whehe, kon je ook niet wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik veul dat je er net onder vandaan komt
werk je toch wat langer doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Van mij mag die regen ook nokken nu..ik moet over een kwartier, tien minuten naar het station lopen
voor z'n plezier zekerquote:
Heb je mijn vorige verzoek aan jou gemist, of ben je gewoon hardleers?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Geen weer om de cactusjes buiten te zetten in ieder geval. [ afbeelding ]
Mijn avatar werkt niet meer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens sgele, je avatar werkt niet meer zie ik
Beidequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige verzoek aan jou gemist, of ben je gewoon hardleers?
Paraplu met cactus motief?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
voor z'n plezier zeker![]()
mja ik moet dalijk nog 10 minuten van de bus naar vriendins huis lopen ... gelukkig heb ik een parapluutje
Mag je hier komen vissenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Heb er ook ff geen plek voor op dit moment, maar een goede kennis van me heeft een eigen koi zaak, ben daar wel vaak, en mijn zwager heeft een enorme koi vijver (idd zonder planten Lynda das t beste) verder miss een leuke hobby voor als k ga verhuizen !
oh , neem jij nu de sollicitaties af ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige verzoek aan jou gemist, of ben je gewoon hardleers?
Ik zit nu thuis hehquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Is photobucket niet gewoon geblocked bij jou?
Ik snap niet waarom ie het hier wel doet
kut providerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis hehprobeer s ctrl+f5
heb je mn moeder verwijderd ? Foei sgele Foeiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ah...er stonden 2 avatars innu nog maar 1 dus
Beller is enkel voor de 1e rondequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , neem jij nu de sollicitaties af ?
fijne avond Sgelequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
Haha ja ze werd een beetje nutteloos
Mensen ik ga er vandoor!
Fijne avond!![]()
Wel thuis kerelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor!
Fijne avond!![]()
Aluquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:39 schreef Sgele het volgende: