hahahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eej beller
ben je er weer klaar voor ?
[ afbeelding ]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz!!
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEIEEEEEEEEE MORGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUck man... lay-out verkrachterquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterfquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"
STERF!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
FUck man... lay-out verkrachter
En?? Hebben we er een beetje zin in vandaag????
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridderquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen klus hebt of wel?
Ja bedankt manquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Heb zin in mijn zuipfeest, dat dan weer wel!![]()
(nee, niet mijn moeder)
Goedemorgen draakjequote:
Ja geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi hoi!
alles goed aan die kant?
ook goeiemorgen bellerquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridder
Griepje ook goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik denk eerder hooikoortsquote:
Oudmedestudent van mijn opleidingquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja geweldigDaar ook mag ik hopen
WTF! jij hebt gestudeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
Jawel doe dat werk nog wel hoor
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Bitchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |