quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Laatste: Ik had gister voor het eerst een slappe penis gezien en jezus, wat ziet dat er grappig uitNet een rupsje
. Sorry
![]()
godverdorie PF, je maakt me echt hardop aan het lachen! En ik ben hier in m'n eentje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja, dat verhaalNee zou zeker ook niet nog een keer afsprkeen
:doet ie anders noooit"
Laatste: Ik had gister voor het eerst een slappe penis gezien en jezus, wat ziet dat er grappig uitNet een rupsje
. Sorry
![]()
Uhm. Ja nou. Het ziet er gewoon uit als een penis, op zich niet echt mooi? Niet echt super veel referentie materiaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah maar nee, ga door! heeft ie een mooie penis?
Nou. Na 15 dates of zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
PF foei, dat meisjes op jouw leeftijd al na een paar dates sex hebben!![]()
Lein foei, dat meisjes op jouw leeftijd zonder dates sex hebben!
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Hou idd eens op met die sekstalk. Beetje consideratie met jullie seksloze medechatters hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
ga eens sexen man!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!
Sorry mamaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
Uh, gewoon normaal, recht, penisvormig. Hoe zie je dat van dat besneden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! Besneden of onbesneden? Banaan-vormig of recht? Wijkt ie naar links of rechts?
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:56 schreef golfer het volgende:
Ik trek mijzelf maar tactisch terug uit deze seks-SC en ga mijn ouwelullen-dutje doen.
To much details here.
alsof wij mannen het ooit onder elkaar hebben over de vorm en het uiterlijk van vrouwelijke geslachtsdelen.![]()
Dat komt omdat jongetjes zoals jij ze te oud vindenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
En foei Isa, dat vrouwen op jouw leeftijd geen sex meer hebben.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort je kans, dacht ik zo!
Het heeft aan kans nooit ontbrokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind dat ik veel meer mooie vrouwen zie dan mooie mannen. Piemels zijn esthetisch onverantwoordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!
Slaap lekker!
Niks voor jou, downdaten, ga jij maar met Sean Connery hatseflatsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat komt omdat jongetjes zoals jij ze te oud vinden
Mannen hebben het altijd over vrouwen borsten en billenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar weet je golfer, de meeste vrouwen zijn mooi geschapen, wat ik onder de douche bij volleybal zie. Maar, penissen zijn over het algemeen zo lelijk!
Slaap lekker!
besneden:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uh, gewoon normaal, recht, penisvormig. Hoe zie je dat van dat besneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onbesneden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Dan heb je het over jonge sportmeisjeslichamen, maar er bestaan ook heel wat andere lichamen van vrouwen om nog maar niet te spreken van alle uitstulpingen en uit- en aanhangsels die elke vrouw weer anders maakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:57 schreef AKnynke het volgende:
Dankje.quote:Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |