Het heet zo omdat de maaginhoud de geur, kleur en consistentie van ontlasting krijgt. Maar echte stront is het niet inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Alleen de naam is huiverig; want poep braken bestaat niet.
Het heeft de naam gekregen omdat het braaksel door allerhande bacteriele processen heel typsich ruikt.
Het is niet zo dat je ook daadwerkelijk schijt opboert. Dat is fysiek onmogelijk.
Natuurlijk. Dat weet ik ook wel, maar mijn vriendin lust geen wasabi...quote:
Alles is in omgekeerde richting vreselijk viesquote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
EWWWWWW. Mag ik nog even opmerken dat MB's kippenvleugels in omgekeerde richting echt heel erg smerig zijn
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
oh, maar ik ga snel kotsen hoor, als ik een kater heb. Wel zo prettig, dan ben je t maar kwijtAlleen balen dat het dit keer nogal zichtbaar blijft
De tomaatjes en champi's van DE iig ookquote:Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alles is in omgekeerde richting vreselijk vies
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De tomaatjes en champi's van DE iig ook
Bah, genoeg over kotsen. Zullen we het over BH's gaan hebben?
die kippenvleugels ook! Kan me inderdaad voorstellen dat ze niet lekker waren verkeerd om.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jaaaa, wie post de foto van hoe je ze eigenlijk aan moet doen?
ik heb laatst een hele schattige nieuwe bh gekocht, wit met bloemetjes!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De tomaatjes en champi's van DE iig ook
Bah, genoeg over kotsen. Zullen we het over BH's gaan hebben?
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien dat het 'ja, dit is het'-gevoel bij allebei moet zitten...
Mensen die ver van hun gevoel staan...
Mensen met een halfgod-complex...
Die middelste maar laten staan voor jequote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Overigens: gecompliceerde mannen/vrouwen
mannen met kleine piemels
mannen/vrouwen met een gebrek aan ervaring
klikquote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat recept wil ik trouwens, van die champignons van DE, die waren écht wowie!!!ben dan ook een echte paddestoelen-fan...
Foto!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb laatst een hele schattige nieuwe bh gekocht, wit met bloemetjes!
even uitprinten en in mijn aangemaakte mapje doen die hopelijk steeds voller wordt...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klik
alleen doen wij dan meestal meer knof en meer peterselie enzo
enne: jouw aioli? en de kip was .... je heb het verteld... mmmm nee, kweethetniemeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |