Nadal kan zijn titel niet prolongeren want hij heeft hem niet. Federer kan zijn titel prolongeren.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wacht ik wacht.. schiet eens op laat Nadal de titel prologeren voor deze kalenderjaar.
Misschien, en ook wel over Federer. Als Federer het op gras niet redt tegen Nadal wordt Federers psychologische nadeel in partijen tegen Nadal nog groter.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kan best goed zijn, dit is de enige grandslam die Nadal nog niet gewonnen heeft tegenover Federer.
Zie dit als een psychologische oorlogsvoering win Nadal vanavond dan zal hij waarschijnlijk de nieuwe heerser op Wimbledon zijn.
Ze zeiden een uur geleden dat de verwachtingen niet goed zijn. Veel regen wordt er verwacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de weersverwachting voor Wimbledon is voor de rest van de avond?
Doemdenker.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Nou, nog drie games te gaan.
Ik denk dat Federer, Nadal en Djocovich dat zullen gaan uitvechten. Nadal zal denk ik wel snel uitgeblust raken want zijn spel is zo intensief en blessuregevoelig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Gaat Nadal eigenlijk over Federer heen op de Wereldranglijst!
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Vandaag sowieso niet, wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Nee. Federer heeft 6900 punten en moet er 1000 verdedigen. Nadal heeft er 5755 en moet er 700 verdedigen. Als Nadal wint, wint hij 300 punten en verliest Federer er 300.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |