoe hebben jullie dat opgelost?
Of isa of mijquote:Op zondag 6 juli 2008 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lein ook..
Nynke ook...
iedereen..
behalve als je YPPY was of mannelijk
ze was zoooooo grappig vooral het proberen om nuchter over te komen, geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me CF zo moeilijk dronken voorstellen.
Voor zover ik haar ken.
(niet)
Maar omdat ze naar de kerk gaat en Balkenende goed vindt.
Ik denk dan altijd ook dat je dan nooit dronken bent (en niet poept, neukt of vloekt.)
Vooroordelen.
Hier ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lastig wat het juiste is, genoeg aandacht en interesse, maar niet overvoeren.
En het respecteren van elkaars keuzes en elkaar daarin steunen staat daarin nr. 1
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me CF zo moeilijk dronken voorstellen.
Voor zover ik haar ken.
(niet)
Maar omdat ze naar de kerk gaat en Balkenende goed vindt.
Ik denk dan altijd ook dat je dan nooit dronken bent (en niet poept, neukt of vloekt.)
maar ik was dus alles behalve dronken, Isa en ik hebben zelfs samen de zooi nog op staan ruimen vlak voor hetquote:
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, vuilnis naar buiten gegooid. Nu sexxen. Oh nee.
[..]
Hier ook.
[..]
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.
Touchéquote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!
CDAquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, vuilnis naar buiten gegooid. Nu sexxen. Oh nee.
[..]
Hier ook.
[..]
* Niet-gelovige CDA stemmert meldt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou jij neukt inderdaad niet, dus dat klopt alvast!
Mijn god, een GL/SP stemmer.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA
Rijtje dan ook maar afmaken
CU
SGP
VVD
TON
PVV
PVDA
Jan Rietman?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn verjaarskado van mn moeder is theaterkaartjes
En ik heb ook alles gekregen wat ik wilde.
Jan Rietman, de Wereldband, Cuby 'n' the Blizzards en Jorgen Rayman!
Ik ben haske blij!
Probleem bij D66 is dat die hele partij Pechtold is.quote:
Ik heb een artikel 9 certificaat wet op de dierproeven en mag dierproeven opzetten en uitvoeren.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik stem trouwens Partij voor de Dieren! Hebben we dat ook weer gehad. En ik ben zelfs lid.
* Beschimp mij, ik kan het hebben-post *
One Issue partijquote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik stem trouwens Partij voor de Dieren! Hebben we dat ook weer gehad. En ik ben zelfs lid.
* Beschimp mij, ik kan het hebben-post *
Ik weet niet wat dat is en kan het dus ook niet beaten!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een artikel 9 certificaat wet op de dierproeven en mag dierproeven opzetten en uitvoeren.
Beat that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |