quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
* tripack pakt DonGuidoen sloopt DonGuido.. lol
af en toequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef Mjahtogh het volgende:
Is het bij jullie ook kut weer ?
Dan zouden ze verdrinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:57 schreef Mjahtogh het volgende:
hehe nee dan liggen ze miss. bij Lynda in de tuin en je weet wat dat betekend
Dat is wel zonde van de vijverfolie (en de cactus) dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan zouden ze verdrinken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou even bij je.. Moet over een uur me fiets ophalenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
Hier komt het met bakken uit de hemel ....
Geen grote meerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Mjahtogh het volgende:
HEY KOI'S laggen man hoeveel ?
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen grote meerNog wel een paar kleine en wat inteelt..
Paar jaar geleden alle grote verkocht, haalden de hele vijver overhoop
Ach.. In vorige huis hadden we ook koi's ging daar wel goed.. Nu 2x zo grote vijver (8 bij 6 geloof ik) en werkte gewoon niet ivm vele planten ed. Als je goed koi karpers wil houden gewoon zo min mogelijk planten ed.. Wou mama nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !
Moet je een natuurstukje nemen en een koi stukje dat werkt meestal wel en is ook goed voor je nitraat enzo
een koi kenner?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:05 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja voor je planten enzo is het kut maar wel leuke vissen om te houden !
Moet je een natuurstukje nemen en een koi stukje dat werkt meestal wel en is ook goed voor je nitraat enzo
aahww .... gelukkig ben je nu thuis... ff lekker douche om op te warmenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! waarom regent het precies als ik naar huis fiets
Heb er ook ff geen plek voor op dit moment, maar een goede kennis van me heeft een eigen koi zaak, ben daar wel vaak, en mijn zwager heeft een enorme koi vijver (idd zonder planten Lynda das t beste) verder miss een leuke hobby voor als k ga verhuizen !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
een koi kenner?
zijn mooie visjes, maar denk niet dat ik ze ooit neempassen nu ook niet op me balkon
ja ik blijf douchenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
aahww .... gelukkig ben je nu thuis... ff lekker douche om op te warmen![]()
ik hoop dat het dalijk minder hard of niet regent... gaat er nu hard aan toe
weet ik veul dat je er net onder vandaan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |