?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* naast PF gaat zitten en vragend naar DE kijkt
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
is weer wat anders dan een piemelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. volgens mij is de lasagne bijna klaar
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik weet dat er een verschil is, maar die van hem staat al omhoog en gaat niet groter worden volgens mij.
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
Die foto die ik plaatste: das wrs een bloedpiemel.. ja sory hoor
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
piemols in de ovenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is weer wat anders dan een piemel
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
T bestaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dat verschil gehoord. Noch gezien, trouwens!
Ohnoes we hebben zelfs de enige homo hier weggejaagdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hebben we de mannen weggejaagd(op Steer na dan, die probeert zich niet te laten wegjagen)
vlakbij daar waar die vent van jou vandaan komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uit welk boerendorp kwam jij ookalweer?
zelfs ik ken die fenomenen
Oh okee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
maar die is in principe klein maar door opwinding kan hij spectaculair groeien...
en dan heb je vleespiemels, die zien er al groot en zo uitmaar die groeien meestal niet zo spectaculair als een bloedpiemel
wat voor piemel heb je dan? of heb ik daar overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee.
Nooit geweten wat voor piem0l ik had.
Zie PM.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat voor piemel heb je dan? of heb ik daar overheen gelezen
Oh, wat DE zegt dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef DarkElf het volgende:
MK, ben je bij CNK of ben je thuis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is weer wat anders dan een piemel
Als ie flink groter wordt in erectie is het een bloedpiemelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:30 schreef KrnKje het volgende:
Ohhhkeej... ik was duidelijk met andere dingen bezig
Maar een gemiddelde piemel die een flinke erectie wordt vind ik ook al een bloedpiemol hoor...
* KrnKje gaat afwassen...
Heb een heerlijk avondje voor mezelf thuis. Ga zo even een dutje doen, want mijn lichaam is nog steeds kapoet, en daarnaquote:
Hedel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met geen haar op de schedel ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:33 schreef KrnKje het volgende:
Het symdroom van wie?
Nou ja graag, gezelligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb een heerlijk avondje voor mezelf thuis. Ga zo even een dutje doen, want mijn lichaam is nog steeds kapoet, en daarnaGordon
kijken
![]()
Wat voor piemel zal hij hebben?![]()
Lein, kom je donderdag eten? Dan maak ik iets uit het kookboek van Claudia Roden
*SOL stopt vinger in de oren....dit wil ik niet horennnnn!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef KrnKje het volgende:
Gordon Ramsey... die moet iets compenseren....
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hedel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met voor wat hoort wat...
Ik vind mensen die vinden dat er geschoren moet worden maar er zelf voor passen zo ongelooflijk hypocriet...
We zouden zo in SEX terecht kunnen trouwens...
Daar een SC-uitstapje doen
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Jij bent in de heilige overtuiging dat een knap iemand ook flink geschapen is?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
*SOL stopt vinger in de oren....dit wil ik niet horennnnn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |