Altijd andersquote:
Hmm... ik hoorde die vandaag van een Engelse collega in de originele vorm.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
'When we're good, we're really good. When we're bad, we're even better'![]()
Beunk, sterkte morgen
Dude, ik PM je welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom wilden jullie eigenlijk allemaal met Den_Haag naar bed dan? Is het zo'n knappe jongen?![]()
He did erodome, bedenk ik me net!
quote:
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:43 schreef AKnynke het volgende:
Weer thuis iig. Vandaag een hele dag op kantoor achter de rug, en dat gaat opzich best goed. K ga het werken maar een beetje uitbreiden denk ik.
M'n laptop staat ingepakt klaar, om morgen weggestuurd te worden! Eng!
Verder heb ik morgen ook nog tusentijdse toets van rijles, met een echte examinator van het CBR. Spannend! Eerst vanavond nog maar een rijles!
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Precies, maar echt lekkere koffie zet je pas als je het een tijdje drinkt... om het metafoor rond te maken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel hoor Nynke. Auto rijden is net als koffie zetten, als je het eenmaal onder de knie hebt, vergeet je nooit meer hoe t werkt.
Dat je geen koffie moet zetten in de autoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
Vangrails zijn best leuk volgens Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben echt en kluns met koffiezetten. Altijd veel te sterk of veel te slap. Wat zegt dat dan over m'n autorijden?
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je geen koffie moet zetten in de autoOf dat je een automaat moet nemen, de senseo onder de auto's
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als er nog iets in staat wat ik niet ken.....?
okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee hoor, niets nieuws onder de zon
Je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en soms weet ik zelfs senseo te verprustsen!
Maar volgens mij kan ik best redelijk rijden. Kwestie van meer ervaring opdoen nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van sommige soorten seks moet je leren genietenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:59 schreef KrnKje het volgende:
Tsja... t meeste wordt leuker als je t vaker doet...
Maar 1e keer seks... *zwijgt verder*...
Hahahaha ja hier regent t ook heel hard. Mn moeder komt net terug van tennisles en ze ziet eruit als een verzopen katquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef AKnynke het volgende:
en wederom gaat t over seks. Unglaublich.
T regent hier zoooo hard. Bah bah bah.
Duitserquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef AKnynke het volgende:
en wederom gaat t over seks. Unglaublich.
Leuk zinnetjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
'When we're good, we're really good. When we're bad, we're even better'![]()
Beunk, sterkte morgen
Dat hangt van de man af. Sommigen redden (met rustpauze tussendoor!!) wel 4 keer. Andere mannen zijn geneigd na 1 of 2 keer de spreekwoordelijke handdoek in de ring te gooien...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe vaak kunnen mannen klaarkomen op 1 avond?
Oh ik heb laatst bij Isabeau nog een leuke kloon aangemaakt, ik zal m binnenkort introducerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef DarkElf het volgende:
verzin even andere namen anders weten mensen waar t over gaat
Hoeveel uur mag er tussen zitten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe vaak kunnen mannen klaarkomen op 1 avond?
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik heb laatst bij Isabeau nog een leuke kloon aangemaakt, ik zal m binnenkort introduceren
Ik moet zeggen, ik mis emiel wel...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zeg
Ik heb zelfs 2 hele leuke kloons geloof ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat baal ik nu dat ik de mijne heb weggedaan zeg
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 hele leuke kloons geloof ik
Dat was ik niet, dat was Gazpachoquote:
zie je dat nu pas joh?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:DE latislos heeft ook jouw usericon gepimpt
![]()
hoe tof
En dat zeggen, maar dan na de eerste keer klaarkomen in slaap vallen, terwijl jij nog helemaal fris, en ready to go bent...en d'r naast ligt te stuiteren. "ik wil ook, ik wil ook.."quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef DarkElf het volgende:
oh god, daar komen de patsers
'nou meid , als je me ff rust geeft tussendoor, een keer of 7 makkelijk hoor"
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef DarkElf het volgende:
oh god, daar komen de patsers
'nou meid , als je me ff rust geeft tussendoor, een keer of 7 makkelijk hoor"
Ze zouden allemaal 'very into pleasing me first' zijn. Moet ik het verhaal van de jongeman en het e-cardje herhalen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dat zeggen, maar dan na de eerste keer klaarkomen in slaap vallen, terwijl jij nog helemaal fris, en ready to go bent...en d'r naast ligt te stuiteren. "ik wil ook, ik wil ook.."
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogJa, met een beetje rust
Een volmondig JA.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal 'very into pleasing me first' zijn. Moet ik het verhaal van de jongeman en het e-cardje herhalen?
jongemannen hormonenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houden3 keer, op een avond? hmmm wauw
Haha.. Ja ik heb er verder niet echt veel ervaring mee maar dacht wel. Wow. Supervaak! En uh, voorlopig blijf ik hem nog wel zien dat scheelt..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan een die je goed in de gaten moet houden3 keer, op een avond? hmmm wauw
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou ik telde gister drie keer en dat vond ik wel uitzonderlijk hoogJa, met een beetje rust
waarom dan pas?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenquote:
Ik stop alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, stop deze sex-talk nu eens? Anders moet ik serieus morgen eens naar Tilburg bellen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenbleef er niks van over. Alle kunstgrepen die ik kon bedenken zijn getest, hij 'wist zelf ook niet hoe het kon, hij had wel zin maar het lag niet aan mij hoor!!' Hij kon m de hele avond niet omhoog houden. Frustratie frustratie.
En toen kreeg ik een e-card met een tekst in de strekking van: 'ja sorry van mn weigerende gereedschap, weet ook niet waar het door komt, maar ik beloof je dat t de volgende keer heel anders zal zijn!'
Hij zeurt nog steeds af en toe om een rematch. No way in HELL dat dat gaat gebeuren
Jouw vriendje is een goeie. Ik kom niet vaak mannen tegen die meer dan 1 of 2 keer kunnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha.. Ja ik heb er verder niet echt veel ervaring mee maar dacht wel. Wow. Supervaak! En uh, voorlopig blijf ik hem nog wel zien dat scheelt..
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik stop alZeg ik ook eens wat
O ja, dat verhaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou goed, ik ging dus een seksdate hebben met een knul. Begon goed, met een mooie dikke boner. Maar na ongeveer 10 secondenbleef er niks van over. Alle kunstgrepen die ik kon bedenken zijn getest, hij 'wist zelf ook niet hoe het kon, hij had wel zin maar het lag niet aan mij hoor!!' Hij kon m de hele avond niet omhoog houden. Frustratie frustratie.
En toen kreeg ik een e-card met een tekst in de strekking van: 'ja sorry van mn weigerende gereedschap, weet ook niet waar het door komt, maar ik beloof je dat t de volgende keer heel anders zal zijn!'
Hij zeurt nog steeds af en toe om een rematch. No way in HELL dat dat gaat gebeuren
Ja! Besneden of onbesneden? Banaan-vormig of recht? Wijkt ie naar links of rechts?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |