Nee nog niet!!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, de foto's staan nog niet online hoor
Heb je de foto van Lein al gezien, PF?
Lieve schat, die balans komt wel. Moet wel. Vanzelf. Schuif hem voor je uit (echt). No need to hurry.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, nee geen leuke chaos, chaos van jarenlang spullen laten slingeren en dingen stuk laten gaan chaos.
Maar, ik ga opruimen, wassen, was opvouwen, kort om, super huisvrouw worden
Nee dat is niet erg. Ooit was ik heel ordelijk en gestructureerd. Ik sportte zes keer per week, gaf elke dag m'n konijn te eten, elke woensdag en zaterdag z'n hok. Maakte elke middag gelijk uit school huiswerk en dan vaak ook nog 's avonds na het eten. Ik deed elke dag 150 sit ups. Etc.
Nu is m'n leven veel leuker en onverwachter, maar er moet wel een soort balans komen want dit neigt wel een beetje naar de verkeerde kant.
Trustequote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, is het al zo laatIk ga naar bed, lieve dames
Maar toch ga ik opruimen en een poging wagenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, die balans komt wel. Moet wel. Vanzelf. Schuif hem voor je uit (echt). No need to hurry.
O dat wist ik niet. Ik ken het niet, vrees ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is een soort dieetboek maar meer een bewustwordingsboek van wat ik er van heb begrepen.
Dank U, meneer.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, is het al zo laatIk ga naar bed, lieve dames
Vast niet die in Groningen of wel?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen ook naar de Ikea ()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiMu, rechtenmens, ik ben natuurlijk helemaal fan van je. Slaap wel
Kan je de foto die ik net gepost heb niet zien? Het is een Noord-Afrikaanse (toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is tajine?
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat kruiden snij ding heb ikNee zie geen foto's
Ooo suf, het is geen gerecht maar die pan
Ik vind IKEA echt the top en ik schijn iemand te zijn met dure designmeubelen en zo. En toch hou ik ook van IKEA!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast niet die in Groningen of wel?![]()
Ik vind eigenlijk dat ik een hekel aan Ikea moet hebben omdat het zo ontzettend fout is met allemaal eenheidsworstenmeubels maar stiekem vind ik het best een leuke winkel. Vooral de keukenafdeling. Allemaal dingen die in de gemiddelde kookwinkel enorm duur zijn hebben ze daar betaalbaar.
Dat kruidending is fantastisch. Ik hak er ook uien, knoflook en andere dingen mee als ik die heel fijn wil hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat kruiden snij ding heb ikNee zie geen foto's
Ooo suf, het is geen gerecht maar die pan
Folkingestraat. Marokkaanse buitenwinkel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vin jou ook lief.
![]()
![]()
Ik kan nu niet meer slapen. Ik heb net bedacht dat we die tajine gingen kopen morgen en nu moet ik recepten zoeken.
Dude, lekker wijf! Als je naast me had gezeten had ik je gezoend!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Folkingestraat. Marokkaanse buitenwinkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Den_Haag op 07-07-2008 08:34:46 ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!Die gaan rond via PM. Ze zijn niet allemaal geschiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om online te plaatsen
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gaan rond via PM. Ze zijn niet allemaal geschiktom online te plaatsen
Ze gaan gefotosoept worden, zodat ze eventueel gepost kunnen worden. Er komt vanzelf wel wat bovendrijven.quote:
Nou eigenlijk nietquote:Op maandag 7 juli 2008 08:54 schreef Vork het volgende:
Ah, waar kan ik me aanmelden voor de foto's rondPM lijst?
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie dat ik, op de eerste foto, gesnapt ben op een Euc-momentje...
Ik was m'n echtgenoot aan het SMS'en of DE kon meerijden
Jaquote:Op maandag 7 juli 2008 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Zouden ze daar ook Turkse theepotjes hebben?Die moet ik kopen van Obli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |