ik zie BIER!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik zie een regenboog !
Lief beest, je let 5 minuten niet op... kijkt om... en hij zit je heel liefvfvffv aan te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Foutje Bedankt!
Zo ziet je moeder eruit als ik haar oversized clit als stressbal gebruikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is zmokes in de trein volgens mij!!!!!!
Nieuwe portemonnee, nieuwe pinpas.... kut beestquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
wja wel kut van je pinpas , weer een nieuwe aanvragen enzo
skippybal zal je bedoelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo ziet je moeder eruit als ik haar oversized clit als stressbal gebruik
outdtdtdtd, maar blijft wel leukquote:
Wat moet ik daar nou op zeggen?!....quote:
Blupperdeblupblup!quote:
Dan snap je meteen waarom veel mensen toch liever naar Black gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Sensation Brown!"
Zo "wit" was Sensation niet!
[ afbeelding ]
hahahahahahahquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan snap je meteen waarom veel mensen toch liever naar Black gaan
Nouja, beter...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahah
Black heeft ook betere muziek trouwens....
minder kut...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, beter...
Ik noem het maar gewoon 'minder slecht'
hahahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eej beller
ben je er weer klaar voor ?
[ afbeelding ]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz!!
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEIEEEEEEEEE MORGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUck man... lay-out verkrachterquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterfquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoef natuurlijk niet te vragen "Én ? Heb je nog een beetje zin ?"
STERF!quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
FUck man... lay-out verkrachter
En?? Hebben we er een beetje zin in vandaag????
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridderquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen klus hebt of wel?
Ja bedankt manquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Heb zin in mijn zuipfeest, dat dan weer wel!![]()
(nee, niet mijn moeder)
Goedemorgen draakjequote:
Ja geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi hoi!
alles goed aan die kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |