Dat is zij van:quote:
Ah, de Martin Verkerk way.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:34 schreef Sawyer het volgende:
Federer is gewoon expres op 2-0 achterstand gekomen om het wat spannender voor zichzelf te maken, straks pakt hij gewoon de set en dendert hij door naar zijn 6e zege op rij
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Zangeres van No Doubt (Bekend van hits als Hey Baby, I'm just a girl en Don't Speak)
Je moet wel mentaal sterk zijn wil je de laatste 15 grand slams een plaats in minimaal de halve finale krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:36 schreef Norrage het volgende:
Federer heeft absoluut niet de mentale sterkte die vooral een Sampras had...
Op de BBC zag ik net dat er weer een bui begon. Ze hopen dat die over een kwartier ophoudt.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:49 schreef Jnk18 het volgende:
Covers komen eraf, ze zullen binnen 15 min weer op de baan staan denk ik
Of? heb ik verkeerd gezien?
De laatste 17 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je moet wel mentaal sterk zijn wil je de laatste 15 grand slams een plaats in minimaal de halve finale krijgen
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op de BBC zag ik net dat er weer een bui begon. Ze hopen dat die over een kwartier ophoudt.
We moeten maar blijven hopen, vooral dat ze hem vandaag afspelen. Stel dat het droog blijft en het wordt een vijfsetter dan wordt het misschien alsnog morgen. Maar het zou top zijn als ze hem vanavond af krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.
ze gaan er nu af !quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja ze lieten die tent omlaag, d8 dat ze de covers er ook af ginen halen , maar niet dus.
quote:
Kun je nagaan hoe goed hij is, als de finale van Wimbledon al matig is.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:53 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza wordt Ferderer met Henin vergeleken ..het wil niet echt meer vergeleken met vorig jaar
Het is gevolg van zijn dominantie de laatste jaren als een jaar waarin hij een GS semifinal, 2 GS finales en 2 AMS finales heeft gespeeld een slecht jaar is.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed hij is, als de finale van Wimbledon al matig is.
Mooi gezegd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef anon57 het volgende:
[..]
Het is gevolg van zijn dominantie de laatste jaren als een jaar waarin hij een GS semifinal, 2 GS finales en 2 AMS finales heeft gespeeld een slecht jaar is.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Klopkoek het volgende:
Federerfappers. Ik hoop dat zijn tijdperk over is. Het was saai genoeg geweest.
Dat kan best goed zijn, dit is de enige grandslam die Nadal nog niet gewonnen heeft tegenover Federer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Klopkoek het volgende:
Federerfappers. Ik hoop dat zijn tijdperk over is. Het was saai genoeg geweest.
Nadal kan zijn titel niet prolongeren want hij heeft hem niet. Federer kan zijn titel prolongeren.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wacht ik wacht.. schiet eens op laat Nadal de titel prologeren voor deze kalenderjaar.
Misschien, en ook wel over Federer. Als Federer het op gras niet redt tegen Nadal wordt Federers psychologische nadeel in partijen tegen Nadal nog groter.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kan best goed zijn, dit is de enige grandslam die Nadal nog niet gewonnen heeft tegenover Federer.
Zie dit als een psychologische oorlogsvoering win Nadal vanavond dan zal hij waarschijnlijk de nieuwe heerser op Wimbledon zijn.
Ze zeiden een uur geleden dat de verwachtingen niet goed zijn. Veel regen wordt er verwacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de weersverwachting voor Wimbledon is voor de rest van de avond?
Doemdenker.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Nou, nog drie games te gaan.
Ik denk dat Federer, Nadal en Djocovich dat zullen gaan uitvechten. Nadal zal denk ik wel snel uitgeblust raken want zijn spel is zo intensief en blessuregevoelig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Gaat Nadal eigenlijk over Federer heen op de Wereldranglijst!
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Vandaag sowieso niet, wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Nee. Federer heeft 6900 punten en moet er 1000 verdedigen. Nadal heeft er 5755 en moet er 700 verdedigen. Als Nadal wint, wint hij 300 punten en verliest Federer er 300.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |