Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridder
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel danquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,
in de loop van volgende week krijg ik de foto's van de avond ook en dan kan ik aan het album beginnen!
En dat zo vroeg al hequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch![]()
Ik moest wel lachen trouwens![]()
![]()
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!
Gast, jeweetschquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebt
Je bent wel fel zo op de vroege morgen trouwens
Haha inderdaadquote:
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intakequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, jeweetschAltijd scherp en alert
Nee ik zit momenteel nog op een opdracht, maar ga vanaf 1 augustus wisselen van bedrijf.
Jij ook nog steeds bij dezelfde toko?
ja maar vind het leuk om te doen hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel dan![]()
Maar daar zal dan ook nog de nodige tijd in gaan zitten he, het maken van een album
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?![]()
![]()
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intake
[..]
![]()
Iets met een lay-out enzo,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
he...droxzquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
[..]
![]()
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:40 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemenquote:
Ik doe mijn best voor een juiste begroeting hoorquote:
hoi!quote:
quote:
dan krijg jij deze :quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemen
hihi dat streven heb ik ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |