ook goeiemorgen bellerquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg nou de grafkanker... weer zo'n moraalridder
Griepje ook goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik denk eerder hooikoortsquote:
Oudmedestudent van mijn opleidingquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wordt toch veel projectmanagement en projectsupport gevraagd bij zowel ING als ABN Amro (of die je dat werk niet meer?
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja geweldigDaar ook mag ik hopen
WTF! jij hebt gestudeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oudmedestudent van mijn opleiding
Jawel doe dat werk nog wel hoor
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Bitchquote:
Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel danquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor prima! Kan maar niet genoeg van mn foto's krijgen,
in de loop van volgende week krijg ik de foto's van de avond ook en dan kan ik aan het album beginnen!
En dat zo vroeg al hequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch![]()
Ik moest wel lachen trouwens![]()
![]()
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ik gebruik die woorden niet, let er even op Beller!
Gast, jeweetschquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daarom vroeg ik of je momenteel geen opdracht hebt
Je bent wel fel zo op de vroege morgen trouwens
Haha inderdaadquote:
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intakequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, jeweetschAltijd scherp en alert
Nee ik zit momenteel nog op een opdracht, maar ga vanaf 1 augustus wisselen van bedrijf.
Jij ook nog steeds bij dezelfde toko?
ja maar vind het leuk om te doen hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. En hopelijk krijg je die een beetje snel dan![]()
Maar daar zal dan ook nog de nodige tijd in gaan zitten he, het maken van een album
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n enthousiast onthaal?![]()
![]()
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
yes, nu tussen twee opdrachten. afgelopen vrijdag FO opgeleverd, nu aangeboden bij meerdere bedrijven, maar vooralsnog geen intake
[..]
![]()
Iets met een lay-out enzo,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
he...droxzquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
[..]
![]()
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je? Wel een FO opleveren maar geen intake? Que??
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:40 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Vorige opdracht was maken van een FO, nieuwe opdracht ben ik wel op aangeboden, maar heb ik nog geen intake voor. Dus wat mijn nieuwe opdracht wordt weet ik niet (ik hoop wel dat het een beetje rap gebeurt)
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ondertussen nu dus niks te doen en lekker hier mee posten?
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemenquote:
Ik doe mijn best voor een juiste begroeting hoorquote:
hoi!quote:
quote:
dan krijg jij deze :quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou maar allergisch zijn voor die bloemen
hihi dat streven heb ik ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, zo weer even reageren op opdrachten, boodschappen doen, huis aan kant maken. Ik hou mezelf maar bezig met zaken die ik als nuttig kan verklaren voor mezelf
Droxz jonge hijs weer viesquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TRIIIIIIIIIIIIIPAAAAAAAAAAACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wat als je daar nou ook allergies voor bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan krijg jij deze :
[ afbeelding ]
Schitterend die openingen hier smorgensquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz jonge hijs weer viesmorgguuh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dan dezequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat als je daar nou ook allergies voor bent
dan wordt het tijd voor de Bio-Stabielquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat als je daar nou ook allergies voor bent
marktplaatsquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor de Bio-Stabiel
[ afbeelding ]
Dikke desert eagle!~quote:
Hell yeah!quote:
een maat van me heeft er ooit een gevonden hahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
marktplaatswtf wie wil uberhaupt zo'n ding kopen
morge P-j16quote:
whehehe tjah die was vast weggegooidquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een maat van me heeft er ooit een gevonden haha
idd, hij zat op zon metalen vuilnisbak in het parkquote:
sterktequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is weer woensdag, mag ik weer pro-actief lopen![]()
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!quote:
gast!! begin er niet overquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen naquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hoest ? en met de cactus natuurlijk!
hey! je cactus moet toch ook wakker wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen na
Die hete koffie op je worteltjes, dat lijkt me zo pijnlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey! je cactus moet toch ook wakker worden
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Best wel oké op het feit dat mijn cactussen weer eens een te sterk gezette bak koffie gezopen hebben gekregen na
welnee, het zijn woestijnplanten, die kunnen er wel tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:51 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die hete koffie op je worteltjes, dat lijkt me zo pijnlijk
Nou nou, ben hier nog geen 20 minuten en heb al een doodsverwensing te pakken. Blijkt maar weer dat cactussen een erg prikkelig (maar interessant) onderwerp is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wil dat je sterft met die kutcactussen van je!!
Heb uw naasten lief Sgele!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wil dat je sterft met die kutcactussen van je!!
whehehehequote:
Ik wordt een beetje moe van dat geouwehoer over die catcussen.. open er een topic over!quote:
Dat vind ik niet nodig. Ik begrijp dat cactussen diepe emoties los kunnen wekken. Ik zit soms ook met tranen in mijn ogen naar mijn plantjes te kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van dat geouwehoer over die catcussen.. open er een topic over!
Dat slap geouwehoer over die pestplanten...
En DonGuido..ja je hebt een doodsverwensing te pakken.. jammer.. ga me melden.. ik lig er niet meer wakker van..
Ja dat je dat doet, vind ik prima, maar val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dat vind ik niet nodig. Ik begrijp dat cactussen diepe emoties los kunnen wekken. Ik zit soms ook met tranen in mijn ogen naar mijn plantjes te kijken
WTF!!quote:
Ik moest wel lachen trouwensquote:
hebbe hebbequote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe Duckhunt ?
[ afbeelding ]
Het spijt me als ik je kwaad heb gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat je dat doet, vind ik prima, maar val ons er niet mee lastig.
Je verneukt het hele topic.. Je wordt door 4 man aangesproken op je nutteloze kutcactusreacties (mooi woord voor scrabble) en je doet er niks mee... pleur op!
Je hebt een plaat voor je harses zo groot als de Chinese muur...
Ik zit alweer hoor, op een kamer met "hoge" mensen die denken dat ik nu hard aan het werk benquote:
hihi da's beterquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen heren en dames van het goede leven
WTFquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het spijt me als ik je kwaad heb gemaakt
was dat niet wanneer je nog samenwoonden ??quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
ow ik moet in mn vakantie alsnog huisvrouwen
is zeker de consequentie als je net getrouwd bent grrrr
Nee want nu 'owned' hij haarquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat niet wanneer je nog samenwoonden ??
Drukte inderdizzle zo erg!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... drukte!
En sgele je hebt zeer zeker gelijk, bedoel even goede vrienden... maar zijn reacties beginnen nu gewoon irritant te worden.
tis zeker flauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee want nu 'owned' hij haar![]()
Sorry Draakje!Flauw grapje enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |