mja het multi-tasking loopt niet helemaal vlekkeloos zoals je zietquote:
ach ja kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het multi-tasking loopt niet helemaal vlekkeloos zoals je ziet
idd, stekel voor stekel lijkt me het bestequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb weer een hoop kennis te delen, maar ik zal het een beetje verspreiden over het topic
doe alles in 1 keer in een andere topic en post de link:D dan ben je er vanaf en vergeet je ook niksquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb weer een hoop kennis te delen, maar ik zal het een beetje verspreiden over het topic
ik denk van niet. je kan immers niet meer bewijzen dat die account van jou is geweest. RIP dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:01 schreef Mjahtogh het volgende:
Ok nog een keer dan andere topic was net dicht
Ik had hier 5 jaar terug al een account maar daar weet ik het wachtwoord niet meer van (stom ja weet het) maar het e-mail adres aan dat account is ook niet meer van toepassing, is er nu nog een mogelijkheid dat ik dat account terug krijg. Ik zat n.l. op zee en dan vergeet je dan verwateren dat soort dingen een beetje
Ja das waar hehe maar kutkutkut, najah opnieuw beginnen danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk van niet. je kan immers niet meer bewijzen dat die account van jou is geweest. RIP dus
fijne dag draakjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer vandoor! wie weet tot later en anders tot morgen!
komt niet door jouw hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
Word nog rustig hier.. Vraag me af hoe het komt.. *ahum*
vertel vertelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Sgele.. Sterf
Tripack.. Zeg ik ook nietAl weet ik wel hoe het wel komt
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef lynda het volgende:
Sgele.. Sterf
Tripack.. Zeg ik ook nietAl weet ik wel hoe het wel komt
Najah ben gekker gewend dit wel lekker. veel vrije tijd overdag voor t strand enzoquote:
Discussies over cactussen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef daftme het volgende:
Ik verveel mij ook, wat is hier zoal te doen?
quote:
Ja ik wil ook al te graag meer verhalen over mijn cactus collectie delen maar er werd mij verzocht dat een beetje in te perken. De nette jongen die ik ben probeert daar dan ook gehoor aan te geven.quote:
ben blij dat je het nog een beetje inperkt, maar heb je het ook wle eens over iets anders?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja ik wil ook al te graag meer verhalen over mijn cactus collectie delen maar er werd mij verzocht dat een beetje in te perken. De nette jongen die ik ben probeert daar dan ook gehoor aan te geven.
zal ik het maar doen dan?quote:
Cactus als grafplant? Nee, lijkt me niet geschikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
zal ik het maar doen dan?
DONDERSTRAAL TOCH OP MET JE GRAFCACTUSSEN!!!!
Die bellen net op...ze willen hun cactussen terugquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
* tripack pakt DonGuidoen sloopt DonGuido.. lol
af en toequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef Mjahtogh het volgende:
Is het bij jullie ook kut weer ?
Dan zouden ze verdrinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:57 schreef Mjahtogh het volgende:
hehe nee dan liggen ze miss. bij Lynda in de tuin en je weet wat dat betekend
Dat is wel zonde van de vijverfolie (en de cactus) dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan zouden ze verdrinken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou even bij je.. Moet over een uur me fiets ophalenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
Hier komt het met bakken uit de hemel ....
Geen grote meerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Mjahtogh het volgende:
HEY KOI'S laggen man hoeveel ?
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen grote meerNog wel een paar kleine en wat inteelt..
Paar jaar geleden alle grote verkocht, haalden de hele vijver overhoop
Ach.. In vorige huis hadden we ook koi's ging daar wel goed.. Nu 2x zo grote vijver (8 bij 6 geloof ik) en werkte gewoon niet ivm vele planten ed. Als je goed koi karpers wil houden gewoon zo min mogelijk planten ed.. Wou mama nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !
Moet je een natuurstukje nemen en een koi stukje dat werkt meestal wel en is ook goed voor je nitraat enzo
een koi kenner?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !
Moet je een natuurstukje nemen en een koi stukje dat werkt meestal wel en is ook goed voor je nitraat enzo
aahww .... gelukkig ben je nu thuis... ff lekker douche om op te warmenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! waarom regent het precies als ik naar huis fiets
Heb er ook ff geen plek voor op dit moment, maar een goede kennis van me heeft een eigen koi zaak, ben daar wel vaak, en mijn zwager heeft een enorme koi vijver (idd zonder planten Lynda das t beste) verder miss een leuke hobby voor als k ga verhuizen !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
een koi kenner?
zijn mooie visjes, maar denk niet dat ik ze ooit neempassen nu ook niet op me balkon
ja ik blijf douchenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
aahww .... gelukkig ben je nu thuis... ff lekker douche om op te warmen![]()
ik hoop dat het dalijk minder hard of niet regent... gaat er nu hard aan toe
weet ik veul dat je er net onder vandaan komtquote:
whehe, kon je ook niet wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik veul dat je er net onder vandaan komt
werk je toch wat langer doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Van mij mag die regen ook nokken nu..ik moet over een kwartier, tien minuten naar het station lopen
voor z'n plezier zekerquote:
Heb je mijn vorige verzoek aan jou gemist, of ben je gewoon hardleers?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Geen weer om de cactusjes buiten te zetten in ieder geval. [ afbeelding ]
Mijn avatar werkt niet meer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens sgele, je avatar werkt niet meer zie ik
Beidequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige verzoek aan jou gemist, of ben je gewoon hardleers?
Paraplu met cactus motief?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
voor z'n plezier zeker![]()
mja ik moet dalijk nog 10 minuten van de bus naar vriendins huis lopen ... gelukkig heb ik een parapluutje
Mag je hier komen vissenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Heb er ook ff geen plek voor op dit moment, maar een goede kennis van me heeft een eigen koi zaak, ben daar wel vaak, en mijn zwager heeft een enorme koi vijver (idd zonder planten Lynda das t beste) verder miss een leuke hobby voor als k ga verhuizen !
oh , neem jij nu de sollicitaties af ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis hehquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Is photobucket niet gewoon geblocked bij jou?
Ik snap niet waarom ie het hier wel doet
kut providerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis hehprobeer s ctrl+f5
heb je mn moeder verwijderd ? Foei sgele Foeiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ah...er stonden 2 avatars innu nog maar 1 dus
Beller is enkel voor de 1e rondequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , neem jij nu de sollicitaties af ?
fijne avond Sgelequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
Haha ja ze werd een beetje nutteloos
Mensen ik ga er vandoor!
Fijne avond!![]()
Wel thuis kerelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor!
Fijne avond!![]()
Aluquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor!
Fijne avond!![]()
Inteeltquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Haha ok hou ik je aan(weet je toevallig welke soort ?
)
Haha okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Inteelt![]()
Het paait hier wat aan.. Leukste vis momenteel is nog wel de ooit zo kleine goudvis van nog geen cm die nu 2 cm is en een staart van 4x zo lang heeft![]()
Algeneter met oranje stip![]()
Zit TEVEEL vis in de vijver, ook nu nog nadat we paar weken geleden ruim 100 vissen er hebben uitgehaald
Afijn ik ga me fiets maar halen.. Kijken wat de schade isIk vrees het ergste en een zeer hoge prijs
Fijne avondquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten doei doei mensen fijne avond
Jij ook, tot later oooooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
Fijne avond en veel rust en kalmte naar cactussen toe gewenstquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
Ja euh goeiequote:
Daaagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:18 schreef DonGuido het volgende:
Tot morgen fijne mensen wees lief voor de cactussen vanaaf
Neehoor, ik ben ook aan t werkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Mjahtogh het volgende:
Zijn er ook nog anderen echt aan het werk of ben ik de enige ?
Gast, wtfquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ongekend... ik had het druk!
07:45 begonnen, nu naar huis
Bedankt voor jullie inzet!
p.s
verkapte TVP
Ik ben trots op jequote:
Ik vraag me af van wie hij een kloon isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
BOEM!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ongekend... ik had het druk!
07:45 begonnen, nu naar huis
Bedankt voor jullie inzet!
p.s
verkapte TVP
En hoe laat ben je begonnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geluksvogel
Ik zit hier de komende 3.5 uur nog
Toen was ik al 4.5 uur aan het werkquote:
Toen lag ik nog lekker in m'n bedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toen was ik al 4.5 uur aan het werk
Aaaightquote:
Zware dag gehad dan?quote:
quote:
Best wel..quote:
Zeg, kijk jij eens wat vrolijker ofzo?quote:
Nou daar gaat het toch omquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Best wel..
Maar sommige dingen waren ook wel weer leuk
Meh, heb zo nog een verjaardagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, kijk jij eens wat vrolijker ofzo?
Jij bent thuis, en ik ben voorlopig nog aan het werk hoor
Precies!quote:
Ja ging goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies!![]()
Jij de dag een beetje doorgekomen?
Goh, kan dat nouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ging goed
Heb wel een leuke dag gehad
Ah gewoonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goh, kan dat nou![]()
Maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Komt het ook wel.. Maar heb dan altijd even een zetje nodig, en ik geloof dat ik die heb gevonden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah gewoon![]()
Ja zeker weten, en vanavond komt vast goed met die verjaardag
Met mijn familie? Ghehequote:
Fijna avond mevrouwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Komt het ook wel.. Maar heb dan altijd even een zetje nodig, en ik geloof dat ik die heb gevonden!
Dus ik ben omkleden en verjaardag doen, fijne avond
Ow, zeg dan meteen dat het om een familieverjaardag gaatquote:
Ze heeft ook een franse bulldog.. Als ik het echt niet meer uithoud, ga ik wel met haar knuffelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, zeg dan meteen dat het om een familieverjaardag gaat
Ja okee, die zijn nooit zo heel relaxed natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ze heeft ook een franse bulldog.. Als ik het echt niet meer uithoud, ga ik wel met haar knuffelen![]()
Oh ja ik ging
En ik een muur! ...Ow wachtquote:
ik zie BIER!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik zie een regenboog !
Lief beest, je let 5 minuten niet op... kijkt om... en hij zit je heel liefvfvffv aan te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Foutje Bedankt!
Zo ziet je moeder eruit als ik haar oversized clit als stressbal gebruikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is zmokes in de trein volgens mij!!!!!!
Nieuwe portemonnee, nieuwe pinpas.... kut beestquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
wja wel kut van je pinpas , weer een nieuwe aanvragen enzo
skippybal zal je bedoelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo ziet je moeder eruit als ik haar oversized clit als stressbal gebruik
outdtdtdtd, maar blijft wel leukquote:
Wat moet ik daar nou op zeggen?!....quote:
Blupperdeblupblup!quote:
Dan snap je meteen waarom veel mensen toch liever naar Black gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Sensation Brown!"
Zo "wit" was Sensation niet!
[ afbeelding ]
hahahahahahahquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan snap je meteen waarom veel mensen toch liever naar Black gaan
Nouja, beter...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahah
Black heeft ook betere muziek trouwens....
minder kut...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, beter...
Ik noem het maar gewoon 'minder slecht'
hahahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eej beller
ben je er weer klaar voor ?
[ afbeelding ]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz!!
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEIEEEEEEEEE MORGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUck man... lay-out verkrachterquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterfquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"
STERF!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
FUck man... lay-out verkrachter
En?? Hebben we er een beetje zin in vandaag????
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridderquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen klus hebt of wel?
Ja bedankt manquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Heb zin in mijn zuipfeest, dat dan weer wel!![]()
(nee, niet mijn moeder)
Goedemorgen draakjequote:
Ja geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi hoi!
alles goed aan die kant?
ook goeiemorgen bellerquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridder
Griepje ook goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik denk eerder hooikoortsquote:
Oudmedestudent van mijn opleidingquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja geweldigDaar ook mag ik hopen
WTF! jij hebt gestudeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
Jawel doe dat werk nog wel hoor
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Bitchquote:
Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel danquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,
in de loop van volgende week krijg ik de foto's van de avond ook en dan kan ik aan het album beginnen!
En dat zo vroeg al hequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch![]()
Ik moest wel lachen trouwens![]()
![]()
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!
Gast, jeweetschquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebt
Je bent wel fel zo op de vroege morgen trouwens
Haha inderdaadquote:
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intakequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, jeweetschAltijd scherp en alert
Nee ik zit momenteel nog op een opdracht, maar ga vanaf 1 augustus wisselen van bedrijf.
Jij ook nog steeds bij dezelfde toko?
ja maar vind het leuk om te doen hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel dan![]()
Maar daar zal dan ook nog de nodige tijd in gaan zitten he, het maken van een album
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?![]()
![]()
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intake
[..]
![]()
Iets met een lay-out enzo,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
he...droxzquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
[..]
![]()
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:40 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemenquote:
Ik doe mijn best voor een juiste begroeting hoorquote:
hoi!quote:
quote:
dan krijg jij deze :quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemen
hihi dat streven heb ik ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelf
Droxz jonge hijs weer viesquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TRIIIIIIIIIIIIIPAAAAAAAAAAACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wat als je daar nou ook allergies voor bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan krijg jij deze :
[ afbeelding ]
Schitterend die openingen hier smorgensquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz jonge hijs weer viesmorgguuh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dan dezequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat als je daar nou ook allergies voor bent
dan wordt het tijd voor de Bio-Stabielquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat als je daar nou ook allergies voor bent
marktplaatsquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor de Bio-Stabiel
[ afbeelding ]
Dikke desert eagle!~quote:
Hell yeah!quote:
een maat van me heeft er ooit een gevonden hahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
marktplaatswtf wie wil uberhaupt zo'n ding kopen
morge P-j16quote:
whehehe tjah die was vast weggegooidquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een maat van me heeft er ooit een gevonden haha
idd, hij zat op zon metalen vuilnisbak in het parkquote:
sterktequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is weer woensdag, mag ik weer pro-actief lopen![]()
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!quote:
gast!! begin er niet overquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen naquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!
hey! je cactus moet toch ook wakker wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen na
Die hete koffie op je worteltjes, dat lijkt me zo pijnlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey! je cactus moet toch ook wakker worden
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen na
welnee, het zijn woestijnplanten, die kunnen er wel tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:51 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die hete koffie op je worteltjes, dat lijkt me zo pijnlijk
Nou nou, ben hier nog geen 20 minuten en heb al een doodsverwensing te pakken. Blijkt maar weer dat cactussen een erg prikkelig (maar interessant) onderwerp is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wil dat je sterft met die kutcactussen van je!!
Heb uw naasten lief Sgele!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wil dat je sterft met die kutcactussen van je!!
whehehehequote:
Ik wordt een beetje moe van dat geouwehoer over die catcussen.. open er een topic over!quote:
Dat vind ik niet nodig. Ik begrijp dat cactussen diepe emoties los kunnen wekken. Ik zit soms ook met tranen in mijn ogen naar mijn plantjes te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van dat geouwehoer over die catcussen.. open er een topic over!
Dat slap geouwehoer over die pestplanten...
En DonGuido..ja je hebt een doodsverwensing te pakken.. jammer.. ga me melden.. ik lig er niet meer wakker van..
Ja dat je dat doet, vind ik prima, maar val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dat vind ik niet nodig. Ik begrijp dat cactussen diepe emoties los kunnen wekken. Ik zit soms ook met tranen in mijn ogen naar mijn plantjes te kijken
WTF!!quote:
Ik moest wel lachen trouwensquote:
hebbe hebbequote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe Duckhunt ?
[ afbeelding ]
Het spijt me als ik je kwaad heb gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat je dat doet, vind ik prima, maar val ons er niet mee lastig.
Je verneukt het hele topic.. Je wordt door 4 man aangesproken op je nutteloze kutcactusreacties (mooi woord voor scrabble) en je doet er niks mee... pleur op!
Je hebt een plaat voor je harses zo groot als de Chinese muur...
Ik zit alweer hoor, op een kamer met "hoge" mensen die denken dat ik nu hard aan het werk benquote:
hihi da's beterquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen heren en dames van het goede leven
WTFquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het spijt me als ik je kwaad heb gemaakt
was dat niet wanneer je nog samenwoonden ??quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
ow ik moet in mn vakantie alsnog huisvrouwen
is zeker de consequentie als je net getrouwd bent grrrr
Nee want nu 'owned' hij haarquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat niet wanneer je nog samenwoonden ??
Drukte inderdizzle zo erg!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... drukte!
En sgele je hebt zeer zeker gelijk, bedoel even goede vrienden... maar zijn reacties beginnen nu gewoon irritant te worden.
tis zeker flauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee want nu 'owned' hij haar![]()
Sorry Draakje!Flauw grapje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |