?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* naast PF gaat zitten en vragend naar DE kijkt
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
is weer wat anders dan een piemelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik weet dat er een verschil is, maar die van hem staat al omhoog en gaat niet groter worden volgens mij.
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
Die foto die ik plaatste: das wrs een bloedpiemel.. ja sory hoor
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
piemols in de ovenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is weer wat anders dan een piemel
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
T bestaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
Ohnoes we hebben zelfs de enige homo hier weggejaagdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hebben we de mannen weggejaagd(op Steer na dan, die probeert zich niet te laten wegjagen)
vlakbij daar waar die vent van jou vandaan komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?
zelfs ik ken die fenomenen
Oh okee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
Die foto die ik plaatste: das wrs een bloedpiemel.. ja sory hoor
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
wat voor piemel heb je dan? of heb ik daar overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee.
Nooit geweten wat voor piem0l ik had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |