Volgend jaar.quote:
Volgend jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:52 schreef Heero87 het volgende:
Kwam er geen dak op Centre Court?
Dat is dan ook exact de lezing die je los kan laten op de meeste, op papier, sterke tegenstanders van Federer. Hij heeft de kwaliteit om zijn tegenstanders slechter te laten spelen, en dat is een gave die Nadal ook bezit jegens Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Federer maakt zelf een hoop fouten, het is niet alsof Nadal hem alle hoeken van de baan laat zien, ook al slaat Nadal uiteraard wel goede ballen.
Het zit Federer simpelweg niet echt mee deze wedstrijd, met name door eigen fouten waardoor je Nadal te makkelijk z'n punten laat pakken.
Speel je deze wedstrijd over een week weer kan het zo andersom zijn.
(ben overigens niet pro Federer of Nadal)
Ergens ben ik dan nog zo conservatief om te zeggen, jammerquote:Op zondag 6 juli 2008 17:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dus dan zou dit wel eens de laatste regenbreak op Centre Court kunnen zijn..
Ik zou zeggen andere schoenen aan en doorgaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is spelen met regen dan echt onmogelijk of zijn tennisers gewoon mietjes?
Ja Federer speelt steeds goed genoeg om kansen te krijgen maar het is steeds Nadal die de belangrijke punten beter speelt en ze dus ook wint. Dat is vaak bij hun wedstrijden op gravel ook zo geweest.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal is niet eens echt beter.
Maar het is gewoon zoals het op gravel is tegen Nadal, Federer de KANSEN, Nadal de break. Simpel. (RG 2008 uitgezonderd)
Nu is het ook op gras zo.
spek en spek glad. Zelfs na de regenbreak moet het gras eigelijk nog verder opdrogen.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is erg kut om in de regen te tennisen. Je hebt slechter zicht door de druppels en het kan erg glad worden op een gras court.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:02 schreef N.i.c.k het volgende:
spek en spek glad. Zelfs na de regenbreak moet het gras eigelijk nog verder opdrogen.
Ah je bent dus geen tennis fan. Anders snapte je het wel..quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.
Je ziet hoe de grasmat er nu al uitziet, kun je nagaan als er daar met ijzeren noppen op gespeeld wordt.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van ander schoeisel aantreken? Andere sporten gaan ook door als het regent.
Zegt een voetbalfanquote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee inderdaad, ik probeer het als buitenstaander met enige objectiviteit te bekijken. Maar ik snap er vrij weinig van.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Jnk18 het volgende:
Ah je bent dus geen tennis fan. Anders snapte je het wel..![]()
Tennis is sowieso een rare sport.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owja shit, een hogere hematokriet maakt je 2e service op breakpoint na een uurtje spelen beter.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hoort alleen wat namen van wielrenners, maar over de andere sporters wordt niets gezegd
Goranquote:Op zondag 6 juli 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de finale van 2001 uitzenden?
http://www.wimbledon2008.nl/quote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef Alessandro het volgende:
iemand een live linkje van de finale?
Je kunt niet met bijvoorbeeld noppen gaan spelen, dan heb je putten in 't veld en valt er niet meer te tennissen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik probeer het als buitenstaander met enige objectiviteit te bekijken. Maar ik snap er vrij weinig van.
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef LoveProfusion het volgende:
2-0 voor Raffa die constanter speelt. het gekke is dat ik Roger wel de betere vind.
Prachtige finale tot nu toe met zeer hoog spel. Gwen Stefani op de tribune met een blik van 'ik snap er niks van' heerlijk
Ik twijfel nog wat ik leuker vind inderdaad, de voorsprong van Rafaquote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef LoveProfusion het volgende:
2-0 voor Raffa die constanter speelt. het gekke is dat ik Roger wel de betere vind.
Prachtige finale tot nu toe met zeer hoog spel. Gwen Stefani op de tribune met een blik van 'ik snap er niks van' heerlijk
Statieken zeggen anders hoor, enige wat Fed slechter in is, zijn de unforced errors.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...
Het lijkt tegen Nadal altijd alsof Nadal slechter speelt, maar het tegendeel is waar.
Mwah dat vind ik niet. Ze zijn zeer aan elkaar gewaagd. Ja hij maakt wat backhand fouten, misscyhien meeer dan normaal, maar ik vind hem redelijk stabiel. Alleen de BP's, daar spelet hij belabberd. Voornmaleijk zijn backhand. Dit is voor mij het verhaal van deze finakle.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik vind roger echt werkelijk in elk aspect de mindere. in service, in baseline spel en voornamelijk in kansen benutten...
Het lijkt tegen Nadal altijd alsof Nadal slechter speelt, maar het tegendeel is waar.
Wie is datquote:Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef Arcee het volgende:
Gwen Stefani heeft onwijs mooie donkerbruine ogen.
Of nog 2 uur blijven regenen, dan ben ik klaar met werk en kan ik hopelijk nog een tijdje genieten van de finalequote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:34 schreef Sawyer het volgende:
Federer is gewoon expres op 2-0 achterstand gekomen om het wat spannender voor zichzelf te maken, straks pakt hij gewoon de set en dendert hij door naar zijn 6e zege op rij
Nee 21:00 komt top gear en dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of nog 2 uur blijven regenen, dan ben ik klaar met werk en kan ik hopelijk nog een tijdje genieten van de finale
Dat is zij van:quote:
Ah, de Martin Verkerk way.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:34 schreef Sawyer het volgende:
Federer is gewoon expres op 2-0 achterstand gekomen om het wat spannender voor zichzelf te maken, straks pakt hij gewoon de set en dendert hij door naar zijn 6e zege op rij
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Zangeres van No Doubt (Bekend van hits als Hey Baby, I'm just a girl en Don't Speak)
Je moet wel mentaal sterk zijn wil je de laatste 15 grand slams een plaats in minimaal de halve finale krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:36 schreef Norrage het volgende:
Federer heeft absoluut niet de mentale sterkte die vooral een Sampras had...
Op de BBC zag ik net dat er weer een bui begon. Ze hopen dat die over een kwartier ophoudt.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:49 schreef Jnk18 het volgende:
Covers komen eraf, ze zullen binnen 15 min weer op de baan staan denk ik
Of? heb ik verkeerd gezien?
De laatste 17 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je moet wel mentaal sterk zijn wil je de laatste 15 grand slams een plaats in minimaal de halve finale krijgen
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op de BBC zag ik net dat er weer een bui begon. Ze hopen dat die over een kwartier ophoudt.
We moeten maar blijven hopen, vooral dat ze hem vandaag afspelen. Stel dat het droog blijft en het wordt een vijfsetter dan wordt het misschien alsnog morgen. Maar het zou top zijn als ze hem vanavond af krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.
ze gaan er nu af !quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.
quote:
Kun je nagaan hoe goed hij is, als de finale van Wimbledon al matig is.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:53 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza wordt Ferderer met Henin vergeleken ..het wil niet echt meer vergeleken met vorig jaar
Het is gevolg van zijn dominantie de laatste jaren als een jaar waarin hij een GS semifinal, 2 GS finales en 2 AMS finales heeft gespeeld een slecht jaar is.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed hij is, als de finale van Wimbledon al matig is.
Mooi gezegd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef anon57 het volgende:
[..]
Het is gevolg van zijn dominantie de laatste jaren als een jaar waarin hij een GS semifinal, 2 GS finales en 2 AMS finales heeft gespeeld een slecht jaar is.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Klopkoek het volgende:
Federerfappers. Ik hoop dat zijn tijdperk over is. Het was saai genoeg geweest.
Dat kan best goed zijn, dit is de enige grandslam die Nadal nog niet gewonnen heeft tegenover Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Klopkoek het volgende:
Federerfappers. Ik hoop dat zijn tijdperk over is. Het was saai genoeg geweest.
Nadal kan zijn titel niet prolongeren want hij heeft hem niet. Federer kan zijn titel prolongeren.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wacht ik wacht.. schiet eens op laat Nadal de titel prologeren voor deze kalenderjaar.
Misschien, en ook wel over Federer. Als Federer het op gras niet redt tegen Nadal wordt Federers psychologische nadeel in partijen tegen Nadal nog groter.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kan best goed zijn, dit is de enige grandslam die Nadal nog niet gewonnen heeft tegenover Federer.
Zie dit als een psychologische oorlogsvoering win Nadal vanavond dan zal hij waarschijnlijk de nieuwe heerser op Wimbledon zijn.
Ze zeiden een uur geleden dat de verwachtingen niet goed zijn. Veel regen wordt er verwacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de weersverwachting voor Wimbledon is voor de rest van de avond?
Doemdenker.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Nou, nog drie games te gaan.
Ik denk dat Federer, Nadal en Djocovich dat zullen gaan uitvechten. Nadal zal denk ik wel snel uitgeblust raken want zijn spel is zo intensief en blessuregevoelig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Gaat Nadal eigenlijk over Federer heen op de Wereldranglijst!
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Vandaag sowieso niet, wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Nee. Federer heeft 6900 punten en moet er 1000 verdedigen. Nadal heeft er 5755 en moet er 700 verdedigen. Als Nadal wint, wint hij 300 punten en verliest Federer er 300.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |